APRIL 2021.
II kolokvijum iz predmeta Saobraćaj i turizam održaće se u četvrtak, 13.05.2021. u amfiteatru A2 prema sledećem rasporedu:
- u 12.00 časova studenti sa brojem indeksa od 1/2018 do 20/2018 i studenti ranijih generacija
- u 12:30 časova studenti sa brojem indeksa od 21/2018 do 106/2018
- u 13:00 časova studenti sa brojem indeksa od 107/2018 do 208/2018
- u 13:30 časova studenti sa brojem indeksa od 209/2018 do 307/2018
Drugi kolokvijum iz predmeta E-poslovanje održaće se u PETAK, 7. maja u 10h u Učionici 3. Kolokvijum obuhvata gradivo sa vežbi 5 i 6.
On-line konsultacije će biti održane u ČETVRTAK, 6. maja u 10h, preko linka objavljenog u sistemnu INDEKS.
Obaveštavamo zaposlene i studente da zbog predstojećih praznika Škola neće raditi u periodu od 30. aprila do 4. maja 2021. godine. Prvi radni dan je sreda, 5. maj 2021.
Objavljeni su rezultati drugog kolokvijuma iz predmeta Turistička geografija kod dr Dušana Kićovića. Upisivanje bodova će biti 13. maja od 12.00 do 13.30h.
Drugi kolokvijum iz predmeta Upravljanje hotelskim personalom održaće se u sredu 12. maja 2021. godine u A5, od 12,35 do 13,20 h.
Pravo da polaži kolokvijum imaju svi studenti koji su ove školske 2020/2021. godine UPISALI predmet Upravljanje hotelskim personalom.
Gradivo za drugi kolokvijum je od dela „Selekcija ljudskih resursa“ zaključno sa delom „Nagrađivanje i motivisanje zaposlenih“ (do dela „Zdravlje i bezbednost zaposlenih“).
Studenti koji nisu položili prvi kolkvijum imaju pravo da polažu drugi kolkvijum.
Predmetni nastavnik
dr Jelisaveta Vučković, profesor
Drugi kolokvijum iz predmeta Upravljanje ljudskim resursima u turizmu održaće se u sredu 12. maja 2021. godine u A5, po sledećem rasporedu:
- od 11,50 do 12,35 h – studenti sa brojem indeksa od 180/2008 zaključno sa 201/2017;
- od 12,35 do 13,20 h - studenti sa brojem indeksa od 244/2017 zaključno sa 03-7/2020.
Pravo da polaži kolokvijum imaju svi studenti koji su ove školske 2020/2021. godine UPISALI predmet Upravljanje ljudskim resursima u turizmu.
Gradivo za drugi kolokvijum je od dela „Selekcija ljudskih resursa“ zaključno sa delom „Nagrađivanje i motivisanje zaposlenih“ (do dela „Zdravlje i bezbednost zaposlenih“).
Studenti koji nisu položili prvi kolkvijum imaju pravo da polažu drugi kolkvijum.
Predmetni nastavnik
dr Jelisaveta Vučković, profesor
Kolokvijum iz predmeta Upravljanje prihodima u hotelijerstvu održaće se 14.05 2021. gdine u 12 časova. Za kolokvijum učiti iz prezentacija sa sajta škole.
Kolokvijum iz predmeta Menadžment turističke destinacije održaće se 13.05 2021. gdine u 10 časova. Za kolokvijum se priprema iz knjige G. Genova ,Menadžment turističke destinacije, prva dva poglavlja do 48 strane.
Objavljeni su rezultati II kolokvijuma iz predmeta Računovodstvo u turizmu, grupa A.
Poštovani studenti,obaveštavamo vas da SOMMELIER AKADEMIJA "7 STARS" organizuje kurs za somelijera 1. nivo! Kurs počinje 10. maja!
Idealna prilika za sve studente koji žele da usavrše svoj nivo znanja i dođu lakše do posla!Zainteresovani studenti ostvaruju pravo na 5% popusta!
Prijavu možete izvršiti putem mejla ili telefona:
info@sommelier.rs
064 229 2289
Obaveštenje za studente prve godine koji su sami obezbedili mesto obavljanja stručne prakseStudenti koji su sami obezbedili mesto obavljanje stručne prakse potrebno je da uzmu Uput od škole. Procedura je sledeća: studenti donose potvrdu od preduzeća turističke privrede o prihvatanju studenta za obavljanje prakse, odštampanu na memorandumu, koja sadrži podatke: ime i prezime studenta, broj indeksa i period kada će obaviti stručnu praksu. Tu potvrdu studenti ostavljaju u skriptarnici škole na ulazu 5, najkasnije dve nedelje od početka obavljanja stručne prakse. Nakon toga studenti će biti obavešteni kada da preuzmu upute.
Studenti koji će tokom leta obavljati praksu potrebno je da dostave potvrde najkasnije do 15. juna 2021.
mr Jasmina Leković
Obaveštenje za studente prve godine koji su sami obezbedili mesto obavljanja stručne prakse
Studenti koji su sami obezbedili mesto obavljanje stručne prakse potrebno je da uzmu Uput od škole. Procedura je sledeća: studenti donose potvrdu od preduzeća turističke privrede o prihvatanju studenta za obavljanje prakse, odštampanu na memorandumu, koja sadrži podatke: ime i prezime studenta, broj indeksa i period kada će obaviti stručnu praksu. Tu potvrdu studenti ostavljaju u skriptarnici škole na ulazu 5, najkasnije dve nedelje od početka obavljanja stručne prakse. Nakon toga studenti će biti obavešteni kada da preuzmu upute.
