JUL 2021.
Poštovane kolege,
Ovim putem Vas podsećam na način regulisanja samostalne organizacije stručne-profesionalne prakse (Objavljeno u odeljku Praksa - Postupak regulisanja prakse):
- "U slučaju samostalne organizacije, student donosi pismenu potvrdu iz turističkog preduzeća o prihvatanju studenta na obavljenje prakse zaduženima za praksu po godini studija. Potvrda sadrži naznačene termine kada će student obavljati praksu, ime i prezime studenta, broj indeksa, potpis i pečat nadležnog lica - mentora, a na osnovu koje mu Škola izdaje uput."
- "Po završnoj praksi, mentor iz turističkog preduzeća popunjava Potvrdu (Mišljenje mentora) koju student donosi na upis prakse. Student u svom sistemu Index popunjava on-line Dnevnik prakse. Svi studenti su u obavezi da vode Dnevnik stručne prakse. Potvrdu o obavljenoj praksi (Mišljenje mentora), ispitnu (crvenu) prijavu zajedno sa indeksom studenti donose zaduženima za praksu po godini studija na upis bodova, u posebno određenim terminima koji će se objavljivati na sajtu Škole."
Ukoliko su Vam potrebna dokumenta vezana za obavljanje stručne-profesionalne prakse, a sprečeni ste da prisustvujete u zakazanim terminima, ista se mogu dostaviti i elektronskim putem.
U slučaju elektronskog izdavanja potrebnih dokumenata, ista se šalju studentu isključivo na e-mail koji je registrovan u sistemu Indeks.
Anđelka Štilić, MSc
Akademija strukovnih studija Beograd, Odsek Visoka turistička škola strukovnih studija iz Beograda raspisuje
KONKURS
- za upis 10 (deset) kandidata na studijski program „Ekonomija i turizam“ u svojstvu studenata koji se finansiraju iz budžeta
- za upis 2 (dva) kandidata na studijski program „Ekonomija i turizam“ u svojstvu studenata koji se finansiraju iz budžeta, i to za jedno (1) lice državljanina Republike Srbije koje je u školskoj 2020/2021 srednju školu završilo u inostranstvu i jedno (1) lice pripadnik romske nacionalne manjine.
- za upis 290 kandidata na studijski program „Ekonomija i turizam“ u svojstvu samofinansirajućih studenata, u drugom upisnom roku školske 2021/2022. godine.
DRUGI KONKURSNI ROK traje od 2. septembra do 14. septembra 2021. godine.
Prijavljivanje kandidata | 2, i 3. septembar od 900 do 1500 |
Isticanje rasporeda za polaganje prijemnog ispita | 4. septembar do 1200 |
Polaganje prijemnog ispita po grupama | 6. ili 7. septembar u 1100 i 1300 |
Objavljivanje jedinstvene rang liste | 8. septembar do 1200 |
Podnošenje prigovora Komisiji za upis na redosled kandidata na jedinstvenoj rang listi Prigovor-žalba uz obaveznu uplatu takse od 1.000 dinara. |
09. septembar od 1000 do 1200 |
Donošenje odluke po prigovoru | 09. septembar od 1200 do 1400 |
Podnošenje žalbe predsedniku Akademije strukovnih studija Beograd na rešenje Komisije za upis |
10. septembar do 1000 |
Rešavanje po žalbi | 10. septembar od 1200 do 1400 |
Objavljivanje konačne rang liste | 11. septembar do 1700 |
Upis primljenih kandidata | 13. i 14. septembar od 900 do 1500 |
Ako se kandidat, koji je ostvario pravo na upis po konkursu, ne upiše u terminu za upis predviđen rasporedom upisa, Škola će upisati umesto njega drugog kandidata „prozivkom“ po redosledu neprimljenih kandidata na Konačnoj rang listi 14. septembra 2021. godine u 15 časova u amfiteatru Škole.
