FEBRUAR 2019.
Agencija Liguria Travel oglašava audiciju za izbor pet studentica VTŠ za poziciju menadžera na destinaciji – volontera, radi angažovanja u realizaciji Medjunarodnog folklornog festivala u Diano Marini, Italija, u periodu od 07. do 22. aprila 2019. godine. Uslov je aktivno znanje jednog stranog jezika (engleski, italijanski, francuski, nemački) i posedovanje iskustva u organizaciji manifestacija.
Audicija će se organizovati u četvrtak, 7. marta 2019. godine, u 11.00 časova, u sali 6. Zainteresovani kandidati treba da dostve do 6. marta 2019. svoj CV i fotografiju na e-mail: liguriatravelbg@gmail.com
Agencija Liguria Travel oglašava audiciju za izbor pet studentica VTŠ za poziciju menadžera na destinaciji – volontera, radi angažovanja u realizaciji Medjunarodnog folklornog festivala u Diano Marini, Italija, u periodu od 07. do 22. aprila 2019. godine. Uslov je aktivno znanje jednog stranog jezika (engleski, italijanski, francuski, nemački) i posedovanje iskustva u organizaciji manifestacija.
Audicija će se organizovati u četvrtak, 7. marta 2019. godine, u 11.00 časova, u sali 6. Zainteresovani kandidati treba da dostve do 6. marta 2019. svoj CV i fotografiju na e-mail: liguriatravelbg@gmail.com
Predstavnici Hotels Group Monetengro Stars, u čijem sastavu posluju 3 hotela, Splendid Conference & Spa Resort 5*, Montenegro 4*, Blue Star 4*, predstaviće studentima mogućnost obavljanja plaćene stručne prakse u njihovim hotelima, nakon čega će obaviti i razgovore sa zainteresovanim studentima.
USLOV:
- Studenti II, III godine i specijalističkih studija
- Poznavanje stranih jezika
Studenti koji prepoznaju priliku za usavršavanje na recepciji, u restoranu, kuhinji, domaćinstvu i spa centru, treba da dođu u 11.50h 04.03.2019. godine u A6 i donesu CV sa fotografijom. Više o hotelu možete pogledati na https://montenegrostars.com/.
Upis bodova za stručnu praksu obaviće se u sredu, 03.04.2019. po sledećem rasporedu:
- Studenti I godine sala A5 od 11.00-11.50 časova;
- Studenti II godine sala A2 od 12.00-13.00 časova;
- Studenti III godine sala A5 od 10.00-11.00 časova;
Studenti specijalističkih studija bodove upisuju u 11.00 časova u kabinetu profesora dr Marije Najdić, ulaz V, I sprat.
Napomena:
- Studenti donose na upis bodova: indeks, overenu potvrdu (mišljenje mentora) turističkog preduzeća u kome su obavili stručnu praksu, ispitnu prijavu i popunjen on-line dnevnik prakse.
- Upis bodova iz stručne prakse obavljaće se ISKLJUČIVO u terminima koji se objavljuju na sajtu Visoke turističke škole u delu vesti vezanih za stručnu praksu, a koje će određivati i zakazivati koordinatori stručne prakse.
Obaveštavamo sve prijatelje Visoke turističke škole da je naš dragi i uvaženi kolega prof. dr Zoran Milenković, direktor Škole preminuo 26.02.2019. godine. Sahrana će se obaviti na Novom groblju u Smederevu, u SREDU 27.02.2019. godine u 14,30h. Organizovani polazak autobusom je u 12h ispred zgrade Škole, parking u Studentskoj ulici.
Komemoracija povodom smrti prof. dr Zorana Milenkovića održaće se u PETAK 01.03.2019. godine u 11h u sali 6 Visoke turističke škole.
Obaveštavamo studente da zbog smrti prof. dr Zorana Milenkovića u SREDU 27.02. i PETAK 01.03. neće biti održana nastava. Termini nadoknade biće naknadno objavljeni na sajtu Škole.
Upis bodova za stručnu praksu obaviće se u sredu, 03.04.2019. po sledećem rasporedu:
- Studenti I godine sala A5 od 11.00-11.50 časova;
- Studenti II godine sala A2 od 12.00-13.00 časova;
- Studenti III godine sala A5 od 10.00-11.00 časova;
Studenti specijalističkih studija bodove upisuju u 11.00 časova u kabinetu profesora dr Marije Najdić, ulaz V, I sprat.
Napomena:
- Studenti donose na upis bodova: indeks, overenu potvrdu (mišljenje mentora) turističkog preduzeća u kome su obavili stručnu praksu, ispitnu prijavu i popunjen on-line dnevnik prakse.
