Važno

NA OSNOVU ODLUKE KOMISIJE ZA AKREDITACIJU I PROVERU KVALITETA BROJ 612-00-01013/2014-04 OD 05.09.2014. GODINE VISOKA TURISTIČKA ŠKOLA STRUKOVNIH STUDIJA DOBILA JE UVERENJE O AKREDITACIJI STUDIJSKIH PROGRAMA OSNOVNIH I SPECIJALISTIČKIH STRUKOVNIH STUDIJA "EKONOMIJA I TURIZAM" .

The College of Tourism is proud to be a partner in the Fostering University Support Services and Procedures for Full Participation in the European Higher Education Area (FUSE) TEMPUS project, coordinated by the University of Niš.

Visoka turistička škola strukovnih studija ima čast da učestvuje u FUSE TEMPUS projektu pod nazivom Jačanje univerzitetskih službi i procedura za potpunije učešće srpskih visokoškolskih institucija u evropskom prostoru visokog obrazovanja, kojim rukovodi Univerzitet u Nišu

www.fuse.ni.ac.rs
 

U saradnji sa Ambasadom Indonezije, Visoka turistička škola pokreće e-kutak u kome predstavlja zemlje ambasada partnera.

Visoka turistička škola strukovnih studija Beograd
 
Škola
Opšte
Savet Škole
Nastavnici
Osoblje
KUD
Sportsko društvo
Humanitarne akcije
Foto album
Akreditacija
Javne nabavke
Informator o radu
Lokacija
Kontakt
Nastava
Nastavni plan
Predmeti
Raspored nastave
Konsultacije
Nagrađeni studenti
Ispitna pitanja
Literatura
Stručna praksa
Specijalizacija
Predmeti
Raspored nastavnika po predmetima
Uslovi upisa
Upis 2019 / 20
Uslovi upisa
Dokumenta za prijavu
Pitanja za prijemni
Literatura za prijemni
English
Our Students in Bamberg
Uverenje o akreditaciji ustanove broj 612-00-00128/2012-04 od 27. aprila 2012. godine
Uverenje o akreditaciji osnovnog i specijalističkog studijskog programa broj 612-00-01013/2014-04 od 5. septembra 2014. godine
Rešenje o dopuni dozvole za rad broj: 612-00-00319/2017-06 od 15. avgusta 2017. godine.
Visoka turistička škola strukovnih studija
Beograd
Studentski informacioni sistem INDEKS
20. mar 2019.
Stručna praksa u Grčkoj 2019.

Turistička agencija Barcino Tours poziva studente Visoke turističke škole na letnju stručnu praksu u Grčkoj, u periodu od maja do septembra 2019. godine. Predvidjena je adekvatna nadoknada za radno angažovanje studenata u toku stručne prakse.

Svi zainteresovani kandidati treba da posalju svoj CV na dole navedenu email adresu i mogu da se detaljnije informišu putem mejla: E-mail: office@barcino.travel

Pozivamo sve zainteresovane studente da prisustvuju prezentaciji u ČETVRTAK 21.03.2019. godine, sala A1 sa početkom u 11h.

14. mar 2019.
Obaveštenje o dospeću rate školarine za studente osnovnih i specijalistickih studija

Obaveštavaju se studenti osnovnih i specijalistickih studija da je 10.03.2019. godine dospela obaveza uplate rate školarine u iznosu od 10.000,00 dinara.

Mole se studenti da uplatnice i indeks, podnesu na uvid studentskoj službi (šalter) kako bi mogli da polažu kolokvijume i prijave ispite.

Uprava Škole

11. mar 2019.
University of Bamberg ERASMUS+ stipends for the winter semester 2019/20

University of Bamberg ERASMUS+ stipends for the winter semester 2019/20

Duration: September 2019 – February 2020

Stipends: 4.525 € in total per semester (850 € per month from mid September to mid February plus travel expenses 275€)

The principal teaching language at the University of Bamberg is German, however, a number of modules are also offered taught in English. Applicants need to be fluent in either German or English. Preference will be given to applicants with a good working knowledge of German, however.

