Važno

NA OSNOVU ODLUKE KOMISIJE ZA AKREDITACIJU I PROVERU KVALITETA BROJ 612-00-01013/2014-04 OD 05.09.2014. GODINE VISOKA TURISTIČKA ŠKOLA STRUKOVNIH STUDIJA DOBILA JE UVERENJE O AKREDITACIJI STUDIJSKIH PROGRAMA OSNOVNIH I SPECIJALISTIČKIH STRUKOVNIH STUDIJA "EKONOMIJA I TURIZAM" .

The College of Tourism is proud to be a partner in the Fostering University Support Services and Procedures for Full Participation in the European Higher Education Area (FUSE) TEMPUS project, coordinated by the University of Niš.

Visoka turistička škola strukovnih studija ima čast da učestvuje u FUSE TEMPUS projektu pod nazivom Jačanje univerzitetskih službi i procedura za potpunije učešće srpskih visokoškolskih institucija u evropskom prostoru visokog obrazovanja, kojim rukovodi Univerzitet u Nišu

www.fuse.ni.ac.rs
 

U saradnji sa Ambasadom Indonezije, Visoka turistička škola pokreće e-kutak u kome predstavlja zemlje ambasada partnera.

Visoka turistička škola strukovnih studija Beograd
 
Škola
Opšte
Savet Škole
Nastavnici
Osoblje
KUD
Sportsko društvo
Humanitarne akcije
Foto album
Akreditacija
Javne nabavke
Informator o radu
Lokacija
Kontakt
Nastava
Nastavni plan
Predmeti
Raspored nastave
Konsultacije
Nagrađeni studenti
Ispitna pitanja
Literatura
Stručna praksa
Specijalizacija
Predmeti
Raspored nastavnika po predmetima
Uslovi upisa
Upis 2019 / 20
Pripremna nastava
Uslovi upisa
Dokumenta za prijavu
Kalendar upisa
Pitanja za prijemni
Literatura za prijemni
English
Our Students in Bamberg
Uverenje o akreditaciji ustanove broj 612-00-00128/2012-04 od 27. aprila 2012. godine
Uverenje o akreditaciji osnovnog i specijalističkog studijskog programa broj 612-00-01013/2014-04 od 5. septembra 2014. godine
Rešenje o dopuni dozvole za rad broj: 612-00-00319/2017-06 od 15. avgusta 2017. godine.
Visoka turistička škola strukovnih studija
Beograd
Studentski informacioni sistem INDEKS
17. jun 2019.
DOKUMENTA KOJA SE PODNOSE PRILIKOM PRIJAVE NA KONKURS za upis u prvu godinu osnovnih studija školske 2019/2020. godine

Prijavljivanje kandidata će se obaviti 26., 27 i 28. juna od 900 do 1500 časova.

Kandidati prilikom prijave na konkurs podnose na uvid ORIGINALNA DOKUMENTA, a uz prijavu (koja se dobija u Školi) predaju FOTOKOPIJE (neoverene) ovih dokumenata, i to:
  • svedočanstva svih razreda završene srednje škole,
  • diplomu o položenom završnom, odnosno maturskom ispitu,
  • izvod iz matične knjige rođenih (ako nije trajni, da ne bude stariji od 6 meseci),
  • državljanstvo Republike Srbije.
Uz navedena dokumenta kandidati podnose i dokaz o uplati (uplatnicu) naknade za polaganje prijemnog ispita u iznosu od 4.000,00 dinara.

Dodatna dokumenta potrebna za prijavu na Konkurs po osnovu afirmativnih mera vlade Republike Srbije

Preporuka Nacionalnog saveta romske nacionalne manjine

Potpisana izjava da je kandidat romske nacionalnosti (kandidat je mora potpisati lično)

Izjava - Pripadnici srpske nacionalne manjine iz susednih zemalja

Potrebna dokumenta za osobe sa invaliditetom

Uplata naknade za polaganje prijemnog ispita vrši se na adresu:

VISOKA TURISTIČKA ŠKOLA STRUKOVNIH STUDIJA
Beograd, Bulevar Zorana Đinđića 152-a
Račun broj: 840-2056666-09
Svrha: Naknada za polaganje prijemnog ispita.

