Akademija strukovnih studija Beograd
Odsek Visoka turistička škola
Beograd

OSNOVI MARKETINGA

Mr Milenko D. Djurić

Jobber, D i Fahy, J (2006) Osnovi marketinga, Beograd, Data status

ISPITNA PITANJA Januar 2014.

  1. Priroda marketinga: marketing koncept
  2. Priroda marketinga: razvoj marketinga
  3. Priroda marketinga: stvaranje vrednosto za kupce i satisfakcije kupaca
  4. Priroda marketinga: isporuka vrednosti za kupce
  5. Priroda marketinga: marketing miks
  6. Priroda marketinga: upravljanje marketing aktivnošću
  7. Priroda marketinga: planiranje marketing aktivnosti
  8. Globalno marketing okruženje: ekonomske sile
  9. Globalno marketing okruženje: evropska unija
  10. Globalno marketing okruženje: društvene sile
  11. Globalno marketing okruženje: političke i zakonske sile
  12. Globalno marketing okruženje: fizičke sile
  13. Globalno marketing okruženje: tehnološke sile
  14. Globalno marketing okruženje: skeniranje okruženja
  15. Razumevanje ponašanja kupaca: aspekti ponašanja kupaca
  16. Razumevanje ponašanja kupaca: koji su kriterijumi za izbor?
  17. Razumevanje ponašanja kupaca: uticaji na ponašanje potrošača
  18. Razumevanje ponašanja kupaca: uticaji na kupovno ponašanje organizacija
  19. Razumevanje ponašanja kupaca: karakteristike kupovne prakse organizacije
  20. Marketing istraživanja i informacioni sistemi: tipovi marketing istraživanja
  21. Marketing istraživanja i informacioni sistemi: ad hoc istraživanje
  22. Marketing istraživanja i informacioni sistemi: kontinuirana istraživanja
  23. Marketing istraživanja i informacioni sistemi: faze u procesu marketing istraživanja
  24. Marketing istraživanja i informacioni sistemi: marketing informacioni sistemi
  25. Marketing istraživanja i informacioni sistemi: etička pitanja u marketing istraživanju
  26. Marketing istraživanja i informacioni sistemi: pristupi sprovodjenju marketing istraživanja
  27. Segmentacija tržišta, targetiranje i pozicioniranje: segmentiranje tržišta finalnih potrošača
  28. Segmentacija tržišta, targetiranje i pozicioniranje: kriterijumi za segmentiranje finalnih potrošača
  29. Segmentacija tržišta, targetiranje i pozicioniranje: segmentiranje poslovnih tržišta
  30. Segmentacija tržišta, targetiranje i pozicioniranje: kriterijumi za uspešnu segmentaciju
  31. Segmentacija tržišta, targetiranje i pozicioniranje: ciljni marketing
  32. Segmentacija tržišta, targetiranje i pozicioniranje: pozicioniranje
  33. Menadžment proizvoda i brenda: brendiranje
  34. Menadžment proizvoda i brenda: izgradnja brenda
  35. Menadžment proizvoda i brenda: pitanja vezana za menadžment brenda
  36. Menadžment proizvoda i brenda: upravljanje portfolijima brendova i proizvoda
  37. Menadžment proizvoda i brenda: upravljanje brendovima i linijama proizvoda-životni cilkus proizvoda
  38. Menadžment proizvoda i brenda: razvoj novih proizvoda
  39. Menadžment proizvoda i brenda: upravljanje razvojem novih proizvoda
  40. Menadžment proizvoda i brenda: etička pitanja u vezi sa proizvodima
  41. Upravljanje marketingom usluga: jedinstvene karakteristike usluga
  42. Upravljanje marketingom usluga: marketing miks usluga
  43. Upravljanje marketingom usluga: upravljanje uslužnim preduzećima
  44. Upravljanje marketingom usluga: upravljanje kvalitetom usluga
  45. Upravljanje marketingom usluga: upravljanje produktivnošću usluga
  46. Upravljanje marketingom usluga: razvoj i menadžment odnosa sa kupcima
  47. Strategija formiranja cena: osnovni metodi za formiranje cena
  48. Strategija formiranja cena: ključni faktori koji utiču na odluke o formiranju cena
  49. Strategija formiranja cena: upravljanje promenama cena
  50. Strategija formiranja cena: procena reakcije konkurenata
  51. Strategija formiranja cena: reagovanje na promene cena konkurencije
  52. Strategija formiranja cena: etička pitanja vezana za formiranje cena
  53. Tehnike masovnih komunikacija: integrisane marketing komunikacije
  54. Tehnike masovnih komunikacija: oglašavanje
  55. Tehnike masovnih komunikacija: unapredjenje prodaje
  56. Tehnike masovnih komunikacija: odnosi s javnošću
  57. Tehnike masovnih komunikacija: publicitet
  58. Tehnike masovnih komunikacija: sponzorstva
  59. Tehnike masovnih komunikacija: menadžment odnosa sa kupcima
  60. Tehnike masovnih komunikacija: direktni marketing
  61. Tehnike masovnih komunikacija: internet marketing
  62. Tehnike masovnih komunikacija: lična prodaja
  63. Tehnike masovnih komunikacija: menadžment prodaje
  64. Tehnike masovnih komunikacija: etička pitanjavezana za tehnike direktnih komunikacija
  65. Menadžment distribucije: tipovi distributivnih kanala
  66. Menadžment distribucije: strategija i menadžment kanala
  67. Menadžment distribucije: integracija kanala
  68. Menadžment distribucije: maloprodaja
  69. Menadžment distribucije: ključne marketing odluke u maloprodaji
  70. Menadžment distribucije: fizička distribucija
  71. Menadžment distribucije: transport
  72. Menadžment distribucije: etička pitanja u distribuciji
  73. Marketing planiranje i strategija: proces marketing planiranja
  74. Marketing planiranje i strategija: poslovna misija
  75. Marketing planiranje i strategija: marketing revizija
  76. Marketing planiranje i strategija: marketing ciljevi
  77. Marketing planiranje i strategija: ključna strategija
  78. Marketing planiranje i strategija: konkurentske strategije
  79. Marketing planiranje i strategija: izvori konkurentske prednosti
  80. Marketing planiranje i strategija: odluke o marketing miksu
  81. Marketing planiranje i strategija: koristi od marketing planiranja