JUL 2018.
Konsultacije u septembru 2018. godine održaće se po rasporedu:
- nastavnici i asistenti: utorak i četvrtak 10.00 - 13.00h
- stručni saradnici: ponedeljak, utorak, sreda, četvrtak 09.00 - 13.00h.
Visoka turistička škola strukovnih studija iz Beograda raspisuje
KONKURS
- za upis 2 (dva) kandidata na studijski program „Ekonomija i turizam“ u svojstvu studenata koji se finansiraju iz budžeta, i to za jedno (1) lice državljanina Republike Srbije koje je u školskoj 2017/2018 srednju školu završilo u inostranstvu i jedno (1) lice sa invaliditetom.
- za upis 148 kandidata na studijski program „Ekonomija i turizam“ u svojstvu samofinansirajućih studenata, u drugom upisnom roku školske 2018/2019. godine.
Prijavljivanje kandidata 5 i 6.09.2018.
od 900 do 1300Isticanje rasporeda za polaganje prijemnog ispita 7.09.2018.
do 1500Polaganje prijemnog ispita 10.09.2018.
u 1100Objavljivanje jedinstvene rang liste 11.09.2018.
do 1700Podnošenje prigovora direktoru Škole
na redosled kandidata na jedinstvenoj rang listi12.09.2018.
od 900 do 1000Donošenje odluke po prigovoru 12.09.2018.
od 1000 do 1100Podnošenje žalbe Savetu
na rešenje direktora Škole12.09.2018.
od 1100 do 1200Rešavanje po žalbi 12.09.2018.
od 1200 do 1300Objavljivanje konačne rang liste 13.09.2018.
do 1700Upis primljenih kandidata 14.09.2018.
od 900 do 1400Na osnovu člana 147. Zakona o visokom obrazovanju i dopisa Ministarstva prosvete, nauke i tehnološkog razvoja i učenici sa stečenim srednjim obrazovanjem u TROGODIŠNJEM trajanju mogu da se upišu na osnovne strukovne studije.
UPIS PRIMLJENIH KANDIDATA BIĆE OBAVLJEN ISKLJUČIVO PREMA RASPOREDU KOJI ĆE NA SAJTU ŠKOLE BITI ISTAKNUT NAKON OBJAVLJIVANJA KONAČNE RANG LISTE.
Zbog kolektivnog godišnjeg odmora Visoka turistička škola neće raditi od 16. jula do 23. avgusta 2018. godine. Prvi radni dan je petak 24. avgust 2018. godine.
Obaveštavamo diplomirane studente da će se preuzimanje uverenja o završenim specijalističkim strukovnim studijama obaviti u PETAK 13. Jula 2018. godine, od 11.00 do 12.30 časova, kod referenta za matičnu knjigu studenata Aleksandra Radosavljevića.
Obaveštavamo diplomirane studenteo višem da će se preuzimanje uverenja o visokom obrazovanju obaviti u PETAK 13. Jula 2018. godine, od 11.00 do 12.30 časova, kod referenta za matičnu knjigu studenata Aleksandra Radosavljevića.
Obaveštavamo diplomirane studente da će se preuzimanje uverenja stečenom višem obrazovanju obaviti u PETAK 13. Jula 2018. godine, od 11.00 do 12.30 časova, kod referenta za matičnu knjigu studenata Aleksandra Radosavljevića.
- 28.08. u 10h, svi studenti starijih generacija i studenti upisani 2017.,sa brojem indeksa od 1-134/2017, sala 6
- 29.08.od 9h studenti sa brojevima indeksa 135-352/2017, sala 6
Obaveštavamo studente koji polažu Osnove računarstva, Rezervacione sisteme i E-poslovanje u SEPTEMBARSKOM roku da će teorijski deo (elektronski test) biti organizovan u PONEDELJAK, 3. SEPTEMBRA, u terminu ispita.
Molimo studente koji polažu Informatiku u turizmu, da se putem studentskog sistema INDEKS opredele za termin u kome će polagati teorijski test.
U SEPTEMBARSKOM roku će za studente koji izađu na teorijski deo ispita (kojima nedostaju poeni) biti organizovano polaganje praktičnih delova, 4. septembra, prema dogovoru sa predmetnim nastavnikom.
Molimo studente da na polaganje teorijskog testa obavezno ponesu indeks i prijavu. Studentima bez prijave neće biti dozvoljeno polaganje ispita. Molimo vas da prijave kupite nekoliko dana ranije. Studenti koji imaju položene obavezne delove i minimum poena za polaganje ispita, pristupaju polaganju usmenog teorijskog pitanja, odmah posle polaganja teorijskog elektronskog testa.
- Kandidati od broja 1. do broja 110. upisuju se na teret budžeta.
Kandidati koji su stekli pravo da studiraju na teret budžeta, a ne upišu se u navedenom terminu gube pravo na naknadni upis na teret budžeta. - Kandidati od broja 111. do broja 269. upisuju se kao studenti koji sami plaćaju školarinu.
- Upis kandidata koji se na konačnoj rang listi nalaze od broja 1. zaključno sa brojem 110, obaviće se OBAVEZNO U PONEDELJAK, 9. JULA OD 900 DO 1400. U 1400 izvršiće se prozivka kandidata koji su na konačnoj rang listi na rednim brojevima od 111. do 130. radi eventualne dopune slobodnih mesta za studiranje na teret budžeta.