14. jun 2019.
Pripremna nastava za polaganje prijemnog ispita u Visokoj turističkoj školi

Pripremna nastava za polaganje prijemnog ispita u Visokoj turističkoj školi održaće se po sledećem rasporedu:

STRANI JEZICI (ENGLESKI, RUSKI, FRANCUSKI I NEMAČKI JEZIK), 10 ČASOVA:

  • 17. JUN 2019. 10.00 - 13.00h
  • 18. JUN 2019. 10.00 - 13.00h
  • 19. JUN 2019. 10.00 - 13.00h

GEOGRAFIJA, 6 ČASOVA:

  • 20. JUN 2019. 10.00 - 13.00h
  • 21. JUN 2019. 10.00 - 13.00h

OSNOVI EKONOMIJE, 6 ČASOVA

  • 19.JUN.2019. 13.00 - 16.00h
  • 20.JUN.2019. 10.00 – 13.00h

AGENCIJSKO I HOTELIJERSKO POSLOVANJE, 6 ČASOVA:

  • 20. JUN 2019. 10.00 – 13.00h
  • 21. JUN 2019. 10.00 – 13.00h

31. maj 2019.
Kalendar upisa

TERMINI ZA UPIS STUDENATA U PRVU GODINU OSNOVNIH STRUKOVNIH STUDIJA ZA ŠKOLSKU 2019/2020.

PRVI KONKURSNI ROK traje od 26. juna do 12. jula 2019. godine

Prijavljivanje kandidata 26, 27. i 28. jun
od 900 do 1500
Isticanje rasporeda za polaganje prijemnog ispita 29. jun
do 1300
Polaganje prijemnog ispita po grupama 1. jul
u 1100 i 1300
Objavljivanje jedinstvene rang liste 2. jul
do 1700
Podnošenje prigovora direktoru Škole
na redosled kandidata na jedinstvenoj rang listi
3. jul
od 900 do 1100
Donošenje odluke po prigovoru 3. jul
od 1200 do 1400
Podnošenje žalbe Savetu
na rešenje direktora Škole
4. jul
od 900 do 1100
Rešavanje po žalbi 4. jul
od 1200 do 1400
Objavljivanje konačne rang liste 5. jul
do 1700
Upis primljenih kandidata 8., 9. i 10. jul
od 900 do 1400

UPIS PRIMLJENIH KANDIDATA SE OBAVLJA ISKLJUČIVO PREMA OBJAVLJENOM RASPOREDU. OVAJ RASPORED NA SAJTU ŠKOLE BIĆE ISTAKNUT NAKON OBJAVLJIVANJA KONAČNE RANG LISTE.

23. maj 2019.
Termini konsultacija u periodu od 1. juna do 30. septembra 2019. godine

Obaveštavaju se studenti da će termini konsultacija u periodu od 1. juna do 30. septembra 2019. godine biti po sledećem rasporedu:

  • Profesori i predavači: SREDOM, od 10č do 12č
  • Asistenti i saradnici u nastavi: PONEDELJKOM i SREDOM, od 10č do 12č

15. maj 2019.
Konkurs za dodelu sredstava nastavnom i nenastavnom osoblju za mobilnost u okviru Erasmus+ programa

Na osnovu bilateralnog medjuinstitucionalnog sporazuma o saradnji sa Visokom turističkom školom iz Beograda, Veleučilište iz Karlovca raspisuje konkurs za dodelu sredstava nastavnom i nenastavnom osoblju za mobilnost u okviru Erasmus+ programa, ključna aktivnost 1 (KA107 - mobilnost između partnerskih i programskih zemalja).

08. maj 2019.
Iskustvo iz Bamberga

Naša studentkinja Ivana Stojiljković provela je letnji semestar školske 2017/18 godine, na Univerzitetu u Bambergu, putem Erasmus razmene studenata. Osim što je pohađala nastavu i polagala ispite, stekla je sjajne prijatelje i nezaboravno iskustvo.

Neke od tih utisaka podelila je sa nama u svojoj prezentaciji.

