Važno

NA OSNOVU ODLUKE KOMISIJE ZA AKREDITACIJU I PROVERU KVALITETA BROJ 612-00-01013/2014-04 OD 05.09.2014. GODINE VISOKA TURISTIČKA ŠKOLA STRUKOVNIH STUDIJA DOBILA JE UVERENJE O AKREDITACIJI STUDIJSKIH PROGRAMA OSNOVNIH I SPECIJALISTIČKIH STRUKOVNIH STUDIJA "EKONOMIJA I TURIZAM" .

The College of Tourism is proud to be a partner in the Fostering University Support Services and Procedures for Full Participation in the European Higher Education Area (FUSE) TEMPUS project, coordinated by the University of Niš.

Visoka turistička škola strukovnih studija ima čast da učestvuje u FUSE TEMPUS projektu pod nazivom Jačanje univerzitetskih službi i procedura za potpunije učešće srpskih visokoškolskih institucija u evropskom prostoru visokog obrazovanja, kojim rukovodi Univerzitet u Nišu

www.fuse.ni.ac.rs
 

U saradnji sa Ambasadom Indonezije, Visoka turistička škola pokreće e-kutak u kome predstavlja zemlje ambasada partnera.

Visoka turistička škola strukovnih studija Beograd
 
Škola
Opšte
Savet Škole
Nastavnici
Osoblje
KUD
Sportsko društvo
Humanitarne akcije
Foto album
Akreditacija
Javne nabavke
Informator o radu
Lokacija
Kontakt
Nastava
Nastavni plan
Predmeti
Raspored nastave
Konsultacije
Nagrađeni studenti
Ispitna pitanja
Literatura
Stručna praksa
Specijalizacija
Predmeti
Raspored nastavnika po predmetima
Uslovi upisa
Upis 2019 / 20
Pripremna nastava
Uslovi upisa
Dokumenta za prijavu
Kalendar upisa
Pitanja za prijemni
Literatura za prijemni
Testovi sa rešenjima
English
Our Students in Bamberg
Uverenje o akreditaciji ustanove broj 612-00-00128/2012-04 od 27. aprila 2012. godine
Uverenje o akreditaciji osnovnog i specijalističkog studijskog programa broj 612-00-01013/2014-04 od 5. septembra 2014. godine
Rešenje o dopuni dozvole za rad broj: 612-00-00319/2017-06 od 15. avgusta 2017. godine.
Visoka turistička škola strukovnih studija
Beograd
Studentski informacioni sistem INDEKS
12. jul 2019.
SLOBODNA MESTA ZA DRUGI UPISNI ROK
Visoka turistička škola strukovnih studija iz Beograda raspisuje

KONKURS

  • za upis 2 (dva) kandidata na studijski program „Ekonomija i turizam“ u svojstvu studenata koji se finansiraju iz budžeta, i to za jedno (1) lice državljanina Republike Srbije koje je u školskoj 2018/2019 srednju školu završilo u inostranstvu i jedno (1) lice sa invaliditetom.
  • za upis 199 kandidata na studijski program „Ekonomija i turizam“ u svojstvu samofinansirajućih studenata, u drugom upisnom roku školske 2019/2020. godine.

    Prijavljivanje kandidata 02.09.2019.
    od 900 do 1500
    Isticanje rasporeda za polaganje prijemnog ispita 03.09.2019.
    do 1300
    Polaganje prijemnog ispita 04.09.2019.
    u 1100
    Objavljivanje jedinstvene rang liste 05.09.2019.
    do 1700
    Podnošenje prigovora na redosled kandidata na jedinstvenoj rang listi 06.09.2019.
    od 900 do 1100
    Donošenje odluke po prigovoru 06.09.2019.
    od 1100 do 1200
    Podnošenje žalbe na odluku po prigovoru 06.09.2019.
    od 1200 do 1300
    Rešavanje po žalbi 06.09.2019.
    od 1300 do 1400
    Objavljivanje konačne rang liste 09.09.2019.
    do 1700
    Upis primljenih kandidata 10.09.2019.
    od 900 do 1400

