Visoka turistička škola strukovnih studija Beograd
  
Škola
Opšte
Savet Škole
Nastavnici
Osoblje
KUD
Sportsko društvo
Humanitarne akcije
Foto album
Akreditacija
Javne nabavke
Informator o radu
Lokacija
Kontakt
Nastava
Nastavni plan
Predmeti
Raspored nastave
Konsultacije
Nagrađeni studenti
Ispitna pitanja
Literatura
Stručna praksa
Specijalizacija
Predmeti
Raspored nastavnika po predmetima
Uslovi upisa
Upis 2019 / 20
Pripremna nastava
Uslovi upisa
Dokumenta za prijavu
Kalendar upisa
Pitanja za prijemni
Literatura za prijemni
Testovi sa rešenjima
English
Our Students in Bamberg
Visoka turistička škola strukovnih studija
Beograd
Arhiva vesti
APR 2024. MAR 2024. FEB 2024. JAN 2024. DEC 2023. NOV 2023. OKT 2023. SEP 2023. AVG 2023. JUL 2023. JUN 2023. MAJ 2023. APR 2023. MAR 2023. FEB 2023. JAN 2023. DEC 2022. NOV 2022. OKT 2022. SEP 2022. AVG 2022. JUL 2022. JUN 2022. MAJ 2022. APR 2022. MAR 2022. FEB 2022. JAN 2022. DEC 2021. NOV 2021. OKT 2021. SEP 2021. AVG 2021. JUL 2021. JUN 2021. MAJ 2021. APR 2021. MAR 2021. FEB 2021. JAN 2021. DEC 2020. NOV 2020. OKT 2020. SEP 2020. AVG 2020. JUL 2020. JUN 2020. MAJ 2020. APR 2020. MAR 2020. FEB 2020. JAN 2020. DEC 2019. NOV 2019. OKT 2019. SEP 2019. AVG 2019. JUL 2019. JUN 2019. MAJ 2019. APR 2019. MAR 2019. FEB 2019. JAN 2019. DEC 2018. NOV 2018. OKT 2018. SEP 2018. AVG 2018. JUL 2018. JUN 2018. MAJ 2018. APR 2018. MAR 2018. FEB 2018. JAN 2018. DEC 2017. NOV 2017. OKT 2017. SEP 2017. AVG 2017. JUL 2017. JUN 2017. MAJ 2017. APR 2017. MAR 2017. FEB 2017. JAN 2017. DEC 2016. NOV 2016. OKT 2016. SEP 2016. AVG 2016. JUL 2016. JUN 2016. MAJ 2016. APR 2016. MAR 2016. FEB 2016. JAN 2016. DEC 2015. NOV 2015. OKT 2015. SEP 2015. AVG 2015. JUL 2015. JUN 2015. MAJ 2015. APR 2015. MAR 2015. FEB 2015. JAN 2015. DEC 2014. NOV 2014. OKT 2014. SEP 2014. AVG 2014. JUL 2014. JUN 2014. MAJ 2014. APR 2014. MAR 2014. FEB 2014. JAN 2014. DEC 2013. NOV 2013. OKT 2013. SEP 2013. AVG 2013. JUL 2013. JUN 2013. MAJ 2013. APR 2013. MAR 2013. FEB 2013. JAN 2013. DEC 2012. NOV 2012. OKT 2012. SEP 2012. AVG 2012. JUL 2012. JUN 2012. MAJ 2012. APR 2012. MAR 2012. FEB 2012. JAN 2012. DEC 2011. NOV 2011. OKT 2011. SEP 2011. AVG 2011. JUL 2011. JUN 2011. MAJ 2011. APR 2011. MAR 2011. FEB 2011. JAN 2011. DEC 2010. NOV 2010. OKT 2010. SEP 2010. AVG 2010. JUL 2010. JUN 2010. MAJ 2010. APR 2010. MAR 2010. FEB 2010. JAN 2010. DEC 2009. NOV 2009. OKT 2009. SEP 2009. AVG 2009. JUL 2009. JUN 2009. MAJ 2009. APR 2009. MAR 2009. FEB 2009. JAN 2009. DEC 2008. NOV 2008. OKT 2008. SEP 2008. AVG 2008. JUL 2008. JUN 2008. MAJ 2008. APR 2008. MAR 2008. FEB 2008. JAN 2008. DEC 2007. NOV 2007. OKT 2007. SEP 2007. AVG 2007. JUL 2007. JUN 2007. MAJ 2007. APR 2007. MAR 2007. FEB 2007. JAN 2007. DEC 2006. NOV 2006. OKT 2006. SEP 2006. AVG 2006. JUL 2006. JUN 2006. MAJ 2006. APR 2006. MAR 2006. FEB 2006. JAN 2006. DEC 2005.

APRIL 2021.

29. apr 2021.
II kolokvijum iz predmeta Saobraćaj i turizam

II kolokvijum iz predmeta Saobraćaj i turizam održaće se u četvrtak, 13.05.2021. u amfiteatru A2 prema sledećem rasporedu:

  • u 12.00 časova studenti sa brojem indeksa od 1/2018 do 20/2018 i studenti ranijih generacija
  • u 12:30 časova studenti sa brojem indeksa od 21/2018 do 106/2018
  • u 13:00 časova studenti sa brojem indeksa od 107/2018 do 208/2018
  • u 13:30 časova studenti sa brojem indeksa od 209/2018 do 307/2018

29. apr 2021.
Rezultati kolokvijuma iz Engleskog jezika B1

Objavljeni su rezultati kolokvijuma iz Engleskog jezika B1

dr Milina Kosanović

29. apr 2021.
Rezultati kolokvijuma iz Engleskog jezika A1

Objavljeni su rezultati kolokvijuma iz Engleskog jezika A1.

dr Milina Kosanović

29. apr 2021.
Drugi kolokvijum iz E-poslovanja

Drugi kolokvijum iz predmeta E-poslovanje održaće se u PETAK, 7. maja u 10h u Učionici 3. Kolokvijum obuhvata gradivo sa vežbi 5 i 6.

On-line konsultacije će biti održane u ČETVRTAK, 6. maja u 10h, preko linka objavljenog u sistemnu INDEKS.

29. apr 2021.
Neradni dani za Uskrs i Prvi maj

Obaveštavamo zaposlene i studente da zbog predstojećih praznika Škola neće raditi u periodu od 30. aprila do 4. maja 2021. godine. Prvi radni dan je sreda, 5. maj 2021.

29. apr 2021.
Rezultati drugog kolokvijuma iz predmeta Turistička geografija kod dr Dušana Kićovića

Objavljeni su rezultati drugog kolokvijuma iz predmeta Turistička geografija kod dr Dušana Kićovića. Upisivanje bodova će biti 13. maja od 12.00 do 13.30h.

29. apr 2021.
Drugi kolokvijum iz predmeta Upravljanje hotelskim personalom

Drugi kolokvijum iz predmeta Upravljanje hotelskim personalom održaće se u sredu 12. maja 2021. godine u A5, od 12,35 do 13,20 h.

Pravo da polaži kolokvijum imaju svi studenti koji su ove školske 2020/2021. godine UPISALI predmet Upravljanje hotelskim personalom.