Pozivamo sve zainteresovane studente da uzmu učešće u organizaciji i realizaciji Međunarodnog festivala turističkog i ekološkog filma-SILAFEST, koji će se održati na Srebrnom jezeru i Velikom Gradištu u periodu od 29. avgusta do 4. septembra 2021.
SILAFEST je deo međunarodnog lanca filmskih festivala CIFFT koji se nalazi pod patronatom Svetske turističke organizacije – UNWTO. CIFFT okuplja najbolje festivale ove vrste filmova u svetu koji se održavaju u Njujorku, Los Anđelesu, Varšavi, Berlinu, Kanu, Portu, Beču, Istanbul i dr.
Zainteresovani studenti treba da pošalju kratku biografiju na: silafest@gmail.com
Prijave za učešće na Festivalu primaće se od ponedeljka (12. jula) do petka (16.jula).
Više informacija o Festivalu možete dobiti na sajtu SILAFEST-a (www.silafest.com ili od izvršnog producenta Boška Savkovića +381 65 334 50 60
Pismeni deo ispita iz predmeta Računovodstvo u turizmu i Računovodstvo (dr Miroslava Petrevska) održaće se u sredu, 25.08.2021. u sali A2 prema sledećem rasporedu:
25.08.2021. od 09.00h u sali A2, studenti sa brojem indeksa od 14/2019 do 81/2019 (uključujući i studente starijih generacija)
25.08.2021. od 10.00h u sali A2, studenti sa brojem indeksa od 85/2019 do 215/2019
Na ispit je neophodno poneti indeks, ličnu kartu, ispitnu prijavu, kontni plan, digitron, hemijsku olovku uz obavezno nošenje zaštitne maske.
- SREDA, 14. jul od 9 do 10 časova, kancelarija 3, glavni ulaz Škole
- SREDA, 21. jul od 9 do 10 časova, kancelarija 3, glavni ulaz Škole
Nakon popunjenog on-line Dnevnika prakse, na upis poena obavezno se donosi:
- Mišljenje mentora - Potvrda o obavljenoj praksi -
(Podsetnik: U pitanju je jednostranični dokument koji je štampan i predat studentu prilikom izdavanja uputa.) - Ispitna (crvena) prijava
- Indeks
Anđelka Štilić, MSc
Obaveštavamo studente koji polažu E-poslovanje, da će teorijski deo (elektronski test) biti organizovan u ČETVRTAK, 26. AVGUSTA, u terminu ispita.
Studenti koji polažu Osnove računarstva, teorijski deo (elektronski test) polažu u ČETVRTAK ili PETAK, 26. ili 27. AVGUSTA u 9h. Molimo studente da se putem sistem Indeks prijave za termin polaganja, radi lakše organizacije ispita.
Studenti koji polažu Rezervacione sisteme, polažu delove koji im nedostaju i to:
- Teorijski test u terminu ispita, 26. avgusta u 9h
- Introductionary test 30. avgusta u 9h
- Functionality test 30. avgusta u 10h
Molimo studente koji polažu Informatiku u turizmu, da se putem studentskog sistema INDEKS prijave za termin u kome će polagati teorijski test (ČETVRTAK ili PETAK, 26. ili 27. AVGUSTA).
U SEPTEMBARSKOM roku će za studente koji polažu Informatiku u turizmu, Osnove računarstva i E-poslovanje, a koji izađu na teorijski deo ispita (kojima nedostaju poeni) biti organizovano polaganje praktičnih delova, prema dogovoru sa predmetnim nastavnicima (30. avgusta).
Molimo studente da na polaganje teorijskog testa obavezno ponesu indeks i prijavu. Studentima bez prijave neće biti dozvoljeno polaganje ispita. Molimo vas da prijave kupite nekoliko dana ranije. Studenti koji imaju položene obavezne delove i minimum poena za polaganje ispita, pristupaju polaganju usmenog teorijskog pitanja, odmah posle polaganja teorijskog elektronskog testa.