Studenti koji će tokom leta obavljati praksu potrebno je da dostave potvrde najkasnije do 15. juna 2021.
mr Jasmina Leković
Zbog epidemiološke situacije i mera koje su na snazi, za studente prve godine studija u školi će biti organizovana predavanja o stručnoj praksi. Predavanje će obuhvatati upoznavanje sa osnovnim principima obavljanja stručne prakse u preduzećima turističke privrede. Prisustvo predavanjima omogućiće studentima da ostvare bodove u okviru stručne prakse za prvu godinu studija. Planirani termini predavanja su kraj maja ili septembar tekuće godine. Raspored slušanja predavanja, u skladu sa poštovanjem epidemioloških mera, biće blagovremeno objavljen na sajtu škole
mr Jasmina Leković
Zbog epidemiološke situacije i mera koje su na snazi, za studente prve godine studija u školi će biti organizovana predavanja o stručnoj praksi. Predavanje će obuhvatati upoznavanje sa osnovnim principima obavljanja stručne prakse u preduzećima turističke privrede. Prisustvo predavanjima omogućiće studentima da ostvare bodove u okviru stručne prakse za prvu godinu studija. Planirani termini predavanja su kraj maja ili septembar tekuće godine. Raspored slušanja predavanja, u skladu sa poštovanjem epidemioloških mera, biće blagovremeno objavljen na sajtu škole
mr Jasmina Leković
Ukoliko dozvoli epidemiološka situacija, kolokvijumi iz predmeta Upravljanje rizicima i resursima u turizmu održaće se 19. maja 2021. po rasporedu koji će biti naknadno objavljen. Na sajtu škole, u delu ispitnih pitanja za ovaj predmet, navedeno je koji deo gradiva obuhvataju oba kolokvijuma.
Predmetni nastavnik
mr Jasmina Leković
Objavljeni su rezultati II kolokvijuma iz predmeta Kulturno nasleđe i turizam.
Prezentacija za studente Akademije strukovnih studija Beograd koji su zainteresovani za mobilnost
Erasmus + je program EU za podršku obrazovanju, obuci, omladini i sportu u Evropi. Omogućava studentima odlazak na studentske razmene i studentske prakse koje se mogu realizovati u bilo kojoj zemlji koja učestvuje u programu. U programske zemlje spadaju sve zemlje Evropske unije, Island, Norveška, Lihtenštajn, Severna Makedonija, Srbija i Turska.
Studenti svih nivoa studija, osim studenata prve godine osnovnih studija, imaju mogućnost odlaska u inostranstvo na studentske razmene.
Osim razmena, studentima je na raspolaganju i stipendirani boravak u inostranstvu u svrhu obavljanja stručne prakse. Obavljanje stručne prakse, za razliku od studentskih razmena, dostupno je i studentima prve godine.
Studentske razmene i stručne prakse se moraju realizovati u toku trajanja studija. Ukoliko se praksa realizuje u nekoj od programskih država studenti mogu otići na praksu nakon diplomiranja, pod uslovom da su se prijavili dok su bili studenti, uz napomenu da se praksa mora završiti u periodu od jedne godine od datuma diplomiranja.
Studentske razmene traju po 5 meseci (jedan semestar), a stručne prakse od 2 meseca do godinu dana. Razmene su osmišljene tako da studenti pohađaju predavanja i polažu ispite, tj. ostvare odgovarajuće ESBP koji se priznaju po povratku u matične institucije u Srbiji. Stručne prakse služe za sticanje i razvijanje praktičnih znanja i veština kroz rad u inostranim preduzećima, organizacijama i kompanijama.
U nastavku možete pronaći najvažnije informacije vezane za mogućnosti studentske razmene kroz Erazmus+ program.
Koliko traje period mobilnosti u okviru Erazmus+ kreditne mobilnosti?
Za studente, ova mobilnost podrazumeva boravak i studiranje u trajanju od 5 meseci na inostranoj visokoškolskoj instituciji, u okviru koje se slušaju predavanja i polažu ispiti koji će biti priznati po povratku na matičnu instituciju u Srbiji. Kada je reč o studentskim praksama, one se mogu realizovati u inostranom preduzeću, ustanovi ili organizaciji i traju od 2 do 12 meseci.
Kakve su stipendije za tu vrstu mobilnosti i šta je njima obuhvaćeno?
