Važno

NA OSNOVU ODLUKE KOMISIJE ZA AKREDITACIJU I PROVERU KVALITETA BROJ 612-00-01013/2014-04 OD 05.09.2014. GODINE VISOKA TURISTIČKA ŠKOLA STRUKOVNIH STUDIJA DOBILA JE UVERENJE O AKREDITACIJI STUDIJSKIH PROGRAMA OSNOVNIH I SPECIJALISTIČKIH STRUKOVNIH STUDIJA "EKONOMIJA I TURIZAM" .

The College of Tourism is proud to be a partner in the Fostering University Support Services and Procedures for Full Participation in the European Higher Education Area (FUSE) TEMPUS project, coordinated by the University of Niš.

Visoka turistička škola strukovnih studija ima čast da učestvuje u FUSE TEMPUS projektu pod nazivom Jačanje univerzitetskih službi i procedura za potpunije učešće srpskih visokoškolskih institucija u evropskom prostoru visokog obrazovanja, kojim rukovodi Univerzitet u Nišu

www.fuse.ni.ac.rs
 

U saradnji sa Ambasadom Indonezije, Visoka turistička škola pokreće e-kutak u kome predstavlja zemlje ambasada partnera.

Visoka turistička škola strukovnih studija Beograd
 
Škola
Opšte
Savet Škole
Nastavnici
Osoblje
KUD
Sportsko društvo
Humanitarne akcije
Foto album
Akreditacija
Javne nabavke
Informator o radu
Lokacija
Kontakt
Nastava
Nastavni plan
Predmeti
Raspored nastave
Konsultacije
Nagrađeni studenti
Ispitna pitanja
Literatura
Stručna praksa
Specijalizacija
Raspored nastave - Upravljanje
Raspored nastave - Menadžment
Termini za kolokvijume na SPECIJALISTIČKIM studijama
Predmeti
Raspored nastavnika po predmetima
Uslovi upisa
Upis 2018 / 19
Uslovi upisa
Dokumenta za prijavu
Pitanja za prijemni
Literatura za prijemni
Upis stranih državljana
Dokumenta za upis
Upis diplomiranih studenata Škole
English
Our Students in Bamberg
Uverenje o akreditaciji ustanove broj 612-00-00128/2012-04 od 27. aprila 2012. godine
Uverenje o akreditaciji osnovnog i specijalističkog studijskog programa broj 612-00-01013/2014-04 od 5. septembra 2014. godine
Rešenje o dopuni dozvole za rad broj: 612-00-00319/2017-06 od 15. avgusta 2017. godine.
Visoka turistička škola strukovnih studija
Beograd
Studentski informacioni sistem INDEKS
16. apr 2018.
Obaveštenje za junski ispitni rok – predrok u maju školske 2017/18. godine

Obaveštenje za junski ispitni rok – predrok u maju školske 2017/18. godine koji će se održati od 08.05.2018. do 11.05.2018. godine

  1. PRAVO NA POLAGANJE ISPITA U MAJSKOM ISPITNOM PREDROKU IMAJU STUDENTI KOJI UČESTVUJU NA NEKOM OD PROGRAMA PRAKSE i o čemu dostavljaju potvrdu od organizacije koja organizuje program i Molbu za polaganje ispita u junskom ispitnom roku (u predroku u maju) koja se dostavlja koordinatoru za nastavu dr Maji Ćosić do 30.aprila 2018.godine.
  2. Studenti koji izađu na polaganje ispita u majskom predroku nemaju pravo polaganja ispita i u junskom roku.
  3. PRIJAVA ISPITA (po ceni od 1000,00 dinara po predmetu za sve studente) obaviće se 03. maja 2018. od 10.00-13.00h, direktno kod referenta Aleksandra Radosavljevića dostavljanjem uplatnice.
  4. ZAPISNICI O POLAGANJU ISPITA biće oglašeni 03.maja 2018. godine posle 15.00 časova na SAJTU ŠKOLE
  5. PROMENA ISPITIVAČA (po ceni od 2.000,00 dinara) može se obaviti 04. Maja 2018. godine od 11.00 do 13.00 časova u studentskoj službi.
  6. Studenti prilikom polaganja ispita pri sebi treba da imaju indeks, prijavu i ličnu kartu.
  7. Studenti su dužni da čuvaju jedan primerak priznanice o izvršenoj uplati.
  8. STUDENTI ČIJA SE IMENA NE NALAZE U ZAPISNIKU NEMAJU PRAVO NA POLAGANJE ISPITA.
  9. STUDENT JE DUŽAN DA NA ISPIT DONESE JEDAN PRIMERAK PRIJAVE. Molimo studente da obezbede ispitne prijave nekoliko dana ranije. STUDENTU BEZ PRIJAVE NEĆE BITI DOZVOLJENO POLAGANJE ISPITA.
  10. Molimo studente da se putem sajta informišu o TAČNOM TERMINU POLAGANJA ISPITA iz svakog predmeta koji su prijavili. U zavisnosti od broja prijavljenih kandidata, moguće je POLAGANJE POJEDINIH ISPITA PO GRUPAMA, o čemu će studenti biti obavešteni pre početka ispitnog roka.