Gradivo za drugi kolokvijum je od dela „Selekcija ljudskih resursa“ zaključno sa delom „Nagrađivanje i motivisanje zaposlenih“ (do dela „Zdravlje i bezbednost zaposlenih“).

Studenti koji nisu položili prvi kolkvijum imaju pravo da polažu drugi kolkvijum.

Predmetni nastavnik
dr Jelisaveta Vučković, profesor

29. apr 2021.
Drugi kolokvijum iz predmeta Upravljanje ljudskim resursima u turizmu

Drugi kolokvijum iz predmeta Upravljanje ljudskim resursima u turizmu održaće se u sredu 12. maja 2021. godine u A5, po sledećem rasporedu:

  • od 11,50 do 12,35 h – studenti sa brojem indeksa od 180/2008 zaključno sa 201/2017;
  • od 12,35 do 13,20 h - studenti sa brojem indeksa od 244/2017 zaključno sa 03-7/2020.

Pravo da polaži kolokvijum imaju svi studenti koji su ove školske 2020/2021. godine UPISALI predmet Upravljanje ljudskim resursima u turizmu.

Gradivo za drugi kolokvijum je od dela „Selekcija ljudskih resursa“ zaključno sa delom „Nagrađivanje i motivisanje zaposlenih“ (do dela „Zdravlje i bezbednost zaposlenih“).

Studenti koji nisu položili prvi kolkvijum imaju pravo da polažu drugi kolkvijum.

Predmetni nastavnik
dr Jelisaveta Vučković, profesor

29. apr 2021.
Kolokvijum iz predmeta Upravljanje prihodima u hotelijerstvu kod dr Georgi Genova

Kolokvijum iz predmeta Upravljanje prihodima u hotelijerstvu održaće se 14.05 2021. gdine u 12 časova. Za kolokvijum učiti iz prezentacija sa sajta škole.

29. apr 2021.
Kolokvijum iz predmeta Menadžment turističke destinacije kod dr Georgi Genova

Kolokvijum iz predmeta Menadžment turističke destinacije održaće se 13.05 2021. gdine u 10 časova. Za kolokvijum se priprema iz knjige G. Genova ,Menadžment turističke destinacije, prva dva poglavlja do 48 strane.

29. apr 2021.
Rezultati II kolokvijuma iz predmeta  Računovodstvo u turizmu, grupa A

Objavljeni su rezultati II kolokvijuma iz predmeta Računovodstvo u turizmu, grupa A.

28. apr 2021.
Kurs za somelijera 1. nivo!

Poštovani studenti,obaveštavamo vas da SOMMELIER AKADEMIJA "7 STARS" organizuje kurs za somelijera 1. nivo! Kurs počinje 10. maja!

Idealna prilika za sve studente koji žele da usavrše svoj nivo znanja i dođu lakše do posla!Zainteresovani studenti ostvaruju pravo na 5% popusta!

Prijavu možete izvršiti putem mejla ili telefona:

info@sommelier.rs

064 229 2289

28. apr 2021.
Obaveštenje za studente prve godine koji su sami obezbedili mesto obavljanja stručne prakse

Obaveštenje za studente prve godine koji su sami obezbedili mesto obavljanja stručne prakseStudenti koji su sami obezbedili mesto obavljanje stručne prakse potrebno je da uzmu Uput od škole. Procedura je sledeća: studenti donose potvrdu od preduzeća turističke privrede o prihvatanju studenta za obavljanje prakse, odštampanu na memorandumu, koja sadrži podatke: ime i prezime studenta, broj indeksa i period kada će obaviti stručnu praksu. Tu potvrdu studenti ostavljaju u skriptarnici škole na ulazu 5, najkasnije dve nedelje od početka obavljanja stručne prakse. Nakon toga studenti će biti obavešteni kada da preuzmu upute.

Studenti koji će tokom leta obavljati praksu potrebno je da dostave potvrde najkasnije do 15. juna 2021.

mr Jasmina Leković

28. apr 2021.
Obaveštenje za studente prve godine koji su sami obezbedili mesto obavljanja stručne prakse

Obaveštenje za studente prve godine koji su sami obezbedili mesto obavljanja stručne prakse

Studenti koji su sami obezbedili mesto obavljanje stručne prakse potrebno je da uzmu Uput od škole. Procedura je sledeća: studenti donose potvrdu od preduzeća turističke privrede o prihvatanju studenta za obavljanje prakse, odštampanu na memorandumu, koja sadrži podatke: ime i prezime studenta, broj indeksa i period kada će obaviti stručnu praksu. Tu potvrdu studenti ostavljaju u skriptarnici škole na ulazu 5, najkasnije dve nedelje od početka obavljanja stručne prakse. Nakon toga studenti će biti obavešteni kada da preuzmu upute.

Studenti koji će tokom leta obavljati praksu potrebno je da dostave potvrde najkasnije do 15. juna 2021.

mr Jasmina Leković

28. apr 2021.
Obaveštenje za studente prve godine koji su se opredelili da im škola obezbedi mesto obavljanja stručne prakse

Zbog epidemiološke situacije i mera koje su na snazi, za studente prve godine studija u školi će biti organizovana predavanja o stručnoj praksi. Predavanje će obuhvatati upoznavanje sa osnovnim principima obavljanja stručne prakse u preduzećima turističke privrede. Prisustvo predavanjima omogućiće studentima da ostvare bodove u okviru stručne prakse za prvu godinu studija. Planirani termini predavanja su kraj maja ili septembar tekuće godine. Raspored slušanja predavanja, u skladu sa poštovanjem epidemioloških mera, biće blagovremeno objavljen na sajtu škole

mr Jasmina Leković

28. apr 2021.
Obaveštenje za studente prve godine koji su se opredelili da im škola obezbedi mesto obavljanja stručne prakse

Zbog epidemiološke situacije i mera koje su na snazi, za studente prve godine studija u školi će biti organizovana predavanja o stručnoj praksi. Predavanje će obuhvatati upoznavanje sa osnovnim principima obavljanja stručne prakse u preduzećima turističke privrede. Prisustvo predavanjima omogućiće studentima da ostvare bodove u okviru stručne prakse za prvu godinu studija. Planirani termini predavanja su kraj maja ili septembar tekuće godine. Raspored slušanja predavanja, u skladu sa poštovanjem epidemioloških mera, biće blagovremeno objavljen na sajtu škole

mr Jasmina Leković

28. apr 2021.
Obaveštenje za studente koji slušaju predmet Upravljanje rizicima i resursima u turizmu

Ukoliko dozvoli epidemiološka situacija, kolokvijumi iz predmeta Upravljanje rizicima i resursima u turizmu održaće se 19. maja 2021. po rasporedu koji će biti naknadno objavljen. Na sajtu škole, u delu ispitnih pitanja za ovaj predmet, navedeno je koji deo gradiva obuhvataju oba kolokvijuma.

Predmetni nastavnik
mr Jasmina Leković

28. apr 2021.
Rezultati II kolokvijuma iz predmeta Kulturno nasleđe i turizam

Objavljeni su rezultati II kolokvijuma iz predmeta Kulturno nasleđe i turizam.