Ove stipendije podrazumevaju automatski pokrivene sve troškove školarine i obezbeđuju iznose za pokrivanje troškova života. Stipendije za pokrivanje troškova života studenti dobijaju na mesečnom nivou, a iznosi zavise od zemlje u kojoj se mobilnost realizuje i dati su u sledećoj tabeli:
Zemlje u kojima se mobilnost realizuje | Mesečni iznos stipendije | Pokriveni putni troškovi |
Danska, Finska, Island, Irska, Luksemburg, Švedska, Lihtenštajn, Norveška, Austrija, Belgija, Nemačka, Francuska, Italija, Grčka, Španija, Kipar, Holandija, Malta, Portugal | 520 евра | NЕ |
Bugarska, Hrvatska, Češka Republika, Estonija, Letonija, Litvanija, Mađarska, Poljska, Rumunija, Slovačka, Slovenija, Republika Severna Makedonija, Turska | 470 евра | NЕ |
Dodatna sredstva za realizaciju mobilnosti
Studenti koji idu na mobilnost zarad obavljanja stručne prakse u nekoj od programskih zemalja imaju pravo na dodatna sredstva za individualne troškove u iznosu od 100 evra mesečno koji se dodaju na gore navedene iznose.
Studenti u nepovoljnom socio-ekonomskom položaju koji učestvuju u aktivnostima mobilnosti, bilo kroz studentske razmene ili kroz stručne prakse, imaju pravo na dodatna sredstva za individualne troškove u iznosu od 200 evra mesečno. Kriterijum pripadnosti ovoj kategoriji podrazumeva da student dolazi iz domaćinstva čiji ukupni mesečni prihodi ne prelaze iznos od dve prosečne neto plate u Republici Srbiji.
Kriterijumi prihvatljivosti su sledeći:
- Ukupni mesečni prihodi u celom domaćinstvu ne prelaze iznos od dve prosečne neto plate – 118.439,33 dinara. Ovaj iznos je bio utvrđen na osnovu prosečne neto zarade za period januar – jun 2020. godine, u iznosu od 59.219,67 dinara, objavljen na sajtu Republičkog zavoda za statistiku i može biti ažužiran u narednom periodu. Kao dokaz nepovoljnog socio-ekonomskog položaja, potrebno je dostaviti Uverenje o prosečnom mesečnom prihodu po članu domaćinstva koje izdaje opština na kojoj je prijavljena adresa prebivališta studenta, navedena na ličnoj karti ili na drugom dokumentu koji izdaje nadležno telo, a koji svedoči o adresi prebivališta studenta. Za studente koji su državljani Republike Srbije, ovu potvrdu izdaje Ministarstvo unutrašnjih poslova Republike Srbije. Studenti koji su strani državljani a koji su upisani na visokoškolsku ustanovu u Republici Srbiji potrebno je da dostave ekvivalentni dokument koji izdaje nadležna služba državne uprave u zemlji prebivališta.
- Svojeručno potpisana izjava kojom student, pod materijalnom i krivičnom odgovornošću, potvrđuje da su podaci navedeni u priloženoj dokumentaciji tačni i potpuni, te ovlašćuje nadležne da iste imaju pravo da provere, obrađuju, čuvaju i upotrebljavaju u skladu sa važećim propisima.
Studenti sa hendikepom apliciraju za stipendiju pod istim uslovima kao i drugi studenti, pri čemu se prilikom prijave može zatražiti odobrenje za pokrivanje dodatnih troškova koji se mogu odnositi na: prilagođen smeštaj, pomoć prilikom putovanja, medicinsku negu, pomoćnu opremu, adaptaciju učila, osobu u pratnji i drugo.
U slučaju mobilnosti radi obavljanja stručne prakse, student ima pravo na dodatna sredstva za individualnu podršku od 100 evra mesečno, nezavisno od toga da li se nalazi u nepovoljnom socio-ekonomskom položaju. Međutim, u slučaju mobilnosti radi obavljanja stručne prakse kod studenata koji se nalaze u nepovoljnom socio-ekonomskom položaju, ti studenti imaju pravo na dodatak koji je veći – dakle 200 evra mesečno. Dve vrste dodataka su međusobno isključive, tako da nije moguće dobiti obe vrste dodatnih sredstava.
Na kojim visokoškolskim institucijama se može realizovati Erazmus+ mobilnost?
Mobilnost u okviru Erazmus+ programa realizuje se isključivo na onim institucijama sa kojima visokoškolska institucija studenta u Srbiji ima potpisan Erazmus+ ugovor ili ostvarenu saradnju. Spisak tih institucija najbolje je proveriti sa članovima Komisije za međunarodnu saradnju Akademije strukovnih studija Beograd čije su elektronske adrese dostupne na sledećoj adresi: https://assb.edu.rs/en/international-cooperation-office/
Koja su potrebna dokumenta?
U tekstu konkursa za Erazmus+ mobilnosti naznačen je tačan spisak potrebne dokumentacije koji obično uključuje:
- CV,
- motivaciono pismo,
- pisma preporuke,
- uverenje o položenim ispitima,
- dokaz o poznavanju jezika izvođenja nastave na nivou B2 (često engleski jezik; ipak, neretko se nastava izvodi i na jeziku države u kojoj se visokoškolska ustanova nalazi. Tako ako se radi o nekim od zemalja našeg regiona, nije potreban dokaz o poznavanju jezika izvođenja nastave);
Student koji je odabran da ide na mobilnost radi slušanja nastave, potpisuje ugovor o učenju (Learning Agreement - Student Mobility for Studies) sa obe visokoškolske institucije, u kojem se definišu predmeti koje će student na razmeni slušati i polagati i koji će mu biti priznati po povratku na matičnu instituciju u Srbiji.