UPRAVA ŠKOLE

16. apr 2018.
Gostujuće predavanje

Richard Linning, Member Emeritus, International Public Relations Association

We are never alone - social networks in the global world

utorak, 17 april 2018, amfiteatar A6, 10.00

15. apr 2018.
Prijava za Amadeus kurs

Pozivamo studente osnovnih i specijalističkih studija da se prijave za pohađanje kursa za dobijanje licence za rad na globalnom distribucionom sistemu “Amadeus”.

Popunjenu prijavu je potrebno poslati na e-mail amadeus@visokaturisticka.edu.rs ili doneti lično Borku Zimonjiću, glavni ulaz, kancelarija br. 3, za vreme konsultacija.

Više informacija o kursu možete dobiti na telefon 2698-222, lokal 25 od 9-13h.

13. apr 2018.
Stručna praksa u hotelu Aqua Premier 5* Vrdnik

Hotel Aqua Premier 5* iz Vrdnika poziva studente Visoke turističke škole da se prijave za obavljanje stručne prakse u trajanju od 2 meseca u sledećim terminima:

  • I grupa: jun-jul
  • II grupa: avgust-septembar
USLOV:
  • Studenti II, III godine i specijalističkih studija
  • Prosek minimum 7.5
  • Poznavanje stranih jezika
Hotel se nalazi na obroncima Fruške Gore, između Beograda i Novog Sada, na izvoru termalne vode u banji Vrdnik. Studenti će dobiti informacije o mogućnosti zaposlenja- pripravničkog programa nakon završenih studija (cross trening po departmanima: domaćinstvo, ugostiteljstvo, recepcija, prodaja).

Prezentacija će se održati 27.04.2018.godine u 10.10h, sala A1. Nakon prezentacije će uslediti intervju sa studentima koji budu želeli da obavljaju stručnu praksu u hotelu.

Svi zainteresovani studenti treba da pošalju svoj CV na email jelena.radivojevic@hotelpremier.rs najkasnije do 26.04.2018.godine.

Prezentaciju hotela i stručne prakse će održati Jelena Radivojević, Assistant manager Hotela Aqua Premier i menadžeri sektora: Recepcija - Nevenka Crnogorčević, Prodaje - Natalija Pećanac, F&B - Marko Kovačević.

Više o hotelu možete pogledati na www.hotelpremieraqua.com

13. apr 2018.
Raspored predavanja za studente specijalističkih studija

Raspored predavanja za studente specijalističkih studija u periodu od 16. aprila do 20. aprila 2018. godine.

PONEDELJAK, 16.04.2018.
  1. Planiranje i produkcija turističkih aranžmana – dr Branislav Rabotić, od 17,00-20,10, sala A6
UTORAK, 17.04.2018.
  1. Poslovni engleski jezik – dr Emilija Lipovšek, od 17,00-18,30, sala A6
  2. Planiranje i produkcija turističkih aranžmana – dr Branislav Rabotić, od 18,40-20,10, sala A6
SREDA, 18.04.2018.
  1. Poslovni engleski jezik – dr Milina Kosanović, od 17,00-18,30, sala A6
ČETVRTAK, 19.04.2018.
  1. Poslovni engleski jezik – dr Smiljka Kesić, od 17,00-18,30, sala A6
PETAK, 20.04.2018.
  1. Ponašanje i zaštita potrošača u turizmu – dr Marija Najdić, od 17,00-18,30, sala A6
  2. Ponašanje i zaštita potrošača u turizmu – dr Maja Ćosić, od 18,40-20,10, sala A6
03. apr 2018.
Turizmijada u Budvi

Pozivamo zainteresovane studente da uzmu učešće u 11. Međunarodnom kongresu i sportskim igrama Fakulteta za turizam i hotelijerstvo koji će se održati u Budvi od 2. do 6. maja 2018. godine.