27. apr 2021.
Informacija u vezi sa mogućnostima za odlazak na mobilnost u okviru programa ERASMUS+ KA103

Prezentacija za studente Akademije strukovnih studija Beograd koji su zainteresovani za mobilnost

Erasmus + je program EU za podršku obrazovanju, obuci, omladini i sportu u Evropi. Omogućava studentima odlazak na studentske razmene i studentske prakse koje se mogu realizovati u bilo kojoj zemlji koja učestvuje u programu. U programske zemlje spadaju sve zemlje Evropske unije, Island, Norveška, Lihtenštajn, Severna Makedonija, Srbija i Turska.

Studenti svih nivoa studija, osim studenata prve godine osnovnih studija, imaju mogućnost odlaska u inostranstvo na studentske razmene.

Osim razmena, studentima je na raspolaganju i stipendirani boravak u inostranstvu u svrhu obavljanja stručne prakse. Obavljanje stručne prakse, za razliku od studentskih razmena, dostupno je i studentima prve godine.

Studentske razmene i stručne prakse se moraju realizovati u toku trajanja studija. Ukoliko se praksa realizuje u nekoj od programskih država studenti mogu otići na praksu nakon diplomiranja, pod uslovom da su se prijavili dok su bili studenti, uz napomenu da se praksa mora završiti u periodu od jedne godine od datuma diplomiranja.

Studentske razmene traju po 5 meseci (jedan semestar), a stručne prakse od 2 meseca do godinu dana. Razmene su osmišljene tako da studenti pohađaju predavanja i polažu ispite, tj. ostvare odgovarajuće ESBP koji se priznaju po povratku u matične institucije u Srbiji. Stručne prakse služe za sticanje i razvijanje praktičnih znanja i veština kroz rad u inostranim preduzećima, organizacijama i kompanijama.

U nastavku možete pronaći najvažnije informacije vezane za mogućnosti studentske razmene kroz Erazmus+ program.

Koliko traje period mobilnosti u okviru Erazmus+ kreditne mobilnosti?

Za studente, ova mobilnost podrazumeva boravak i studiranje u trajanju od 5 meseci na inostranoj visokoškolskoj instituciji, u okviru koje se slušaju predavanja i polažu ispiti koji će biti priznati po povratku na matičnu instituciju u Srbiji. Kada je reč o studentskim praksama, one se mogu realizovati u inostranom preduzeću, ustanovi ili organizaciji i traju od 2 do 12 meseci.

Kakve su stipendije za tu vrstu mobilnosti i šta je njima obuhvaćeno?

Ove stipendije podrazumevaju automatski pokrivene sve troškove školarine i obezbeđuju iznose za pokrivanje troškova života. Stipendije za pokrivanje troškova života studenti dobijaju na mesečnom nivou, a iznosi zavise od zemlje u kojoj se mobilnost realizuje i dati su u sledećoj tabeli:

Zemlje u kojima se mobilnost realizuje Mesečni iznos stipendije Pokriveni putni troškovi
Danska, Finska, Island, Irska, Luksemburg, Švedska, Lihtenštajn, Norveška, Austrija, Belgija, Nemačka, Francuska, Italija, Grčka, Španija, Kipar, Holandija, Malta, Portugal 520 евра
Bugarska, Hrvatska, Češka Republika, Estonija, Letonija, Litvanija, Mađarska, Poljska, Rumunija, Slovačka, Slovenija, Republika Severna Makedonija, Turska 470 евра

Dodatna sredstva za realizaciju mobilnosti

Studenti koji idu na mobilnost zarad obavljanja stručne prakse u nekoj od programskih zemalja imaju pravo na dodatna sredstva za individualne troškove u iznosu od 100 evra mesečno koji se dodaju na gore navedene iznose.

Studenti u nepovoljnom socio-ekonomskom položaju koji učestvuju u aktivnostima mobilnosti, bilo kroz studentske razmene ili kroz stručne prakse, imaju pravo na dodatna sredstva za individualne troškove u iznosu od 200 evra mesečno. Kriterijum pripadnosti ovoj kategoriji podrazumeva da student dolazi iz domaćinstva čiji ukupni mesečni prihodi ne prelaze iznos od dve prosečne neto plate u Republici Srbiji.

Kriterijumi prihvatljivosti su sledeći:

  • Ukupni mesečni prihodi u celom domaćinstvu ne prelaze iznos od dve prosečne neto plate – 118.439,33 dinara. Ovaj iznos je bio utvrđen na osnovu prosečne neto zarade za period januar – jun 2020. godine, u iznosu od 59.219,67 dinara, objavljen na sajtu Republičkog zavoda za statistiku i može biti ažužiran u narednom periodu. Kao dokaz nepovoljnog socio-ekonomskog položaja, potrebno je dostaviti Uverenje o prosečnom mesečnom prihodu po članu domaćinstva koje izdaje opština na kojoj je prijavljena adresa prebivališta studenta, navedena na ličnoj karti ili na drugom dokumentu koji izdaje nadležno telo, a koji svedoči o adresi prebivališta studenta. Za studente koji su državljani Republike Srbije, ovu potvrdu izdaje Ministarstvo unutrašnjih poslova Republike Srbije. Studenti koji su strani državljani a koji su upisani na visokoškolsku ustanovu u Republici Srbiji potrebno je da dostave ekvivalentni dokument koji izdaje nadležna služba državne uprave u zemlji prebivališta.
  • Svojeručno potpisana izjava kojom student, pod materijalnom i krivičnom odgovornošću, potvrđuje da su podaci navedeni u priloženoj dokumentaciji tačni i potpuni, te ovlašćuje nadležne da iste imaju pravo da provere, obrađuju, čuvaju i upotrebljavaju u skladu sa važećim propisima.

Studenti sa hendikepom apliciraju za stipendiju pod istim uslovima kao i drugi studenti, pri čemu se prilikom prijave može zatražiti odobrenje za pokrivanje dodatnih troškova koji se mogu odnositi na: prilagođen smeštaj, pomoć prilikom putovanja, medicinsku negu, pomoćnu opremu, adaptaciju učila, osobu u pratnji i drugo.

U slučaju mobilnosti radi obavljanja stručne prakse, student ima pravo na dodatna sredstva za individualnu podršku od 100 evra mesečno, nezavisno od toga da li se nalazi u nepovoljnom socio-ekonomskom položaju. Međutim, u slučaju mobilnosti radi obavljanja stručne prakse kod studenata koji se nalaze u nepovoljnom socio-ekonomskom položaju, ti studenti imaju pravo na dodatak koji je veći – dakle 200 evra mesečno. Dve vrste dodataka su međusobno isključive, tako da nije moguće dobiti obe vrste dodatnih sredstava.

Na kojim visokoškolskim institucijama se može realizovati Erazmus+ mobilnost?

Mobilnost u okviru Erazmus+ programa realizuje se isključivo na onim institucijama sa kojima visokoškolska institucija studenta u Srbiji ima potpisan Erazmus+ ugovor ili ostvarenu saradnju. Spisak tih institucija najbolje je proveriti sa članovima Komisije za međunarodnu saradnju Akademije strukovnih studija Beograd čije su elektronske adrese dostupne na sledećoj adresi: https://assb.edu.rs/en/international-cooperation-office/

Koja su potrebna dokumenta?

