OKTOBAR 2014.
Pozivaju se svi studenti upisani u III godinu da u sredu 12.11.2014. godine dođu na sastanak u vezi sa apsolventskom ekskurzijom u Berlin. Sastanak će se održati u sali A5 u 13,30 časova.
Obaveštavamo diplomirane studente da će se preuzimanje uverenja stečenom višem obrazovanju obaviti u SREDU 05. Novembra 2014. godine, od 11.00 do 13.00 časova, kod referenta za matičnu knjigu studenata Aleksandra Radosavljevića.
Obaveštavamo diplomirane studente da će se preuzimanje uverenja o visokom obrazovanju obaviti u SREDU 05. Novembra 2014. godine, od 11.00 do 13.00 časova, kod referenta za matičnu knjigu studenata Aleksandra Radosavljevića.
Studenti, koji idu na stručnu ekskurziju u Solun od 13. do 16. novembra 2014., treba da dođu na sastanak u sredu 05.11.2014. godine u Amfitetar 5 u 11.50 časova. Svi studenti koji do toga dana ne predaju fotokopiju pasoša potrebno je da je donesu na sastanak. Takođe, studenti koji su izvršili uplatu druge rate mogu da donesu uplatnice. Prilikom popunjavanja uplatnice za uplatu II rate treba da imaju u vidu sledeće:
- Iznos II rate: 6000,00 dinara
- Svrha uplate: Stručna ekskurzija studenata II godine
- Primalac: Visoka turistička škola, Bulevar Zorana Đinđića 152a, Novi Beograd
- Žiro račun: 840-2056666-09
- Poziv na broj: 13112014
Dolazak na sastanak je obavezan.
Pozivaju se svi studenti koji idu na stručnu ekskurziju da najkasnije do utorka 04.11.2014. donesu fotokopiju pasoša kod dr Daria Šimičevića u Kabinet 2, ulaz V. Fotokopiju pasoša treba da donesu i studenti koji su već dali svoj broj pasoša.
Studenti koji su zainteresovani za obavljanje stručne prakse u IN Hotelu ili turoperatoru Kon Tiki mogu da se prijave kod dr Daria Šimičevića u kabinetu 2, ulaz V, u terminu konsultacija.
Prijava za obavljanje prakse u novembru i decembru traje do 03.11.2014.
Studenti koji su upisali prvu godinu studija Visoke turističke škole strukovnih studija školske 2014/2015 godine, obavezni su da izvrše sistematski pregled prema uputstvu koje se nalazi u prilogu.
Studenti su obavezni da ponesu indeks i overenu zdravstvenu knjižicu.
Studenti preko 26 godina nisu u obavezi da izvrše sistematske preglede.
Hotel Hyatt Regency Beograd organizuje tradicionalni sajam prakse u toku decembra 2014. godine. Pozivaju se svi zainteresovani studenti III godine studija da već sada pošalju svoju biografiju na e-mail adresu olgica.radulovic@hyatt.com
Pozivamo sve studente, zaposlene i prijatelje Visoke turističke škole da prisustvuju manifestaciji
„Dan Malezije“
u okviru koje će predavanje održati gospodin Yubazlan Bin Yusof, otpravnik poslova v.d. ambasade Malezije u Beogradu, na temu:
WHEN FUN IS SERIOUS BUSINESS-MALAYSIA TRULY ASIA
Mr. Yubazlan Bin Yusof, Charge
d'Affairs a.i.
U okviru manifestacije “Dan Malezije” biće otvorena izložba fotografija pod nazivom:
EXPERIENCE THE COLORS OF MALAYSIA
Po otvaranju izložbe majstori kulinarske veštine iz Malezije će demenstrirati pripremanje specijaliteta malezijske kuhinje i imaćemo priliku da uživamo u specifičnom ukusu njihovih tradicionalnih jela.
Četvrtak, 30. oktobar 2014. godine u 11:00 časova, amfiteatar 5.
Obaveštavamo diplomirane studente da će se preuzimanje uverenja o visokom obrazovanju obaviti u SREDU 29. Oktobra 2014. godine, od 11.00 do 13.00 časova, kod referenta za matičnu knjigu studenata Aleksandra Radosavljevića.
Obaveštavamo diplomirane studente da će se preuzimanje uverenja stečenom višem obrazovanju obaviti u SREDU 29. Oktobra 2014. godine, od 11.00 do 13.00 časova, kod referenta za matičnu knjigu studenata Aleksandra Radosavljevića.
Prijava za upis na Specijalističke studije, biće do 31. oktobtra 2014. godine.
Nakon završetka prijave izvršiće se rangiranje kandidata.