17. apr 2019.
Apsolventsko veče studenata Visoke turističke škole strukovnih studija Beograd

Apsolventsko veče studenata Visoke turističke škole strukovnih studija Beograd održaće se 22.06.2019. godine, od 21 čas, u hotelu „Metropol palace“

Prijave možete izvršiti na sledećem linku: http://bit.ly/apsolventsko-vts

11. mar 2019.
University of Bamberg ERASMUS+ stipends for the winter semester 2019/20

University of Bamberg ERASMUS+ stipends for the winter semester 2019/20

Duration: September 2019 – February 2020

Stipends: 4.525 € in total per semester (850 € per month from mid September to mid February plus travel expenses 275€)

The principal teaching language at the University of Bamberg is German, however, a number of modules are also offered taught in English. Applicants need to be fluent in either German or English. Preference will be given to applicants with a good working knowledge of German, however.

Required application forms:

  • Letter of Motivation (1 – 2 pages)
  • Letter of Recommendation from college professor
  • CV (including address, phone numbers, picture)

Napomena: Prijave se podnose od 12.03. do 22. 03. 2019. godine u kabinetu broj 8, ulaz V (dr Emilija Lipovšek). Za stipendiju mogu konkurisati studenti sa prosekom većim od 8.

Termin razgovora sa odabranim kandidatima će biti obavljen naknadno.

11. mar 2019.
University of Bamberg ERASMUS+ teaching mobility 2019

University of Bamberg ERASMUS+ teaching mobility 2019

Duration: 1 week (5 days teaching + 2 travel days) during May, June or July 2019

Number of teaching hours during mobility: 8

Teaching language: English or German

Stipend: 840 € individual support (for 7 days) + 275 € travel expenses = total stipend: 1.115 €

Requirement according to the Erasmus+ regulations is a full participation and presence of 5 days during the teaching mobility with 2 additional travel days before and after. It is not possible to participate in the teaching mobilty for a shorter period than the total of 7 days (including the 2 travel days).

  • Letter of Motivation (1 – 2 pages)
  • CV (including address, phone numbers, picture)
  • Proposal of teaching modules that could be offered and possible time frame for the visit at the University of Bamberg

Napomena: Prijave se podnose od 12.03. do 22.03. 2019. godine u kabinetu broj 8, ulaz V (dr Emilija Lipovšek).

17. jun 2019.
Usmeni ispit iz Ruskog jezika

Usmeni deo ispita će se održati po sledećem rasporedu:

  • Grupa A1 u sredu 19.06.2019 u 13.00h ,učionica će biti naknadno objavljena
  • Grupa B1 u sredu 19.06.2019 u 13.00h ,učionica će biti naknadno objavljena
  • Grupa A2 u petak 21.06.2019. u 09.00h,učionica će biti naknadno objavljena
  • Grupa B2 u petak 21.06.2019. u 10.00h,učionica će biti naknadno objavljena
  • Grupa A3 u četvrtak 20.06.2019. u 09.00h, učionica će biti naknadno objavljena
  • Grupa B3 u četvrtak 20.06.2019. u 10.00h, učionica će biti naknadno objavljena

15. jun 2019.
Zaposlenje u IN hotelu

Poslovni hotel na Novom Beogradu sa 4 zvezdice i tradicijom dugom preko 10 godina, traži motivisane kandidate, orijentisane prema gostu i spremne za rad u dinamičnoj atmosferi

Ako želite priliku da uđete u svet hotelijerstva, da radite i da se usavršavate u dinamičnom i profesionalnom okruženju, steknete praktična znanja i veštine u skladu sa međunarodnim standardima, pozivamo Vas da se prijavite za rad u IN Hotelu.

Vaše biografije možete slati na mail hr.inhotel@inhotel-belgrade.rs ili se javite na telefon 060 8846409.

IN Hotel
Bulevar Arsenija Čarnojevica 56
Beograd

14. jun 2019.
USMENI deo ispita iz predmeta NEMAČKI JEZIK - JUN 2019.

Usmeni deo ispita iz predmeta Nemački jezik kod mr Ivane Stojanović održaće se u UTORAK, 18. 06. 2019. i SREDU, 19. 06. 2019.

  • Tačan raspored održavanja ispita po grupama, vreme i prostorija biće naknadno objavljeni u okviru rezultata.
  • Kandidati koji budu pozvani na polaganje ispita treba da se pridržavaju rasporeda polaganja ispita po grupama.