Required application forms:

  • Letter of Motivation (1 – 2 pages)
  • Letter of Recommendation from college professor
  • CV (including address, phone numbers, picture)

Napomena: Prijave se podnose od 12.03. do 22. 03. 2019. godine u kabinetu broj 8, ulaz V (dr Emilija Lipovšek). Za stipendiju mogu konkurisati studenti sa prosekom većim od 8.

Termin razgovora sa odabranim kandidatima će biti obavljen naknadno.

11. mar 2019.
University of Bamberg ERASMUS+ teaching mobility 2019

University of Bamberg ERASMUS+ teaching mobility 2019

Duration: 1 week (5 days teaching + 2 travel days) during May, June or July 2019

Number of teaching hours during mobility: 8

Teaching language: English or German

Stipend: 840 € individual support (for 7 days) + 275 € travel expenses = total stipend: 1.115 €

Requirement according to the Erasmus+ regulations is a full participation and presence of 5 days during the teaching mobility with 2 additional travel days before and after. It is not possible to participate in the teaching mobilty for a shorter period than the total of 7 days (including the 2 travel days).

  • Letter of Motivation (1 – 2 pages)
  • CV (including address, phone numbers, picture)
  • Proposal of teaching modules that could be offered and possible time frame for the visit at the University of Bamberg

Napomena: Prijave se podnose od 12.03. do 22.03. 2019. godine u kabinetu broj 8, ulaz V (dr Emilija Lipovšek).

01. mar 2019.
Prijava za Amadeus kurs

Pozivamo studente osnovnih i specijalističkih studija da se prijave za pohađanje kursa za dobijanje licence za rad na globalnom distribucionom sistemu “Amadeus”.

Popunjenu prijavu je potrebno poslati na e-mail amadeus@visokaturisticka.edu.rs ili doneti lično Borku Zimonjiću, glavni ulaz, kancelarija br. 3, za vreme konsultacija najkasnije do 11. marta 2019. godine.

Više informacija o kursu možete dobiti na telefon 2698-222, lokal 25 od 9-13h.

24. feb 2019.
Najava novog broja časopisa - TURISTIČKO POSLOVANJE  23/2019

U ime članova redakcije pozivamo Vas na saradnju u vezi sa pripremom novog broja časopisa Turističko poslovanje br. 23. Ovaj broj nije usko tematski profilisan. Radovi će se anonimno recenzirati od strane dva nezavisna recenzenta. Autori čiji radovi budu objavljeni u ovom broju, dobiće po jedan besplatan primerak časopisa.

Redakcijski odbor će prihvatiti radove koji se bave teorijom i praksom poslovanja različitih nosilaca poslovne i turističke politike, obrazovanjem i edukacijom kadrova u turizmu, ali i drugih zainteresovanih, koji se, u naučnom ili stručnom smislu, bave ovom oblašću.

VAŽNI DATUMI I ROKOVI:

Predaja radova - 30.04.2019.

Informacija o prihvatanju rada - 30.05.2019.

Objavljivanje časopisa - 30.06.2019.

Molimo autore da radove predaju u elektronskoj formi putem onlajn sistema za elektronsko uređivanje ASISTENT, koji je razvio Centar za evaluaciju u obrazovanju i nauci (CEON). Pristup i registracija za servis vrše se na linku https://scindeks.ceon.rs/journaldetails.aspx?issn=0354-3099

OSTALE INFORMACIJE

Sanja Lazarević, sekretar redakcije

Visoka turistička škola strukovnih studija

Bulevar Zorana Đinđića 152a

11070, Novi Beograd, Srbija

Telefon: +381 11 2698 222

E-mail: sanjal@visokaturisticka.edu.rs

Web site: www.visokaturisticka.edu.rs

18. feb 2019.
Konkurs za dodelu sredstava studentima za mobilnost u okviru Erasmus + programa

Na osnovu bilateralnog medjuinstitucionalnog sporazuma o saradnji sa Visokom turističkom školom iz Beograda, Veleučilište iz Karlovca raspisuje konkurs za dodelu sredstava studentima za mobilnost u okviru Erasmus+ programa, ključna aktivnost 1 (KA107 - mobilnost između partnerskih i programskih zemalja).

