Visoka turistička škola strukovnih studija Beograd
  
Škola
Opšte
Savet Škole
Nastavnici
Osoblje
KUD
Sportsko društvo
Humanitarne akcije
Foto album
Akreditacija
Javne nabavke
Informator o radu
Lokacija
Kontakt
Nastava
Nastavni plan
Predmeti
Raspored nastave
Konsultacije
Nagrađeni studenti
Ispitna pitanja
Literatura
Stručna praksa
Specijalizacija
Predmeti
Raspored nastavnika po predmetima
Uslovi upisa
Upis 2019 / 20
Pripremna nastava
Uslovi upisa
Dokumenta za prijavu
Kalendar upisa
Pitanja za prijemni
Literatura za prijemni
Testovi sa rešenjima
English
Our Students in Bamberg
Visoka turistička škola strukovnih studija
Beograd
Arhiva vesti
MAR 2024. FEB 2024. JAN 2024. DEC 2023. NOV 2023. OKT 2023. SEP 2023. AVG 2023. JUL 2023. JUN 2023. MAJ 2023. APR 2023. MAR 2023. FEB 2023. JAN 2023. DEC 2022. NOV 2022. OKT 2022. SEP 2022. AVG 2022. JUL 2022. JUN 2022. MAJ 2022. APR 2022. MAR 2022. FEB 2022. JAN 2022. DEC 2021. NOV 2021. OKT 2021. SEP 2021. AVG 2021. JUL 2021. JUN 2021. MAJ 2021. APR 2021. MAR 2021. FEB 2021. JAN 2021. DEC 2020. NOV 2020. OKT 2020. SEP 2020. AVG 2020. JUL 2020. JUN 2020. MAJ 2020. APR 2020. MAR 2020. FEB 2020. JAN 2020. DEC 2019. NOV 2019. OKT 2019. SEP 2019. AVG 2019. JUL 2019. JUN 2019. MAJ 2019. APR 2019. MAR 2019. FEB 2019. JAN 2019. DEC 2018. NOV 2018. OKT 2018. SEP 2018. AVG 2018. JUL 2018. JUN 2018. MAJ 2018. APR 2018. MAR 2018. FEB 2018. JAN 2018. DEC 2017. NOV 2017. OKT 2017. SEP 2017. AVG 2017. JUL 2017. JUN 2017. MAJ 2017. APR 2017. MAR 2017. FEB 2017. JAN 2017. DEC 2016. NOV 2016. OKT 2016. SEP 2016. AVG 2016. JUL 2016. JUN 2016. MAJ 2016. APR 2016. MAR 2016. FEB 2016. JAN 2016. DEC 2015. NOV 2015. OKT 2015. SEP 2015. AVG 2015. JUL 2015. JUN 2015. MAJ 2015. APR 2015. MAR 2015. FEB 2015. JAN 2015. DEC 2014. NOV 2014. OKT 2014. SEP 2014. AVG 2014. JUL 2014. JUN 2014. MAJ 2014. APR 2014. MAR 2014. FEB 2014. JAN 2014. DEC 2013. NOV 2013. OKT 2013. SEP 2013. AVG 2013. JUL 2013. JUN 2013. MAJ 2013. APR 2013. MAR 2013. FEB 2013. JAN 2013. DEC 2012. NOV 2012. OKT 2012. SEP 2012. AVG 2012. JUL 2012. JUN 2012. MAJ 2012. APR 2012. MAR 2012. FEB 2012. JAN 2012. DEC 2011. NOV 2011. OKT 2011. SEP 2011. AVG 2011. JUL 2011. JUN 2011. MAJ 2011. APR 2011. MAR 2011. FEB 2011. JAN 2011. DEC 2010. NOV 2010. OKT 2010. SEP 2010. AVG 2010. JUL 2010. JUN 2010. MAJ 2010. APR 2010. MAR 2010. FEB 2010. JAN 2010. DEC 2009. NOV 2009. OKT 2009. SEP 2009. AVG 2009. JUL 2009. JUN 2009. MAJ 2009. APR 2009. MAR 2009. FEB 2009. JAN 2009. DEC 2008. NOV 2008. OKT 2008. SEP 2008. AVG 2008. JUL 2008. JUN 2008. MAJ 2008. APR 2008. MAR 2008. FEB 2008. JAN 2008. DEC 2007. NOV 2007. OKT 2007. SEP 2007. AVG 2007. JUL 2007. JUN 2007. MAJ 2007. APR 2007. MAR 2007. FEB 2007. JAN 2007. DEC 2006. NOV 2006. OKT 2006. SEP 2006. AVG 2006. JUL 2006. JUN 2006. MAJ 2006. APR 2006. MAR 2006. FEB 2006. JAN 2006. DEC 2005.

