Akademija strukovnih studija Beograd
Odsek Visoka turistička škola
Beograd


POSLOVANJE HOTELSKIH PREDUZEĆA

dr Georgi Genov, Jevic Goran MA

( za generacije koje su slušale PHP do 2011/2012)
  1. Razvoj uslužnih delatnosti
  2. Uslužni sektor u privrednom razvoju
  3. Poslovna orjentacija uslužnih preduzeća
  4. Međunarodna razmena usluga
  5. Turističke usluge u međunarodnoj razmeni
  6. Tržišni odnosi u turizmu i pozicija preduzeća
  7. Elastičnost turističke tražnje
  8. Sezonska koncentracija turističke tražnje
  9. Potrošačke karakteristike turističke tražnje
  10. Neelastičnost ponude na turističkom tržištu
  11. Promene u poslovnoj orijentaciji hotelskih preduzeća
  12. Međunarodni hotelski lanci
  13. Eksterni faktori nastanka međunarodnih hotelskih lanaca
  14. Interni faktori nastanka međunarodnih hotelskih lanaca
  15. Korporativni hotelski lanci
  16. Dobrovoljni lanci/udruženja
  17. Načini rasta i razvoja međunarodnih hotelskih lanaca
  18. Prednosti i nedostaci ugovornih aranžmana i direktnog investiranja
  19. Franšizing
  20. Ugovor o menadžmentu
  21. Spajanja i preuzimanja
  22. Zajednička ulaganja
  23. Investicioni fondovi za nekretnine
  24. Strategijske alijanse
  25. Hotelski klubovi i resort-i
  26. Hoteli sa posebnim karakteristikama
  27. Hoteli namenjeni održavanju raznih skupova(konvencija)
  28. Luksuzni i jeftini hoteli
  29. Neobični hoteli
  30. Timesharing (vremenski zakup smeštaja)
  31. Restoraterska preduzeća u turističkoj i hotelskoj ponudi
  32. Najvažniji faktori tražnje za restoraterskim uslugama
  33. Koncept restoraterskog poslovanja u savremenim uslovima
  34. Rast i razvoj restoraterskih lanaca
  35. Pojam poslovnog povezivanja u hotelstvu i turizmu
  36. Teorijske osnove poslovnog povezivanja hotelskih preduzeća
  37. Horizontalno povezivanje hotelskih preduzeća
  38. Vertikalno povezivanje u hotelstvu unapred
  39. Vertikalno povezivanje u hotelstvu unazad
  40. Konglomerati
  41. Određujući elementi u pripremanju hotelskih usluga
  42. Izbor, vrste i kategorije hotelskih objekata
  43. Hotelski objekti prema fizičkim karakteristikama
  44. Hotelski objekti prema tržišnoj nameni
  45. Podela hotela prema vrsti i načinu pružanja usluga
  46. Podela hotela prema vremenu poslovanja
  47. Značaj klasifikacije i kategorizacije hotelskih objekata
  48. Klasifikacija i kategorizacija hotelskih objekata u svetu i pojedinim zemljama
  49. Klasifikacija i kategorizacija hotelskih i drugih objekata u našoj zemlji
  50. Standardi za razvrstavanje hotela u kategorije
  51. Standardi za razvrstavanje soba u kategorije
  52. Značaj lokacije u hotelijerstvu
  53. Najvažniji faktori za izbor lokacije hotelskih i restoranskih objekata
  54. Izbor lokacije objekata u dugoročnom poslovanju preduzeća
  55. Metodološki osnovi izbora optimalne lokacije
  56. Formiranje i funkcionisanje kolektiva u hotelskom preduzeću
  57. Tehnološko-tehnički faktori ljudskih resursa u hotelskom preduzeću
  58. Tržišni i organizacioni faktori ljudskih resursa u hotelskom preduzeću
  59. Pojam i determinisanje kvaliteta u hotelijerstvu
  60. Testiranje i obuka zaposlenih u hotelskom preduzeću
  61. Standardi radnih operacija u hotelskom poslovanju
  62. Motivisanost za rad i stimulacije zaposlenih u hotelskom preduzeću
  63. Faktori nabavke u hotelskom preduzeću
  64. Politika nabavke i zaliha u hotelskim i restoraterskim preduzećima
  65. Specifičnosti prodaje usluga u hotelijerstvu i turizmu
  66. Direktna prodaja hotelskih usluga
  67. Indirektna prodaja hotelskih usluga
  68. Odnosi hotelskih preduzeća i putničkih preduzeća u indirektnoj prodaji
  69. Karakteristike prodaje hotelskih usluga u savremenim uslovima
  70. Promocione aktivnosti kao podrška prodaji hotelskih usluga
  71. Uticaj tržišta na prihod hotelskih i restoraterskih preduzeća
  72. Struktura troškova hotelskog preduzeća
  73. Uticaj kolebanja tražnje na finansijske rezultate hotelskog i restoraterskog preduzeća
  74. Intenzitet (snaga) kapitala u finansijskom poslovanju preduzeća
  75. Odnos uslužnog programa i poslovnih rezultata preduzeća
  76. Izbor konačne prodajne cene hotelskih i restoraterskih usluga
  77. Metodološki osnovi formiranja prodajnih cena u hotelskom i restoraterskom preduzeću
  78. Istraživanja tržišta i informacioni sistem u hotelskom preduzeću
  79. Strategijsko upravljanje uslugama hotelskog preduzeća
  80. Segmentacija tražnje u hotelijerstvu
  81. Diferenciranje usluga i cena hotelskog preduzeća
  82. Strategijske osnove razvoja hotelskog preduzeća
  83. Uloga menadžera u razvoju hotelskog preduzeća
  84. Investicione aktivnosti hotelskog preduzeća
  85. Hotelsko preduzeće u strategijskom razvoju turističke destinacije
  86. Upravljanje organizacionom strukturom hotelskog preduzeća (Strategija, struktura i uloga operativnih jedinica hotelskog preduzeća)
  87. Kontrola poslovnih aktivnosti u hotelskom preduzeću
  88. Strategijsko prilagođavanje hotelskih preduzeća tržišnim tendencijama