19. okt 2018.
PRIJAVA ZA STRUČNU PRAKSU

Otvorena je on-line prijava stručne prakse. Studenti prijavljuju praksu kroz opciju Indeks i tom prilikom biraju način organizacije i period kada bi obavljali stručnu praksu. On-line prijava prakse je moguća do kraja marta 2019. godine. Studenti koji se ne budu prijavili, regulisaće samostalno obavljanje stručne prakse.

21. mar 2019.
Odlažu se vežbe iz predmeta Menadžment turističke destinacije

Vežbe iz predmeta Menadžment turističke destinacije neće se održati u petak 22.3.2019. već se odlažu za naredni termin 29.03.2019.

20. mar 2019.
Usmeni deo ispita iz predmeta Računovodstvo u turizmu (dr Miroslava Petrevska)

Usmeni deo ispita iz predmeta Računovodstvo u turizmu (dr Miroslava Petrevska) održaće se u sredu, 27. marta 2019. godine sa početkom u 10.15 časova u kancelariji 11, Glavni ulaz.

20. mar 2019.
Promena termina ispita kod dr Zorana Radulovića

Svi ispiti kod dr Zorana Radulovića u martovskom roku biće održani u PETAK 22.03.2019 godine u 11h, Sala A3.

15. mar 2019.
Raspored predavanja za specijalističke studije od 18.03. do 22.03.2019. godine

PONEDELJAK, 18. 03. 2019.

  • Odnosi s javnošću u turizmu, kolokvijum, 17:30, sala A6
  • Pregovaranje i poslovne prezentacije - Vladimir Pavković od 18:00 - 20:00, sala A6

SREDA, 20. 03. 2019.

  • Upravljanje projektima i promenama u turizmu - dr Violeta Tošić, 17:30 -20:00, A6
PETAK, 22. 03. 2019.

  • Ponašanje i zaštita potrošača - dr Maja Ćosić, od 17:30 -20:00, A6

15. mar 2019.
Poziv studentima na kurs nemačkog jezika u Bavarskoj

Za dodatne informacije studenti mogu da se obrate kod mr Maše Polillo

Sehr geehrte Damen und Herren, es freut mich, Sie auf die Stipendien des Freistaates Bayern für Deutsch-Sommerkurse in Bayern 2019 hinweisen zu können. Die Stipendien beinhalten Kursgebühr, Unterkunftund Verpflegung.

Bewerben können sich Studierende sowie Nachwuchsforscherinnen und-forscher aller akademischen Disziplinen mit Deutsch-Vorkenntnissen (mindestens B1-Niveau) aus Albanien, Bosnien und Herzegowina, Kosovo, Kroatien, Mazedonien, Montenegro,Serbien, Slowenien und der Ukraine bei BAYHOST. Zum Bewerbungszeitpunkt müssen Studierende mindestens zwei komplette Semester an einer Hochschule verbracht haben und dies durch Noten belegen können.

Alle Unterlagen müssen per Post bis zum 25. März 2019 bei BAYHOST eingegangen sein.

Nähere Informationen zu den Sprachkursen und dem Bewerbungsverfahren sind auf unserer Website und unter dem BAYHOST-Profil auf facebook zu erhalten.

15. mar 2019.
Vežbe iz predmeta Ekonomika turizma, za B grupu

Vežbe iz predmeta Ekonomika turizma, za B grupu će se održavati ČETVRTKOM od 10,55 u sali A2.

13. mar 2019.
Obaveštenje za studente PRVE GODINE

Obaveštavaju se studenti PRVE GODINE studija, koji su se opredelili da im škola obezbedi mesto obavljanja prakse za period mart i april, da ćemo održati sastanak. Sastanak će se održati u sredu 20.03.2019 u 11h u kabinetu br 1.