    UPIS PRIMLJENIH KANDIDATA BIĆE OBAVLJEN ISKLJUČIVO PREMA RASPOREDU KOJI ĆE NA SAJTU ŠKOLE BITI ISTAKNUT NAKON OBJAVLJIVANJA KONAČNE RANG LISTE.
04. jul 2019.
Dokumenta koja se podnose prilikom upisa u prvu godinu osnovnih studija školske 2019/2020.
Kandidati KOJI STEKNU PRAVO NA UPIS podnose:
  1. ORIGINALNA DOKUMENTA
    • svedočanstva sva četiri razreda završene srednje škole,
    • diploma o položenom završnom, odnosno maturskom ispitu i
    • državljanstvo Republike Srbije (da ne bude starije od 6 meseci),
    • izvod iz matične knjige rođenih (ako nije trajni, da ne bude stariji od 6 meseci).
  2. DVA OBRASCA ŠV-20 (dobija se u Školi)
  3. INDEKS (dobija se u Školi)
  4. DVE FOTOGRAFIJE FORMATA 4,5 x 3,5 cm
  5. DOKAZ O UPLATI NAKNADE ZA TROŠKOVE UPISA U IZNOSU OD 3.500 DINARA - ( indeks, obrasci ŠV-20 i obavezno osiguranje )
  6. DOKAZ O UPLATI PRVE RATE ŠKOLARINE U IZNOSU OD 10.000 ZA STUDENTE KOJI SE UPISUJU KAO SAMOFINANSIRAJUĆI.

ŠKOLARINA ZA STUDENTE STRANE DRŽAVLJANE IZNOSI 800 EVRA u dinarskoj protivvrednosti.

STUDENTI KOJI SE UPISUJU KAO SAMOFINANSIRAJUĆI STUDENTI POTREBNO JE DA UPLATE VRŠE ODVOJENO (dve posebne original uplatnice, troškovi upisa, I rata školarine).

Ukoliko se školarina uplati jednokratno svim studentima se odobrava popust od 5.000 dinara na iznos od 70,000 dinara.

UPLATE SE VRŠE NA ŽIRO RAČUN: 840-2056666-09.

Uplate školarine i troškova upisa ne vrše se u prostorijama Škole, već prethodno u poštama ili bankama.Kandidati na upis, osim potrebne dokumentacije donose i dokaz o uplati.

Članarina za Zdravstveno potporno udruženje za školsku godinu 2019/2020 iznosi 400,00 dinara i plaća se prilikom upisa gotovinom. Molimo zainteresovane studente da pripreme tačan iznos. Više informacija o Zdravstveno potpornom udruženju možete pogledati na linku: www.zpubeograd.com

16. jun 2019.
Odluka o broju studenata za upis u prvu godinu osnovnih strukovnih studija

ODLUKU

o broju studenata za upis u prvu godinu osnovnih strukovnih studija koji se finansiraju iz budžeta Republike Srbije za visokoškolske ustanove čiji je osnivač Republika Srbija u školskoj 2019/2020. godini.

NAZIV USTANOVE Broj studenata koji se finansira iz budžeta
-1)2)3)
Visoka turistička škola strukovnih studija, Beograd 110111

  1. Ovom odlukom utvrđuje se broj studenata državljana Republike Srbije koji se mogu upisati u prvu godinu studijskih programa osnovnih strukovnih studija koji se finansiraju iz budžeta Republike Srbije (u daljem tekstu: Republika) visokim školama strukovnih studija, čiji je osnivač Republika, u školskoj 2019/2020. godini.

Ovom odlukom utvrđuje se i broj studenata:

  1. ) sa invaliditetom;
  2. ) pripadnika romske nacionalnosti;
  3. ) državljana Republike Srbije koji su u školskoj 2018/2019. godini završili srednju školu u inostranstvu, koji se mogu upisati u prvu godinu studijskih programa iz stava 1. ovog člana.