STUDENTI SU OBAVEZNI DA PRILIKOM POLAGANJA ISPITA KOD SEBE IMAJU INDEKS, ISPITNU PRIJAVU, kao i da NA UVID donesu MATERIJAL SA URAĐENIM DOMAĆIM ZADACIMA (radne sveske, sveske sa predavanja) radi UPISA PREDISPITNIH BODOVA.

Predmetni nastavnik
mr Ivana Stojanović

13. jun 2019.
Pomeranje ispita iz Ponašanje i zaštita potrošača u turizmu, dr Marija Najdić

Isipt iz predmeta Ponašanje i zaštita potrošača u turizmu koji je zakazan za petak 14.6.2019. biće pomeren na utorak 18.06. 2019. u 10h, sala A1.

13. jun 2019.
Pomeranje ispita iz Upravljanje ljudskim resursima u turizmu, dr Marija Najdić

Isipt iz predmeta Upravljanje ljudskim resursima u turizma koji je zakazan za petak 14.6.2019. biće pomeren na utorak 18.06. 2019. u 10h, sala A1.

11. jun 2019.
Pomeranje usmenog ispita iz Engleskog jezika B2, A1, A3 i A2 

Usmeni ispit iz Engleskog jezika B2, A1, A3 i A2 koji je zakazan za petak 14.6.2019. biće pomeren na utorak 18.juna 2019. u 9h.

dr Milina Kosanović

11. jun 2019.
Pomeranje usmenog ispita iz Engleskog jezika B2, A1, A3 i A2 

Usmeni ispit iz Engleskog jezika B2, A1, A3 i A2 koji je zakazan za petak 14.6.2019. biće pomeren na utorak 18.juna 2019. u 9h.

dr Milina Kosanović

10. jun 2019.
Usmeni ispit iz predmeta Računovodstvo u turizmu kod prof Mirjane Ilić

Usmeni ispit iz predmeta Računovodstvo u turizmu kod prof Mirjane Ilić će se obaviti u ponedeljak 17.06. u 10h u kabinetu broj 2.

10. jun 2019.
Usmeni ispit iz predmeta Statistika u turizmu, za studente B grupe

Usmeni ispit iz predmeta Statistika u turizmu, za studente B grupe koji su pismeni ispit položili u prethodnom i junskom ispitnom roku održaće se u sredu 12. 06. u 11h učionica 1.

Studenti koji su pismeni ispit položili u junskom roku:

Ilija Savić 288/2014

Nevena Čakarević 104/2016

Jelena Njegomirović 98/2018

Stefan Vujičić 170/2018

Ispitivač
mr Jasmina Leković

09. jun 2019.
Usmeni deo ispita iz predmeta Računovodstvo u turizmu (dr Miroslava Petrevska)

Usmeni deo ispita iz predmeta Računovodstvo u turizmu (dr Miroslava Petrevska) održaće se prema sledećem rasporedu:

    • u petak, 14. juna 2019. godine sa početkom u 9.00 časova u Sali A6, studenti od broja indeksa 1/2017 do 112/2017
    • u ponedeljak, 17. juna 2019. godine sa početkom u 9.00 časova u Sali A6, studenti od broja indeksa 114/2017 do 226/2017 i svi studenti starijih generacija
    • u utorak, 18. juna 2019. godine sa početkom u 9.00 časova u Sali A6, studenti od broja indeksa 228/2017 do 352/2017
08. jun 2019.
Rezultati konkursa za dodelu finansijskih sredstava nastavnom i nenastavnom osoblju za mobilnost

Rezultati konkursa za dodelu finansijskih sredstava nastavnom i nenastavnom osoblju za mobilnost u okviru Erasmus+ programa (projekat KA107-Beograd-Karlovac.)

08. jun 2019.
Raspored polaganja ispita iz predmeta Preduzetništvo

Ispit iz predmeta Preduzetništvo obaviće se po sledećem rasporedu:

  • 10.06.2019. u 09.00h studenti sa modula 1 i modula 3, sala A2
  • 11.06.2019, u 09.00h, studenti sa modula2, sala A2

03. jun 2019.
Raspored polaganja ispita Ekonomika turizma u junskom ispitnom roku

  • 12.06. 2019. u 09.00h, studenti sa brojevima indeksa 84-207/2018, sala A2
  • 14.06. 2019., u 09.00h, studenti sa brojevima indeksa 208 - 304/2018, sala A2
  • 18.06.2019, u 09.00h, studenti sa brojevima indeksa 1 - 83/2018 i starije generacije, sala A2.