FEBRUAR 2016.

29. feb 2016.
Intervju za internship i radnu praksu u hotelima LEONARDO

Pozivamo sve studente koji su zainteresovani da učestvuju u programu obuke i rada (internship i radna praksa) u hotelima LEONARDO da popune priloženi obrazac i da popunjeni obrazac i svoj CV sa fotografijom dostave na e-mail: milenkodj@visokaturisticka.edu.rs do 2 marta 2016.

27. feb 2016.
Nastava iz predmeta Menadžment turističke destinacije - grupa A

Predavanja iz predmeta Menadžment turističke destinacije za grupu A kod Prof. dr Snežane Štetić biće održana u ponedeljak 29.02.2016. godine od 8,30 do 10,00 časova, sala A2. Vežbe iz ovog predmeta za A i B grupu biće održane u ponedeljak 29.02.2016. godine od 10,10 do 11,40 časova, sala A5.

26. feb 2016.
Nastava na specijalističkim studijama

Nastava na specijalističkim studijama za programe Upravljanje u turizmu i Menadžment organizatora putovanja počinje od 7. marta prema reasporedu koji će biti objavljen na sajtu.

26. feb 2016.
Podela uverenja o višem obrazovanju

Obaveštavamo diplomirane studente da će se preuzimanje uverenja stečenom višem obrazovanju obaviti u SREDU 02. Marta 2016. godine, od 11.00 do 13.00 časova, kod referenta za matičnu knjigu studenata Aleksandra Radosavljevića.

26. feb 2016.
Podela uverenja o visokom obrazovanju

Obaveštavamo diplomirane studente da će se preuzimanje uverenja o visokom obrazovanju obaviti u SREDU 02. Marta 2016. godine, od 11.00 do 13.00 časova, kod referenta za matičnu knjigu studenata Aleksandra Radosavljevića.

25. feb 2016.
Saradnja u promociji turističkih destinacija u Iranu i Srbiji

CULTURAL HERITAGE, HANDICRAFTS AND TOURISM
ORGANISATION OF KHUZESTAN-I.R. IRAN

Dr Hosro Nešan, direktor Organizacije za kulturnu baštinu, rukotvorine i turizam provincije Huzestan u Iranu, posetio je VTŠ i sa predstavnicima Škole razmatrao mogućnosti za unapredjenje akademske saradnje i zajedničke promocije turističkih destinacija u Iranu i Srbiji. Slogan ovogodišnjeg Sajma turizma u Beogradu "Gde još niste bili" je inspiracija za preduzimanje zajedničkih aktivnosti i organizovanje uzajamnih studijskih poseta za studente i profesore, predstavnike turističkih organizacija, agencija i turističke novinare iz Irana i Srbije radi unapredjenja turističke razmene izmedju dve zemlje. Ujedno ovo je i osnova Memoranduma o razumevanju koji je potpisan sa predstavnicima VTŠ. Poseta je organizovana u saradnji sa Kulturnim centrom I.R. Irana u Beogradu, a za studente i članove kolektiva VTŠ priredjen je i kulturni program Muzičke grupe "ČAVOŠ" tradicionalnim pesmama u kojima su interpretirani Hafizovi stihovi i obradjene teme ljubavi prema otadžbini. Muzika je izvodjena sa vokalnim solistom uz pratnju na tradicionalnim muzičkim instrumentima: kamanče, daire, frula, nej anban i tar.

Galerija slika

Pogledajte video

24. feb 2016.
Prijava za stručnu praksu u hotelu Falkensteiner Novi Beograd

Pozivaju se studenti III godine, koji su zainteresovani za obavljanje stručne prakse u hotelu Falkensteiner Novi Beograd, da pošalju svoje biografije (CV) na mejl darios@visokaturisticka.edu.rs.

Potrebno je da studenti znaju engleski jezik.

24. feb 2016.
Obaveštenje - Dan škole

Dana 26.02.2016. godine na Dan škole neće se održavati nastava.

24. feb 2016.
Podela uputa za strucnu praksu studentima II i III godine za mart 2016

Studentima II i III godine studija, koji su predali potvrde za samostalno pronalaženje mesta za strucnu praksu u toku marta meseca, uputi za strucnu praksu bice podeljeni u ponedeljak, 29.02.2016.