Prijave će se primati od 3. do 10. aprila.

IASTH Case Study Challenge
IASTH Kongres poziv
IASTH Sportske igre opis
IASTH Sportske igre poziv

Osoba za kontakt:
Sara Bajović
Telefon: 061 310 18 41
WhatsApp: 064 426 73 84
E-mail: saraa.bajovic@gmail.com

30. mar 2018.
University of Bamberg ERASMUS+ teaching mobility 2018

University of Bamberg ERASMUS+ teaching mobility 2018

Duration: 1 week (5 days teaching + 2 travel days) during May or June 2018

Number of teaching hours during mobility: 8

Teaching language: English or German

Stipend: 840 € individual support (for 7 days) + 275 € travel expenses = total stipend: 1.115 €

Requirement according to the Erasmus+ regulations is a full participation and presence of 5 days during the teaching mobility with 2 additional travel days before and after. It is not possible to participate in the teaching mobilty for a shorter period than the total of 7 days (including the 2 travel days).

  • Letter of Motivation (1 – 2 pages)
  • CV (including address, phone numbers, picture)
  • Proposal of teaching modules that could be offered and possible time frame for the visit at the University of Bamberg

Napomena: Prijave se podnose od 2.04. do 12.04. 2018. godine u kabinetu broj 8, ulaz V (dr Emilija Lipovšek).

30. mar 2018.
University of Bamberg ERASMUS+ stipends for the winter semester 2018/19

University of Bamberg ERASMUS+ stipends for the winter semester 2018/19

Duration: September 2018 – February 2019

Stipends: max 4.000 € in total per semester (800 € per month)

The principal teaching language at the University of Bamberg is German, however, a number of modules are also offered taught in English. Applicants need to be fluent in either German or English. Preference will be given to applicants with a good working knowledge of German, however.

Required application forms:

  • Letter of Motivation (1 – 2 pages)
  • CV (including address, phone numbers, picture)

Napomena: Prijave se podnose od 2.04. do 20. 04. 2018. godine u kabinetu broj 8, ulaz V (dr Emilija Lipovšek). Za stipendiju mogu konkurisati studenti sa prosekom većim od 8.

Termin razgovora sa odabranim kandidatima će biti obavljen naknadno.

14. mar 2018.
VAŽNO OBAVEŠTENJE

Podsećamo studente,

  • pretposlednja rata školarine za studente osnovnih studija dospela 28.02.
  • poslednja rata školarine za studente specijalističkih studija dospeva 15.03.

Studenti koji ne izmire sve obaveze prema Školi do 30. marta (pun iznos školarine, odnosno prenosa ispita), nemaju pravo polaganja ispita u APRILSKOM roku školske 2017/18.

Molimo Vas da u najskorijem roku izmirite svoje obaveze vezane za školarinu.

Dokaz o uplaćenoj rati školarine (uplatnicu), obavezno doneti na šalter Škole.

Uprava Škole

04. okt 2016.
Važno obaveštenje

Prema dopisu MINISTARSTVA PROSVETE, NAUKE I TEHNOLOŠKOG RAZVOJA broj 612-00-02656/2016-06 od 29.09.2016. godine, Vlada Republike Srbije je na svojoj sednici utvrdila predlog zakona o izmenama i dopunama Zakona o visokom obrazovanju prema kojem prava studenata koji su započeli osnovne studije po starom nastavnom planu i programu, da te studije završe najkasnije do kraja školske 2017/2018 godine.

18. apr 2018.
Predavanje iz predmeta OSNOVI RAČUNARSTVA

Obaveštavamo studente koji pohađaju predmet Osnovi računarstva, da će predavanje koje se po rasporedu održava u ČETVRTAK, 19. aprila u 11:50 u Sali A2, biti održano u istom terminu, ali u UČIONICI 3.

17. apr 2018.
Engleski jezik A2, A1 i B2 u aprilskom ispitnom roku kod E. Lipovsek

Informacija za studente koji su se prijavili za polaganje predmeta Engleski jezik A2, A1 i B2 u aprilskom ispitnom roku: pismeni deo ispita je 19. aprila u 9.00 (umesto u 10.00) u sali A2.

dr E. Lipovsek

15. apr 2018.
Drugi kolokvijum iz predmeta Kulturno naslede i turizam

Drugi kolokvijum iz predmeta Kulturno nasleđe i turizam održaće se prema

sledećem rasporedu:

  • Grupa B, 24.04. sa pocetkom u 10.10h
  • Grupa A, 26.04. sa pocetkom u 10.10h

Na kolokvijum obavezno poneti indeks i hemijsku olovku.