31. maj 2019.
Upis bodova za stručnu praksu I, II, III godina i specijalističke studije

Upis bodova za stručnu praksu obaviće se po sledećem rasporedu:

Sreda 05.06.2019.

  • Studenti II godine - biblioteka kod Sanje Lazarević, MA, od 09.00-10.00h;
  • Studenti III godine - kabinet 1a kod Jelene Jević, MA, od 10.00-11.00h;
  • Studenti specijalističkih studija - kabinet ulaz V, I sprat kod dr Marije Najdić, od 10.00-11.00h.

Sreda 25.06.20019.

  • Studenti I godine sala A6 od 11.00h, kod mr Jasmine Leković.

Napomena:

  1. Studenti donose na upis bodova indeks, overenu potvrdu (mišljenje mentora) turističkog preduzeća u kome su obavili stručnu praksu, ispitnu prijavu i popunjen on-line dnevnik prakse.
  2. Da bi student mogao da pristupi online Dnevniku prakse, prvobitno treba da popuni Prijavu za praksu u sistemu Indeks.
  3. Upis bodova iz stručne prakse obavljaće se ISKLJUČIVO u terminima koji se objavljuju na sajtu Visoke turističke škole u delu vesti vezanih za stručnu praksu, a koje će određivati i zakazivati koordinatori stručne prakse.
  4. Sledeći kolektivni upis prakse biće u septembru.
31. maj 2019.
E-poslovanje - popravni kolokvijumi

Popravni kolokvijumi iz E-poslovanja u turizmu će biti održani u sledećim terminima:

  • Prvi ili drugi klokvijum po izboru studenta - UTORAK, 18. juna u 9h, u Učionici 3
  • Treći kolokvijum (JavaScript) - SREDA, 19. juna u 9h, u Učionici 3
  • Prvi ili drugi klokvijum po izboru studenta - ČETVRTAK, 20. juna u 9h, u Učionici 3

Popravne kolokvijume mogu polagati svi studenti koji su izabrali predmet E-poslovanje u turizmu.

Predmetni nastavnici

31. maj 2019.
Ispit iz predmeta Kulturno nasledje i turizam

Ispit iz predmeta Kulturno nasledje i turizam, polagaće se u terminima prema sledećem rasporedu:

  • 14. jun 2019., u 10h, sala A3 – Studenti starijih generacija i studenti generacije upisane 2018. godine sa brojem indeksa 1-83/2018
  • 17.jun 2019., u 10h, sala A3 – Studenti sa brojem indeksa 84-207/2018
  • 18. jun 2019., u 10h, sala A3 – Studenti sa brojem indeksa 208-304/2018

Predmetni nastavnik
dr Bojana Plemić

28. maj 2019.
Praksa u hotelu Junior na Kopaoniku

Pozivamo studente III godine da se prijave za stručnu praksu u hotelu Junior, Kopaonik. Praksa bi se obavljala u trajanju od mesec dana, u sledećim terminima:

  • I grupa: 14.06.2019.
  • II grupa: 14.07.2019.

Studenti (po dvoje u grupi) bi bili raspoređeni na sledećim poslovima: Recepcija (2 nedelje) i Domaćinstvo (2 nedelje). Hotel obezbeđuje smeštaj i ishranu studenata. Novac za prevoz se refundira u visini povratne autobuske karte na relaciji Beograd – Brzede - Beograd. Više informacija o hotelu možete pronaći na: www.juniorhotel.rs

Prijavu i CV poslati na email career@junior-kopaonik.com najkasnije do 05.06.2019 godine. Škola će organizovati kolektivan sastanak sa svim prijavljenim studentima pre njihovog odlaska na stručnu praksu.