- Upis bodova iz stručne prakse obavljaće se ISKLJUČIVO u terminima koji se objavljuju na sajtu Visoke turističke škole u delu vesti vezanih za stručnu praksu, a koje će određivati i zakazivati koordinatori stručne prakse.
U ime članova redakcije pozivamo Vas na saradnju u vezi sa pripremom novog broja časopisa Turističko poslovanje br. 23. Ovaj broj nije usko tematski profilisan. Radovi će se anonimno recenzirati od strane dva nezavisna recenzenta. Autori čiji radovi budu objavljeni u ovom broju, dobiće po jedan besplatan primerak časopisa.
Redakcijski odbor će prihvatiti radove koji se bave teorijom i praksom poslovanja različitih nosilaca poslovne i turističke politike, obrazovanjem i edukacijom kadrova u turizmu, ali i drugih zainteresovanih, koji se, u naučnom ili stručnom smislu, bave ovom oblašću.
VAŽNI DATUMI I ROKOVI:
Predaja radova - 30.04.2019.
Informacija o prihvatanju rada - 30.05.2019.
Objavljivanje časopisa - 30.06.2019.
Molimo autore da radove predaju u elektronskoj formi putem onlajn sistema za elektronsko uređivanje ASISTENT, koji je razvio Centar za evaluaciju u obrazovanju i nauci (CEON). Pristup i registracija za servis vrše se na linku https://scindeks.ceon.rs/journaldetails.aspx?issn=0354-3099
OSTALE INFORMACIJE
Sanja Lazarević, sekretar redakcije
Visoka turistička škola strukovnih studija
Bulevar Zorana Đinđića 152a
11070, Novi Beograd, Srbija
Telefon: +381 11 2698 222
E-mail: sanjal@visokaturisticka.edu.rs
Web site: www.visokaturisticka.edu.rs
PONEDELJAK, 25. 02. 2019.
- Odnosi s javnošću u turizmu - mr Milenko Đurić, od 17:30 -19:00, sala A6
- Odnosi s javnošću u turizmu - Vladimir Pavković od 19:10 - 20:40, sala A6
UTORAK, 26. 02. 2019.
- Odnosi s javnošću u turizmu - mr Milenko Đurić, od 17:30 -19:00, sala A6
- Odnosi s javnošću u turizmu - Vladimir Pavković od 19:10 - 20:40, sala A6
- Odnosi s javnošću u turizmu - mr Milenko Đurić, od 17:30 -19:00, sala A6
- Odnosi s javnošću u turizmu - Vladimir Pavković od 19:10 - 20:40, sala A6
- Odnosi s javnošću u turizmu - mr Milenko Đurić, od 17:30 -19:00, sala A6
- Odnosi s javnošću u turizmu - Vladimir Pavković od 19:10 - 20:40, sala A6
Dana 26.02.2019. godine na Dan Škole i slave Sv. Simeon Mirotočivi neće se održavati nastava.
Uprava Škole
Svečana dodela diploma za studente koji su diplomirali specijalističke strukovne studije i stekli zvanje
- SPECIJALISTA STRUKOVNI EKONOMISTA ZA UPRAVLJANJE U TURIZMU i
- SPECIJALISTA STRUKOVNI EKONOMISTA ZA MENADŽMENT ORGANIZATORA PUTOVANJA
održaće se u UTORAK, 26. februara 2019. godine, u sali A6 sa početkom u 18,00 časova.
Svečana dodela diploma za studente koji su diplomirali u 2018 godini i stekli zvanje
EKONOMISTA ZA TURIZAM
održaće se u UTORAK, 26. februara 2019. godine, u sali A5 sa početkom u 10,00 časova.
Svečana dodela diploma za studente koji su diplomirali u 2018. godini i stekli zvanje
STRUKOVNI EKONOMISTA
održaće se u UTORAK, 26. februara 2019. godine, u sali A5 sa početkom u 10,00 časova.
Hotel Aqua Premier 5* iz Vrdnika poziva studente Visoke turističke škole da se prijave za obavljanje plaćene stručne prakse u trajanju od 2 do 6 meseci (po želji studenta) od: April-Maj, Jun-Juli, Avgust-Septembar. Mesečna primanja za studente su 20.000 RSD, sa obezbeđenim smeštajem i ishranom (2 obroka).
