OSNOVI MARKETINGA
Mr Milenko D. Djurić
Jobber, D i Fahy, J (2006) Osnovi marketinga, Beograd, Data status
ISPITNA PITANJA Januar 2014.
- Priroda marketinga: marketing koncept
- Priroda marketinga: razvoj marketinga
- Priroda marketinga: stvaranje vrednosto za kupce i satisfakcije kupaca
- Priroda marketinga: isporuka vrednosti za kupce
- Priroda marketinga: marketing miks
- Priroda marketinga: upravljanje marketing aktivnošću
- Priroda marketinga: planiranje marketing aktivnosti
- Globalno marketing okruženje: ekonomske sile
- Globalno marketing okruženje: evropska unija
- Globalno marketing okruženje: društvene sile
- Globalno marketing okruženje: političke i zakonske sile
- Globalno marketing okruženje: fizičke sile
- Globalno marketing okruženje: tehnološke sile
- Globalno marketing okruženje: skeniranje okruženja
- Razumevanje ponašanja kupaca: aspekti ponašanja kupaca
- Razumevanje ponašanja kupaca: koji su kriterijumi za izbor?
- Razumevanje ponašanja kupaca: uticaji na ponašanje potrošača
- Razumevanje ponašanja kupaca: uticaji na kupovno ponašanje organizacija
- Razumevanje ponašanja kupaca: karakteristike kupovne prakse organizacije
- Marketing istraživanja i informacioni sistemi: tipovi marketing istraživanja
- Marketing istraživanja i informacioni sistemi: ad hoc istraživanje
- Marketing istraživanja i informacioni sistemi: kontinuirana istraživanja
- Marketing istraživanja i informacioni sistemi: faze u procesu marketing istraživanja
- Marketing istraživanja i informacioni sistemi: marketing informacioni sistemi
- Marketing istraživanja i informacioni sistemi: etička pitanja u marketing istraživanju
- Marketing istraživanja i informacioni sistemi: pristupi sprovodjenju marketing istraživanja
- Segmentacija tržišta, targetiranje i pozicioniranje: segmentiranje tržišta finalnih potrošača
- Segmentacija tržišta, targetiranje i pozicioniranje: kriterijumi za segmentiranje finalnih potrošača
- Segmentacija tržišta, targetiranje i pozicioniranje: segmentiranje poslovnih tržišta
- Segmentacija tržišta, targetiranje i pozicioniranje: kriterijumi za uspešnu segmentaciju
- Segmentacija tržišta, targetiranje i pozicioniranje: ciljni marketing
- Segmentacija tržišta, targetiranje i pozicioniranje: pozicioniranje
- Menadžment proizvoda i brenda: brendiranje
- Menadžment proizvoda i brenda: izgradnja brenda
- Menadžment proizvoda i brenda: pitanja vezana za menadžment brenda
- Menadžment proizvoda i brenda: upravljanje portfolijima brendova i proizvoda
- Menadžment proizvoda i brenda: upravljanje brendovima i linijama proizvoda-životni cilkus proizvoda
- Menadžment proizvoda i brenda: razvoj novih proizvoda
- Menadžment proizvoda i brenda: upravljanje razvojem novih proizvoda
- Menadžment proizvoda i brenda: etička pitanja u vezi sa proizvodima
- Upravljanje marketingom usluga: jedinstvene karakteristike usluga
- Upravljanje marketingom usluga: marketing miks usluga
- Upravljanje marketingom usluga: upravljanje uslužnim preduzećima
- Upravljanje marketingom usluga: upravljanje kvalitetom usluga
- Upravljanje marketingom usluga: upravljanje produktivnošću usluga
- Upravljanje marketingom usluga: razvoj i menadžment odnosa sa kupcima
- Strategija formiranja cena: osnovni metodi za formiranje cena
- Strategija formiranja cena: ključni faktori koji utiču na odluke o formiranju cena
- Strategija formiranja cena: upravljanje promenama cena
- Strategija formiranja cena: procena reakcije konkurenata
- Strategija formiranja cena: reagovanje na promene cena konkurencije
- Strategija formiranja cena: etička pitanja vezana za formiranje cena
- Tehnike masovnih komunikacija: integrisane marketing komunikacije
- Tehnike masovnih komunikacija: oglašavanje
- Tehnike masovnih komunikacija: unapredjenje prodaje
- Tehnike masovnih komunikacija: odnosi s javnošću
- Tehnike masovnih komunikacija: publicitet
- Tehnike masovnih komunikacija: sponzorstva
- Tehnike masovnih komunikacija: menadžment odnosa sa kupcima
- Tehnike masovnih komunikacija: direktni marketing
- Tehnike masovnih komunikacija: internet marketing
- Tehnike masovnih komunikacija: lična prodaja
- Tehnike masovnih komunikacija: menadžment prodaje
- Tehnike masovnih komunikacija: etička pitanjavezana za tehnike direktnih komunikacija
- Menadžment distribucije: tipovi distributivnih kanala
- Menadžment distribucije: strategija i menadžment kanala
- Menadžment distribucije: integracija kanala
- Menadžment distribucije: maloprodaja
- Menadžment distribucije: ključne marketing odluke u maloprodaji
- Menadžment distribucije: fizička distribucija
- Menadžment distribucije: transport
- Menadžment distribucije: etička pitanja u distribuciji
- Marketing planiranje i strategija: proces marketing planiranja
- Marketing planiranje i strategija: poslovna misija
- Marketing planiranje i strategija: marketing revizija
- Marketing planiranje i strategija: marketing ciljevi
- Marketing planiranje i strategija: ključna strategija
- Marketing planiranje i strategija: konkurentske strategije
- Marketing planiranje i strategija: izvori konkurentske prednosti
- Marketing planiranje i strategija: odluke o marketing miksu
- Marketing planiranje i strategija: koristi od marketing planiranja