Student koji je odabran da ide na mobilnost radi stručne prakse, potpisuje ugovor o učenju (Learning Agreement - Student Mobility for Traineeship), kao i matična visokoškolska ustanova i ustanova/organizacija u inostranstvu u kojoj se praksa realizuje, i on definiše detaljan program prakse i očekivane ishode učenja.
Za realizovanje programa mobilnosti Akademija strukovnih studija Beograd će raspisati konkurs koji će biti dostupan na sajtu Akademije strukovnih studija Beograd i na sajtovima sva tri odseka. Sve dodatne informacije u vezi sa ovim programom studenti mogu dobiti od članova Komisije za međunarodnu saradnju iz odseka kojem pripadaju. Spisak članova Komisije za međunarodnu saradnju Akademije strukovnih studija Beograd, dostupan je na stranici https://assb.edu.rs/en/international-cooperation-office/
Izvori:
Studenti koji slušaju predmet EJB2 mogu prezentovati svoje radove tokom maja meseca do početka junskog ispitnog roka, SREDOM (5/12/19 maja 2021.god.)u 11.30h, učionica 2, ulaz V.
Teme su sledeće: 1. Describe a home you would like to live in. (Unit 11)
2. Describe a tourist place you would like to visit. (Unit 12)
Studenti takođe u ovim terminima mogu prezentovati radove sa temama iz prvog semestra.
dr Smiljka Kesić
Studenti koji slušaju predmet EJA2 mogu prezentovati svoje radove tokom maja meseca do početka junskog ispitnog roka SREDOM (5/12/19 maja 2021.god.) od 10-11.30h, učionica 2, ulaz V.
Teme su sledeće: 1. selektivni oblik turizma na destinaciji na engleskom jeziku
(e.g. Wine Tourism in Italy)
2. SWOT analiza turističke destinacije/hotela ili turističkog proizvoda na engleskom jeziku.
Studenti takođe u ovim terminima mogu prezentovati radove sa temama iz prvog semestra.
dr Smiljka Kesić
Drugi redovni kolokvijum iz predmeta 'EJB2' održaće se u PONEDELJAK 17. maja 2021. godine, u 11h, u sali A5. Studenti su u obavezi da budu tačni, da se pridržavaju ovog rasporeda, da kod sebe imaju indeks i da poštuju propisane mere zaštite.
dr Smiljka Kesić
Drugi redovni kolokvijum iz predmeta 'EJA2' održaće se u PONEDELJAK 17. maja 2021. godine, u sali A5, prema sledećem rasporedu:
9h - 9.45, studenti sa rednim br. do 60/2019
10h - 10.45, studenti sa rednim br. do 61/2019 do 120/2019
11h - 11.45, studenti sa rednim br. 121/2019 do kraja.
Studenti su obavezi da budu tačni, da se pridržavaju ovog rasporeda, da kod sebe imaju indeks i da poštuju propisane mere zaštite.
dr Smiljka Kesić
Objavljeni su rezultati kolokvijuma iz predmeta Poslovno pravo.
Drugi kolokvijum iz predmeta Menadžment hrane i pića održaće se u PONEDELJAK 10.05.2021. godine u 13h, učionica 2.
Drugi kolokvijum iz predmeta Menadžment hotelskog domaćinstva održaće se u PONEDELJAK 10.05.2021. godine u 12h, učionica 2.
Agencija Barcino Travel objavljuje konkurs za sve zaintesovane studente koji žele da tokom leta obave stručnu praksu u Grčkoj, Turskoj ili Egiptu.Svi zainteresovani studenti mogu poslati svoj CV na e-mail office@barcino.travel
USLOVI
Opšti uslovi koji studenti moraju da ispune:
- znanje engleskog jezika,
- da su studenti Visoke Turističke škole,
- da poseduju važeći biometrijski pasoš.
Uslovi za ulazak u navedene zemlje:
- vakcinacija ( sa primljenom revakcinom minimum 14 dana ranije od dana polaska),
- ukoliko niste vakcinisani - negativan PCR test.
Uslovi koje agencija nudi:
- mesečna naknada u iznosu od 500€,
- plaćen smeštaj na destinaciji,
- mogućnost dodatne zarade prodajom izleta.
Jelena Manić
T: +381 (0) 11 / 3340015
M: +381 (0) 65 / 3340010
E: jelena.manic@barcino.travel
W: www.barcino.travel
Agencija Barcino Travel objavljuje konkurs za sve zaintesovane studente koji žele da tokom leta obave stručnu praksu u Grčkoj, Turskoj ili Egiptu.Svi zainteresovani studenti mogu poslati svoj CV na e-mail office@barcino.travel
USLOVI
Opšti uslovi koji studenti moraju da ispune:
- znanje engleskog jezika,
- da su studenti Visoke Turističke škole,
- da poseduju važeći biometrijski pasoš.
Uslovi za ulazak u navedene zemlje:
- vakcinacija ( sa primljenom revakcinom minimum 14 dana ranije od dana polaska),
- ukoliko niste vakcinisani - negativan PCR test.
Uslovi koje agencija nudi:
- mesečna naknada u iznosu od 500€,
- plaćen smeštaj na destinaciji,
- mogućnost dodatne zarade prodajom izleta.