U tekstu konkursa za Erazmus+ mobilnosti naznačen je tačan spisak potrebne dokumentacije koji obično uključuje:

  • CV,
  • motivaciono pismo,
  • pisma preporuke,
  • uverenje o položenim ispitima,
  • dokaz o poznavanju jezika izvođenja nastave na nivou B2 (često engleski jezik; ipak, neretko se nastava izvodi i na jeziku države u kojoj se visokoškolska ustanova nalazi. Tako ako se radi o nekim od zemalja našeg regiona, nije potreban dokaz o poznavanju jezika izvođenja nastave);

Student koji je odabran da ide na mobilnost radi slušanja nastave, potpisuje ugovor o učenju (Learning Agreement - Student Mobility for Studies) sa obe visokoškolske institucije, u kojem se definišu predmeti koje će student na razmeni slušati i polagati i koji će mu biti priznati po povratku na matičnu instituciju u Srbiji.

Student koji je odabran da ide na mobilnost radi stručne prakse, potpisuje ugovor o učenju (Learning Agreement - Student Mobility for Traineeship), kao i matična visokoškolska ustanova i ustanova/organizacija u inostranstvu u kojoj se praksa realizuje, i on definiše detaljan program prakse i očekivane ishode učenja.

Za realizovanje programa mobilnosti Akademija strukovnih studija Beograd će raspisati konkurs koji će biti dostupan na sajtu Akademije strukovnih studija Beograd i na sajtovima sva tri odseka. Sve dodatne informacije u vezi sa ovim programom studenti mogu dobiti od članova Komisije za međunarodnu saradnju iz odseka kojem pripadaju. Spisak članova Komisije za međunarodnu saradnju Akademije strukovnih studija Beograd, dostupan je na stranici https://assb.edu.rs/en/international-cooperation-office/

Izvori:

  1. https://erasmusplus.rs/stipendije/razmena-studenata/erazmus-plus-kreditna-mobilnost
  2. https://erasmusplus.rs/odobreni-projekti/ka1-visoko-obrazovanje/studenti-u-nepovoljnom-polozaju/

26. apr 2021.
EJB2: seminar/studentske prezentacije

Studenti koji slušaju predmet EJB2 mogu prezentovati svoje radove tokom maja meseca do početka junskog ispitnog roka, SREDOM (5/12/19 maja 2021.god.)u 11.30h, učionica 2, ulaz V.

Teme su sledeće: 1. Describe a home you would like to live in. (Unit 11)

2. Describe a tourist place you would like to visit. (Unit 12)

Studenti takođe u ovim terminima mogu prezentovati radove sa temama iz prvog semestra.

dr Smiljka Kesić

26. apr 2021.
EJA2: seminar/studentske PREZENTACIJE

Studenti koji slušaju predmet EJA2 mogu prezentovati svoje radove tokom maja meseca do početka junskog ispitnog roka SREDOM (5/12/19 maja 2021.god.) od 10-11.30h, učionica 2, ulaz V.

Teme su sledeće: 1. selektivni oblik turizma na destinaciji na engleskom jeziku

(e.g. Wine Tourism in Italy)

2. SWOT analiza turističke destinacije/hotela ili turističkog proizvoda na engleskom jeziku.

Studenti takođe u ovim terminima mogu prezentovati radove sa temama iz prvog semestra.

dr Smiljka Kesić

26. apr 2021.
Engleski jezik B2: drugi redovni KOLOKVIJUM

Drugi redovni kolokvijum iz predmeta 'EJB2' održaće se u PONEDELJAK 17. maja 2021. godine, u 11h, u sali A5. Studenti su u obavezi da budu tačni, da se pridržavaju ovog rasporeda, da kod sebe imaju indeks i da poštuju propisane mere zaštite.

dr Smiljka Kesić

26. apr 2021.
Engleski jezik A2: drugi redovni KOLOKVIJUM

Drugi redovni kolokvijum iz predmeta 'EJA2' održaće se u PONEDELJAK 17. maja 2021. godine, u sali A5, prema sledećem rasporedu:

9h - 9.45, studenti sa rednim br. do 60/2019

10h - 10.45, studenti sa rednim br. do 61/2019 do 120/2019

11h - 11.45, studenti sa rednim br. 121/2019 do kraja.

Studenti su obavezi da budu tačni, da se pridržavaju ovog rasporeda, da kod sebe imaju indeks i da poštuju propisane mere zaštite.

dr Smiljka Kesić

26. apr 2021.
Rezultati kolokvijuma iz Poslovnog prava

Objavljeni su rezultati kolokvijuma iz predmeta Poslovno pravo.

26. apr 2021.
Drugi kolokvijum iz predmeta Menadžment hrane i pića

Drugi kolokvijum iz predmeta Menadžment hrane i pića održaće se u PONEDELJAK 10.05.2021. godine u 13h, učionica 2.

26. apr 2021.
Drugi kolokvijum iz predmeta Menadžment hotelskog domaćinstva

Drugi kolokvijum iz predmeta Menadžment hotelskog domaćinstva održaće se u PONEDELJAK 10.05.2021. godine u 12h, učionica 2.

26. apr 2021.
STRČNA PRAKSA U GRČKOJ, TURSKOJ I EGIPTU - Agencija Barcino Travel

Agencija Barcino Travel objavljuje konkurs za sve zaintesovane studente koji žele da tokom leta obave stručnu praksu u Grčkoj, Turskoj ili Egiptu.Svi zainteresovani studenti mogu poslati svoj CV na e-mail office@barcino.travel

USLOVI

Opšti uslovi koji studenti moraju da ispune:

  • znanje engleskog jezika,
  • da su studenti Visoke Turističke škole,
  • da poseduju važeći biometrijski pasoš.

Uslovi za ulazak u navedene zemlje:

  • vakcinacija ( sa primljenom revakcinom minimum 14 dana ranije od dana polaska),
  • ukoliko niste vakcinisani - negativan PCR test.

Uslovi koje agencija nudi:

  • mesečna naknada u iznosu od 500€,
  • plaćen smeštaj na destinaciji,
  • mogućnost dodatne zarade prodajom izleta.
Osoba za kontakt

Jelena Manić

T: +381 (0) 11 / 3340015

M: +381 (0) 65 / 3340010

E: jelena.manic@barcino.travel

W: www.barcino.travel

26. apr 2021.
STRČNA PRAKSA U GRČKOJ, TURSKOJ I EGIPTU - Agencija Barcino Travel

Agencija Barcino Travel objavljuje konkurs za sve zaintesovane studente koji žele da tokom leta obave stručnu praksu u Grčkoj, Turskoj ili Egiptu.Svi zainteresovani studenti mogu poslati svoj CV na e-mail office@barcino.travel

USLOVI

Opšti uslovi koji studenti moraju da ispune:

  • znanje engleskog jezika,
  • da su studenti Visoke Turističke škole,
  • da poseduju važeći biometrijski pasoš.

Uslovi za ulazak u navedene zemlje:

  • vakcinacija ( sa primljenom revakcinom minimum 14 dana ranije od dana polaska),
  • ukoliko niste vakcinisani - negativan PCR test.

