UPRAVLJANJE PROIZVODOM I PROMOCIJOM U TURIZMU
dr Maja Ćosić
- Turistički proizvod na mikro nivou
- Destinacijski proizvod kao najkomplesksniji proizvod – uticaj kompleksnosti na upravljanje
- Najvažnije uloge NTA i LTO
- Novi proizvodi u turizmu sa aspekta regionalne politike i javnog sektora
- Novi proizvodi u turizmu i predviđanje budućih tokova turističke ponude sa aspekta sociodemografskih promena.
- Novi turistički proizvodi prilagođeni sociokulturnim promenama u globalnom okruženju.
- Uslovi i potreba nastanka klastera u našoj zemlji
- Prednosti klasterizacije u turizmu
- Koristi i problemi u partnerstvu i saradnji u okviru klastera
- Primeri klasterizacije u našoj zemlji i u svetu
- Koristi od uvođenja sistema upravljanja kvalitetom turističke destinacije
- Indikatori vrednovanja kvaliteta turističke destinacije – QUALITEST
- Značaj upravljanja uslužnim ambijentom
- Osnovni ciljevi uslužnog ambijenta
- Osnovne dimenzije uslužnog ambijenta u turizmu
- Osnove dizajniranja uslužnog ambijenta
- Uticaj uslužnog ambijenta na ponašanje potrošača – SOR model
- Uklapanje uslužnog ambijenta u ukupnu uslužnu ponudu turističkog preduzeća
- Ciljevi komunikacionog miksa
- Upravljanje odnosima sa javnošću u turizmu
- Struktura promocionih aktivnosti u turizmu
- Organizacija promotivnih aktivnosti u turizmu
- Koraci u primeni promotivne strategije
- Dimenzije promotivnih strategija kompanijskog proizvoda
- Organizacija promotivnih aktivnosti na makro nivou upravljanja u turizmu
- Strategija pozicioniranja u turizmu
- Različiti pristupi strategiji pozicioniranja u turizmu (na primerima)
- Osnovni koraci u primeni strategije pozicioniranja
- Brendiranje turističke destinacije
- Brendiranje turističkih preduzeća/kompanija