JANUAR 2023.
Ispiti kod dr Mirjane Ilić umesto u SREDU 1.02. biće održani u PETAK 3.02.2023. godine u 11h, sala A3
Objavljeni su rezultati pismenog dela ispita iz Statistika u turizmu.
Ispit iz predmeta Osnovi menadžmenta (dr Miroslava Petrevska) u ispitnom roku - JANUAR 2023 održaće se u ponedeljak, 30. januara 2023. godine u Sali 5 prema sledećem rasporedu:
- od 11.00h, studenti sa brojem indeksa od 97/2021 do 141/2021
- od 11.30h, studenti sa brojem indeksa od 03-1/2022 do 03-5/20222, uključujući i studente starijih generacija
- od 12.30h, studenti sa brojem indeksa od 1/2021 do 45/2021
- od 13.00h, studenti sa brojem indeksa od 47/2021 do 95/2021
Studenti prilikom polaganja ispita pri sebi treba da imaju indeks, ispitnu prijavu i ličnu kartu.
Obaveštavamo diplomirane studente da će se preuzimanje uverenja o završenim specijalističkim strukovnim studijama obaviti u ČETVRTAK 02. Februar 2023. godine, od 11.00 do 12.30 časova, kod referenta za matičnu knjigu studenata Aleksandra Radosavljevića.
Obaveštavamo diplomirane studenteo višem da će se preuzimanje uverenja o visokom obrazovanju obaviti u ČETVRTAK 02. Februar 2023. godine, od 11.00 do 12.30 časova, kod referenta za matičnu knjigu studenata Aleksandra Radosavljevića.
Obaveštavamo diplomirane studente da će se preuzimanje uverenja stečenom višem obrazovanju obaviti u ČETVRTAK 02. Februar 2023. godine, od 11.00 do 12.30 časova, kod referenta za matičnu knjigu studenata Aleksandra Radosavljevića.
Ispit u januarskom roku iz predmeta Osnovi ekonomije kod dr Renate Pindžo biće održan u PONEDELJAK 30.01. u 8,30h, sala A3.
Visoka turistička škola svojim studentima osnovnih i specijalističkih studija pruža mogućnost dobijanja licence za rad na globalnom distribucionom sistemu “Amadeus”, vodećem sistemu u oblasti informacione tehnologije.
Prema Sporazumu o saradnji, aktivni i diplomirani studenti Visoke turističke škole, po posebnim uslovima i povlašćenim cenama, mogu pohađati obuku i dobiti globalno priznatu licencu za rad u Amadeus globalnom distribucionom sistemu.
Licenca omogućava rad u GDS Amadeus i osposobljenost polaznika kursa za prodaju avio kapaciteta u redovnom vazdušnom saobraćaju, rezervaciju i prodaju hotelskog smeštaja, rent-a-car usluga…, a preduslovi za pohađanje kursa su poznavanje engleskog jezika (Srednji B) i elementarno poznavanje rada na računaru.
Datumi održavanja kursa
- 06-10 Feb 2023 - Amadeus Functionality (Srpski)
- 06-10 Mar 2023 - Amadeus Functionality (Engleski)
- 24-28 Apr 2023 - Amadeus Functionality (Srpski)
Trajanje i plan kursa
Obuka za rad u GDS Amadeus se održava kao petodevni online treninig kurs (od 10 do 14.30 časova) i to po sledećem rasporedu:DAN 1
- Introduction to Amadeus
- Sign-in procedure: Production / Skilling
- Navigation in Command Page
- HELP / AIS pages / Scrolling entries
- Airline Information
- Encode / Decode
- Exercises
- Amadeus Air
- Amadeus Availability / Timetable Display / Schedule Display
- Flight Information
- Segment Sell
- Exercises
DAN 2
- Amadeus Passenger Name Record – PNR
- Mandatory Elements
- Name element - NM/ Contact element -AP
- Ticket element - TK/ Received From element - RF
- Exercises
- Amadeus Passenger Name Record – PNR
- Optional Elements
- Other Service Information / Option Element / Remark
- Special Service Request
- APIS Information
- Exercises
DAN 3
- PNR Retrieval / Modification / Cancellation
- Unaccompanied Minors – UM
- Frequent Flyer
- Exercises
- Itinerary Remark / Itinerary display and print
- PNR History
- Advance Seat Reservation
- PNR Splitting
- Exercises
DAN 4
- Amadeus Fares
- Amadeus Fare Quote Display – FQD
- Fare Notes - FQN
- PNR Pricing – FXP
- Ticket print
- Exercises
- Fare Families / Upsell / Fare Description (FQF)
- Ancillary Services / Service Catalogue
- Exercises
DAN 5
- QUEUES
- Amadeus Individual PNR security – PNR ES / RP
- Light Ticketing
- Smart Flow creation
- Service Hub
- Exercises
- FINALNI TEST
Za sve informacije i prijavu, studenti se mogu obratiti na mail: info@amadeus.rs (obavezan subject maila: AMADEUS KURS - Visoka turistička škola) ili klikom na e-mail.