27. maj 2019.
Ispiti iz informatičkih predmeta u JUNSKOM roku

Obaveštavamo studente koji polažu Osnove računarstva i E-poslovanje u JUNSKOM roku da će teorijski deo (elektronski test) biti organizovan u PONEDELJAK, 17. JUNA, u terminu ispita.

Studenti koji polažu Rezervacione sisteme, polažu glavni praktični test (Functionality) u terminu ispita, u PETAK 7. JUNA.

Molimo studente koji polažu Informatiku u turizmu, da se putem studentskog sistema INDEKS opredele za termin u kome će polagati teorijski test.

U JUNSKOM roku će za studente koji polažu Informatiku u turizmu, a koji izađu na teorijski deo ispita (kojima nedostaju poeni) biti organizovano polaganje praktičnih delova, prema dogovoru sa predmetnim nastavnikom.

Popravni kolokvijumi za predmete Osnovi računarstva, E-poslovanje i Rezervacioni sistemi će biti organizovani pre polaganja teorijskog ispita i to za sve studente koji su pohađali ove predmete, prema obaveštenjima na sajtu Škole.

Molimo studente da na polaganje teorijskog testa obavezno ponesu indeks i prijavu. Studentima bez prijave neće biti dozvoljeno polaganje ispita. Molimo vas da prijave kupite nekoliko dana ranije. Studenti koji imaju položene obavezne delove i minimum poena za polaganje ispita, pristupaju polaganju usmenog teorijskog pitanja, odmah posle polaganja teorijskog elektronskog testa.

22. maj 2019.
KC Surčin – manifestacija Bojčinsko kulturno leto 2019.

Kulturnom centru Surčin su potrebni studenti za manifestaciju koja će se održati od 08.06-31.08. o.g. u formi besplatnih koncerata, pozorišnih predstava i drugih kulturnih događaja (ukupno 19 programa- videti Prilog). Deseti po redu kulturno-umetnički festival „Bojčinsko kulturno leto“, svečano se otvara u subotu, 08.06. u 20 časova, koncertom orkestra "Bilja Krstić i Bistrik orkestar".

Studenti volonteri će biti angažovani u trajanju od 2 sata dnevno prema potrebi. Zainteresovani studenti mogu poslati svoj CV sa obaveznim brojem svog telefona na e-mail kc.surcin@gmail.com. Studenti svih godina studija se mogu prijaviti. Studentima I godine će volontiranje biti priznato kao obavljena stručna praksa.

Manifestaciji mogu prisustvovati svi studenti svakog vikenda. Do Bojčinske šume je moguće doći linijom GSP-a 605, koja polazi od okretnice u Bloku 45 na Novom Beogradu.

21. maj 2019.
Sunline Travel doo– stručna praksa

Turistička agencija“Sunline Travel” doo poziva studente na obavljanje stručne prakse u njenoj organizaciji, u prostorijama agencije na adresi Beogradska 18, Vračar, Beograd. POZIV VAŽI ZA STUDENTE:
  • II, III godine osnovnih, kao i za studente specijalističkih studija
  • koji vladaju osnovnim veštinama rada na računaru
Svim studentima je omogućena stručna praksa u trajanju od 8 nedelja. Zainteresovani se mogu prijaviti slanjem svog CV-a na email - djordje@sunline.rs Prijem na stručnu praksu se vrši do popune predviđenog broja mesta. Prednost imaju studenti sa iskusvom rada u agenciji.
08. maj 2019.
IN hotel, Beograd – stručna praksa (Recepcioner)

Poslovni hotel na Novom Beogradu sa 4 zvezdice i tradicijom dugom preko 10 godina, oglašava poziciju: Recepcioner Uslovi:
  • IV/VI stepen stručne spreme , turističko-hotelijerskog ili drugog smera
  • Poznavanje rada na računaru
  • Poznavanje rada u rezervacionom sistemu (Fidelio)
  • Poželjno radno iskustva na istim ili sličnim poslovima
  • Aktivno znanje engleskog
  • Znanje još jednog svetskog jezika predstavlja prednost
Nudimo:
  • Izazovan posao i rad u prijatnom okruženju.
  • Mogućnost usavršavanja i napredovanja.
  • Obezbeđena sredstva i opremu za rad.
  • Adekvatnu finansijsku nadoknadu.
  • Radni odnos.
Vaše biografije sa fotografijama možete slati na mejl: hr.inhotel@inhotel-belgrade.rs. Samo kandidati koji uđu u uži izbor će biti kontaktirani.
08. maj 2019.
IN hotel, Beograd – stručna praksa (konobar)