Uslovi koje agencija nudi:

  • mesečna naknada u iznosu od 500€,
  • plaćen smeštaj na destinaciji,
  • mogućnost dodatne zarade prodajom izleta.
Osoba za kontakt

Jelena Manić

T: +381 (0) 11 / 3340015

M: +381 (0) 65 / 3340010

E: jelena.manic@barcino.travel

W: www.barcino.travel

26. apr 2021.
II kolokvijum iz Nemačkog jezika

II kolokvijum iz Nemačkog jezika održaće se 11. maja 2021. godine prema sledećem rasporedu:

- B1, grupa 1 - od broja indeksa 271/2014 do 78/2020, u 11h, amfiteater V

- B1, grupa 2 - od broja indeksa 79/2020 do kraja, u 12h, amfiteater V

- A2 u 12h, amfiteater V

mr Maša Polillo

26. apr 2021.
Lični brend studenta na društvenim mrežama: PUT KA USPEHU U KARIJERI

Otvoreno predavanje odseka Visoka hotelijerska škola Akademije strukovnih studija Beograd.

Link za prijavu: https://us02web.zoom.us/meeting/register/tZUvf-urrD0rH91lDUv635gjjd0GwqJHMkft

26. apr 2021.
Rezultati II kolokvijuma iz predmeta Istorija civilizacije

Objavljeni su rezultati II kolokvijuma iz predmeta Istorija civilizacije.

26. apr 2021.
Osnovi računarstva - kolokvijum iz POWER POINTA-a

Kolokvijum iz POWER POINT-a održaće se u SREDU, 5. maja, a termini za polaganje testa iz POWER POINT-a biće objavljeni u INDEKS-u. Molimo studente da se prijave radi lakše organizacije polaganja kolokvijuma. Studentima koji se ne budu nalazili na spisku za odgovarajući termin, neće biti dozvoljeno polaganje.

Pozivamo i studente II i III godine, apsolvente i sve starije studente koji nisu položili test iz POWER POINT-a, da se takođe prijave, putem INDEKSA, (ili lično ili mailom ako nemaju šifru), za neki od termina, kako bi polagali kolokvijum.

Predmetni nastavnici

22. apr 2021.
Rezultati I kolokvijuma iz predmeta Saobraćaj i turizam

Objavljeni su rezultati I kolokvijuma iz predmeta Saobraćaj i turizam.

21. apr 2021.
Rezultati popravnog kolokvijuma iz predmeta Nemački jezik B2

Objavljeni su rezultati popravnog kolokvijuma iz predmeta Nemački jezik B2

mr Ivana Stojanović

21. apr 2021.
Rezultati drugog kolokvijuma iz predmeta Turističko vođenje

Objavljeni su rezultati drugog kolokvijuma iz predmeta Turističko vođenje.

21. apr 2021.
II Kolokvijum  iz predmeta Računovodstvo u turizmu,  Grupa A

II kolokvijum iz predmeta Računovodstvo u turizmu, Grupa A održaće se u sredu, 28.04.2021. u sali A3 prema sledećem rasporedu:

28.04.2021. od 10.55h u sali A3, studenti sa neparnim brojem indeksa od 1/2019 do 33/2019 (uključujući i studente koji ponovo slušaju predmet)

28.04.2021. od 11.30h u sali A3, studenti sa neparnim brojem indeksa od 35/2019 do 79/2019

28.04.2021. od 12.10h u sali A3, studenti sa neparnim brojem indeksa od 81/2019 do 137/2019

28.04.2021. od 12.45h u sali A3, studenti sa neparnim brojem indeksa od 139/2019 do 231/2019

Na kolokvijum je neophodno poneti hemijsku olovku i indeks, uz obavezno nošenje zaštitne maske.

20. apr 2021.
Terenske vežbe iz predmeta Turističko vođenje

Obaveštavaju se studenti treće godine koji slušaju predmet Turističko vođenje da će se prvi deo terenskih vežbi održati u subotu 24. aprila, u 09:50h. Mesto okupljanja: parking kod zoo vrta.

20. apr 2021.
Rezultati II kolokvijuma iz predmeta Strategijsko upravljanje u hotelijerstvu

Objavljeni su rezultati II kolokvijuma iz predmeta Strategijsko upravljanje u hotelijerstvu.

19. apr 2021.
Kolokvijum br.3 iz predmeta Racunovodstvo u turizmu kod dr Mirjane Ilic

Kolokvijum br.3 iz predmeta Racunovodstvo u turizmu kod dr Mirjane Ilic ce se obaviti u cetvrtak 13.maja u 12h u sali A5.

Molim studente da za kolokvijum pripreme sledeci zadatak: Obračun visine godisnjih kvota amortizacije uz pomoc digitalnog otpisa.

19. apr 2021.
Kolokvijum iz predmeta Menadžment hrane i pića

Kolokvijum iz predmeta Menadžment hrane i pića održaće se u PONEDELJAK 26.04.2021. godine u 13h, učionica 2.

19. apr 2021.
Kolokvijum iz predmeta Menadžment hotelskog domaćinstva

Kolokvijum iz predmeta Menadžment hotelskog domaćinstva održaće se u PONEDELJAK 26.04.2021. godine u 12h, učionica 2.

16. apr 2021.
Podela uverenja o završenim specijalističkim strukovnim studijama

Obaveštavamo diplomirane studente da će se preuzimanje uverenja o završenim specijalističkim strukovnim studijama obaviti u ČETVRTAK 22. Aprila 2021. godine, od 11.00 do 12.30 časova, kod referenta za matičnu knjigu studenata Aleksandra Radosavljevića.

16. apr 2021.
Podela uverenja o visokom obrazovanju

Obaveštavamo diplomirane studenteo višem da će se preuzimanje uverenja o visokom obrazovanju obaviti u ČETVRTAK 22. Aprila 2021. godine, od 11.00 do 12.30 časova, kod referenta za matičnu knjigu studenata Aleksandra Radosavljevića.

16. apr 2021.
Podela uverenja o višem obrazovanju

Obaveštavamo diplomirane studente da će se preuzimanje uverenja stečenom višem obrazovanju obaviti u ČETVRTAK 22. Aprila 2021. godine, od 11.00 do 12.30 časova, kod referenta za matičnu knjigu studenata Aleksandra Radosavljevića.

16. apr 2021.
Rezultati popravnog kolokvijuma iz Turističke geografije - Grupa A
Objavljeni su rezultati popravnog kolokvijuma iz Turističke geografije - Grupa A.
15. apr 2021.
II kolokvijum iz predmeta Životna sredina i održivi razvoj turizma

II kolokvijum iz predmeta Životna sredina i održivi razvoj turizma održaće se u utorak, 18.05.2021. u amfiteatru A2 sa početkom u 10.00 časova.

15. apr 2021.
II kolokvijum iz predmeta Poslovni turizam

II kolokvijum iz predmeta Poslovni turizam održaće se u sredu, 12.05.2021. u amfiteatru A1 sa početkom u 10.00 časova.

14. apr 2021.
Usmeni deo ispita iz predmeta Statistika u turizmu

Usmeni deo ispita iz predmeta Statistika u turizmu održaće se u četvrak, 22. aprila 2021. godine u 12 časova, sala A6.