Obaveštavamo studente koji polažu ispit iz Informatike u turizmu u JANUARSKOM roku, kod dr Anđelke Štilić ili kod mr Miloša Nicića, da je omogućena prijava za termin za polaganje teorijskog elektronskog testa.
Prijava se obavlja preko INDEKS-a. Molimo studente da se prijave za termin radi lakše organizacije polaganja ispita. Takođe, molimo studente da prilikom prijave za termin vode računa i o svojim ostalim ispitnim obavezama.
Termin polaganja ispita iz Osnova računarstva, odnosno teorijskog testa iz Rezervacionih sistema je PONEDELJAK, 30. januar u 1000.
Molimo studente da na polaganje teorijskog testa obavezno ponesu indeks i prijavu. Studentima bez prijave neće biti dozvoljeno polaganje ispita. Molimo vas da prijave nabavite nekoliko dana ranije.
Studenti koji imaju minimum poena za polaganje ispita, pristupaju polaganju usmenog teorijskog pitanja, odmah posle polaganja teorijskog elektronskog testa.
Praktični delovi ispita iz Osnova računarstva (Word/PowerPoint) i Rezervacionih sistema (Introductionary/Functionality) biće održani posle teorijskog testa, u SREDU, 1. februara u 9:00.
Naknadni testovi iz praktičnih delova za predmet Informatika u turizmu, u januarskom roku, neće biti zakazivani.
Ispit u januarskom roku iz predmeta Osnovi ekonomije kod dr Renate Pindžo biće održan u UTORAK 31.01. u 9,00h, sala A2.
Obaveštavamo diplomirane studente da će se preuzimanje uverenja o završenim specijalističkim strukovnim studijama obaviti u ČETVRTAK 26. Januar 2023. godine, od 11.00 do 12.30 časova, kod referenta za matičnu knjigu studenata Aleksandra Radosavljevića.
Obaveštavamo diplomirane studenteo višem da će se preuzimanje uverenja o visokom obrazovanju obaviti u ČETVRTAK 26. Januar 2023. godine, od 11.00 do 12.30 časova, kod referenta za matičnu knjigu studenata Aleksandra Radosavljevića.
Obaveštavamo diplomirane studente da će se preuzimanje uverenja stečenom višem obrazovanju obaviti u ČETVRTAK 26. Januar 2023. godine, od 11.00 do 12.30 časova, kod referenta za matičnu knjigu studenata Aleksandra Radosavljevića.
Turistička agencija Sunline Travel YBC poziva studente završne godine Odseka Visoka turistička škola da se prijave za stručnu praksu koju bi realizovali u junu, julu i avgustu u ovoj agenciji.
Zainteresovani studenti mogu poslati svoj CV na e-mail: marija.nbg@sunline.rs
Više o agencijimožete pronaći na linku: www.sunline.rs
Turistička agencija Sunline Travel YBC poziva studente završne godine Odseka Visoka turistička škola da se prijave za stručnu praksu koju bi realizovali u junu, julu i avgustu u ovoj agenciji.
Zainteresovani studenti mogu poslati svoj CV na e-mail: marija.nbg@sunline.rs
Više o agencijimožete pronaći na linku: www.sunline.rs
Odlaže se ispit iz predmeta Osnovi ekonomije kod dr Renate Pindžo zakazan za PONEDELJAK 23.01.2023. godine zbog bolesti profesora. Naknadni termin održavanja ispita biće blagovremeno objavljen na sajtu škole.