Uputi ce im biti podeljeni kod dr Daria Šimičevića, kabinet 2, ulaz V u 11.00 časova.

24. feb 2016.
Prijava za stručnu praksu u hotelu Falkensteiner Novi Beograd

Pozivaju se studenti III godine, koji su zainteresovani za obavljanje stručne prakse u hotelu Falkensteiner Novi Beograd, da pošalju svoje biografije (CV) na mejl darios@visokaturisticka.edu.rs.

Potrebno je da studenti znaju engleski jezik.

24. feb 2016.
Prijava za stručnu praksu u hotelu Radisson Blu

Pozivaju se studenti III godine, koji su zainteresovani za obavljanje stručne prakse u hotelu Radisson Blu, da pošalju svoje biografije (CV) na mejl darios@visokaturisticka.edu.rs.

U ovom trenutku mogu da se prijave samo muski studenti i potrebno je da imaju poznavanje engleskog jezika.

23. feb 2016.
Studenti III godine: Stručna praksa, u organizaciji Škole - studenti prijavljeni za MART i APRIL

Pozivaju se studenti III godine, koji su se opredelili da im Škola pronađe mesto za obavljanje stručne prakse u MARTU i APRILU, da pošalju email sa svojim podacima do četvrtka 25.februara 2016., kako bi dobili instrukcije u vezi razgovora/sastanka koji će se obaviti u petak, 26. februara u prostorijama agencije Eurojet.

E-mail: andjelka@visokaturisticka.edu.rs

Propuštanje organizovane stručne prakse od strane Škole, povlači nemogućnost ponovnog raspoređivanja studenata na stručnu praksu, u organizaciji Škole.

22. feb 2016.
Persijski jezik - počinje kurs za studente VTŠ

U utorak, 23. februara 2016. u 13.30, učionica 1, pozivamo sve zainteresovane studente da prisustvuju početku izvodjenja nastave na fakultativnom kursu persijskog jezika. Kurs se realizuje u saradnji sa Centrom za kulturu IR Irana i svi troškovi izvodjenja nastave i lirerature su pokriveni. Kurs vodi profesor Mokhtar Shekuhi.

22. feb 2016.
Vežbe iz predmeta OSNOVI RAČUNARSTVA (grupa sredom, 1-2 čas)

Obaveštavamo studente koji su se prijavili za vežbe iz predmeta Osnovi računarstva, za termin sredom od 8.30 do 10 časova (1-2 čas), da će se vežbe održavati u novom terminu: ČETVRTAK - 11.50 - 13.20 časova (5-6 čas).

19. feb 2016.
Podela uverenja o visokom obrazovanju

Obaveštavamo diplomirane studente da će se preuzimanje uverenja o visokom obrazovanju obaviti u SREDU 24. Februara 2016. godine, od 11.00 do 13.00 časova, kod referenta za matičnu knjigu studenata Aleksandra Radosavljevića.

17. feb 2016.
Dodela sertifikata za Amadeus kurs

Pozivamo studente koji su pohađali Amadeus kurs na svečanu dodelu sertifikata u ČETVRTAK 25.02.2016. godine u 12,00 časova, sala A6.

Uprava Škole

17. feb 2016.
Podela uputa za stručnu praksu za FEBRUAR, za studente III godine

Pozivaju se studenti III godine, koji su se opredelili da im Škola pronađe mesto za obavljanje stručne prakse u FEBRUARU mesecu, da u ponedeljak 22.02.2016. dođu po upute.

Studenti treba da dođu po upute u 10.00 časova, glavni ulaz, kancelarija 3, kod Anđelke Štilić,MSc.

Propuštanje preuzimanja uputa za stručnu praksu, odn., propuštanje organizovane stručne prakse od strane Škole, povlači nemogućnost ponovnog raspoređivanja studenata na stručnu praksu, u organizaciji Škole.

17. feb 2016.
Organizovani ulaz na Sajam turizma za studente VTŠ

Studentima Visoke turističke škole omogućen je besplatan ulaz na Sajam turizma u subotu 20.02.2016. godine u 11 časova.

Skup studenata je kod glavne biletarnice beogradskog sajma. Studenti će moći da uđu na sajam samo u organizovanoj grupi i sa indeksom (obavezno poneti sa sobom).

13. feb 2016.
Dan državnosti - neradni dani

Obaveštavaju se zaposleni i studenti Visoke turističke škole, da škola neće raditi na Dan državnosti Srbije – Sretenje – 15. i 16. februar 2016. godine. Sve nastavne aktivnosti počinju u sredu 17.02.2016. godine po utvrđenom rasporedu.