Predmetni nastavnik
dr Bojana Plemic

13. apr 2018.
Važno obaveštenje za studente prve godine vezano za stručnu praksu

Pozivaju se studenti prve godine koji su se opredelili da im škola obezbedi mesto obavljanja stručne prakse za mesec APRIL, da dođu po Upute za praksu u sredu 18.04.2018 u 10h kabinet br 1.

mr Jasmina Leković

13. apr 2018.
VAŽNO OBAVEŠTENJE za studente II godine koji su prijavili obavljanje stručne prakse za februar, mart i april 2018.

Mole se studenti koji su se prijavili za obavljanje stručne prakse u organizaciji Škole u FEBRUARU, MARTU I APRILU 2018., a nisu raspoređeni, da dođu na KONSULTACIJE u biblioteku Škole u utorak, 17. aprila 2018., u terminu od 11.00-13.00 časova.

U suprotnom će se smatrati da će samostalno organizovati obavljanje stručne prakse.

13. apr 2018.
Nadoknada vežbi iz E-poslovanja

Obaveštavamo studente koji u ovom semestru pohađaju predmet E-poslovanje u turizmu, da će VEŽBE biti održane u UTORAK, u 10 časova, u Učionici 3.

12. apr 2018.
Važno obaveštenje za studente prve godine vezano za stručnu praksu

Pozivaju se studenti prve godine koji su se opredelili da SAMOSTALNO organizuju stručnu praksu da u periodu od 16.04 – 20.04.2018 dostave Potvrde o saglasnosti prakse. Potvrde dostaviti u naznačenu kutiju na ulazu V. (ulaz gde su učionice i kabinet za informatiku).

Podela uputa, za gore navedene studente, obaviće se u sredu 25.04.2018 u 10h, kabinet br 1.

mr Jasmina Leković

11. apr 2018.
I kolokvijum iz predmeta Preduzetništvo

I kolokvijum iz predmeta Preduzetništvo održaće se 20. aprila 2018. godine po sledećem rasporedu:

  • I grupa: od 1/2015 do 152/2015, u 11.50 časova
  • II grupa: od 154/2015 do 409/2015, u 13.00 časova

11. apr 2018.
I kolokvijum iz predmeta Strategijsko upravljanje u hotelijerstvu

I kolokvijum iz predmeta Strategijsko upravljanje u hotelijerstvu, održaće se u ponedeljak, 16. aprila 2018.godine u 8.30h u sali A6.

Dr Georgi Genov

04. apr 2018.
Nadoknada časova iz predmeta Računovodstvo u turizmu, grupa B

Nadoknada časova iz predmeta Računovodstvo u turizmu, grupa B, održaće se u sledećim terminima:

  • PETAK, 13.4.2018., 10.55-12.35h u sali A3
  • PETAK, 27.4.2018., 10.55-12.35h u sali A3

Prof. dr Miroslava Petrevska

04. apr 2018.
Ispiti iz informatičkih predmeta u APRILSKOM roku

Obaveštavamo studente koji polažu Osnove računarstva i E-poslovanje u APRILSKOM roku da će teorijski deo (elektronski test) biti organizovan u UTORAK, 24. APRILA, u 9:00.

Molimo studente koji polažu Informatiku u turizmu, da se putem studentskog sistema INDEKS opredele za termin u kome će polagati teorijski test.

U APRILSKOM roku će za sve studente, koji izađu na teorijski deo ispita (a kojima nedostaju poeni) biti organizovano polaganje praktičnih delova, prema dogovoru sa predmetnim nastavnikom.

Molimo studente da na polaganje teorijskog testa obavezno ponesu indeks i prijavu. Studentima bez prijave neće biti dozvoljeno polaganje ispita. Molimo vas da prijave kupite nekoliko dana ranije. Studenti koji imaju položene obavezne delove i minimum poena za polaganje ispita, pristupaju polaganju usmenog teorijskog pitanja, odmah posle polaganja teorijskog elektronskog testa.

04. apr 2018.
Prvi kolokvijum iz predmeta Menadžment turističke destinacije za studente grupe B

Prvi kolokvijum iz predmeta Menadžment turističke destinacije za studente grupe B, održaće se u utorak 17.04.2018. sa početkom u 10.10 u učionici br. 1. Studenti su dužni da ponesu indeks sa sobom.