USLOV:
- Studenti II, III godine i specijalističkih studija
- Prosek minimum 7.5
- Poznavanje stranih jezika
Prezentacija će se održati 08.03.2019 godine u 12.35h, sala A1. Nakon prezentacije će uslediti intervju sa studentima koji budu želeli da obavljaju stručnu praksu u hotelu. Svi zainteresovani studenti treba da pošalju svoj CV na email jelena.radivojevic@hotelpremier.rs, najkasnije do 07.03.2019.godine. Prezentaciju hotela i stručne prakse će održati Jelena Radivojević, Assistant manager Hotela Aqua Premier i Danijela Đurić, zamenika hotela Premier Aqua i Etno kompleksa Vrdnička kula.
Hotel se nalazi na obroncima Fruške Gore, između Beograda i Novog Sada, na izvoru termalne vode u banji Vrdnik. Studenti će dobiti informacije o mogućnosti zaposlenja - pripravničkog programa nakon završenih studija (cross trening po departmanima: domaćinstvo, ugostiteljstvo, recepcija, prodaja). Više o hotelu možete pogledati na www.hotelpremieraqua.com
Hotel Aqua Premier 5* iz Vrdnika poziva studente Visoke turističke škole da se prijave za obavljanje plaćene stručne prakse u trajanju od 2 do 6 meseci (po želji studenta) od: April-Maj, Jun-Juli, Avgust-Septembar. Mesečna primanja za studente su 20.000 RSD, sa obezbeđenim smeštajem i ishranom (2 obroka).
USLOV:
- Studenti II, III godine i specijalističkih studija
- Prosek minimum 7.5
- Poznavanje stranih jezika
Prezentacija će se održati 08.03.2019 godine u 12.35h, sala A1. Nakon prezentacije će uslediti intervju sa studentima koji budu želeli da obavljaju stručnu praksu u hotelu. Svi zainteresovani studenti treba da pošalju svoj CV na email jelena.radivojevic@hotelpremier.rs, najkasnije do 07.03.2019.godine. Prezentaciju hotela i stručne prakse će održati Jelena Radivojević, Assistant manager Hotela Aqua Premier i Danijela Đurić, zamenika hotela Premier Aqua i Etno kompleksa Vrdnička kula.
Hotel se nalazi na obroncima Fruške Gore, između Beograda i Novog Sada, na izvoru termalne vode u banji Vrdnik. Studenti će dobiti informacije o mogućnosti zaposlenja - pripravničkog programa nakon završenih studija (cross trening po departmanima: domaćinstvo, ugostiteljstvo, recepcija, prodaja). Više o hotelu možete pogledati na www.hotelpremieraqua.com
Turistička agencija Lomingo Group poziva zainteresovane studente da volontiraju na Sajmu turizma od 21.02. do 24.02.2019.
USLOVI:
- Komunikativnost
- Zainteresovanost za turizam
Nudimo vam:
- Obuku pre Sajma turizma
- Mogućnost dobijanja prakse u našoj agenciji
Turistička agencija Lomingo Group poziva zainteresovane studente da volontiraju na Sajmu turizma od 21.02. do 24.02.2019.
USLOVI:
- Komunikativnost
- Zainteresovanost za turizam
Nudimo vam:
- Obuku pre Sajma turizma
- Mogućnost dobijanja prakse u našoj agenciji
Diplomirani studenti koji su prvi put upisali treću godinu studija u školskoj 2018/2019 godini, imaju konsultativnu nastavu kod predmetnih profesora u terminima konsultacija i to:
II SEMESTAR:
- Upravljanje ljudskim resursima u turizmu (izborni)
- Selektivni oblici turizma (izborni)
- Menadžment turističke destinicaje (izborni)
- Upravljanje kvalitetom turističkih usluga (obavezan)
Prezentacija besplatne obuke u ugostiteljstvu za profile
- pomočni kuvar
- pomočni konobar
- sobarica
održaće se u sredu 20.02.2019 u 11.50 u sali A1.
Obuku realizuje HORES u okviru projekta Podsticanje zapošljavanja mladih - GIZ pod pokroviteljstvom Ministarstva za omladinu i sport.
Obaveštavamo studente da će nastava iz predmeta Menadžment hotelskih operacija, na specijalističkim studijama, kod dr Georgi Genova, održati u SREDU, 20. februara u sali A6 u 17h.
Početni nivo
- PREDAVANJA (doc. dr Vojkan Stojičić) četvrtkom, od 13.30 do 15 časova, sala A6.
- VEŽBE (mr Fani Melisa, strani lektor) utorkom, od 13.30 do 15 časova, sala A6.