- Kandidati sa rednim brojevima od 111. do 190. upisaće se OBAVEZNO U UTORAK, 10. JULA OD 900 DO 1400.
- Kandidati sa rednim brojevima od 191. do 269. upisaće se OBAVEZNO U SREDU, 11. JULA OD 900 DO 1400.
- Obaveštenje o broju nepopunjenih mesta za samofinansirajuće studente biće objavljeno na sajtu Škole u ČETVRTAK 12. JULA do 1700 časova.
Nikakve uplate se ne vrše u prostorijama Škole, već prethodno u poštama ili bankama.Kandidati na upis, osim potrebne dokumentacije donose i dokaz o uplati. KONAČNU RANG-LISTU ZA UPIS STUDENATA U PRVU GODINU OSNOVNIH STUDIJA ŠKOLSKE 2018/2019. GODINE – STUDIJSKI PROGRAM EKONOMIJA I TURIZAM MOŽETE POGLEDATI KLIKOM NA LINK DALJE.
Molimo kandidate da se informišu na sajtu u vezi izbornih predmeta, pošto će izborne predmete iz prve godine (Osnovi prava, Sociologija, Osnovi računarstva) birati prilikom upisa.
Opisi predmeta se nalaze na stranici Predmeti.
dalje- ORIGINALNA DOKUMENTA
- svedočanstva sva četiri razreda završene srednje škole,
- diploma o položenom završnom, odnosno maturskom ispitu i
- državljanstvo Republike Srbije (da ne bude starije od 6 meseci),
- izvod iz matične knjige rođenih (ako nije trajni, da ne bude stariji od 6 meseci).
- DVA OBRASCA ŠV-20 (dobija se u Školi)
- INDEKS (dobija se u Školi)
- DVE FOTOGRAFIJE FORMATA 4,5 x 3,5 cm
- DOKAZ O UPLATI NAKNADE ZA TROŠKOVE UPISA:
- STUDENTI KOJI SE UPISUJU NA TERET BUDŽETA PODNOSE DOKAZ O UPLATI NAKNADE ZA TROŠKOVE UPISA (indeks, obrasci ŠV-20 i obavezno osiguranje) SA KOMPLETOM UDŽBENIKA ZA PRVU GODINU STUDIJA U IZNOSU OD 10.500 DINARA;
- STUDENTI KOJI SE UPISUJU KAO SAMOFINANSIRAJUĆI PODNOSE DOKAZ O UPLATI NAKNADE ZA TROŠKOVE UPISA (indeks, obrasci ŠV-20 i obavezno osiguranje) U IZNOSU OD 3.500 DINARA;
- DOKAZ O UPLATI PRVE RATE ŠKOLARINE U IZNOSU OD 20.000 ZA STUDENTE KOJI SE UPISUJU KAO SAMOFINANSIRAJUĆI. U OVAJ IZNOS URAČUNAT JE KOMPLET KNJIGA ZA PRVU GODINU STUDIJA.
ŠKOLARINA ZA STUDENTE STRANE DRŽAVLJANE IZNOSI 800 EVRA u dinarskoj protivvrednosti.
STUDENTI KOJI SE UPISUJU NA TERET BUDŽETA UPLATU TROŠKOVA UPISA SA KOMPLETOM KNJIGA, POTREBNO JE DA IZVRŠE NA JEDNOJ UPLATINICI.STUDENTI KOJI SE UPISUJU KAO SAMOFINANSIRAJUĆI STUDENTI POTREBNO JE DA UPLATE VRŠE ODVOJENO (dve posebne original uplatnice, troškovi upisa, I rata školarine).
UPLATE SE VRŠE NA ŽIRO RAČUN: 840-2056666-09.
Uplate školarine i troškova upisa ne vrše se u prostorijama Škole, već prethodno u poštama ili bankama.Kandidati na upis, osim potrebne dokumentacije donose i dokaz o uplati.
Članarina za Zdravstveno potporno udruženje za školsku godinu 2018/2019 iznosi 400,00 dinara i plaća se prilikom upisa gotovinom. Molimo zainteresovane studente da pripreme tačan iznos. Više informacija o Zdravstveno potpornom udruženju možete pogledati na linku: www.zpubeograd.com
JEDINSTVENA RANG LISTA ZA PRIPADNIKE ROMSKE NACIONALNE MANJINE
za upis u školsku 2018/2019. godinu.
RBR | ŠIFRA | POENI | |||
ŠKOLA | STRANI JEZIK | STRUČNI PREDMET | UKUPNO | ||
1. | 226-II-170 | 26.78 | 18.00 | 20.00 | 64.78 |
2. | 38-I-1 | 22.20 | 12.00 | 28.00 | 62.20 |
Odlukom Vlade Republike Srbije za ovu afirmativnu meru odobreno je 1 (jedno) budžetsko mesto. Kandidati koji ne ostvare pravo upisa na osnovu ove rang liste mogu ostvariti pravo upisa na osnovu osnovne rang liste ukoliko se rangiraju u okviru odobrene kvote.