12. feb 2016.
Svečana dodela diploma - Ekonomista za turizam

Svečana dodela diploma za studente koji su diplomirali i stekli zvanje EKONOMISTA ZA TURIZAM.

Dodela diploma biće održana u PETAK 26.02.2015. godine, u 10,00 časova, u sali A5.

Spisak studenata možete pogledati klikom na link.

12. feb 2016.
Svečana dodela diploma - Strukovni ekonomista

Svečana dodela diploma za studente koji su diplomirali i stekli zvanje STRUKOVNI EKONOMISTA.

Dodela diploma biće održana u PETAK 26.02.2015. godine, u 10,00 časova, u sali A5.

Spisak studenata možete pogledati klikom na link.

12. feb 2016.
Podela uverenja o visokom obrazovanju

Obaveštavamo diplomirane studente da će se preuzimanje uverenja o visokom obrazovanju obaviti u SREDU 17. Februara 2016. godine, od 11.00 do 13.00 časova, kod referenta za matičnu knjigu studenata Aleksandra Radosavljevića.

11. feb 2016.
Vežbe iz predmeta OSNOVI RAČUNARSTVA

Obaveštavamo studente koji ove godine pohađaju predmet Osnovi računarstva, da je omogućena prijava za grupe za vežbe putem sistema INDEKS.

Molimo studente da se prijave za termin u kome će pohađati vežbe, radi lakše organizacije nastave.

Podsećamo studente da vežbe počinju u SREDU, 17. februara.

11. feb 2016.
Vežbe iz predmeta E-POSLOVANJE

Studenti koji u ovom semestru pohađaju nastavu iz predmeta E-poslovanje, mogu izabrati jednu od dve ponuđene grupe u skladu sa svojim obavezama:

  • grupa UTORKOM, 1-2. čas
  • grupa UTORKOM, 3-4. čas

Prijava za grupe je otvorena u Indeksu. Eventualne promene termina će biti moguće u dogovoru sa predmetnim nastavnikom.

10. feb 2016.
Upis bodova za stručnu praksu studentima III godine

Upis bodova za stručnu praksu studentima III godine obaviće se u četvrtak, 25.02.2016. od 13.00 časova u amfiteatru A1.

Studenti treba da imaju indeks, overenu potvrdu o obavljenoj praksi iz turističkog preduzeća, dnevnik prakse i prijavu ispita.

10. feb 2016.
Upis bodova za stručnu praksu studentima II godine

Upis bodova za stručnu praksu studentima II godine obaviće se u utorak, 23.02.2016. od 13.20 časova u amfiteatru A1.

Studenti treba da imaju indeks, overenu potvrdu o obavljenoj praksi iz turističkog preduzeća, dnevnik prakse i prijavu ispita.

10. feb 2016.
Upis bodova za stručnu praksu studentima I godine

Upis bodova za stručnu praksu studentima I godine koji su ostvarili svih 5 bodova za praksu obaviće se u utorak, 23.02.2016. od 13.00 časova u amfiteatru A2.

Studenti treba da imaju indeks, overenu potvrdu o obavljenoj praksi iz turističkog preduzeća (ako su na taj način ostvarili bodove) i prijavu ispita.

10. feb 2016.
Sastanak studentskog parlamenta

Obaveštavaju se članovi studentskog parlamenta da će se sastanak studentskog parlamenta održati u petak 12.02.2016. godine u 11.40 časova, u prostorijama studentskog parlamenta (glavni ulaz).

09. feb 2016.
Odlaže se nastava iz Grčkog jezika (srednji nivo)

Nastava iz Grčkoj jezika (srednji nivo) neće biti održana u UTORAK 09.02.2016. godine zbog sprečenosti nastavnika. Termin nadoknade biće objavljen na sajtu Škole.

09. feb 2016.
Podela uputa za stručnu praksu za FEBRUAR za studente II godine

Pozivaju se studenti II godine, koji su se opredelili da im Škola pronađe mesto za obavljanje stručne prakse u FEBRUARU mesecu, da u četvrtak 18.02.2016. dođu po upute.

Studenti treba da dođu po upute u 11.00 časova, ulaz V, kabinet 1 kod mr Jasmine Leković.

07. feb 2016.
Nastava iz Nemačkog jezika (mr Maša Polillo)

Obaveštavaju se studenti da nastava iz Nemačkog jezika kod mr Maše Polillo neće biti održana od 8.02. do 12.02.2016. zbog bolesti nastavnika.