Na osnovu člana 68. a u vezi člana 73. i 74. Statuta Akademije strukovnih studija Beograd, i u vezi člana 64. Zakona o visokom obrazovanju („Sl. glasnik RS“, br. 88/2017, 73/2018 – dr. zakon, 67/2019 i 6/2020 – dr. zakon), Savet Akademije strukovnih studija Beograd, donosi Konkurs za izbor predsednika Akademije strukovnih studija Beograd u Beogradu.
- Upis kandidata prema konačnoj rang listi će se obaviti u PONEDELJAK (5. jula) i UTORAK (6. jula), od 900 do 1400 časova, u prostorijama Odseka Visoka turistička škola.
- Kandidati od broja 1. do broja 100. upisuju se na teret budžeta.
- Zbog lakše organizacije, molimo kandidate koji se na konačnoj rang listi nalaze od broja 1. zaključno sa brojem 50, da iskoriste prvi dan upisa u PONEDELJAK, 5. JULA OD 900 DO 1400.
- Molimo kandidate sa rednim brojevima od 51. do 100. da iskoriste termin upisa u UTORAK, 6. JULA OD 900 DO 1400
- Obaveštenje o broju nepopunjenih mesta za budžetske i samofinansirajuće studente biće objavljeno na sajtu Škole u SREDU 7. JULA do 1700 časova.
Nikakve uplate se ne vrše u prostorijama Škole, već prethodno u poštama ili bankama. Kandidati na upis, osim potrebne dokumentacije donose i dokaz o uplati. KONAČNU RANG-LISTU ZA UPIS STUDENATA U PRVU GODINU OSNOVNIH STUDIJA ŠKOLSKE 2021/2022. GODINE – STUDIJSKI PROGRAM EKONOMIJA I TURIZAM MOŽETE POGLEDATI KLIKOM NA LINK DALJE.
Važno obaveštenje: Troškovi upisa (za sve studente) iznose 3.500,oo dinara.
Molimo kandidate da se informišu na sajtu u vezi izbornih predmeta, pošto će strane jezike i izborne predmete iz prve godine (Osnovi prava, Sociologija, Osnovi računarstva) birati prilikom upisa.
Opisi predmeta se nalaze na stranici Predmeti.
dalje- 26.08.2021, u Sali A3, sa početkom u 10h: studenti starijih generacija i studenti upisani 2020. godine sa brojem indeksa 3-79/2020
- 27.08.2021, u Sali A3, sa početkom u 10h: studenti upisani 2020. godine sa brojem indeksa 81-208/2020
Predmetni profesor
dr Bojana Plemić
- ORIGINALNA DOKUMENTA
- svedočanstva sva četiri razreda završene srednje škole,
- diploma o položenom završnom, odnosno maturskom ispitu i
- državljanstvo Republike Srbije,
- izvod iz matične knjige rođenih (ako nije trajni, da ne bude stariji od 6 meseci).
- INDEKS (dobija se u Školi)
- DVE FOTOGRAFIJE FORMATA 4,5 x 3,5 cm
- DOKAZ O UPLATI NAKNADE ZA TROŠKOVE UPISA U IZNOSU OD 3.500 DINARA(sve što je potrebno za upis dobija se u školi)
ŠKOLARINA ZA STUDENTE STRANE DRŽAVLJANE IZNOSI 800 EVRA u dinarskoj protivvrednosti.
UPLATE SE VRŠE NA ŽIRO RAČUN: 840-2115666-34, poziv na broj: T52.
Uplate školarine i troškova upisa ne vrše se u prostorijama Škole, već prethodno u poštama ili bankama.Kandidati na upis, osim potrebne dokumentacije donose i dokaz o uplati.
Članarina za Zdravstveno potporno udruženje za školsku godinu 2021/2022 iznosi 400,00 dinara i plaća se prilikom upisa gotovinom. Molimo zainteresovane studente da pripreme tačan iznos. Više informacija o Zdravstveno potpornom udruženju možete pogledati na linku: www.zpubeograd.com