13. apr 2021.
Rezulati ispita iz predmeta Medijske komunikacije
Upis ocena iz predmeta Medijske komunikacije biće održan u četvrtak (15. aprila 2021.) u kabinetu 11 (glavni ulaz), prema sledećem rasporedu:
  • 10:00 starije generacije i studenti sa brojevima indeksa od 4/2018 do 83/2018
  • 10:30 studenti sa brojevima indeksa od 101/2018 do 299/2018
Uvid u radove biće omogućen u kabinetu 11 (glavni ulaz) u periodu od 10:40 do 11:10.
12. apr 2021.
Rezulati ispita iz Nemačkog jezika (mr Maša Polillo)

Obajvljeni su rezulati ispita iz Nemačkog jezika (mr Maša Polillo).

Usmeni ispit i upis ocena će se održati 14. aprila 2021. godine u 11h, učionica 1.

12. apr 2021.
POZIV ZA PROFESORE I STUDENTE 11CEI Regionalni forum zdravstvenog, velnes i spa turizama

11 CEI Regionalni forum zdravstvenog, velnes i spa turizama /Ruralni I Wellness turizam

Jedanaesti CEI Regionalni forum zdravstvenog, velnes i spa turizma sa virtuelnim učešćem u hibridnom formatu biće održan u beogradskom hotelu Metropol, sala Lavanda, 15. aprila 2021. godine od 10 do 14 sati.

Link za on- line pristup
(Slobodan pristup)

Forum organizuje nacionalni Кlaster zdravstvenog, velnes i spa turizma Srbije uz podršku regionalnog medjuvladinog foruma 17 zemalja Centralnoevropske inicijative/CEI/, čiji je naša zemlja član, Evropskog udruženja banja /ESPA/i Ministarstva trgovine, turizma i telekomunikacija Republike Srbije. Forum će otvoriti državni sekretar Miroslav Knežević.

Forum će okupiti eminentne predavače i profesionalce iz oblasti ruralnog i banjskog turizma iz 10 država članica Centralnoevropske inicijative. Glavna tema Foruma je održi razvoj ruralnog i zdravstvenog turizma u uslovima pandemije COVID 19, imajući u vidu primere dobre prakse evropskih lidera u ruralnom i zdravstvenom turizmu i najnovije trendove u njihovom razvoju.

Na forumu će biti predstavljen koncept Evropskog udruženje banja za oporavak od posledica korone u evropskim banjama i klimatskim mestima u državama članicama Centralnoevropske inicijative, uključujući i Srbiju.

U sesiji će ućestvovati ispred Evropskog udruženja banja , generalni sekretar Csilla Mezosi i potpredsednici , Janka Zalešakova, Sika Kasarova i Iztok Altbauer.

U skladu sa pandemijom COVID 19, koja je pogodila čitav svet, profil gostiju se menja i shodno tome neophodno je kreirati inovativne turističke proizvode i turističku ponudu koja će podržati očuvanje imuniteta zdravih ljudi, kao i očuvanje zdravlja i kvaliteta života velikog broja ljudi koji se oporavljaju od posledica COVID19. Na ovaj način Srbija dobija šansu za oživljavanje banjskog turizma što će se manifestovati kroz rast broja i domaćih i stranih gostiju i povećanje prihoda od banjskog turizma.

S postovanjem,
PR Foruma Miljka Bogićević
kontakt tel :0605120565

12. apr 2021.
Obaveštenje za studente korisnike studentskih kredita i stipendija

Obaveštavamo studente, korisnike studentskih kredita i stipendija da mogu preuzeti svoje primerke obaveštenja i ugovora za kredite i stipendije najkasnije do srede, 14. Aprila 2021.g na šalteru škole od 9.00 do 13.00.

12. apr 2021.
Rezultati II kolokvijuma iz predmeta Računovodstvo kod dr Mirjane Ilić

Rezultati II kolokvijuma iz predmeta Računovodstvo kod dr Mirjane Ilić:

4/2019 100

12 100

46 85

182 80

28 100

176 100

148 100

60 100

116 100

104 100

120 100

48 60

24 100

72 100

124 85

36 60

136 85

74 100

38 80

200 100

128 100

98 100

54 100

66 100

94 100

10 85

150 60

86 85

158 90

40 100

168 100

170 100

22 75

162 100

70 95

126 100

30 100

112 100

218 70

56 100

52 60

64 75

68 100

2 100

84 100

164 85

76 85

8 100

26 75

42 100

18 100

92 75

178 100

172 75

88 75

90 75

34 60

140 75

222 75

82 55

80 60

20 100

32 60

78 100

58 100

62 100

118 75

210 75

12. apr 2021.
Drugi kolokvijum iz predmeta Turističko vođenje

Drugi kolokvijum iz predmeta Turističko vođenje održaće se u utorak, 20. aprila, sa početkom u 10.30, sala A3.

12. apr 2021.
Rezultati ispita iz predmeta Poslovno komuniciranje

Upis ocena iz predmeta Poslovno komuniciranje biće održan u utorak (13. aprila 2021.) u amfiteatru 5 (A5), prema sledećem rasporedu:

  • 11:00 diplomirani studenti Više turističke škole i studenti sa brojevima indeksa od 8/2019 do 94/2019
  • 11:30 studenti sa brojevima indeksa od 98/2019 do 227/2019

Uvid u radove biće omogućen u amfiteatru 5 (A5) u periodu od 11:40 do 12:00.

10. apr 2021.
Usmeni deo i upis ocene iz informatičkih predmeta u APRILSKOM roku

Upis ocena iz Informatike u turizmu i Osnova računarstva će biti održan u ČETVRTAK, 15. aprila u 10:00. U tom terminu će studenti koji imaju dovoljan broj bodova moći i da usmeno odgovaraju za veću ili prolaznu ocenu.

Prijava za tačan termin za studente koji polažu INFORMATIKU se obavlja preko INDEKS-a. Molimo studente da se prijave za termin radi lakše organizacije. Takođe, molimo studente da prilikom prijave za termin vode računa i o svojim ostalim ispitnim obavezama.

Molimo studente da posle polaganja praktičnih delova, u INDEKS-u izvrše proveru da li imaju dovoljan broj poena za upis ocene, odnosno usmeno pitanje. Podsećamo da student mora imati ostvareno minimalno 46 poena da bi mogao da odgovara za ocenu 6 (ako niste sigurni za poene, konsultujte predmetnog nastavnika). Molimo da se ne prijavljujete za termin ako nemate ostvaren minumum poena.

Zahvaljujemo na strpljenju.

09. apr 2021.
Podela uverenja o završenim specijalističkim strukovnim studijama

Obaveštavamo diplomirane studente da će se preuzimanje uverenja o završenim specijalističkim strukovnim studijama obaviti u ČETVRTAK 15. Aprila 2021. godine, od 11.00 do 12.30 časova, kod referenta za matičnu knjigu studenata Aleksandra Radosavljevića.

09. apr 2021.
Podela uverenja o visokom obrazovanju

Obaveštavamo diplomirane studenteo višem da će se preuzimanje uverenja o visokom obrazovanju obaviti u ČETVRTAK 15. Aprila 2021. godine, od 11.00 do 12.30 časova, kod referenta za matičnu knjigu studenata Aleksandra Radosavljevića.