13. mar 2019.
Poslovno udruženje hotelsko ugostiteljske privrede HORES – stručna praksa

PU HORES u Beogradu je otvorilo dva nova mesta za stručnu praksu. Kao Nacionalno Poslovno udruženje hotelsko ugostiteljske privrede - HORES je član Balkanske asocijacije hotelijera i restoratera - BAHA i Svetske asocijacije hotelijera i restoratera - IH&RA. Pozivamo studente da se prijave svojim koordinatorima za praksu.

13. mar 2019.
Napisan je referati za izbor jednog nastavnika

Napisan je referati za izbor jednog nastavnika u zvanju predavača za Francuski jezik, po konkursu od 06.02.2019. godine.

Zainteresovani se mogu upoznati sa sadržajem referata u roku od 30 dana u kancelariji broj 7, radnim danom od 8:00 do 13:00 časova.

09. mar 2019.
Prvi kolokvijum iz predmeta Kulturno nasledje i turizam

Prvi kolokvijum iz predmeta Kulturno nasledje i turizam održaće se u ponedeljak, 25.03.2019, u sali A5, prema sledećem rasporedu:

  • Grupa A, sa početkom u 12h
  • Grupa B, sa početkom u 13h

Predmetni nastavnik
dr Bojana Plemić

09. mar 2019.
Prvi kolokvijum iz predmeta Istorija civilizacije

Prvi kolokvijum iz predmeta Istorija civilizacije održaće se u utorak, 02.04.2019, sa početkom u 12.30h (Učionica 1).

Predmetni nastavnik
dr Bojana Plemić

08. mar 2019.
Raspored predavanja za specijalističke studije od 11.03. do 15.03.2019. godine

PONEDELJAK, 11. 03. 2019.

  • Planiranje i produkcija turističkih aranžmana - dr Branislav Rabotić, 17:30-20:00, A6

UTORAK, 12. 03. 2019.

  • Planiranje i produkcija turističkih aranžmana - dr Branislav Rabotić, 17:30-20:00, A6
ČETVRTAK, 14. 03. 2019.

  • Upravljanje projektima i promenama u turizmu - dr Violeta Tošić, 17:30 -20:00, A6

PETAK, 15. 03. 2019.

  • Ponašanje i zaštita potrošača - dr Maja Ćosić, od 17:30 -20:00, A6

07. mar 2019.
Termini predavanja i vežbi iz predmeta Preduzetništvo

Obaveštavaju se studenti da će se predavanja iz predmeta Preduzetništvo održavati sredom od 8.30 do 10 časova (1. i 2. čas), a vežbe iz istog predmeta petkom od 12.35 do 14.15 časova (6. i 7. čas).

07. mar 2019.
Prvi test iz Rezervacionih sistema

Obaveštavamo studente koji pohađaju predmet Rezervacioni sistemi u turizmu, da će prvi praktični kolokvijum (Introductionary) biti održan:

  • 18. marta za grupu studenata koji nastavu pohađaju PONEDELJKOM
  • 21. marta za grupu studenata koji nastavu pohađaju ČETVRTKOM
07. mar 2019.
I kolokvijum iz predmeta Menadžment turističke destinacije (grupa A)

I kolokvijum iz predmeta Menadžment turističke destinacije (grupa A) održaće se u petak, 29.03.2019. u 8.30 časova u amfiteatru A1.

07. mar 2019.
I kolokvijum iz predmeta Turistički resursi Srbije

I kolokvijum iz predmeta Turistički resursi Srbije održaće se u četvrtak, 28.03.2019. u 10.10 časova u učionici 2.

07. mar 2019.
I kolokvijum iz predmeta Životna sredina i održivi razvoj turizma

I kolokvijum iz predmeta Životna sredina i održivi razvoj turizma održaće se u četvrtak, 04.04.2019. u 8.30 časova u učionici 1.

06. mar 2019.
Promena termina predavanja za predmet Kulturno nasleđe i turizam

Predavanja za predmet Kulturno nasleđe i turizam će se održavati PONEDELJKOM od 11,50 za sve studente.