Upis na specijalističke studije obaviće se u SUBOTU, 8. novembra 2014. godine.
Predavanja iz predmeta Informatika u turizmu, zakazana za SREDU, 29. oktobar, neće biti održana zbog službenog odsustva predavača.
Predavanja i vežbe iz nemačkog jezika održavaće se od PONEDELJKA 27.10.2014. godine po rasporedu.
Upis diplomiranih studenata u treću godinu osnovnih strukovnih studija obaviće se u SUBOTU 8. novembra 2014. godine, od 9.00 do 11.00 časova, u sali A3.
DOKUMENTA POTREBNA ZA UPIS:
- Original izvoda iz matične knjige rođenih;
- Dve fotografije formata 4,5 x 3,5 cm;
SVE UPLATE SE VRŠE NA ADRESU:
VISOKA TURISTIČKA ŠKOLA STRUKOVNIH STUDIJA,
Beograd, Bulevar Zorana Đinđića 152-a
RAČUN BROJ: 840-2056666-09
- I deo u iznosu od 20.000,oo dinara (prvi deo školarine) i 3.500,oo (troškovi upisa) - na jednoj uplatnici koju kandidat prilaže prilikom upisa
- II deo u iznosu od 17.000,oo dinara, uplaćuje se do 31. decembra 2014. godine
Pozivamo sve zaposlene koji žele da idu na stručnu ekskurziju u Solun, koja će se realizovati u periodu od 13. do 16. novembra 2014., da se prijave od ponedeljka 27. oktobra do petka 31. oktobra u 12 časova.
Cena ekskurzije je 105 evra u dinarskoj protivvrednosti i plaća se u II rate. Prilikom prijave potrebno je da zaposleni donesu i uplatnicu za izvršenu uplatu prve rate koja ujedno služi i kao potvrda prijave za učešće na ekskurziji. .
Parametri za uplatu: .
- Iznos I rate: 6.600,00 dinara
- Svrha uplate: Stručna ekskurzija
- Primalac: Visoka turistička škola, Bulevar Zorana Đinđića 152a, Novi Beograd
- Žiro račun: 840-2056666-09
- Poziv na broj: 13112014
Uplatnicu treba doneti kod Vladimira Pavkovića (Glavni ulaz, Kancelarija 11) ili kod Daria Šimičevića (Ulaz V, Kabinet 2) kada će se evidentirati i njihova prijava za učešće na ekskurziji.
II ratu treba uplatiti u periodu od 05. do 10. novembra 2014.
Za zaposlene koji žele da uplate celokupan iznos ekskurzije odjednom, iznos uplate je 12.600,00 dinara.
Broj mesta je ograničen.
Komisija za akreditaciju i proveru kvaliteta na sednici održanoj 05.09.2014. godine donela je Rešenje o akreditaciji dva modula specijalističkih studija Visoke turističke škole, i to:
Na specijalističke studije biće upisano ukupno 108 studenata, 54 po modulu.
Cena studiranja iznosi 70.000,00 dinara, i može se uplatiti u šest rata:
- rata 20.000,00 prilikom upisa
- rata 10.000,00 do 31.12.2014, godine
- rata 10.000,00 do 31.01.2015. godine
- rata 10.000,00 do 28.02.2015. godine
- rata 10.000,00 do 31.03.2015. godine
- rata 10.000,00 do 30.04.2015. godine
POTREBNA DOKUMENTA
- Overena fotokopija diplome i dodatka diplome za kandidate koji nisu završili Visoku turističku školu
- Fotokopija uverenja o diplomiranju za student koji su završili Visoku turističku školu
- Original izvoda iz matične knjige rođenih
- Dokaz o uplati I rate školarine (20.000,oo dinara)
- Dokaz o uplati takse za upis 3.500,oo dinara (dobija se index i dva ŠV obrasca)
- Dve fotografije (3,5x4,5 cm)
Uplate se vrše na račun: 840-2056666-09
Prijave kandidata se primaju do 25.10.2014. godine putem e-maila: specijalisticke@visokaturisticka.edu.rs
Nakon prijave izvršiće se rangiranje kandidata, na osnovu koga će biti upis.
Upis će se obaviti posle 25.10.2014. godine.
Predavanja i vežbe iz nemačkog jezika odlažu se do daljnjeg zbog bolesti profesora. Raspored nadoknade časova biće objavljen naknadno.
Podela na grupe za vežbe iz Ruskog jezika B1 je sledeća:
- 1. grupa - SREDA od 9,15 do 10,10 (sala A3) - svi parni indeksi od broja 212/2014 do kraja i svi stari studenti;
- 2. grupa - PETAK od 10,10 do 10,55 (učionica 1) - svi neparni brojevi indeksa, generacije 2014;
- 3. grupa - PETAK od 11,50 do 12,35 (sala A6) - parni brojevi indexa od broja 16/2014 do broja 202/2014.
