UPRAVLJANJE PROIZVODOM I PROMOCIJOM U TURIZMU
dr Dario Šimičević
- Upravljanje procesom komunikacija u marketingu usluga - izbor ciljnih tržišta i definisanje ciljeva komunikacije
- Upravljanje procesom komunikacija u marketingu usluga – utvrđivanje budžeta i formulisanje strategije pozicioniranja
- Upravljanje procesom komunikacija u marketingu usluga – definisanje poruke i medijske strategije
- Upravljanje procesom komunikacija u marketingu usluga – nadgledanje, procena i kontrola komunikacione strategije
- Problemi pogrešno usmerene komunikacije
- Upravljanje očekivanjima i percepcijom korisnika
- Uticaj komunikacione kampanje na zaposlene
- Konflikti između prodajne i operativne uloge
- Smernice za razvoj komunikacione strategije u marketingu usluga – razvoj komunikacione mreže za usmenu propagandu
- Smernice za razvoj komunikacione strategije u marketingu usluga – obećati ono što je moguće i učiniti neopipljivo opipljivim
- Smernice za razvoj komunikacione strategije u marketingu usluga – prikazati poslovni odnos između korisnika i pružaoca usluga
- Smernice za razvoj komunikacione strategije u marketingu usluga – smanjiti bojazan potrošača u vezi sa varijabilnim performansama
- Smernice za razvoj komunikacione strategije u marketingu usluga – odrediti i usmeriti se na relevantne dimenzije kvaliteta usluga
- Smernice za razvoj komunikacione strategije u marketingu usluga – diferenciranje usluga putem procesa pružanja usluga
- Smernice za razvoj komunikacione strategije u marketingu usluga – učiniti uslugu lakšom za razumevanje
- Značaj zaposlenih u uslužnom sektoru
- Faktori stresa i pritisci kojima je izloženo uslužno osoblje
- Faktori stresa i pritisci kojima je izloženo uslužno osoblje - strategije otpora i implikacije za korisnike usluga
- Uticaj marketinga na nivo stresa i pritiske kojima su izloženi pružaoci usluga
- Stvaranje uslužne klime
- Kontrola, nagrađivanje i procena pružalaca uluga
- Menadžment odnosa sa kupcima
- Karakteristike korisnika usluga i operativna efikasnost
- Karakteristike korisnika usluga i informaciona tehnologija
- Definisanje iskusnih i neiskusnih korisnika prema principu scenarija
- Upravljanje scenarijima učešća korisnika u uslužnom procesu
- Upravljanje percepcijom korisnika usluge
- Neodvojivost korisnika i uloga marketinške i operativne funkcije