05. mar 2019.
Prvi kolokvijum iz predmeta Turističko vođenje

Prvi kolokvijum iz predmeta Turističko vođenje održaće se u četvrtak, 14. marta sa početkom u 12:00, u sali A1.

05. mar 2019.
Engleski jezik A3 i B3 - POPRAVNI KOLOKVIJUM

Popravni kolokvijum iz predmeta EJA3 i EJB3, održaće se u ponedeljak 11. marta 2019. godine, u sali A2, prema sledećem rasporedu:

  • 10h - br. indeksa od 31/2007-140/2016
  • 10.55 - br. indeksa od 141/2016 -398/2016

Pravo izlaska na popravni kolokvijum imaju studenti koji nisu ostvarili bodove ili su ostvarili jedan bod na prethodnom testu. Studenti su u obavezi da ponesu indeks.

Predmetni nastavnik
dr Smiljka Kesić

26. feb 2019.
Upis bodova za stručnu praksu

Upis bodova za stručnu praksu obaviće se u sredu, 03.04.2019. po sledećem rasporedu:

  • Studenti I godine sala A5 od 11.00-11.50 časova;
  • Studenti II godine sala A2 od 12.00-13.00 časova;
  • Studenti III godine sala A5 od 10.00-11.00 časova;

Studenti specijalističkih studija bodove upisuju u 11.00 časova u kabinetu profesora dr Marije Najdić, ulaz V, I sprat.

Napomena:

  1. Studenti donose na upis bodova: indeks, overenu potvrdu (mišljenje mentora) turističkog preduzeća u kome su obavili stručnu praksu, ispitnu prijavu i popunjen on-line dnevnik prakse.
  2. Upis bodova iz stručne prakse obavljaće se ISKLJUČIVO u terminima koji se objavljuju na sajtu Visoke turističke škole u delu vesti vezanih za stručnu praksu, a koje će određivati i zakazivati koordinatori stručne prakse.
19. feb 2019.
Stručna praksa u hotelu Aqua Premier 5* Vrdnik

Hotel Aqua Premier 5* iz Vrdnika poziva studente Visoke turističke škole da se prijave za obavljanje plaćene stručne prakse u trajanju od 2 do 6 meseci (po želji studenta) od: April-Maj, Jun-Juli, Avgust-Septembar. Mesečna primanja za studente su 20.000 RSD, sa obezbeđenim smeštajem i ishranom (2 obroka).

USLOV:

  • Studenti II, III godine i specijalističkih studija
  • Prosek minimum 7.5
  • Poznavanje stranih jezika

Prezentacija će se održati 08.03.2019 godine u 12.35h, sala A1. Nakon prezentacije će uslediti intervju sa studentima koji budu želeli da obavljaju stručnu praksu u hotelu. Svi zainteresovani studenti treba da pošalju svoj CV na email jelena.radivojevic@hotelpremier.rs, najkasnije do 07.03.2019.godine. Prezentaciju hotela i stručne prakse će održati Jelena Radivojević, Assistant manager Hotela Aqua Premier i Danijela Đurić, zamenika hotela Premier Aqua i Etno kompleksa Vrdnička kula.

Hotel se nalazi na obroncima Fruške Gore, između Beograda i Novog Sada, na izvoru termalne vode u banji Vrdnik. Studenti će dobiti informacije o mogućnosti zaposlenja - pripravničkog programa nakon završenih studija (cross trening po departmanima: domaćinstvo, ugostiteljstvo, recepcija, prodaja). Više o hotelu možete pogledati na www.hotelpremieraqua.com

19. feb 2019.
Obaveštenje za studente upisane u III godinu studija - Diplomirani studenti

Diplomirani studenti koji su prvi put upisali treću godinu studija u školskoj 2018/2019 godini, imaju konsultativnu nastavu kod predmetnih profesora u terminima konsultacija i to:

II SEMESTAR:

  • Upravljanje ljudskim resursima u turizmu (izborni)
  • Selektivni oblici turizma (izborni)
  • Menadžment turističke destinicaje (izborni)
  • Upravljanje kvalitetom turističkih usluga (obavezan)

18. feb 2019.
Nastava iz predmeta Grčki jezik

Početni nivo

  • PREDAVANJA (doc. dr Vojkan Stojičić) četvrtkom, od 13.30 do 15 časova, sala A6.
  • VEŽBE (mr Fani Melisa, strani lektor) utorkom, od 13.30 do 15 časova, sala A6.

