ISTRAŽIVANJE TURISTIČKOG TRŽIŠTA I PROMOCIJA TURISTIČKE DESTINACIJE
dr Dario Šimičević
- Integrisane marketing komunikacije i faktori izbora promotivnog miksa.
- Propaganda – definisanje propagandnih ciljeva i odreživanje propagandnog budžeta.
- Propaganda – odluke o poruci.
- Propaganda – odluke o medijima.
- Propaganda – procena efektivnosti propagande.
- Unapređenje prodaje . pojam, karakteristike i strategija.
- Unapređenje prodaje – tehnike unapređenja prodaje potrošačima.
- Odnosi s javnošću i publicitet.
- Sponzorstva – pojam i ciljevi.
- Druga promotivna sredstva – izložbe i prikazivanje proizvoda.
- Marketing zasnovan na bazama podataka.
- Menadžment odnosa sa kupcima.
- Direktni marketing – direktna pošta i telemarketing.
- Direktni marketing – mobilni marketing.
- Direktni marketing – propaganda sa direktnim odgovorom i kataloški marketing.
- Internet marketing – šanse za internet marketing.
- Internet marketing – internet kao medij direktnog marketinga.
- Lična prodaja – faze u prodajnom procesu.
- Brend menadžment turističke destinacije
- Proces stvaranja Brenda
- Koristi i ključni faktori uspeha efikasnog brendinga destinacije
- Savremena tehnologija u upravljanju turističkim destinacijama
- Uloga ICT-a u menadžmentu turističke destinacije
- GIS i savremena tehnologija u upravljanju turističkim destinacijama
- Budući trendovi razvoja turističkih destinacija kroz usluge e-turizma
- Uloga promocije u jačanju konkurentnosti turističke destinacije
- Upotreba turističkih brošura u promociji turističke destinacije
- Značaj destinacijskih web prezentacija u promociji turističke destinacije
- Filmovi kao promotivni alat turističkih destinacija