Predavanja i vežbe iz ruskog jezika održavaće se od PONEDELJKA 20.10.2014. godine po rasporedu.
Natalija Radosavljević
1. grupa - PONEDELJAK od 8,30 do 9,15: učionica 1, od broja 163/2014 do broja 251/2014
2. grupa - PONEDELJAK od 9,15 do 10,00: učionica 1, od broja 335/2014 do broja 407/2014
3. grupa - PONEDELJAK od 10,10 do 10,55: učionica 1, od broja 253/2014 do broja 333/2014
4. grupa - UTORAK od 13,30 do 14,15: učionica 1, od broja 1/2014 do broja 79/2014
5. grupa - UTORAK od 14,15 do 15,00: učionica 1, od broja 81/2014 do broja 161/2014
Obaveštavamo diplomirane studente da će se preuzimanje uverenja stečenom višem obrazovanju obaviti u SREDU 22. Oktobra 2014. godine, od 11.00 do 13.00 časova, kod referenta za matičnu knjigu studenata Aleksandra Radosavljevića.
Obaveštavamo diplomirane studente da će se preuzimanje uverenja o visokom obrazovanju obaviti u SREDU 22. Oktobra 2014. godine, od 11.00 do 13.00 časova, kod referenta za matičnu knjigu studenata Aleksandra Radosavljevića.
Svi studenti II godine koji su zainteresovani za obavljanje stručne prakse u Banji Kanjiža treba da dođu na intervju koji će se održati u petak 31.10.2014. u sali A5 sa početkom u 13.20 časova.
Obavezni Kurs iz oblasti pisanja stručnih radova biće održan u SREDU, 22.10.2014. godine od 13:30 do 14:30 u sali A5 i PETAK, 24.10.2014.g. od 13:30 do 14:30 sati u sali A5.
Prisustvovanje ovim predavanjima je obavezno.
Uprava Škole
1. grupa - SREDA od 9,15 do 10,10 sala A5 neparni indexi od broja 237/2014 do broja 399/2014 i parni brojevi indexa od 284/2014 do broja 406/2014 i starije generacije koje slušaju ovaj predmet
2. grupa - ČETVRTAK od 10,10 do 10,55 sala A2 parni brojevi indeksa od broja 4/2014 do broja 276/2014
3. grupa - PETAK od 10,10 do 10,55 neparni brojevi indeksa od 1/2014 do 105/2014 učionica 1
4 grupa - PETAK od 10,55 do 11,40 neparni brojevi indexa od broja 107/2014 do broja 235/2014 učionica 1.
Vežbe iz ovog predmeta biće održane u ČETVRTAK 16.10.2014. godine po sledećem rasporedu:
- 10,10 sala A1 grupa B4 i B3
- 10,55 sala A1 grupe A3 i A1
- 13,30 sala A1 grupe A2 i A4
Nastava iz ruskog jezika odlaže se do daljnjeg zbog bolesti profesora. Raspored nadoknade časova biće objavljen naknadno.
Prijava za upis diplomiranih studenata u treću godinu osnovnih strukovnih studija obaviće se od 15.09.2014. do 31.10.2014. godine, od 10.00 do 13.00 časova, u studentskoj službi Škole kod referenta Aleksandra Radosavljevića.
POTREBNA DOKUMENTA:
- Original uverenja o položenim ispitima;
- Fotokopija diplome ili fotokopija uverenja o diplomiranju;
- Molba koja se dobija u Školi
U okviru već tradicionalne saradnje između VTŠ i Veleučilišta u Karlovcu (Hrvatska), grupa studenata naše Škole je, u pratnji prof. Branislava Rabotića i stručnog saradnika Gorana Jevića, ostvarila uzvratnu posetu studentima i nastavnicima Veleučilišta u Karlovcu www.vuka.hr od 17. do 19. oktobra.
Branko Maričić održao predavanje na VTŠ
U petak, 10. oktobra, u prostorijama Visoke turističke škole, predavanje je održao dr Branko Maričić, redovni profesor Ekonomskog fakulteta u Beogradu. Govoreći na temu „Marketing novog doba“, profesor Maričić je studentima VTŠ predstavio najnovija kretanja u oblasti marketinga.