Objavljeni su rezultati pismenog dela ispita rađenog 16.1.2023. kao i raspored usmenog dela ispita.
dr Milina Kosanović
Objavljeni su rezultati pismenog dela ispita iz predmeta Ruski jezik u Januarskom ispitnom roku.
Obaveštavaju se studenti da se konsultacije kod prof. B. Plemić neće održati u utorak 24.01.2023. godine zbog službenog odsustva. Za sve neophodno obratiti se putem mejla.
Obaveštavamo studente da su u INDEKSU otvorene prijave za termine za polaganje popravnih testova iz EXCEL-a i ACCESS-a. Mogu se prijaviti svi studenti bolonjskih generacija koji su ove školske godine upisali, odnosno obnovili predmet INFORMATIKA U TURIZMU - bez obzira da li su u JANUARSKOM roku prijavili ispit (specifično u ovom roku).
Molimo studente generacija pre 2007, da se putem maila sa predmetnim nastavnikom dogovore oko termina polaganja praktičnih delova ispita.
Praktični delovi ispita će biti održani prema sledećoj dinamici:
- 23. januara - EXCEL i ACCESS test (WORD za stare generacije)
Molimo studente da se putem INDEKSA obavezno prijave za termin u kome će polagati, radi bolje organizacije polaganja i sprečavanja većih gužvi.
VAŽNO: Test iz ACCESS-a mogu polagati i studenti koji nisu položili test iz EXCEL-a. Popravne testove mogu da polažu i studenti koji nisu polagali redovne testove.
Teorijski deo ispita će biti održan od 30. januara u terminima koji će naknadno biti objavljeni. Posle teorijskog dela neće biti organizovani dodatni testovi iz praktičnih delova.
Ni jedan od praktičnih delova nije obavezan da se položi, ali će polaganje samog ispita biti srazmerno teže studentima koji ostvare manji ili nikakav broj poena na praktičnim delovima.
Ako imate bilo kakva pitanja, možete se obratiti predmetnim nastavnicima.
Konsultacije kod dr Marije Najdić neće biti održane u utorak 24.01.2023. godine zbog službenog odsustva. Za sve neophodno obratiti se putem mejla.
Obaveštavaju se sudenti da će se ispit iz predmeta Turistička geografija kod dr Dušana Kićovića održati 20. januara 2023. godine sa početkom u 12 časova (umesto u 10č), u sali A6.
Agencija Filip travel d.o.o. raspisuje konkurs za sezonske saradnike:
Potrebne su nam ozbiljne, odgovorne, široko obrazovane i komunikativne osobe, dobrog fizičkog i psihičkog zdravlja, osobe koje mogu dobro funkcionisati u timu i koje mogu boraviti na destinaciji nekoliko meseci bez prekida (dok traje sezona), za poslove:
Predstavnik agencije na letnjim destinacijama i Transferista (Turska, Grčka, Tunis)
Obavezno i poželjno na ovim pozicijama:
- Obavezno je dobro poznavanje engleskog jezika
- Obavezno je poznavanje osnovnih informacija i detalja o destinaciji
- Obavezno je da kandidat nije osuđivan i da se protiv njega/nje ne vodi krivični postupak (treba dostaviti dokaz o tome)
- Obavezno je (za predstavnike), a poželjno (za transferiste) posedovanje licence za turističke vodiče i/ili pratioce
- Obavezna je visoka radna etika i dobra saradnja sa kolegama u timu
- Poželjno je poznavanje drugog stranog jezika (poznavanje turskog, grčkog ili francuskog jezika svakako daje prednost kandidatima)
- Poželjno je da kandidati pohađaju ili imaju završenu školu za turizam i/ili iskustvo na nekoj od navedenih destinacija
Potrebno je da svi zainteresovani koji ispunjavaju u konkursku tražene uslove, do 25.01.2023. dostave biografiju (CV) sa fotografijom i brojem licence za turističke vodiče ili pratioce (ukoliko kandidat istu poseduje) na mail adresu karijera@filiptravel.rs
Dobro došli u Filip travel tim!