Srednji nivo

  • PREDAVANJA (doc. dr Vojkan Stojičić) četvrtkom, od 15 do 16.30 časova, Učionica 1.
  • VEŽBE (mr Fani Melisa, strani lektor) utorkom, od 15 do 16.30 časova, Učionica 1.

Nastava u letnjem semestru počinje 19.2.2019.

07. feb 2019.
KC Surčin –stručna praksa na manifestacijama

Kulturnom centru Surčin su potrebni volonteri za manifestacije koje će se održati:

  • "Malo vina, a mnogoljubavi"
    14.02.2019. godine od 17-22 časova, Restoran "Romanija", Surčin. Deveti festival vina, koji povodom proslave dana Svetog Trifuna I Svetog Valentina organizuju Kulturni centar Surčin, GO Surčini Klubvina Surčinsavinsko-viteškim redom ZMAJ OGNjENI VUK;
  • 41. Međunarodni sajam turizma, lova I ribolova u Beogradu
    21.-24. 02.2019. godine, Beogradski sajam;
  • 41. Međunarodni sajam nautike, lova I ribolova u Beogradu
    01.-05. 03.2019. godine, Beogradski sajam.

Studenti svih godina studija se mogu direktno prijaviti slanjem CV-a na email Kulturnog centra Surčin kc.surcin@gmail.com. Studentima I godine volontiranje na svim navedenim manifestacijama će se priznati kao obavljena stručna praksa.

23. jan 2019.
Stručna praksa - Belvi Travel

Turistička agencija Belvi Travel otvara 6 mesta za stručnu praksu i zaposlenje u 2 poslovnice u Beogradu i na Novom Beogradu u trajanju od 2 meseca.

USLOVI:

  • Studenti svih godina studija
  • Prosek minimum 7
  • Poznavanje engleskog jezika

Agencija poseduje licencu organizatora turističkih putovanja i članica je nacionalne asocijacije turističkih agencija YUTA sa svojim predstavnikom u Upravnom odboru.

Studenti I godine bi obavljali praksu u predviđenom trajanju od 50 sati uz obavezu dodatne prakse na sajmu turizma. Izbor studenata se obavlja na osnovu njihovog CV –a. Zainteresovani studenti mogu poslati svoj CV na e-mail branislava@belvi.rs. Nakon završene prakse, najbolji studenti će dobiti mogućnost stalnog zaposlenja. Više o agenciji možete pronaći na linku: http://belvi.rs

04. okt 2018.
Trogodišnje studije - generacije 2007/2008, 2008/2009, 2009/2010, 2010/2011, 2011/2012 i 2012/2013.

Na osnovu Zakona o i zmenama i dopunama Zakona o visokom obrazovanju („Službeni glasnik RS“ broj 73/2018) Studenti upisani na osnovne studije mogu završiti te studije po započetom nastavnom planu i programu, uslovima i pravilima studija, najkasnije do kraja školske 2018/2019. godine

STUDENTI KOJI SU UPISANI PO TROGODIŠNJEM PROGRAMU GENERACIJA od 2007/08 do 2012/2013 MOGU SVOJE STUDIJE OKONČATI ZAKLJUČNO SA ŠKOLSKOM 2018/2019. GODINOM. NAKON TOG ROKA STUDENTI SU OBAVEZNI DA PREĐU NA NOVI PROGRAM STUDIJA.