Profesor dr Branko Maričić je dugogodišnji profesor na Ekonomskom fakultetu u Beogradu, autor brojnih naučnih radova i knjiga iz oblasti marketinga i ponašanja potrošača, predsednik Srpskog udruženja za marketing (SeMA), član Izdavačkog odbora časopisa „Marketing“ i jedan od doajena u razvoju marketinške misli i profesionalne marketinške prakse u Srbiji.
Kvanza Hol na Visokoj turističkoj školi
U okviru programa međunarodne saradnje, u sredu, 8. oktobra 2014. godine, na Visokoj turističkoj školi (VTŠ) predavanje je održao Kvanza Hol, član Skupštine grada Atlante, koji zastupa Oblast 2 u Atlanti, Džordžija, SAD. On je upoznao studente VTŠ sa Atlantom, jednim od najznačajnijih poslovnih gradova u SAD. Poseban fokus izlaganja bio je na brendiranju gradova i upravljanju turističkom destinacijom na primeru Atlante i jednog od najuspešnijih festivala u Americi, Internacionalnog festivala u Memfisu.
Podsećamo studente I godine, da je OSNOVNA PODELA NA GRUPE sledeća:
- GRUPA A - neparni brojevi indeksa
- GRUPA B - parni brojevi indeksa
Podela po grupama za vežbe iz STRUČNIH PREDMETA:
- GRUPA A1 - neparni brojevi indeksa od 1-99
- GRUPA A2 - neparni brojevi indeksa od 101-199
- GRUPA A3 - neparni brojevi indeksa od 201-299
- GRUPA A4 - neparni brojevi indeksa od 301 do kraja
- GRUPA B1 - parni brojevi indeksa od 2-102
- GRUPA B2 - parni brojevi indeksa od 104-204
- GRUPA B3 - parni brojevi indeksa od 206-306
- GRUPA B4 - parni brojevi indeksa od 308 do kraja
Podela po grupama za vežbe iz STRANIH JEZIKA: grupe određuju predmetni nastavnici u skladu sa važećim rasporedom.
Obaveštavamo studente da se predavanja i vežbe iz Ruskog jezika, zakazani za PONEDELJAK, 13. oktobar i UTORAK, 14. oktobar, neće održati zbog bolesti nastavnika.
Časovi će biti nadoknađeni prema dogovoru sa predmetnim nastavnikom.
Svi zainteresovani studenti II godine, koji žele da idu na stručnu ekskurziju u Solun od 13. do 16. novembra 2014., treba da se prijave do ponedeljka 20.10.2014. godine do 12.00 časova. Cena ekskurzije je 105 evra u dinarskoj protivvrednosti i plaća se u II rate. Prilikom prijave potrebno je da studenti donesu i uplatnicu za izvršenu uplatu prve rate koja ujedno služi i kao potvrda prijave za učešće na ekskurziji. Prilikom popunjavanja uplatnice treba da imaju u vidu sledeće:
- Iznos I rate: 6600,00 dinara
- Svrha uplate: Stručna ekskurzija studenata II godine
- Primalac: Visoka turistička škola, Bulevar Zorana Đinđića 152a, Novi Beograd
- Žiro račun: 840-2056666-09
- Poziv na broj: 13112014
Uplatnicu studenti treba da donesu kod Vladimira Pavkovića (Glavni ulaz, Kancelarija 11) ili kod Daria Šimičevića (Ulaz V, Kabinet 2) kada će se evidentirati i njihova prijava za učešće na ekskurziji.
Studenti koji žele da uplate celokupan iznos ekskurzije odjednom treba da uplate 12600,00 dinara. Ko plaća u ratama II ratu treba da uplati od 01. do 10. novembra 2014.
Na linku ispod teksta nalazi se prezentacija ekskurzije koja je održana u Visokoj turističkoj školi u petak 10.10.2014. kao i svi potrebni podaci o ukupnoj ceni, trajanju ekskurzije, itinereru, programu ekskurzije i smeštaju.
Obaveštavamo diplomirane studente da će se preuzimanje uverenja stečenom višem obrazovanju obaviti u SREDU 15. Oktobra 2014. godine, od 11.00 do 13.00 časova, kod referenta za matičnu knjigu studenata Aleksandra Radosavljevića.
Obaveštavamo diplomirane studente da će se preuzimanje uverenja o visokom obrazovanju obaviti u SREDU 15. Oktobra 2014. godine, od 11.00 do 13.00 časova, kod referenta za matičnu knjigu studenata Aleksandra Radosavljevića.