Agencija Filip travel d.o.o. raspisuje konkurs za sezonske saradnike:
Potrebne su nam ozbiljne, odgovorne, široko obrazovane i komunikativne osobe, dobrog fizičkog i psihičkog zdravlja, osobe koje mogu dobro funkcionisati u timu i koje mogu boraviti na destinaciji nekoliko meseci bez prekida (dok traje sezona), za poslove:
Predstavnik agencije na letnjim destinacijama i Transferista (Turska, Grčka, Tunis)
Obavezno i poželjno na ovim pozicijama:
- Obavezno je dobro poznavanje engleskog jezika
- Obavezno je poznavanje osnovnih informacija i detalja o destinaciji
- Obavezno je da kandidat nije osuđivan i da se protiv njega/nje ne vodi krivični postupak (treba dostaviti dokaz o tome)
- Obavezno je (za predstavnike), a poželjno (za transferiste) posedovanje licence za turističke vodiče i/ili pratioce
- Obavezna je visoka radna etika i dobra saradnja sa kolegama u timu
- Poželjno je poznavanje drugog stranog jezika (poznavanje turskog, grčkog ili francuskog jezika svakako daje prednost kandidatima)
- Poželjno je da kandidati pohađaju ili imaju završenu školu za turizam i/ili iskustvo na nekoj od navedenih destinacija
Potrebno je da svi zainteresovani koji ispunjavaju u konkursku tražene uslove, do 25.01.2023. dostave biografiju (CV) sa fotografijom i brojem licence za turističke vodiče ili pratioce (ukoliko kandidat istu poseduje) na mail adresu karijera@filiptravel.rs
Dobro došli u Filip travel tim!
Porodična turistička agencija, BAJA TOURS, koja posluje već 18 godina, usko specijalizovana za kulturni turizam i MICE, otvara poziciju za 1 radnika čija bi zaduženja bila:
- prodaja turističkih aranžmana
- komunikacija sa klijentima (u kancelariji i putem maila)
- uredno vođenje zakonom propisanih evidencija
- priprema dokumentacije za polazak
U pitanju bi u početku bila plaćena praksa i, nakon obuke, stalno zaposlenje.
Kontakt: Ana Ječmenica 011 2412 880, 060 0243 473, office@bajatours.co.rs
Obaveštavamo diplomirane studente da će se preuzimanje uverenja o završenim specijalističkim strukovnim studijama obaviti u ČETVRTAK 19. Januar 2023. godine, od 11.00 do 12.30 časova, kod referenta za matičnu knjigu studenata Aleksandra Radosavljevića.
Obaveštavamo diplomirane studenteo višem da će se preuzimanje uverenja o visokom obrazovanju obaviti u ČETVRTAK 19. Januar 2023. godine, od 11.00 do 12.30 časova, kod referenta za matičnu knjigu studenata Aleksandra Radosavljevića.
Obaveštavamo diplomirane studente da će se preuzimanje uverenja stečenom višem obrazovanju obaviti u ČETVRTAK 19. Januar 2023. godine, od 11.00 do 12.30 časova, kod referenta za matičnu knjigu studenata Aleksandra Radosavljevića.
Francuski jezik B3
Rezultati II kolokvijuma
Položili su:
- Petra Bujišić
- Milica Milojević
- Isidora Golja
- Ana Trifković
- Aleksandra Blagojević
- Nikolina Ivanović
- Magda Kurćubić
- Katarina Kaljević
- Aleksandra Đorđević
- Vukašin Stanojević
- Ivana Mutavdžić
- Jelena Damnjanović
- Kristina Mihajlović
- Mina Plavšin
Anđela Pejić je položila prvi kolokvijum.
Beograd, 12. januar 2023.