Jelena Manić
T: +381 (0) 11 / 3340015
M: +381 (0) 65 / 3340010
E: jelena.manic@barcino.travel
W: www.barcino.travel
II kolokvijum iz Nemačkog jezika održaće se 11. maja 2021. godine prema sledećem rasporedu:
- B1, grupa 1 - od broja indeksa 271/2014 do 78/2020, u 11h, amfiteater V
- B1, grupa 2 - od broja indeksa 79/2020 do kraja, u 12h, amfiteater V
- A2 u 12h, amfiteater V
mr Maša Polillo
Otvoreno predavanje odseka Visoka hotelijerska škola Akademije strukovnih studija Beograd.
Link za prijavu: https://us02web.zoom.us/meeting/register/tZUvf-urrD0rH91lDUv635gjjd0GwqJHMkft
Objavljeni su rezultati II kolokvijuma iz predmeta Istorija civilizacije.
Kolokvijum iz POWER POINT-a održaće se u SREDU, 5. maja, a termini za polaganje testa iz POWER POINT-a biće objavljeni u INDEKS-u. Molimo studente da se prijave radi lakše organizacije polaganja kolokvijuma. Studentima koji se ne budu nalazili na spisku za odgovarajući termin, neće biti dozvoljeno polaganje.
Pozivamo i studente II i III godine, apsolvente i sve starije studente koji nisu položili test iz POWER POINT-a, da se takođe prijave, putem INDEKSA, (ili lično ili mailom ako nemaju šifru), za neki od termina, kako bi polagali kolokvijum.
Predmetni nastavnici
Objavljeni su rezultati I kolokvijuma iz predmeta Saobraćaj i turizam.
Objavljeni su rezultati popravnog kolokvijuma iz predmeta Nemački jezik B2
mr Ivana Stojanović
Objavljeni su rezultati drugog kolokvijuma iz predmeta Turističko vođenje.
II kolokvijum iz predmeta Računovodstvo u turizmu, Grupa A održaće se u sredu, 28.04.2021. u sali A3 prema sledećem rasporedu:
28.04.2021. od 10.55h u sali A3, studenti sa neparnim brojem indeksa od 1/2019 do 33/2019 (uključujući i studente koji ponovo slušaju predmet)
28.04.2021. od 11.30h u sali A3, studenti sa neparnim brojem indeksa od 35/2019 do 79/2019
28.04.2021. od 12.10h u sali A3, studenti sa neparnim brojem indeksa od 81/2019 do 137/2019
28.04.2021. od 12.45h u sali A3, studenti sa neparnim brojem indeksa od 139/2019 do 231/2019
Na kolokvijum je neophodno poneti hemijsku olovku i indeks, uz obavezno nošenje zaštitne maske.
Obaveštavaju se studenti treće godine koji slušaju predmet Turističko vođenje da će se prvi deo terenskih vežbi održati u subotu 24. aprila, u 09:50h. Mesto okupljanja: parking kod zoo vrta.
Objavljeni su rezultati II kolokvijuma iz predmeta Strategijsko upravljanje u hotelijerstvu.
Kolokvijum br.3 iz predmeta Racunovodstvo u turizmu kod dr Mirjane Ilic ce se obaviti u cetvrtak 13.maja u 12h u sali A5.
Molim studente da za kolokvijum pripreme sledeci zadatak: Obračun visine godisnjih kvota amortizacije uz pomoc digitalnog otpisa.
Kolokvijum iz predmeta Menadžment hrane i pića održaće se u PONEDELJAK 26.04.2021. godine u 13h, učionica 2.
Kolokvijum iz predmeta Menadžment hotelskog domaćinstva održaće se u PONEDELJAK 26.04.2021. godine u 12h, učionica 2.
Obaveštavamo diplomirane studente da će se preuzimanje uverenja o završenim specijalističkim strukovnim studijama obaviti u ČETVRTAK 22. Aprila 2021. godine, od 11.00 do 12.30 časova, kod referenta za matičnu knjigu studenata Aleksandra Radosavljevića.
Obaveštavamo diplomirane studenteo višem da će se preuzimanje uverenja o visokom obrazovanju obaviti u ČETVRTAK 22. Aprila 2021. godine, od 11.00 do 12.30 časova, kod referenta za matičnu knjigu studenata Aleksandra Radosavljevića.
Obaveštavamo diplomirane studente da će se preuzimanje uverenja stečenom višem obrazovanju obaviti u ČETVRTAK 22. Aprila 2021. godine, od 11.00 do 12.30 časova, kod referenta za matičnu knjigu studenata Aleksandra Radosavljevića.
II kolokvijum iz predmeta Životna sredina i održivi razvoj turizma održaće se u utorak, 18.05.2021. u amfiteatru A2 sa početkom u 10.00 časova.
II kolokvijum iz predmeta Poslovni turizam održaće se u sredu, 12.05.2021. u amfiteatru A1 sa početkom u 10.00 časova.
Usmeni deo ispita iz predmeta Statistika u turizmu održaće se u četvrak, 22. aprila 2021. godine u 12 časova, sala A6.
- 10:00 starije generacije i studenti sa brojevima indeksa od 4/2018 do 83/2018
- 10:30 studenti sa brojevima indeksa od 101/2018 do 299/2018
Obajvljeni su rezulati ispita iz Nemačkog jezika (mr Maša Polillo).
Usmeni ispit i upis ocena će se održati 14. aprila 2021. godine u 11h, učionica 1.