23. maj 2019.
Termini konsultacija u periodu od 1. juna do 30. septembra 2019. godine

Obaveštavaju se studenti da će termini konsultacija u periodu od 1. juna do 30. septembra 2019. godine biti po sledećem rasporedu:

  • Profesori i predavači: SREDOM, od 10č do 12č
  • Asistenti i saradnici u nastavi: PONEDELJKOM i SREDOM, od 10č do 12č

15. maj 2019.
Konkurs za dodelu sredstava nastavnom i nenastavnom osoblju za mobilnost u okviru Erasmus+ programa

Na osnovu bilateralnog medjuinstitucionalnog sporazuma o saradnji sa Visokom turističkom školom iz Beograda, Veleučilište iz Karlovca raspisuje konkurs za dodelu sredstava nastavnom i nenastavnom osoblju za mobilnost u okviru Erasmus+ programa, ključna aktivnost 1 (KA107 - mobilnost između partnerskih i programskih zemalja).

08. maj 2019.
Iskustvo iz Bamberga

Naša studentkinja Ivana Stojiljković provela je letnji semestar školske 2017/18 godine, na Univerzitetu u Bambergu, putem Erasmus razmene studenata. Osim što je pohađala nastavu i polagala ispite, stekla je sjajne prijatelje i nezaboravno iskustvo.

Neke od tih utisaka podelila je sa nama u svojoj prezentaciji.

11. mar 2019.
University of Bamberg ERASMUS+ stipends for the winter semester 2019/20

University of Bamberg ERASMUS+ stipends for the winter semester 2019/20

Duration: September 2019 – February 2020

Stipends: 4.525 € in total per semester (850 € per month from mid September to mid February plus travel expenses 275€)

The principal teaching language at the University of Bamberg is German, however, a number of modules are also offered taught in English. Applicants need to be fluent in either German or English. Preference will be given to applicants with a good working knowledge of German, however.

Required application forms:

  • Letter of Motivation (1 – 2 pages)
  • Letter of Recommendation from college professor
  • CV (including address, phone numbers, picture)

Napomena: Prijave se podnose od 12.03. do 22. 03. 2019. godine u kabinetu broj 8, ulaz V (dr Emilija Lipovšek). Za stipendiju mogu konkurisati studenti sa prosekom većim od 8.

Termin razgovora sa odabranim kandidatima će biti obavljen naknadno.

11. mar 2019.
University of Bamberg ERASMUS+ teaching mobility 2019

University of Bamberg ERASMUS+ teaching mobility 2019

Duration: 1 week (5 days teaching + 2 travel days) during May, June or July 2019

Number of teaching hours during mobility: 8

Teaching language: English or German

Stipend: 840 € individual support (for 7 days) + 275 € travel expenses = total stipend: 1.115 €

Requirement according to the Erasmus+ regulations is a full participation and presence of 5 days during the teaching mobility with 2 additional travel days before and after. It is not possible to participate in the teaching mobilty for a shorter period than the total of 7 days (including the 2 travel days).

  • Letter of Motivation (1 – 2 pages)
  • CV (including address, phone numbers, picture)
  • Proposal of teaching modules that could be offered and possible time frame for the visit at the University of Bamberg

Napomena: Prijave se podnose od 12.03. do 22.03. 2019. godine u kabinetu broj 8, ulaz V (dr Emilija Lipovšek).

17. jul 2019.
VAŽNO OBAVEŠTENJE

Obaveštavaju se studenti da se konsultacije neće održavati u periodu godišnjih odmora nastavnika od 15.07-19.08.2019. godine.

10. jul 2019.
Raspored polaganja ispita Kulturno nasleđe i turizam u septembarskom roku

Ispit iz predmeta Kulturno nasleđe i turizam u septembarskom roku održaće se prema sledećem rasporedu:

  • 29.08. u 10h, sala A3: studenti starije generacije i studenti upisani 2018. godine sa brojem indeksa do 140/2018
  • 30.08. u 10h, sala A3: studenti sa brojem indeksa 140-307/2018.