Jelena Milošević
Ispit iz predmeta Osnovi menadžmenta (dr Miroslava Petrevska) u ispitnom roku - JANUAR 2023 održaće se u ponedeljak, 30. januara 2023. godine u Sali 5 prema sledećem rasporedu:
- od 8.30h, studenti sa brojem indeksa od 1/2021 do 45/2021
- od 9.30h, studenti sa brojem indeksa od 47/2021 do 95/2021
- od 10.30h, studenti sa brojem indeksa od 97/2021 do 141/2021
- od 11.30h, studenti sa brojem indeksa od 03-1/2022 do 03-5/2022, uključujući i studente starijih generacija
Francuski jezik B3
Rezultati II kolokvijuma
Položili su:
1. Petra Bujišić
2. Milica Milojević
3. Isidora Golja
4. Ana Trifković
5. Aleksandra Blagojević
6. Nikolina Ivanović
7. Magda Kurćubić
8. Katarina Kaljević
9. Aleksandra Đorđević
10. Vukašin Stanojević
11. Ivana Mutavdžić
12. Jelena Damnjanović
13. Kristina Mihajlović
14. Mina Plavšin
Anđela Pejić je položila prvi kolokvijum.
Beograd, 12. januar 2023.
Jelena Milošević
Objavljeni su rezultati II kolokvijuma iz predmeta Ekonomika turizma koji je rađen 12.1.2023.godine.
Predmetni nastavnici
dr Maja Ćosić
dr Jelena Jević
Ispiti iz predmeta NEMAČKI JEZIK kod mr Ivane Stojanović u januarskom ispitnom roku 2023. biće održani u UTORAK 24. 01. 2023. (umesto 19.01.2023) u 11h, učionica 1 (ili Kabinet 3 - u zavisnosti od broja izašlih kandidata). Mole se prijavljeni studenti da ranije potvrde prisustvo (odnosno, odsustvo, ukoliko ne mogu da prisustvuju, a prijavili su ispit) na pismenom delu ispita putem emaila - najkasnije do ponedeljka 23.01. 2023.
USMENI deo ispita biće održan istog dana nakon polaganja pismenog dela ispita.
Predmetni nastavnik
mr Ivana Stojanović
Objavljeni su rezultati drugog kolokvijuma iz predmeta Ruski jezik A3 i B3.
Ispit iz Ekonomike turizma u januarskom ispitnom roku održaće se prema sledećem rasporedu:
- u utorak 17. Januara u 9h, sala A3 studenti koji imaju položen jedan i/ili oba kolokvijuma;
- u sredu 18. Januara u 9h, sala A3 ostali studenti i stare generacije
dr Maja Ćosić
Ispit iz Ekonomike turizma u januarskom ispitnom roku održaće se prema sledećem rasporedu:
- u utorak 17. Januara u 9h, sala A2 studenti koji imaju položen jedan i/ili oba kolokvijuma;
- u sredu 18. Januara u 9h, sala A2 ostali studenti.
dr Jelena Jević
Otkazuje se dodela potpisa iz predmeta Poslovanje turističkih agencija za studente grupe A, zbog bolesti nastavnika. Potpis i bodovi predispitnih obaveza biće upisani naknadno, najkasnije u terminu ispita.
mr Jasmina Leković
Dodela potpisa za predmet RUSKI JEZIK je zakazana za utorak, 17. 01. 2022. godine od 08.15 do 09.45 u kabinetu 3.
Francuski jezik B1
Studenti koji su položili prvi kolokvijum:
1. Anđela Stevanović
2. Anastasija Ćosović
3. Jana Radovanović
4. Jovana Savić
5. Iva Laptošević
6. Marijana Marić
7. Veljko Ilić
8. Ivana Nikolić
9. Dimitrije Prokopović
10. Luka Rondović
11. Nikolija Starčević
12. Jovana Vukčević
13. Jelena Zlatković
14. Anđela Tešić
15. Vukašin Stanojević
16. Sofija Kojić
17. Sara Pešić
18. Pavle Marković
19. Stevan Janus
20. Matija-Gabriel Kanaš
21. Marija Krunić
Beograd, 11. januar 2023.
Jelena Milošević
Rok za dostavljanje konkursne dokumentacije radi dodele stipendija iz ERASMUS+ KA103 programa za mobilnost studenata u svrhu obavljanja stručne prakse produžava se do UTORKA 31. JANUARA, do 16h. Neophodna dokumentacija: 1. Prijavni formular 2. CV 3. Prihvatno pismo institucije gde će praksa biti realizovana 4. Motivaciono pismo 5. Ugovor o obavljanju stručne prakse (SMT) 6. Preporuka profesora 7. Sertifikat o poznavanju stranog jezika 8. Uverenje o položenim ispitima.9.kopirana stranica pasoša.