09. apr 2021.
Podela uverenja o višem obrazovanju

Obaveštavamo diplomirane studente da će se preuzimanje uverenja stečenom višem obrazovanju obaviti u ČETVRTAK 15. Aprila 2021. godine, od 11.00 do 12.30 časova, kod referenta za matičnu knjigu studenata Aleksandra Radosavljevića.

08. apr 2021.
Obaveštenje za studente grupe za Nemački jezik B2

Na današnjim dodatnim časovima putem Skajpa uradili smo do kraja Test 13. lekcije u radnoj svesci.

Dogovoreno je da sutrašnje časove pomerimo za kasnije vreme zbog ispitnih obaveza većine studenata i da se čujemo u 14.30h (umesto u 11h).

Molim da PROČITATE I PRIPREMITE 14. lekciju, pripremite se za čas pre početka, kao i da se javljate sa kompjutera/lap topa (ne sa telefona!) - nije moguće drugačije efikasno i aktivno raditi u grupi putem bilo koje Online aplikacije, prekida često (posebno ako se javite preko telefona, ne možete lepo da pratite nastavu).

Mnogo brže možemo da radimo ukoliko uključite kameru - radi što bolje interaktivne komunikacije. Hvala, srdačno vas pozdravljam. Bis morgen um 14:30h.

Predmetni nastavnik
mr Ivana Stojanović

08. apr 2021.
Rezultati ispita Francuski jezik B3

Objavljeni su rezultati ispita Francuski jezik B3.

08. apr 2021.
II kolokvijum iz predmeta Turistički resursi Srbije

II kolokvijum iz predmeta Turistički resursi Srbije održaće se u četvrtak, 13.05.2021. u amfiteatru A2 sa početkom u 10.00 časova.

08. apr 2021.
II kolokvijum iz predmeta Turistička geografija - Grupa A

II kolokvijum iz predmeta Turistička geografija (Grupa A) održaće se u ponedeljak, 10.05.2021. u amfiteatru A5 i to po sledećem rasporedu:

  • Studenti sa brojem indeksa od 1/2020 do 99/2020 u 8.30 časova
  • Studenti sa brojem indeksa od 101/2020 do kraja (uključujući i studente koji ponovo slušaju predmet) u 9.00 časova

07. apr 2021.
Obaveštenje za studente za predmet Nemački jezik B2

Dodatni časovi (i nadoknada) putem Skype aplikacije - u četvrtak, 08. aprila 2021. u 11h (putem kodova od ranije). PRISUSTVO bi trebalo da bude u što većem broju.

Materijali za nastavu su (kao i uvek) u rubrici Predmeti, kao i u Google učionici.

07. apr 2021.
Dopuna obaveštenja o kolokvijumima iz Engleskog jezika A1 i B1 za studente prve godine

Studenti prve godine će moći da polažu po svojoj želji prvi i/ili drugi kolokvijum zajedno ili odvojeno u svim navedenim terminima (22.april, 20.maj), kao i u junskom ispitnom roku uz pismeni deo ispita.Drugim rečima, u sva tri navedena termina studentima će biti ponuđena oba testa, pa će raditi bilo jedan bilo oba testa po želji. Kada se jednom pristupi polaganju testa, taj test se boduje (0-5 poena)i unosi u evidenciju kao predispitna obaveza, i student nema pravo da ga ponovo polaže u nekom sledećem terminu. Kolokvijumi nisu obavezni i nisu uslov da se izađe na ispit, niti uslov da se ispit položi. Oni donose dodatne bodove, baš kao i druge predispitne obaveze (prezentacije itd.), svaki po 5 bodova.

Mole se studenti da se striktno pridržavaju svih epidemiloških mera prilikom polaganja kolokvijuma.

Termin polaganja prvog kolokvijuma iz Engleskog jezika A1 i B1 je četvrtak 22.april 2021. u 11h ( studenti sa brojem indeksa 1-99) i 12h (studenti sa brojem indeksa preko 99) u sali A5.

Termin polaganja drugog kolokvijuma iz Engleskog jezika A1 i B1 je četvrtak 20.maj 2021. u u 11h ( studenti sa brojem indeksa 1-99) i 12h (studenti sa brojem indeksa preko 99) u sali A5.

dr Milina Kosanović

07. apr 2021.
Rezultati pismenog dela ispita Engleski jezik kod dr E. Lipovšek

Objavljeni su rezultati pismenog dela ispita iz predmeta Engleski A3, B3 i A2 u aprilskom ispitnom roku.

dr E. Lipovšek

07. apr 2021.
Drugi kolokvijum iz predmeta Turistička geografija (Grupa B)
Drugi kolokvijum iz predmeta Turistička geografija (Grupa B) će biti odrzan u sredu, 28.4.2021.godine po sledecem rasporedu:
  • Sve starije generacije u12h,
  • Brojevi indeksa od 2/2020 do 102/2020 u 13h,
  • Brojevi indeksa od 104/2020 do 212/2020 u 14.15!
Gradivo za kolokvijum zaključno sa Londonom!
07. apr 2021.
Sabra Travel agencija – oglas za praksu 2021.
Turistička agencija Sabra Travel iz Beograda oglašava slobodna mesta za obavljanje stručne prakse.

Praksa bi se odvijala u agenciji i obuhvata aktvnosti: davanja osnovnih informacija putnicima u vezi aranžmana, korespodenciju putem telefona, emailova i slično.

Zainteresovani studenti mogu poslati svoj CV sa obaveznim brojem svog telefona na e-mail sabra@sabra.rs .
Rok za prijavu je do kraja maja.

Više o agenciji možete pronaći na linku: www.sabra.rs

USLOVI:
  • Studenti III godine studija
  • Znanje engleskog jezika
  • Veštine komunikacije
06. apr 2021.
Rezultati ispita iz predmeta Ekonomika turizma, održanog 06.04.2021. g.

Objavljeni su rezultati ispita iz predmeta Ekonomika turizma, održanog 06.04.2021. g.

06. apr 2021.
Engleski jezik A1: rezultati ISPITA

Objavljeni su rezultati pismenog dela ispita u aprilskom ispitnom roku, predmet EJA1, od ponedeljka 5. aprila 2021. godine. Usmeni deo ispita će biti održan u SREDU 14. aprila u 11.30h, uč.2, ulaz V.

dr Smiljka Kesić

06. apr 2021.
Engleski jezik A2: rezultati popravnog kolokvijuma (mart)

Objavljeni su rezultati popravnog kolokvijuma (I) - br. ostvarenih bodova, predmet EJA2, od ponedeljka 5. aprila 2021. godine

dr Smiljka Kesić

06. apr 2021.
Engleski jezik B2: rezultati popravnog kolokvijuma (mart)

Objavljeni su rezultati popravnog kolokvijuma (I) - ostvaren br. bodova, predmet EJB2, od ponedeljka 5. aprila 2021. godine.

dr Smiljka Kesić

06. apr 2021.
Praktični delovi iz informatičkih predmeta u APRILSKOM roku

Obaveštavamo studente koji su polagali teorijski test iz Informatike u turizmu u APRILSKOM roku da je omogućena prijava za termine za polaganje praktičnih delova ispita.