Srednji nivo
- PREDAVANJA (doc. dr Vojkan Stojičić) četvrtkom, od 15 do 16.30 časova, Učionica 1.
- VEŽBE (mr Fani Melisa, strani lektor) utorkom, od 15 do 16.30 časova, Učionica 1.
Nastava u letnjem semestru počinje 19.2.2019.
Na osnovu bilateralnog medjuinstitucionalnog sporazuma o saradnji sa Visokom turističkom školom iz Beograda, Veleučilište iz Karlovca raspisuje konkurs za dodelu sredstava studentima za mobilnost u okviru Erasmus+ programa, ključna aktivnost 1 (KA107 - mobilnost između partnerskih i programskih zemalja).
Obaveštavamo studente koji su izabrali predmet E-poslovanje u turizmu, da će vežbe i predavanja početi da se održavaju od PETKA, 22. februara, prema rasporedu nastave.
Obaveštavamo studente koji ove godine pohađaju predmet Osnovi računarstva, da je omogućena prijava za grupe za vežbe putem sistema INDEKS.
Molimo studente da se prijave za termin u kome će pohađati vežbe, radi lakše organizacije nastave, vodeći računa o svojim ostalim obavezama i časovima.
Podsećamo studente da vežbe počinju u UTORAK, 19. februara.
Pozivaju se svi zainteresovani studenti da organizovano sa Školom posete Sajam turizma u Beogradu. Ulazak je organizovan u subotu, 23.02.2019. u 11 časova. Studenti treba da se okupe najkasnije u 10.45 kod biletarnice Beogradskog sajma gde će ih sačekati predstavnik Škole.
Studenti će moći da uđu na sajam samo u organizovanoj grupi i sa indeksom (obavezno poneti sa sobom).
Pozivaju se svi zainteresovani studenti da organizovano sa Školom posete Sajam turizma u Beogradu. Ulazak je organizovan u subotu, 23.02.2019. u 11 časova. Studenti treba da se okupe najkasnije u 10.45 kod biletarnice Beogradskog sajma gde će ih sačekati predstavnik Škole.
Studenti će moći da uđu na sajam samo u organizovanoj grupi i sa indeksom (obavezno poneti sa sobom).
Predavanja u letnjem semestru za studente specijalističkih studija počinju od PONEDELJKA 18. februara 2019. prema rasporedu koji će biti objavljen na sajtu škole.
Objavljeni su rezultati kolokvijuma iz Nemačkog jezika kod mr Maše Polillo.
Predavanja iz predmeta Poslovno pravo kod prof. dr Zorana Radulovića, koja bi se održala po rasporedu u utorak 12. februara 2019. godine, odlažu se za petak 21.2.2019. godine, od 11,50 časova.
Obaveštavamo diplomirane studente da će se preuzimanje uverenja o završenim specijalističkim strukovnim studijama obaviti u SREDU 13. Februara 2019. godine, od 11.00 do 12.30 časova, kod referenta za matičnu knjigu studenata Aleksandra Radosavljevića.
Obaveštavamo diplomirane studenteo višem da će se preuzimanje uverenja o visokom obrazovanju obaviti u SREDU 13. Februara 2019. godine, od 11.00 do 12.30 časova, kod referenta za matičnu knjigu studenata Aleksandra Radosavljevića.
Obaveštavamo diplomirane studente da će se preuzimanje uverenja stečenom višem obrazovanju obaviti u SREDU 13. Februara 2019. godine, od 11.00 do 12.30 časova, kod referenta za matičnu knjigu studenata Aleksandra Radosavljevića.
Rok zaprijavu je otvoren do 13.02.2019. godine. Biće kontaktirani kandidati koji uđu u uži izbor.
Rok zaprijavu je otvoren do 13.02.2019. godine. Biće kontaktirani kandidati koji uđu u uži izbor.
Kulturnom centru Surčin su potrebni volonteri za manifestacije koje će se održati:
- "Malo vina, a mnogoljubavi"
14.02.2019. godine od 17-22 časova, Restoran "Romanija", Surčin. Deveti festival vina, koji povodom proslave dana Svetog Trifuna I Svetog Valentina organizuju Kulturni centar Surčin, GO Surčini Klubvina Surčinsavinsko-viteškim redom ZMAJ OGNjENI VUK; - 41. Međunarodni sajam turizma, lova I ribolova u Beogradu
21.-24. 02.2019. godine, Beogradski sajam; - 41. Međunarodni sajam nautike, lova I ribolova u Beogradu
01.-05. 03.2019. godine, Beogradski sajam.