Za više informacija pogledajte https://assb.edu.rs/wp-content/uploads/2022/12/ERASMUS-konkurs-strucna-praksa-2022-23-1.pdf i/ili pišite na erasmus@assb.edu.rs
Turističkoj agenciji Kontiki Travel & Big Blue potrebni su volonteri za Sajam turizma koji će se održati 23‒26.02.2023. godine. Zainteresovani studenti mogu poslati svoj CV sa obaveznim brojem svog telefona na e-mail info@kontiki.rs sa naznakom “Volontiranje na sajmu”.
Nakon intervjua, studenti će proći kraću obuku u agenciji sa ciljem pripreme za Sajam turizma. Studenti svih godina studija se mogu prijaviti.
Više o agenciji možete pronaći na linku: https://www.kontiki.rs
Turističkoj agenciji Kontiki Travel & Big Blue potrebni su volonteri za Sajam turizma koji će se održati 23‒26.02.2023. godine. Zainteresovani studenti mogu poslati svoj CV sa obaveznim brojem svog telefona na e-mail info@kontiki.rs sa naznakom “Volontiranje na sajmu”.
Nakon intervjua, studenti će proći kraću obuku u agenciji sa ciljem pripreme za Sajam turizma. Studenti svih godina studija se mogu prijaviti.
Više o agenciji možete pronaći na linku: https://www.kontiki.rs
Davanje potpisa za overu semestra i upis bodova predispitnih obaveza iz predmeta Ekonomika turizma obaviće se u četvrtak u 12.30h u kancelariji 1b.
dr Maja Ćosić
dr Jelena Jević
Obaveštavamo studente koji su u školskoj 2022/23 upisali predmet Informatika u turizmu, da će test iz ACCESS-a biti održan u SREDU, 18. januara. Polaganje će biti organizovano po grupama.
Studenti svih starijih generacija koji još nisu položili test iz ACCESS-a takođe mogu polagati kolokvijum. Studentima koji su ranije položili ovaj praktični deo, poeni nastavljaju da se važe.
Molimo studente da se putem sistema Indeks prijave za termin u kome će polagati test iz Access-a (nevezano za termin u kome pohađaju vežbe).
Polaganje testa iz ACCESS-a nije ni na koji način uslovljeno testom iz EXCEL-a.
Tokom druge nedelje ispitnog roka će biti održani popravni testovi iz EXCEL-a i ACCESS-a, koji će biti dostupni za prijavu svim studentima koji su ove godine upisali Informatiku (bez obzira da li su prijavili ispit ili ne). Tokom treće nedelje ispitnog roka će biti održan teorijski test, posle čega neće biti organizovana dodatna polaganja praktičnih delova.
Studenti će moći da dobiju potpise i u periodu polaganja.
Ako imate bilo kakva pitanja, možete se obratiti predmetnim nastavnicima.
Turistička agencija Astra travel otvara nekoliko pozicija za obavljanje plaćene stručne prakse i usavršavanje u poslovnici u Beogradu ili u Grčkoj za rad na destinaciji – Sitonija/Halkidiki.
Praksa se obavlja u periodu letnje sezone, odnosno od maja do oktobra u dužini od 3 do 5 meseci u dogovoru sa studentima.
Program i ponuda prakse u Beogradu:
- u periodu mart/april obuka u trajanju od 10 dana i rad na rezervacionom sistemu
- u maju boravak u Grčkoj 10‒20 dana i upoznavanje sa objektima u ponudi
- radno vreme u dogovoru sa studentima
- dodatni bonusi za najbolje studente po završetku prakse.
Program i ponuda prakse u Grčkoj:
- u periodu mart/april obuka u trajanju od 10 dana i upoznavanje sa agencijskim poslovima i priprema letnje sezone
- u dogovoru sa studentima boravak na destinaciji 3‒5 meseci u periodu od maja do oktobra
- obezbeđen smeštaj, 1 obrok dnevno i zdravstveno osiguranje
- dodatni bonusi za najbolje studente po završetku prakse.