Prijava se obavlja preko INDEKS-a. Molimo studente da se prijave za termin radi lakše organizacije polaganja ispita. Takođe, molimo studente da prilikom prijave za termin vode računa i o svojim ostalim ispitnim obavezama.

Termin za polaganje praktičnih delova iz Osnova računarstva je PONEDELJAK, 12. april, u 9h (Word) i 10h (PowerPoint).

Studenti će biti naknadno obavešteni o terminu upisa ocene i eventualnog dodatnog usmenog pitanja.

06. apr 2021.
Promena termina ispita kod Renate Pindžo

Obaveštavamo studente da će ispiti iz predmeta Osnovi ekonomije i Preduzetništvo kod prof. dr Renate Pindžo, biti održani 15. aprila u terminu naznačenom na sajtu.

05. apr 2021.
Raspored polaganja ispita iz predmeta Poslovanje turističkih agencija kod mr Jasmine Leković
Raspored polaganja ispita iz predmeta Poslovanje turističkih agencija kod mr Jasmine Leković u sredu 07.04.2021. Sala A5:
  • od 10h studenti sa spiska SP17A od rednog broja 1. br indeksa 9/2017 do rednog broja 30. br indeksa 117/2019
  • od 10.45h studenti sa spiska SP17A od rednog broja 31 br indeksa 119/2019 do rednog broja 63. br indeksa 231/2019
  • od 11.30h svi ostali
Studenti su obavezni da poštuju navedeni raspored i mere usled pandemije.
05. apr 2021.
Rezultati prvog kolokvijuma iz Geografije

Objavljeni su rezultati prvog kolokvijuma iz predmete Turistička geografija kod profesora Dušana Kićovića.

Upis bodova će biti održan u ČETVRTAK, od 11 do 12h.

05. apr 2021.
Ispiti iz predmeta Poslovno komuniciranje i Medijske komunikacije

Podsećamo studente koji polažu ispite iz Poslovnog komuniciranja (9. april 2021.) i Medijskih komunikacija (13. april 2021.) da su u obavezi da sa sobom ponesu popunjenu ispitnu prijavu.

05. apr 2021.
Termini polaganja usmenog dela ispita iz Engleskog jezika A1, A2 i A3 kod dr Miline Kosanović

Svi studenti koji budu položili pismeni deo ispita iz Engleskog jezika A1, A2 i A3 u ovom roku ili su ga položili u prethodnom roku imaće polaganje usmenog ispita u četvrtak, 8.aprila 2021. u 12h, odmah nakon pismenog dela ispita.

dr Milina Kosanović

05. apr 2021.
Obaveštenje za studente koji su u školskoj 2020/21 upisali predmet Kulturno nasleđe i turizam

Obaveštavaju se studenti koji iz opravdanih razloga nisu polagali I kolokvijum iz predmeta Kulturno nasleđe i turizam, kao i oni koji ga nisu položili, da će im u najavljenom terminu II kolokvijuma (26. aprila) biti omogućeno da polažu oba kolokvijuma.

Predmetni profesor
dr Bojana Plemić

05. apr 2021.
Obaveštenje za studente koji su u školskoj 2020/21 upisali predmet Istorija civilizacije

Obaveštavaju se studenti koji iz opravdanih razloga nisu polagali I kolokvijum iz predmeta Istorija civilizacije, da će im u najavljenom terminu II kolokvijuma (23. aprila), biti omogućeno da polažu oba kolokvijuma.

Predmetni profesor
dr Bojana Plemić

02. apr 2021.
Rešenje o uvidu javnosti

Stavlja se na uvid javnosti Izveštaj o prijavljenim kandidatima i utvrđivanje predloga za izbor u zvanje i prijem u radni odnos nastavnika u zvanju višeg predavača za užu naučnu oblast Anglistika - Engeski jezik, sa punim radnim vremenom, na određeno vreme od pet godina, jedan izvršilac u Odseku Visoka turistička škola broj T10-1/62 od 02.04.2021 godine.

02. apr 2021.
Podela uverenja o završenim specijalističkim strukovnim studijama

Obaveštavamo diplomirane studente da će se preuzimanje uverenja o završenim specijalističkim strukovnim studijama obaviti u ČETVRTAK 08. Aprila 2021. godine, od 11.00 do 12.30 časova, kod referenta za matičnu knjigu studenata Aleksandra Radosavljevića.

02. apr 2021.
Podela uverenja o visokom obrazovanju

Obaveštavamo diplomirane studenteo višem da će se preuzimanje uverenja o visokom obrazovanju obaviti u ČETVRTAK 08. Aprila 2021. godine, od 11.00 do 12.30 časova, kod referenta za matičnu knjigu studenata Aleksandra Radosavljevića.

02. apr 2021.
Podela uverenja o višem obrazovanju

Obaveštavamo diplomirane studente da će se preuzimanje uverenja stečenom višem obrazovanju obaviti u ČETVRTAK 08. Aprila 2021. godine, od 11.00 do 12.30 časova, kod referenta za matičnu knjigu studenata Aleksandra Radosavljevića.

01. apr 2021.
Ispit iz predmeta Medijske komunikacije
Obaveštavamo studente da će ispit iz predmeta Medijske komunikacije biti održan pismenim putem, u utorak, 13. aprila 2021. godine u amfiteatru 5 (A5) prema sledećem rasporedu:
  • 10:00 sve starije generacije i studenti od broja indeksa 4/2018 do 110/2018
  • 10:20 studenti od broja indeksa 113/2018 do 173/2018
  • 10:40 studenti od broja indeksa 192/2018 do 299/2018
01. apr 2021.
Ispit iz predmeta Poslovno komuniciranje
Obaveštavamo studente da će ispit iz predmeta Poslovno komuniciranje biti održan pismenim putem, u petak, 09. aprila 2021. godine u amfiteatru 5 (A5) prema sledećem rasporedu:
  • 10:00 sve starije generacije i diplomirani studenti Više turističke škole
  • 10:20 studenti sa brojevima indeksa od 6/2019 do 68/2019
  • 10:40 studenti sa brojevima indeksa od 70/2019 do 119/2019
  • 11:00 studenti sa brojevima indeksa od 123/2019 do 170/2019
  • 11:20 studenti sa brojevima indeksa od 171/2019 do 230/2019
01. apr 2021.
Usmeni deo ispita iz predmeta Računovodstvo   i  Računovodstvo u turizmu (dr Miroslava Petrevska)

Usmeni deo ispita iz predmeta Računovodstvo i Računovodstvo u turizmu (dr Miroslava Petrevska) održaće se u četvrtak, 8. aprila 2021. godine sa početkom u 09.00 časova u Sali 6.

01. apr 2021.
Rezultati pismenog dela ispita iz predmeta Računovodstvo i  Računovodstvo u turizmu kod dr Miroslave Petrevske

Objavljeni su rezultati pismenog dela ispita iz predmeta Računovodstvo i Računovodstvo u turizmu kod dr Miroslave Petrevske.

adresa Bulevar Zorana Đinđića 152a, 11070 Beograd
fax 011/ 2698 205
telefon 011/ 2698 222, 2698 206, 3196 630, 3196 631 MB 17642162
e-mail info@visokaturisticka.edu.rs PIB 104266365
web www.visokaturisticka.edu.rs žiro račun 840-2056666-09