20. mar 2018.
Obaveštenje za MAJSKI ispitni predrok

Na sednici Nastavnog veća od 19.3. doneta je odluka da se odobrava junski predrok koji će se održati u maju mesecu. Uslovi i termini polaganja u predroku biće naknadno objavljeni na sajtu škole.

20. mar 2018.
Napisan je referat za izbor nastavnika

Napisan je referati za izbor jednog nastavnika u zvanju predavača za Nemački jezik, po konkursu od 31.01.2018. godine.

Zainteresovani se mogu upoznati sa sadržajem referata u roku od 30 dana u kancelariji broj 7, radnim danom od 8:00 do 13:00 časova.

02. nov 2016.
Trogodišnje studije - generacije 2007/2008 i 2008/2009

Prema dopisu MINISTARSTVA PROSVETE, NAUKE I TEHNOLOŠKOG RAZVOJA od 29.09.2016. godine, Vlada Republike Srbije je na sednici utvrdila predlog zakona o izmenama i dopunama Zakona o visokom obrazovanju prema kojem:

STUDENTI KOJI SU UPISANI PO TROGODIŠNJEM PROGRAMU GENERACIJA 2007/08 i 2008/09 MOGU SVOJE STUDIJE OKONČATI ZAKLJUČNO SA ŠKOLSKOM 2017/2018. GODINOM. NAKON TOG ROKA STUDENTI SU OBAVEZNI DA PREĐU NA NOVI PROGRAM STUDIJA.

02. nov 2016.
Trogodišnje studije - generacije 2005/2006 i 2006/2007

Prema dopisu MINISTARSTVA PROSVETE, NAUKE I TEHNOLOŠKOG RAZVOJA od 29.09.2016. godine, Vlada Republike Srbije je na sednici utvrdila predlog zakona o izmenama i dopunama Zakona o visokom obrazovanju prema kojem:

STUDENTI KOJI SU UPISANI PO TROGODIŠNJEM PROGRAMU GENERACIJA 2005/06 I 2006/07 MOGU SVOJE STUDIJE OKONČATI ZAKLJUČNO SA ŠKOLSKOM 2017/2018. GODINOM. NAKON TOG ROKA STUDENTI SU OBAVEZNI DA PREĐU NA NOVI PROGRAM STUDIJA.

02. nov 2016.
Dvogodišnje studije - generacije upisane do 2004/2005

Prema dopisu MINISTARSTVA PROSVETE, NAUKE I TEHNOLOŠKOG RAZVOJA od 29.09.2016. godine, Vlada Republike Srbije je na sednici utvrdila predlog zakona o izmenama i dopunama Zakona o visokom obrazovanju prema kojem:

STUDENTI KOJI SU UPISANI PO DVOGODIŠNJEM PROGRAMU MOGU SVOJE STUDIJE OKONČATI ZAKLJUČNO SA ŠKOLSKOM 2017/2018. GODINOM. NAKON TOG ROKA STUDENTI SU, PREMA ZAKONU OBAVEZNI DA PREĐU NA PROGRAM TROGODIŠNJIH STUDIJA.

05. sep 2014.
Pravila polaganja ispita iz Informatike u turizmu

Objavljena su nova pravila vezana za polaganje ispita, predispitne obaveze i bodovanje za predmet Informatika u turizmu za generacije studenata počev od 2007 i novije.

Pravila počinju da se primenjuju počev od JANUARSKOG ispitnog roka 2014. godine.

Pozivamo studente da se informišu o pravilima polaganja ispita.

PREDMETNI NASTAVNIK
Miloš Nicić

dalje
24. feb 2012.
USKLAĐIVANJE RANIJE STEČENOG STRUČNOG NAZIVA SA NAZIVOM IZ ZAKONA O VISOKOM OBRAZOVANJU

Pozivaju se studenti koji su diplomirali po nastavnom planu i programu EKONOMISTA ZA TURIZAM, a predali su molbu za usklađivanje ranjije stečenog stručnog naziva sa nazivom iz zakona o visokom obrazovanju,kao i studenti koji su upisali III godinu kao diplomirani da dostave sledeće:

adresa Bulevar Zorana Đinđića 152a, 11070 Beograd
fax 011/ 2698 205
telefon 011/ 2698 222, 2698 206, 3196 630, 3196 631 MB 17642162
e-mail info@visokaturisticka.edu.rs PIB 104266365
web www.visokaturisticka.edu.rs žiro račun 840-2056666-09