Izbor studenata će se vršiti na osnovu njihovog CV-a i intervjua u agenciji Astra travel, nakon čega će studenti dobiti priliku da kroz rad na Sajmu turizma 23.02‒26.02.2023. u stvarnom radnom okruženju pokažu svoje sposobnosti i timski rad.
Zainteresovani studenti svih godina studija mogu svoj CV poslati na email astra.sartiholidays@gmail.com do petka 27.01.2023. nakon čega će studenti koji uđu u uži izbor biti kontaktirani.
Turistička agencija Astra travel posluje 25 godina i organizator je putovanja specijalizovan za Sitoniju, a više o agenciji možete pronaći na www.astratravel.rs/
Turistička agencija Astra travel otvara nekoliko pozicija za obavljanje plaćene stručne prakse i usavršavanje u poslovnici u Beogradu ili u Grčkoj za rad na destinaciji – Sitonija/Halkidiki.
Praksa se obavlja u periodu letnje sezone, odnosno od maja do oktobra u dužini od 3 do 5 meseci u dogovoru sa studentima.
Program i ponuda prakse u Beogradu:
- u periodu mart/april obuka u trajanju od 10 dana i rad na rezervacionom sistemu
- u maju boravak u Grčkoj 10‒20 dana i upoznavanje sa objektima u ponudi
- radno vreme u dogovoru sa studentima
- dodatni bonusi za najbolje studente po završetku prakse.
Program i ponuda prakse u Grčkoj:
- u periodu mart/april obuka u trajanju od 10 dana i upoznavanje sa agencijskim poslovima i priprema letnje sezone
- u dogovoru sa studentima boravak na destinaciji 3‒5 meseci u periodu od maja do oktobra
- obezbeđen smeštaj, 1 obrok dnevno i zdravstveno osiguranje
- dodatni bonusi za najbolje studente po završetku prakse.
Izbor studenata će se vršiti na osnovu njihovog CV-a i intervjua u agenciji Astra travel, nakon čega će studenti dobiti priliku da kroz rad na Sajmu turizma 23.02‒26.02.2023. u stvarnom radnom okruženju pokažu svoje sposobnosti i timski rad.
Zainteresovani studenti svih godina studija mogu svoj CV poslati na email astra.sartiholidays@gmail.com do petka 27.01.2023. nakon čega će studenti koji uđu u uži izbor biti kontaktirani.
Turistička agencija Astra travel posluje 25 godina i organizator je putovanja specijalizovan za Sitoniju, a više o agenciji možete pronaći na www.astratravel.rs/
Upis ostvarenih bodova predispitnih obaveza i potpis za overu semestra za predmet Osnovi menadžmenta obaviće se u sredu, 11.1.2023. u 10.30h u Sali A3.
Dodela potpisa za studente grupe A, iz predmeta Poslovanje turističkih agencija, obaviće se u terminu vežbi, u četvrtak u 10.30h.
mr Jamina Leković
Objavljeni su rezultati kolokvijuma iz predmeta Nemački jezik A2 i A3.
mr Ivana Stojanović
Objavljeni su rezultati prvog kolokvijuma iz predmeta Nemački jezik B1.
mr Ivana Stojanović
Upis bodova predvidjen za sredu i cetvrtak 11 i 12.01.2023 sa prvog kolokvijuma i davanje potpisa za overu semestra iz predmeta Osnovi ekonomije za studente I godine ce obaviti prof dr Renata Pindzo u petak 13.01. u 10.30h u sali A5.
Ko nije u mogucnosti da dodje, upis bodova i overa semestra ce se obaviti tokom ispita kod ispitivaca prof dr Renate Pindzo i prof dr Mirjane Ilic.
Usmeni deo ispita iz predmeta Ruski jezik u Januarskom ispitnom roku će se održati 23. 01. 2023. godine u 10.00 u sali A6.
Objavljeni su rezultati drugog kolokvijuma iz predmeta Preduzetništvo.
adresa | Bulevar Zorana Đinđića 152a, 11070 Beograd |
telefoni | (+381) 11 2698 222, 2698 206, 3196 630, 3196 631 |
fax | 011/ 2698 205 |
web | www.visokaturisticka.edu.rs |
tekući račun | 840-2115666-34 |