05. feb 2016.
Praksa u Grčkoj 2016

Prezentacija i intervju u utorak, 09. februara 2016.godine u 11.00 casova, amfiteatar A1.

Predstavnici hotela SANI RESORT i agencije JOB TRUST iz Grčke i ove godine upoznaće zaintersovane studente VTŠ sa mogućnostima za obavljanje stručne prakse u ovom hotelu.

Pozivano sve zainteresovane studente da prisustvuju prezentaciji, i da odmah nakon toga obave pojedinačne intervjue radi konkurisanja za slobodna mesta. Potrebno je da donesete CV na engleskom jeziku sa fotografijom.

05. feb 2016.
Volontiranje na Sajmu turizma u Beogradu

Agencija ASTRA TRAVEL i ove godine nudi mogućnost konkurisanja za rad u ovoj agenciji studentima VTŠ uz prethodnu proveru kandidata tokom njihovog angažovanja na štandu agencije u vreme trajanja sajma.Pozivamo zainteresovane studente da svoj CV sa fotografijom i prijavom dostave na astra.travel@gmail.com

05. feb 2016.
Podela uverenja o višem obrazovanju

Obaveštavamo diplomirane studente da će se preuzimanje uverenja stečenom višem obrazovanju obaviti u SREDU 10. Februara 2016. godine, od 11.00 do 13.00 časova, kod referenta za matičnu knjigu studenata Aleksandra Radosavljevića.

05. feb 2016.
Podela uverenja o visokom obrazovanju

Obaveštavamo diplomirane studente da će se preuzimanje uverenja o visokom obrazovanju obaviti u SREDU 10. Februara 2016. godine, od 11.00 do 13.00 časova, kod referenta za matičnu knjigu studenata Aleksandra Radosavljevića.

03. feb 2016.
Uplata školarine za studente osnovnih, specijalističkih studija i diplomirane studente

Rok za uplatu rate školarine je bio 31.01.2016. godine. Podsećamo studente da u najkraćem roku izmire svoja dugovanja.

Uprava Škole

03. feb 2016.
Početak nastave u letnjem semestru školske 2015/16

Nastava u letnjem semestru počinje 8. februara 2016. godine (predavanja) a 15. februara (vežbe) prema kalendaru i rasporedu predavanja i vežbi koji će biti objavljeni na sajtu i oglasnoj tabli škole.

02. feb 2016.
Samostalna prijava za obavljanje stručne prakse, II i III godina, za mart 2016.

Studenti koji samostalno pronalaze gde će obaviti stručnu praksu, a žele da je obave tokom marta 2016. godine dužni su da potvrde ubace u kutiju za stručnu praksu na ulazu V, najkasnije do 22. februara 2016. godine. Potvrda mora da sadrži sledeće elemente:

  • Da bude izdata na zvaničnom memorandumu turističkog preduzeća ili turističke organizacije
  • Da sadrži ime i prezime studenta koji se prima na stručnu praksu
  • Da sadrži indeks studenta koji se prima na stručnu praksu
  • Da ima naveden period u kome se studenti primaju na stručnu praksu (studenti druge godine moraju da budu 4 nedelje na stručnoj praksi, a studenti III godine 8 nedelja)
  • Da bude overena pečatom i da sadrži potpis odgovornog lica.
02. feb 2016.
Rezultati kolokvijuma iz predmet Upravljanje turističkim proizvodom - specijalističke studije

Objavljeni su rezultati kolokvijuma iz predmet Upravljanje turističkim proizvodom - specijalističke studije

dr Maja Ćosić

01. feb 2016.
Promena termina ispita iz predmeta Turistička geografija kod prof. dr Dragomira Kićovića

Obaveštavamo studente da će ispit iz Turističke geografije kod prof. dr Dragomira Kićovića biti održan u PONEDELJAK, 8. februara, u 14:00 časova u Učionici 1.

01. feb 2016.
Rezultati kolokvijuma iz predmet Upravljanje turističkim proizvodom - specijalističke studije

Objavljeni su rezultati kolokvijuma iz predmet Upravljanje turističkim proizvodom - specijalističke studije

dr Violeta Tošić

adresa Bulevar Zorana Đinđića 152a, 11070 Beograd
fax 011/ 2698 205
telefon 011/ 2698 222, 2698 206, 3196 630, 3196 631 MB 17642162
e-mail info@visokaturisticka.edu.rs PIB 104266365
web www.visokaturisticka.edu.rs žiro račun 840-2056666-09