04. okt 2018.
Trogodišnje studije - generacije 2005/2006 i 2006/2007

Na osnovu Zakona o i zmenama i dopunama Zakona o visokom obrazovanju („Službeni glasnik RS“ broj 73/2018) Studenti upisani na osnovne studije mogu završiti te studije po započetom nastavnom planu i programu, uslovima i pravilima studija, najkasnije do kraja školske 2018/2019. godine

STUDENTI KOJI SU UPISANI PO TROGODIŠNJEM PROGRAMU GENERACIJA 2005/06 I 2006/07 MOGU SVOJE STUDIJE OKONČATI ZAKLJUČNO SA ŠKOLSKOM 2018/2019. GODINOM. NAKON TOG ROKA STUDENTI SU OBAVEZNI DA PREĐU NA NOVI PROGRAM STUDIJA.

04. okt 2018.
Dvogodišnje studije - generacije upisane do 2004

Na osnovu Zakona o i zmenama i dopunama Zakona o visokom obrazovanju („Službeni glasnik RS“ broj 73/2018) Studenti upisani na osnovne studije i na studije na višim školama do 10. septembra 2005. godine mogu završiti te studije po započetom nastavnom planu i programu, uslovima i pravilima studija, najkasnije do kraja školske 2018/2019. godine

STUDENTI KOJI SU UPISANI PO DVOGODIŠNJEM PROGRAMU MOGU SVOJE STUDIJE OKONČATI ZAKLJUČNO SA ŠKOLSKOM 2018/2019.GODINOM NAKON TOG ROKA STUDENTI SU, PREMA ZAKONU OBAVEZNI DA PREĐU NA PROGRAM TROGODIŠNJIH STUDIJA.

03. sep 2018.
Obaveštenje za studente

Student koji se finansira iz budžeta, pri upisu odgovarajuće godine studija, opredeljuje se za onoliko predmeta koliko je potrebno da se ostvari najmanje 60 ESPB bodova, osim ako mu je do kraja studijskog programa ostalo manje od 60 ESPB bodova, odnosno 48 ESPB bodova u skladu sa izmenama i dopunama Zakona o visokom obrazovanju br. 73/2018.

Student koji se sam finansira, pri upisu odgovarajuće godine studija, opredeljuje se, u skladu sa studijskim programom, za onoliko predmeta koliko je potrebno da se ostvari najmanje 37 ESPB bodova, osim ako mu je do kraja studijskog programa ostalo manje od 37 ESPB bodova.

Student koji studira uz rad pri upisu odgovarajuće godine studija opredeljuje se, u skladu sa studijskim programom, za onoliko predmeta koliko je potrebno da se ostvari najmanje 30 ESPB bodova, osim ako mu je do kraja studijskog programa ostalo manje od 30 ESPB bodova.

05. sep 2014.
Pravila polaganja ispita iz Informatike u turizmu

Objavljena su nova pravila vezana za polaganje ispita, predispitne obaveze i bodovanje za predmet Informatika u turizmu za generacije studenata počev od 2007 i novije.

Pravila počinju da se primenjuju počev od JANUARSKOG ispitnog roka 2014. godine.

Pozivamo studente da se informišu o pravilima polaganja ispita.

PREDMETNI NASTAVNIK
Miloš Nicić

dalje
24. feb 2012.
USKLAĐIVANJE RANIJE STEČENOG STRUČNOG NAZIVA SA NAZIVOM IZ ZAKONA O VISOKOM OBRAZOVANJU

Pozivaju se studenti koji su diplomirali po nastavnom planu i programu EKONOMISTA ZA TURIZAM, a predali su molbu za usklađivanje ranjije stečenog stručnog naziva sa nazivom iz zakona o visokom obrazovanju,kao i studenti koji su upisali III godinu kao diplomirani da dostave sledeće:

adresa Bulevar Zorana Đinđića 152a, 11070 Beograd
fax 011/ 2698 205
telefon 011/ 2698 222, 2698 206, 3196 630, 3196 631 MB 17642162
e-mail info@visokaturisticka.edu.rs PIB 104266365
web www.visokaturisticka.edu.rs žiro račun 840-2056666-09