Poslovni hotel na Novom Beogradu sa 4 zvezdice i tradicijom dugom preko 10 godina, oglašava poziciju: Konobar Uslovi:
  • III/IV stepen stručne spreme.
  • Radno iskustva na istim ili sličnim poslovima.
  • Znanje engleskog jezika.
  • Aktivna, fleksibilna, timski orijentisana osoba koja poseduje dobre organizacione sposobnosti.
Nudimo:
  • Dinamičan posao i rad u prijatnom okruženju.
  • Mogućnost usavršavanja i napredovanja.
  • Obezbeđena sredstva i opremu za rad.
  • Radni odnos.
Vaše biografije sa fotografijama možete slati na mejl:hr.inhotel@inhotel-belgrade.rs. Samo kandidati koji uđu u uži izbor će biti kontaktirani.
06. maj 2019.
Wimbledon Garni – oglas za radno mesto recepcionera

Wimbledon Garni Concept smeštajni objekat na Novom Beogradu, kategorizovan sa 4 zvezdice, traži studenta (poželjno apsolventa) za radno mesto recepcionera. Rad je u smenama.

USLOVI:

  • Znanje engleskog jezika
  • Poznavanje rada u office-u
  • Poželjno znanje još jednog stranog jezika.
Zahvaljujući dosadašnjoj saradnji, zaposlili smo četiri studenta Visoke turističke škole, a kako planiramo da proširimo kadar i ove godine se nadamo uspešnoj saradnji na obostrano zadovoljstvo. Prijave slati na info@wimbledon.rs ili putem telefona na 011/40-88-621.

24. apr 2019.
Fibula Air Travel – oglas za posao: pratioci grupa i transferisti u Turskoj 

Agencija Fibula otvara konkurs za posao pratioci grupa i transferista u Turskoj. Agencija će u Antaliji ovog leta imati preko 350 zaposlenih vodiča i transferista kao i oko 100 ljudi zaposlenih u ofisu. Posao se obavlja u periodu od 15.05 do 15.10.2019. (prvi i poslednji datumi su okvirni). U agencija Fibula u Antaliji izabranim kandidatima će se organizovati obuka o poslu i načinu njegovog izvođenja.

USLOVI:

  • Minimum završena srednja škola
  • Znanje engleskog jezika, osnovni nivo
  • Rezultati testa u agenciji Fibula (o poznavanju Turske destinacije).

PONUDA:

  • Smeštaj u apartmanima u Turskoj, regija Antalija (u svakoj sobi su smestene su 2 do 3 osobe)
  • Plata 400 eura mesečno
  • Povratna avio karta za put
  • Zdravstveno osiguranje tokom celog boravka u Turskoj
  • Uniforma za rad
  • Turska boravišna viza

Da biste se pripremili za test o Turskoj destinaciji, agencija Fibula Beograd će vam, po vašoj prijavi, dostaviti linkove sa svog sajta na kojima ćete naći osnovne informacije o destinaciji. Zainteresovani studenti mogu poslati svoj CV do na e-mail zlatan@fibula.rs. Više o agenciji možete videti na www.fibula.com

04. okt 2018.
Trogodišnje studije - generacije 2007/2008, 2008/2009, 2009/2010, 2010/2011, 2011/2012 i 2012/2013.

Na osnovu Zakona o i zmenama i dopunama Zakona o visokom obrazovanju („Službeni glasnik RS“ broj 73/2018) Studenti upisani na osnovne studije mogu završiti te studije po započetom nastavnom planu i programu, uslovima i pravilima studija, najkasnije do kraja školske 2018/2019. godine

STUDENTI KOJI SU UPISANI PO TROGODIŠNJEM PROGRAMU GENERACIJA od 2007/08 do 2012/2013 MOGU SVOJE STUDIJE OKONČATI ZAKLJUČNO SA ŠKOLSKOM 2018/2019. GODINOM. NAKON TOG ROKA STUDENTI SU OBAVEZNI DA PREĐU NA NOVI PROGRAM STUDIJA.