19. jun 2019.
Praksa u hotelu Junior na Kopaoniku

Produžen je rok prijave za obavljanje stručne prakse u hotelu Junior za studente II i III godine. Praksa bi se obavljala u terminu:

  • 14.07-14.08.2019
Studenti (po dvoje u terminu) bi bili raspoređeni na sledećim poslovima: Recepcija (2 nedelje) i Domaćinstvo (2 nedelje). Hotel obezbeđuje smeštaj i ishranu studenata. Novac za prevoz se refundira u visini povratne autobuske karte.Više informacija o hotelu možete pronaći na: www.juniorhotel.rs

Prijavu i CV poslati na email: career@junior-kopaonik.com

15. jun 2019.
Zaposlenje u IN hotelu

Poslovni hotel na Novom Beogradu sa 4 zvezdice i tradicijom dugom preko 10 godina, traži motivisane kandidate, orijentisane prema gostu i spremne za rad u dinamičnoj atmosferi

Ako želite priliku da uđete u svet hotelijerstva, da radite i da se usavršavate u dinamičnom i profesionalnom okruženju, steknete praktična znanja i veštine u skladu sa međunarodnim standardima, pozivamo Vas da se prijavite za rad u IN Hotelu.

Vaše biografije možete slati na mail hr.inhotel@inhotel-belgrade.rs ili se javite na telefon 060 8846409.

IN Hotel
Bulevar Arsenija Čarnojevica 56
Beograd

22. maj 2019.
KC Surčin – manifestacija Bojčinsko kulturno leto 2019.

Kulturnom centru Surčin su potrebni studenti za manifestaciju koja će se održati od 08.06-31.08. o.g. u formi besplatnih koncerata, pozorišnih predstava i drugih kulturnih događaja (ukupno 19 programa- videti Prilog). Deseti po redu kulturno-umetnički festival „Bojčinsko kulturno leto“, svečano se otvara u subotu, 08.06. u 20 časova, koncertom orkestra "Bilja Krstić i Bistrik orkestar".

Studenti volonteri će biti angažovani u trajanju od 2 sata dnevno prema potrebi. Zainteresovani studenti mogu poslati svoj CV sa obaveznim brojem svog telefona na e-mail kc.surcin@gmail.com. Studenti svih godina studija se mogu prijaviti. Studentima I godine će volontiranje biti priznato kao obavljena stručna praksa.

Manifestaciji mogu prisustvovati svi studenti svakog vikenda. Do Bojčinske šume je moguće doći linijom GSP-a 605, koja polazi od okretnice u Bloku 45 na Novom Beogradu.

21. maj 2019.
Sunline Travel doo– stručna praksa

Turistička agencija“Sunline Travel” doo poziva studente na obavljanje stručne prakse u njenoj organizaciji, u prostorijama agencije na adresi Beogradska 18, Vračar, Beograd. POZIV VAŽI ZA STUDENTE:
  • II, III godine osnovnih, kao i za studente specijalističkih studija
  • koji vladaju osnovnim veštinama rada na računaru
Svim studentima je omogućena stručna praksa u trajanju od 8 nedelja. Zainteresovani se mogu prijaviti slanjem svog CV-a na email - djordje@sunline.rs Prijem na stručnu praksu se vrši do popune predviđenog broja mesta. Prednost imaju studenti sa iskusvom rada u agenciji.
04. okt 2018.
Trogodišnje studije - generacije 2007/2008, 2008/2009, 2009/2010, 2010/2011, 2011/2012 i 2012/2013.

Na osnovu Zakona o i zmenama i dopunama Zakona o visokom obrazovanju („Službeni glasnik RS“ broj 73/2018) Studenti upisani na osnovne studije mogu završiti te studije po započetom nastavnom planu i programu, uslovima i pravilima studija, najkasnije do kraja školske 2018/2019. godine

STUDENTI KOJI SU UPISANI PO TROGODIŠNJEM PROGRAMU GENERACIJA od 2007/08 do 2012/2013 MOGU SVOJE STUDIJE OKONČATI ZAKLJUČNO SA ŠKOLSKOM 2018/2019. GODINOM. NAKON TOG ROKA STUDENTI SU OBAVEZNI DA PREĐU NA NOVI PROGRAM STUDIJA.