11 CEI Regionalni forum zdravstvenog, velnes i spa turizama /Ruralni I Wellness turizam
Jedanaesti CEI Regionalni forum zdravstvenog, velnes i spa turizma sa virtuelnim učešćem u hibridnom formatu biće održan u beogradskom hotelu Metropol, sala Lavanda, 15. aprila 2021. godine od 10 do 14 sati.
Link za on- line pristup
(Slobodan pristup)
Forum organizuje nacionalni Кlaster zdravstvenog, velnes i spa turizma Srbije uz podršku regionalnog medjuvladinog foruma 17 zemalja Centralnoevropske inicijative/CEI/, čiji je naša zemlja član, Evropskog udruženja banja /ESPA/i Ministarstva trgovine, turizma i telekomunikacija Republike Srbije. Forum će otvoriti državni sekretar Miroslav Knežević.
Forum će okupiti eminentne predavače i profesionalce iz oblasti ruralnog i banjskog turizma iz 10 država članica Centralnoevropske inicijative. Glavna tema Foruma je održi razvoj ruralnog i zdravstvenog turizma u uslovima pandemije COVID 19, imajući u vidu primere dobre prakse evropskih lidera u ruralnom i zdravstvenom turizmu i najnovije trendove u njihovom razvoju.
Na forumu će biti predstavljen koncept Evropskog udruženje banja za oporavak od posledica korone u evropskim banjama i klimatskim mestima u državama članicama Centralnoevropske inicijative, uključujući i Srbiju.
U sesiji će ućestvovati ispred Evropskog udruženja banja , generalni sekretar Csilla Mezosi i potpredsednici , Janka Zalešakova, Sika Kasarova i Iztok Altbauer.
U skladu sa pandemijom COVID 19, koja je pogodila čitav svet, profil gostiju se menja i shodno tome neophodno je kreirati inovativne turističke proizvode i turističku ponudu koja će podržati očuvanje imuniteta zdravih ljudi, kao i očuvanje zdravlja i kvaliteta života velikog broja ljudi koji se oporavljaju od posledica COVID19. Na ovaj način Srbija dobija šansu za oživljavanje banjskog turizma što će se manifestovati kroz rast broja i domaćih i stranih gostiju i povećanje prihoda od banjskog turizma.
S postovanjem,
PR Foruma Miljka Bogićević
kontakt tel :0605120565
Obaveštavamo studente, korisnike studentskih kredita i stipendija da mogu preuzeti svoje primerke obaveštenja i ugovora za kredite i stipendije najkasnije do srede, 14. Aprila 2021.g na šalteru škole od 9.00 do 13.00.
Rezultati II kolokvijuma iz predmeta Računovodstvo kod dr Mirjane Ilić:
4/2019 100
12 100
46 85
182 80
28 100
176 100
148 100
60 100
116 100
104 100
120 100
48 60
24 100
72 100
124 85
36 60
136 85
74 100
38 80
200 100
128 100
98 100
54 100
66 100
94 100
10 85
150 60
86 85
158 90
40 100
168 100
170 100
22 75
162 100
70 95
126 100
30 100
112 100
218 70
56 100
52 60
64 75
68 100
2 100
84 100
164 85
76 85
8 100
26 75
42 100
18 100
92 75
178 100
172 75
88 75
90 75
34 60
140 75
222 75
82 55
80 60
20 100
32 60
78 100
58 100
62 100
118 75
210 75
Drugi kolokvijum iz predmeta Turističko vođenje održaće se u utorak, 20. aprila, sa početkom u 10.30, sala A3.
Upis ocena iz predmeta Poslovno komuniciranje biće održan u utorak (13. aprila 2021.) u amfiteatru 5 (A5), prema sledećem rasporedu:
- 11:00 diplomirani studenti Više turističke škole i studenti sa brojevima indeksa od 8/2019 do 94/2019
- 11:30 studenti sa brojevima indeksa od 98/2019 do 227/2019
Uvid u radove biće omogućen u amfiteatru 5 (A5) u periodu od 11:40 do 12:00.
Upis ocena iz Informatike u turizmu i Osnova računarstva će biti održan u ČETVRTAK, 15. aprila u 10:00. U tom terminu će studenti koji imaju dovoljan broj bodova moći i da usmeno odgovaraju za veću ili prolaznu ocenu.
Prijava za tačan termin za studente koji polažu INFORMATIKU se obavlja preko INDEKS-a. Molimo studente da se prijave za termin radi lakše organizacije. Takođe, molimo studente da prilikom prijave za termin vode računa i o svojim ostalim ispitnim obavezama.
Molimo studente da posle polaganja praktičnih delova, u INDEKS-u izvrše proveru da li imaju dovoljan broj poena za upis ocene, odnosno usmeno pitanje. Podsećamo da student mora imati ostvareno minimalno 46 poena da bi mogao da odgovara za ocenu 6 (ako niste sigurni za poene, konsultujte predmetnog nastavnika). Molimo da se ne prijavljujete za termin ako nemate ostvaren minumum poena.
Zahvaljujemo na strpljenju.
Obaveštavamo diplomirane studente da će se preuzimanje uverenja o završenim specijalističkim strukovnim studijama obaviti u ČETVRTAK 15. Aprila 2021. godine, od 11.00 do 12.30 časova, kod referenta za matičnu knjigu studenata Aleksandra Radosavljevića.