Marketing novog doba
Dr Branko Maričić, predsednik Srpskog udruženja za marketing (SeMA) i redovni profesor Ekonomskog fakulteta u Beogradu
U okviru programa predmeta Osnovi marketinga, u petak, 10. oktobra 2014. godine, u terminu od 10.10 do 11.40 časova, u amfiteatru A3, za studente II godine "A" i "B" grupe, predavanje na temu: "Marketing novog doba" će održati gostujući predavač dr Branko Maričić, predsednik Srpskog udruženja za marketing (SeMA) i redovni profesor Ekonomskog fakulteta u Beogradu za predmete "Marketing" i "Ponašanje potrošača". Profesor Maričić je član Izdavačkog odbora časopisa "Marketing" i jedan od doajena u razvoju marketinške misli i profesionalne marketinške prakse u Srbiji.
Kreativni gradovi - turizam i urbana revitalizacija
Creative Cities – Tourism and Urban Revitalization
Gospodin Kvanza Hol, član Skupštine grada Atlante, Džordžija, SAD
U okviru programa predmeta Poslovno komuniciranje, u sredu, 8. oktobra 2014. godine, u terminu od 8.30 do 10.00 časova, u amfiteatru A2, predavanje će održati gostujući predavač gospodin Kvanza Hol, član Skupštine grada Atlante, koji zastupa Oblast 2 u Atlanti, Džordžija, SAD. Poseban fokus izlaganja je na strategijama komuniciranja i prenošenju iskustava u oblasti brendiranja gradova i upravljanja turističkom destinacijom, na primeru najvećeg i najuspešnijeg festivala u Americi: Internacionalni festival Memfis u maju. Gospodin Vlad Spenser, menadžer razvoja i inovacija u kompaniji World Learning, kao drugi član delegacije iz SAD koja će posetiti VTŠ, predstaviće Program razvoja turizma američke ambasade u Beogradu koji se realizuje u saradnji sa Nacionalnom turističkom organizacijom Srbije -TOS. Svi studenti i profesori zainteresovani za ovu temu su dobrodosli. Prezentacija će biti na engleskom jeziku.
Obaveštavaju se svi studenti koji slušaju predmet Poslovno komuniciranje da će se vežbe iz ovog predmeta održati u sredu, 8. oktobra, u periodu od 8:30 do 10:00 u amfiteatru 2. Ovaj termin važi za obe grupe.
Pozivaju se svi studenti II i III godine da se u periodu od 10. do 25. Oktobra 2014. opredele za obavljanje strucne prakse u turističkim agencijama, hotelima i turističkim organizacijama.
Studenti se opredeljuju da li će sami tražiti mesto za obavljanje stručne prakse ili će praksu obavljati u preduzećima turističke privrede u koja ih pošalje Škola (u ovom slučaju mogu da stave i željeni termin od februara do avgusta meseca s tim da im Škola ne garantuje da će dobiti mesto za praksu u željenom terminu).
Studenti se mogu od 10. Oktobra prijaviti preko studentskog sistema INDEKS. Svi studenti koji se ne opredele automatski će 25. Oktobra biti prebačeni na status da sami traže mesto za obavljanje stručne prakse.
Pozivaju se svi studenti II godine da u petak 10.10.2014. godine prisustvuju sastanku u vezi stručne ekskurzije za Solun. Sastanak će se održati u 13,20 u sali A5.
NAKNADNI TERMINI ZA UPIS STUDENATA
ŠKOLSKA 2014/15
UPIS GODINE, OBNOVA GODINE, UPIS APSOLVENTSKOG STAŽA (produžena godina) I KONSULTATIVNA NASTAVA
Studenti koji se nisu upisali u regularnom terminu | 8. oktobar od 900 do 1200 |
Studenti koji su polagali ispite u naknadnom ispitnom roku | 9. oktobar od 900 do 1200 |
Obavezni Kurs iz oblasti pisanja stručnih radova biće održan u UTORAK, 7.10.2014.g. od 11:50 do 13:20 sati u sali A3 i u SREDU, 8.10.2014. godine od 11:50 do 13:20 u sali A2.
Prisustvovanje ovim predavanjima je obavezno.
Uprava Škole
U ovom roku će se usmeni deo ispita polagati odmah nakon završenog pismenog dela ispita iz svih predmeta koji se polažu pismeno i usmeno
Uprava Škole
Molimo studente koji su u školskoj 2014/15. godini prvi put upisali II ili III godinu da se do PONEDELJKA, 6. oktobra opredele za izborni predmet preko studentskog informacionog sistema INDEKS.
U utorak, 30. septembra, u prostorijama Visoke turističke škole (VTŠ) iz Beograda, potpisan je sporazum između ove visokoobrazovne institucije i indonežanskog univerziteta Gunadarma o međusobnoj saradnji u pogledu razmene studenata i profesora, stručne prakse, studijskih putovanja i rada na budućim zajedničkim projektima.