04. okt 2018.
Trogodišnje studije - generacije 2005/2006 i 2006/2007

Na osnovu Zakona o i zmenama i dopunama Zakona o visokom obrazovanju („Službeni glasnik RS“ broj 73/2018) Studenti upisani na osnovne studije mogu završiti te studije po započetom nastavnom planu i programu, uslovima i pravilima studija, najkasnije do kraja školske 2018/2019. godine

STUDENTI KOJI SU UPISANI PO TROGODIŠNJEM PROGRAMU GENERACIJA 2005/06 I 2006/07 MOGU SVOJE STUDIJE OKONČATI ZAKLJUČNO SA ŠKOLSKOM 2018/2019. GODINOM. NAKON TOG ROKA STUDENTI SU OBAVEZNI DA PREĐU NA NOVI PROGRAM STUDIJA.

04. okt 2018.
Dvogodišnje studije - generacije upisane do 2004

Na osnovu Zakona o i zmenama i dopunama Zakona o visokom obrazovanju („Službeni glasnik RS“ broj 73/2018) Studenti upisani na osnovne studije i na studije na višim školama do 10. septembra 2005. godine mogu završiti te studije po započetom nastavnom planu i programu, uslovima i pravilima studija, najkasnije do kraja školske 2018/2019. godine

STUDENTI KOJI SU UPISANI PO DVOGODIŠNJEM PROGRAMU MOGU SVOJE STUDIJE OKONČATI ZAKLJUČNO SA ŠKOLSKOM 2018/2019.GODINOM NAKON TOG ROKA STUDENTI SU, PREMA ZAKONU OBAVEZNI DA PREĐU NA PROGRAM TROGODIŠNJIH STUDIJA.

03. sep 2018.
Obaveštenje za studente

Student koji se finansira iz budžeta, pri upisu odgovarajuće godine studija, opredeljuje se za onoliko predmeta koliko je potrebno da se ostvari najmanje 60 ESPB bodova, osim ako mu je do kraja studijskog programa ostalo manje od 60 ESPB bodova, odnosno 48 ESPB bodova u skladu sa izmenama i dopunama Zakona o visokom obrazovanju br. 73/2018.

Student koji se sam finansira, pri upisu odgovarajuće godine studija, opredeljuje se, u skladu sa studijskim programom, za onoliko predmeta koliko je potrebno da se ostvari najmanje 37 ESPB bodova, osim ako mu je do kraja studijskog programa ostalo manje od 37 ESPB bodova.

Student koji studira uz rad pri upisu odgovarajuće godine studija opredeljuje se, u skladu sa studijskim programom, za onoliko predmeta koliko je potrebno da se ostvari najmanje 30 ESPB bodova, osim ako mu je do kraja studijskog programa ostalo manje od 30 ESPB bodova.

05. sep 2014.
Pravila polaganja ispita iz Informatike u turizmu

Objavljena su nova pravila vezana za polaganje ispita, predispitne obaveze i bodovanje za predmet Informatika u turizmu za generacije studenata počev od 2007 i novije.

Pravila počinju da se primenjuju počev od JANUARSKOG ispitnog roka 2014. godine.

Pozivamo studente da se informišu o pravilima polaganja ispita.

PREDMETNI NASTAVNIK
Miloš Nicić

dalje
24. feb 2012.
USKLAĐIVANJE RANIJE STEČENOG STRUČNOG NAZIVA SA NAZIVOM IZ ZAKONA O VISOKOM OBRAZOVANJU

Pozivaju se studenti koji su diplomirali po nastavnom planu i programu EKONOMISTA ZA TURIZAM, a predali su molbu za usklađivanje ranjije stečenog stručnog naziva sa nazivom iz zakona o visokom obrazovanju,kao i studenti koji su upisali III godinu kao diplomirani da dostave sledeće:

adresa Bulevar Zorana Đinđića 152a, 11070 Beograd
fax 011/ 2698 205
telefon 011/ 2698 222, 2698 206, 3196 630, 3196 631 MB 17642162
e-mail info@visokaturisticka.edu.rs PIB 104266365
web www.visokaturisticka.edu.rs žiro račun 840-2056666-09