Poslovno komuniciranje
mr Milenko D. Djurić
Lista ispitnih pitanja
Januar 2008.
Za pripremu ispitnog gradiva studenti treba da koriste knjigu:
Cutlip, Center, Brum, Uspešni odnosi s javnošću, deveto izdanje,
Službeni glasnik, Beograd, 2006.
(Ukupno 207 strana)
- Evolucija koncepta odnosa s javnošću, 7-10 / 3
- Definisanje odnosa s javnošću, 11-12 / 1
- Relacije odnosa s javnošću i marketinga,12-15 / 3
- Delovi funkcije odnosa s javnošću, 15-30 / 15
- Kadrovi u sektoru odnosa s javnošću, 40-42 / 2
- Obrazovanje i pripreme stručnjaka za odnose s javnošću, 42-43 /1
- Podela poslova u profesiji odnosa s javnošću, 45-47 /2
- Uloge stručnjaka za odnose s javnošću (4 nivoa), 47-52 / 5
- Uspostavljanje odeljenja za odnose s javnošću, 65-66 / 1
- Angažovanje spoljnih konsultanata za odnose s javnošću, 66-67 / 1
- Zadaci i poslovi stručnjaka za odnose s javnošću, 69-70 /1
- Prednosti i nedostaci unutrašnjeg odeljenja za odnose s javnošću, 73-76 /3
- Saradnja odeljenja za odnose s javnošću sa ostalim odeljenjima , 79-83 / 4
- Spoljna kosultantska firma za odnose s javnošću, 83-95 / 12
- Filozofske osnove etike u praksi odnosa s javnošću, 137-140 / 3
- Etičke postavke profesionalizma u praksi odnosa s javnošću, 140-145 / 5
- Kriterijumi za odredjenje statusa jedne profesije, 145 / 1
- Profesionalno obrazovanje stručnjaka za odnose s javnošću, 145-147 / 2
- Profesionalne organizacije u praksi odnosa s javnošću, 152-159 / 7
- Etički kodeksi u praksi odnosa s javnošću, 159-162 / 3
- Lobiranje, 177-180 / 3
- Zakoni o autorskom pravu i robne marke, 183-186 / 3
- Zakon o gradjanskom pravu: kleveta i narušavanje privatnosti, 186-191 / 5
- Model otvorenih sistema u odnosima s javnošću, 212-217 /5
- Elementi komunikacijskog modela, 223-228 /5
- Društveno okruženje u praksi odnosa s javnošću, 228 / 1
- Efekti procesa komunikcija, 228-233 / 5
- Javnosti i njihova mišljenja, 230-238 / 8
- Značaj internih odnosa sa zaposlenima, 250-252 / 2
- Organizaciona kultura, 252-257 / 2
- Odnosi s radnicima kao oblast specijalizacije u praksi odnosa s javnošću, 259-261/ 2
- Interno komuniciranje, 261-265 / 4
- Interni mediji u praksi odnosa s javnošću, 265-271 / 6
- Direktna komunikacija "lice u lice" i glasine, strane 271-276 / ukupno 5
- Novi mediji i novi izazovi u praksi odnosa s javnošću, 280-283 / 3
- Novine kao medij u praksi odnosa s javnošću, 283-286 / 3
- Novinske agencije i novinarska udruženja , 286-289 / 3
- Časopisi u praksi odnosa s javnošću, 289-291 / 2
- Radio u praksi odnosa s javnošću, 291-292 / 1
- Televizija u praksi odnosa s javnošću, 292-296 / 4
- Kablovska i satelitska televizija u praksi odnosa s javnošću, 296-297 / 1
- Smernice za dobar odnos s medijima, 301-304 / 3
- Smernice za rad s medijima, 304-308 / 4
- Definisanje problema u odnosima s javnošću, 319-324 / 5
- Strategija i taktika u odnosima s javnošću, 351-352 / 1
- Pisanje programa u odnosima s javnošću, 353-361 /8
- Planiranje sprovodjenja programa u odnosima s javnošću, 361-372 / 11
- Akciona komponenta strategije u odnosima s javnošću, 376-381 / 5
- Formulisanje poruke u odnosima s javnošću, 381-385 /4
- Korporativna društvena odgovornost, 432-438 / 6
- Dobrotvorne aktivnosti korporacije u odnosima s javnošću, 438-439 / 1
- Terorizam i korporativna sigurnost u odnosima s javnošću, 448-450 / 2
- Uloga odnosa s javnošću u neprofitnim organizacijama, 496-498 /2
- Odnosi s javnošću u sektoru zdravstvene zaštite i marketing, 502-503 / 1
- Odnosi s javnošću u državnim školama, 506-508 / 2