Obaveštavamo diplomirane studenteo višem da će se preuzimanje uverenja o visokom obrazovanju obaviti u ČETVRTAK 15. Aprila 2021. godine, od 11.00 do 12.30 časova, kod referenta za matičnu knjigu studenata Aleksandra Radosavljevića.
Obaveštavamo diplomirane studente da će se preuzimanje uverenja stečenom višem obrazovanju obaviti u ČETVRTAK 15. Aprila 2021. godine, od 11.00 do 12.30 časova, kod referenta za matičnu knjigu studenata Aleksandra Radosavljevića.
Na današnjim dodatnim časovima putem Skajpa uradili smo do kraja Test 13. lekcije u radnoj svesci.
Dogovoreno je da sutrašnje časove pomerimo za kasnije vreme zbog ispitnih obaveza većine studenata i da se čujemo u 14.30h (umesto u 11h).
Molim da PROČITATE I PRIPREMITE 14. lekciju, pripremite se za čas pre početka, kao i da se javljate sa kompjutera/lap topa (ne sa telefona!) - nije moguće drugačije efikasno i aktivno raditi u grupi putem bilo koje Online aplikacije, prekida često (posebno ako se javite preko telefona, ne možete lepo da pratite nastavu).
Mnogo brže možemo da radimo ukoliko uključite kameru - radi što bolje interaktivne komunikacije. Hvala, srdačno vas pozdravljam. Bis morgen um 14:30h.
Predmetni nastavnik
mr Ivana Stojanović
Objavljeni su rezultati ispita Francuski jezik B3.
II kolokvijum iz predmeta Turistički resursi Srbije održaće se u četvrtak, 13.05.2021. u amfiteatru A2 sa početkom u 10.00 časova.
II kolokvijum iz predmeta Turistička geografija (Grupa A) održaće se u ponedeljak, 10.05.2021. u amfiteatru A5 i to po sledećem rasporedu:
- Studenti sa brojem indeksa od 1/2020 do 99/2020 u 8.30 časova
- Studenti sa brojem indeksa od 101/2020 do kraja (uključujući i studente koji ponovo slušaju predmet) u 9.00 časova
Dodatni časovi (i nadoknada) putem Skype aplikacije - u četvrtak, 08. aprila 2021. u 11h (putem kodova od ranije). PRISUSTVO bi trebalo da bude u što većem broju.
Materijali za nastavu su (kao i uvek) u rubrici Predmeti, kao i u Google učionici.
Studenti prve godine će moći da polažu po svojoj želji prvi i/ili drugi kolokvijum zajedno ili odvojeno u svim navedenim terminima (22.april, 20.maj), kao i u junskom ispitnom roku uz pismeni deo ispita.Drugim rečima, u sva tri navedena termina studentima će biti ponuđena oba testa, pa će raditi bilo jedan bilo oba testa po želji. Kada se jednom pristupi polaganju testa, taj test se boduje (0-5 poena)i unosi u evidenciju kao predispitna obaveza, i student nema pravo da ga ponovo polaže u nekom sledećem terminu. Kolokvijumi nisu obavezni i nisu uslov da se izađe na ispit, niti uslov da se ispit položi. Oni donose dodatne bodove, baš kao i druge predispitne obaveze (prezentacije itd.), svaki po 5 bodova.
Mole se studenti da se striktno pridržavaju svih epidemiloških mera prilikom polaganja kolokvijuma.
Termin polaganja prvog kolokvijuma iz Engleskog jezika A1 i B1 je četvrtak 22.april 2021. u 11h ( studenti sa brojem indeksa 1-99) i 12h (studenti sa brojem indeksa preko 99) u sali A5.
Termin polaganja drugog kolokvijuma iz Engleskog jezika A1 i B1 je četvrtak 20.maj 2021. u u 11h ( studenti sa brojem indeksa 1-99) i 12h (studenti sa brojem indeksa preko 99) u sali A5.
dr Milina Kosanović
- Sve starije generacije u12h,
- Brojevi indeksa od 2/2020 do 102/2020 u 13h,
- Brojevi indeksa od 104/2020 do 212/2020 u 14.15!
Praksa bi se odvijala u agenciji i obuhvata aktvnosti: davanja osnovnih informacija putnicima u vezi aranžmana, korespodenciju putem telefona, emailova i slično.
Zainteresovani studenti mogu poslati svoj CV sa obaveznim brojem svog telefona na e-mail sabra@sabra.rs .
Rok za prijavu je do kraja maja.
Više o agenciji možete pronaći na linku: www.sabra.rs
USLOVI:
- Studenti III godine studija
- Znanje engleskog jezika
- Veštine komunikacije
Objavljeni su rezultati ispita iz predmeta Ekonomika turizma, održanog 06.04.2021. g.