04. okt 2018.
Trogodišnje studije - generacije 2005/2006 i 2006/2007

Na osnovu Zakona o i zmenama i dopunama Zakona o visokom obrazovanju („Službeni glasnik RS“ broj 73/2018) Studenti upisani na osnovne studije mogu završiti te studije po započetom nastavnom planu i programu, uslovima i pravilima studija, najkasnije do kraja školske 2018/2019. godine

STUDENTI KOJI SU UPISANI PO TROGODIŠNJEM PROGRAMU GENERACIJA 2005/06 I 2006/07 MOGU SVOJE STUDIJE OKONČATI ZAKLJUČNO SA ŠKOLSKOM 2018/2019. GODINOM. NAKON TOG ROKA STUDENTI SU OBAVEZNI DA PREĐU NA NOVI PROGRAM STUDIJA.

04. okt 2018.
Dvogodišnje studije - generacije upisane do 2004

Na osnovu Zakona o i zmenama i dopunama Zakona o visokom obrazovanju („Službeni glasnik RS“ broj 73/2018) Studenti upisani na osnovne studije i na studije na višim školama do 10. septembra 2005. godine mogu završiti te studije po započetom nastavnom planu i programu, uslovima i pravilima studija, najkasnije do kraja školske 2018/2019. godine

STUDENTI KOJI SU UPISANI PO DVOGODIŠNJEM PROGRAMU MOGU SVOJE STUDIJE OKONČATI ZAKLJUČNO SA ŠKOLSKOM 2018/2019.GODINOM NAKON TOG ROKA STUDENTI SU, PREMA ZAKONU OBAVEZNI DA PREĐU NA PROGRAM TROGODIŠNJIH STUDIJA.

03. sep 2018.
Obaveštenje za studente

Student koji se finansira iz budžeta, pri upisu odgovarajuće godine studija, opredeljuje se za onoliko predmeta koliko je potrebno da se ostvari najmanje 60 ESPB bodova, osim ako mu je do kraja studijskog programa ostalo manje od 60 ESPB bodova, odnosno 48 ESPB bodova u skladu sa izmenama i dopunama Zakona o visokom obrazovanju br. 73/2018.

Student koji se sam finansira, pri upisu odgovarajuće godine studija, opredeljuje se, u skladu sa studijskim programom, za onoliko predmeta koliko je potrebno da se ostvari najmanje 37 ESPB bodova, osim ako mu je do kraja studijskog programa ostalo manje od 37 ESPB bodova.

Student koji studira uz rad pri upisu odgovarajuće godine studija opredeljuje se, u skladu sa studijskim programom, za onoliko predmeta koliko je potrebno da se ostvari najmanje 30 ESPB bodova, osim ako mu je do kraja studijskog programa ostalo manje od 30 ESPB bodova.

05. sep 2014.
Pravila polaganja ispita iz Informatike u turizmu

Objavljena su nova pravila vezana za polaganje ispita, predispitne obaveze i bodovanje za predmet Informatika u turizmu za generacije studenata počev od 2007 i novije.

Pravila počinju da se primenjuju počev od JANUARSKOG ispitnog roka 2014. godine.

Pozivamo studente da se informišu o pravilima polaganja ispita.

PREDMETNI NASTAVNIK
Miloš Nicić

dalje
24. feb 2012.
USKLAĐIVANJE RANIJE STEČENOG STRUČNOG NAZIVA SA NAZIVOM IZ ZAKONA O VISOKOM OBRAZOVANJU

Pozivaju se studenti koji su diplomirali po nastavnom planu i programu EKONOMISTA ZA TURIZAM, a predali su molbu za usklađivanje ranjije stečenog stručnog naziva sa nazivom iz zakona o visokom obrazovanju,kao i studenti koji su upisali III godinu kao diplomirani da dostave sledeće:

adresa Bulevar Zorana Đinđića 152a, 11070 Beograd
fax 011/ 2698 205
telefon 011/ 2698 222, 2698 206, 3196 630, 3196 631 MB 17642162
e-mail info@visokaturisticka.edu.rs PIB 104266365
web www.visokaturisticka.edu.rs žiro račun 840-2056666-09