Studenti svih godina studija se mogu direktno prijaviti slanjem CV-a na email Kulturnog centra Surčin kc.surcin@gmail.com. Studentima I godine volontiranje na svim navedenim manifestacijama će se priznati kao obavljena stručna praksa.
Kulturnom centru Surčin su potrebni volonteri za manifestacije koje će se održati:
- "Malo vina, a mnogoljubavi"
14.02.2019. godine od 17-22 časova, Restoran "Romanija", Surčin. Deveti festival vina, koji povodom proslave dana Svetog Trifuna I Svetog Valentina organizuju Kulturni centar Surčin, GO Surčini Klubvina Surčinsavinsko-viteškim redom ZMAJ OGNjENI VUK; - 41. Međunarodni sajam turizma, lova I ribolova u Beogradu
21.-24. 02.2019. godine, Beogradski sajam; - 41. Međunarodni sajam nautike, lova I ribolova u Beogradu
01.-05. 03.2019. godine, Beogradski sajam.
Studenti svih godina studija se mogu direktno prijaviti slanjem CV-a na email Kulturnog centra Surčin kc.surcin@gmail.com. Studentima I godine volontiranje na svim navedenim manifestacijama će se priznati kao obavljena stručna praksa.
Obaveštavamo studente koji ove godine pohađaju predmet Rezervacioni sistemi u turizmu, da je omogućena prijava za grupe za nastavu putem sistema INDEKS.
Molimo studente da se prijave za termin u kome će pohađati časove, radi lakše organizacije nastave, vodeći računa o svojim ostalim obavezama i časovima.
Podsećamo studente da nastava počinje u PONEDELJAK, 11. februara.
Predavanja u letnjem semestru počinju u PONEDELJAK, 11. februara 2019. godine prema objavljenom rasporedu predavanja i vežbi.
Vežbe počinju u PONEDELJAK, 25. februara 2019. godine ili u skladu sa dogovorom sa predmetnim nastavnicima.
Uprava Škole
Obaveštavaju se zaposleni i studenti Visoke turističke škole, da škola neće raditi na Dan državnosti Srbije – Sretenje – petak, 15. februara 2019. godine.
Uprava Škole
Predavanja iz predmeta Računovodstvo u turizmu, Grupa B koja treba da budu održana u PONEDELJAK 11.02.2019. godine od 10,10h u Sali A3 neće biti održana. Termin za nadoknadu predavanja je SREDA 13.02.2019. u 8,30h u Sali A3.
Obaveštavamo diplomirane studente da će se preuzimanje uverenja o završenim specijalističkim strukovnim studijama obaviti u SREDU 06. Februara 2019. godine, od 11.00 do 12.30 časova, kod referenta za matičnu knjigu studenata Aleksandra Radosavljevića.
Obaveštavamo diplomirane studenteo višem da će se preuzimanje uverenja o visokom obrazovanju obaviti u SREDU 06. Februara 2019. godine, od 11.00 do 12.30 časova, kod referenta za matičnu knjigu studenata Aleksandra Radosavljevića.
Obaveštavamo diplomirane studente da će se preuzimanje uverenja stečenom višem obrazovanju obaviti u SREDU 06. Februara 2019. godine, od 11.00 do 12.30 časova, kod referenta za matičnu knjigu studenata Aleksandra Radosavljevića.
Obaveštavamo studente koji polažu ispit iz Informatike u turizmu u JANUARSKOM roku da je omogućena prijava za termin za polaganje teorijskog elektronskog testa.
Prijava se obavlja preko INDEKS-a. Molimo studente da se prijave za termin radi lakše organizacije polaganja ispita. Takođe, molimo studente da prilikom prijave za termin vode računa i o svojim ostalim ispitnim obavezama.
Termin polaganja ispita iz Osnova računarstva, E-poslovanja, Rezervacionih sistema i Upravljanja informacionim sistemima je UTORAK, 5. februar u 1000.
Molimo studente da na polaganje teorijskog testa obavezno ponesu indeks i prijavu. Studentima bez prijave neće biti dozvoljeno polaganje ispita. Molimo vas da prijave kupite nekoliko dana ranije.
Studenti koji imaju položene obavezne delove i minimum poena za polaganje ispita, pristupaju polaganju usmenog teorijskog pitanja, odmah posle polaganja teorijskog elektronskog testa.
Praktični delovi ispita iz E-marketinga/E-poslovanja (HTML/CSS/JS), Osnova računarstva (Word/PowerPoint) i Rezervacionih sistema (Amadeus) biće održani posle teorijskog testa, po dogovoru sa predmetnim nastavnikom.