Objavljeni su rezultati pismenog dela ispita u aprilskom ispitnom roku, predmet EJA1, od ponedeljka 5. aprila 2021. godine. Usmeni deo ispita će biti održan u SREDU 14. aprila u 11.30h, uč.2, ulaz V.
dr Smiljka Kesić
Objavljeni su rezultati popravnog kolokvijuma (I) - br. ostvarenih bodova, predmet EJA2, od ponedeljka 5. aprila 2021. godine
dr Smiljka Kesić
Objavljeni su rezultati popravnog kolokvijuma (I) - ostvaren br. bodova, predmet EJB2, od ponedeljka 5. aprila 2021. godine.
dr Smiljka Kesić
Obaveštavamo studente koji su polagali teorijski test iz Informatike u turizmu u APRILSKOM roku da je omogućena prijava za termine za polaganje praktičnih delova ispita.
Prijava se obavlja preko INDEKS-a. Molimo studente da se prijave za termin radi lakše organizacije polaganja ispita. Takođe, molimo studente da prilikom prijave za termin vode računa i o svojim ostalim ispitnim obavezama.
Termin za polaganje praktičnih delova iz Osnova računarstva je PONEDELJAK, 12. april, u 9h (Word) i 10h (PowerPoint).
Studenti će biti naknadno obavešteni o terminu upisa ocene i eventualnog dodatnog usmenog pitanja.
Obaveštavamo studente da će ispiti iz predmeta Osnovi ekonomije i Preduzetništvo kod prof. dr Renate Pindžo, biti održani 15. aprila u terminu naznačenom na sajtu.
- od 10h studenti sa spiska SP17A od rednog broja 1. br indeksa 9/2017 do rednog broja 30. br indeksa 117/2019
- od 10.45h studenti sa spiska SP17A od rednog broja 31 br indeksa 119/2019 do rednog broja 63. br indeksa 231/2019
- od 11.30h svi ostali
Objavljeni su rezultati prvog kolokvijuma iz predmete Turistička geografija kod profesora Dušana Kićovića.
Upis bodova će biti održan u ČETVRTAK, od 11 do 12h.
Podsećamo studente koji polažu ispite iz Poslovnog komuniciranja (9. april 2021.) i Medijskih komunikacija (13. april 2021.) da su u obavezi da sa sobom ponesu popunjenu ispitnu prijavu.
Svi studenti koji budu položili pismeni deo ispita iz Engleskog jezika A1, A2 i A3 u ovom roku ili su ga položili u prethodnom roku imaće polaganje usmenog ispita u četvrtak, 8.aprila 2021. u 12h, odmah nakon pismenog dela ispita.
dr Milina Kosanović
Obaveštavaju se studenti koji iz opravdanih razloga nisu polagali I kolokvijum iz predmeta Kulturno nasleđe i turizam, kao i oni koji ga nisu položili, da će im u najavljenom terminu II kolokvijuma (26. aprila) biti omogućeno da polažu oba kolokvijuma.
Predmetni profesor
dr Bojana Plemić
Obaveštavaju se studenti koji iz opravdanih razloga nisu polagali I kolokvijum iz predmeta Istorija civilizacije, da će im u najavljenom terminu II kolokvijuma (23. aprila), biti omogućeno da polažu oba kolokvijuma.
Predmetni profesor
dr Bojana Plemić
Stavlja se na uvid javnosti Izveštaj o prijavljenim kandidatima i utvrđivanje predloga za izbor u zvanje i prijem u radni odnos nastavnika u zvanju višeg predavača za užu naučnu oblast Anglistika - Engeski jezik, sa punim radnim vremenom, na određeno vreme od pet godina, jedan izvršilac u Odseku Visoka turistička škola broj T10-1/62 od 02.04.2021 godine.
Obaveštavamo diplomirane studente da će se preuzimanje uverenja o završenim specijalističkim strukovnim studijama obaviti u ČETVRTAK 08. Aprila 2021. godine, od 11.00 do 12.30 časova, kod referenta za matičnu knjigu studenata Aleksandra Radosavljevića.
Obaveštavamo diplomirane studenteo višem da će se preuzimanje uverenja o visokom obrazovanju obaviti u ČETVRTAK 08. Aprila 2021. godine, od 11.00 do 12.30 časova, kod referenta za matičnu knjigu studenata Aleksandra Radosavljevića.
Obaveštavamo diplomirane studente da će se preuzimanje uverenja stečenom višem obrazovanju obaviti u ČETVRTAK 08. Aprila 2021. godine, od 11.00 do 12.30 časova, kod referenta za matičnu knjigu studenata Aleksandra Radosavljevića.
- 10:00 sve starije generacije i studenti od broja indeksa 4/2018 do 110/2018
- 10:20 studenti od broja indeksa 113/2018 do 173/2018
- 10:40 studenti od broja indeksa 192/2018 do 299/2018
- 10:00 sve starije generacije i diplomirani studenti Više turističke škole
- 10:20 studenti sa brojevima indeksa od 6/2019 do 68/2019
- 10:40 studenti sa brojevima indeksa od 70/2019 do 119/2019
- 11:00 studenti sa brojevima indeksa od 123/2019 do 170/2019
- 11:20 studenti sa brojevima indeksa od 171/2019 do 230/2019
Usmeni deo ispita iz predmeta Računovodstvo i Računovodstvo u turizmu (dr Miroslava Petrevska) održaće se u četvrtak, 8. aprila 2021. godine sa početkom u 09.00 časova u Sali 6.
Objavljeni su rezultati pismenog dela ispita iz predmeta Računovodstvo i Računovodstvo u turizmu kod dr Miroslave Petrevske.