MART 2018.
Raspored predavanja za studente specijalističkih studija u periodu od 2. aprila do 5. aprila 2018. godine.
UTORAK, 3.04.2018.- Poslovni engleski jezik – dr Smiljka Kesić, od 17,00-18,30, sala A6
- Poslovni engleski jezik – dr Milina Kosanović, od 17,00-18,30, sala A6
- Poslovni engleski jezik – dr Smiljka Kesić, od 17,00-18,30, sala A6
Objavljeni su rezultati kolokvijuma I iz predmeta: Upravljanje ljudskim resursima u turizmu, grupa A.
University of Bamberg ERASMUS+ teaching mobility 2018
Duration: 1 week (5 days teaching + 2 travel days) during May or June 2018
Number of teaching hours during mobility: 8
Teaching language: English or German
Stipend: 840 € individual support (for 7 days) + 275 € travel expenses = total stipend: 1.115 €
Requirement according to the Erasmus+ regulations is a full participation and presence of 5 days during the teaching mobility with 2 additional travel days before and after. It is not possible to participate in the teaching mobilty for a shorter period than the total of 7 days (including the 2 travel days).
- Letter of Motivation (1 – 2 pages)
- CV (including address, phone numbers, picture)
- Proposal of teaching modules that could be offered and possible time frame for the visit at the University of Bamberg
Napomena: Prijave se podnose od 2.04. do 12.04. 2018. godine u kabinetu broj 8, ulaz V (dr Emilija Lipovšek).
University of Bamberg ERASMUS+ stipends for the winter semester 2018/19
Duration: September 2018 – February 2019
Stipends: max 4.000 € in total per semester (800 € per month)
The principal teaching language at the University of Bamberg is German, however, a number of modules are also offered taught in English. Applicants need to be fluent in either German or English. Preference will be given to applicants with a good working knowledge of German, however.
Required application forms:
- Letter of Motivation (1 – 2 pages)
- CV (including address, phone numbers, picture)
Napomena: Prijave se podnose od 2.04. do 20. 04. 2018. godine u kabinetu broj 8, ulaz V (dr Emilija Lipovšek). Za stipendiju mogu konkurisati studenti sa prosekom većim od 8.
Termin razgovora sa odabranim kandidatima će biti obavljen naknadno.
Turistička agencija Barcino Tours poziva studente Visoke Turističke Škole na letnju stručnu praksu u Grčkoj u periodu od 22. maja do 1. oktobra 2018.
Svi zainteresovani kandidati mogu se informisati u sredu 04.04. od 10h - 12h, u sali A6, Visoke Turističke škole, ili mogu poslati svoj CV na office@barcino.travel
Turistička agencija Barcino Tours poziva studente Visoke Turističke Škole na letnju stručnu praksu u Grčkoj u periodu od 22. maja do 1. oktobra 2018.
Svi zainteresovani kandidati mogu se informisati u sredu 04.04. od 10h - 12h, u sali A6, Visoke Turističke škole, ili mogu poslati svoj CV na office@barcino.travel
Objavljeni su rezultati prvog kolokvijuma iz predmeta Turističko vođenje
Objavljeni su rezultati kolokvijuma iz predmeta Upravljanje razvojem u turizmu – Makroekonomski aspekti
Predmetni nastavnik
dr Vlastimir Vuković
Kolokvijum iz predmeta Odnosi s javnošću u turizmu biće održan 12. aprila 2018. godine u 18.40 u sali A6.
Predmetni nastavnika
mr Milenko Đurić
Vladimir Pavković MSc
I kolokvijum iz predmeta Turistički resursi Srbije održaće se u sredu 4.04.2018.g. u 13,30 u sali A5.
I kolokvijum iz ovog predmeta održaće se u sredu 4.04.2018.g. u 13,30 sati u sali A5.
Obaveštavaju se studenti koji po rasporedu imaju vežbe SREDOM da se u SREDU 28.03. neće održati vežbe.
Obaveštavaju se studenti koji po rasporedu imaju vežbe PETKOM da će nadoknada vežbi biti održana u ČETVRTAK 29.03. u 11:50h, učionica 3.
Ispiti Menadžment turističke destinacije i Poslovanje hotelskih preduzeća kod dr Georgi Genova koji su zakazani za četvrtak 29.3.2018. biće održani u petak, 30.3.2018. u 13.30h, sala A6.
Obaveštavamo studente koji polažu informatičke predmete (Osnovi računarstva, Informatika u turizmu i E-poslovanje) u MARTOVSKOM roku da će teorijski deo (elektronski test) biti organizovan u UTORAK, 27. MARTA, u 9:00 za sve studente. Studenti koji budu polagali teorijski deo, moći će da polažu praktične delove ispita po dogovoru sa predmetnim nastavnikom.
Molimo studente da na polaganje teorijskog testa obavezno ponesu indeks i prijavu. Studentima bez prijave neće biti dozvoljeno polaganje ispita. Molimo vas da prijave kupite nekoliko dana ranije.
Studenti koji imaju položene obavezne delove i minimum poena za polaganje ispita, pristupaju polaganju usmenog teorijskog pitanja, odmah posle polaganja teorijskog elektronskog testa.
Objavljeni su rezultati I kolokvijuma iz predmeta Kulturno nasledje i turizam za Grupu A. Upis bodova, kao i uvid u radove, moguće je obaviti 28. i 29. marta u terminu redovnih konsultacija kod prof. B. Plemić.
Objavljeni su rezultati kolokvijuma iz premeta Upravljanje kvalitetom u turizmu
Predavanja i vežbe iz Engleskog jezika A1 i B1 kod dr Miline Kosanović neće se održati u toku ove nedelje počevši od 26.3.2018. do 29.3.2018.
dr Milina Kosanović
Obaveštavamo diplomirane studente da će se preuzimanje uverenja o završenim specijalističkim strukovnim studijama obaviti u SREDU 28. Marta 2018. godine, od 11.00 do 12.30 časova, kod referenta za matičnu knjigu studenata Aleksandra Radosavljevića.
Obaveštavamo diplomirane studenteo višem da će se preuzimanje uverenja o visokom obrazovanju obaviti u SREDU 28. Marta 2018. godine, od 11.00 do 12.30 časova, kod referenta za matičnu knjigu studenata Aleksandra Radosavljevića.
Obaveštavamo diplomirane studente da će se preuzimanje uverenja stečenom višem obrazovanju obaviti u SREDU 28. Marta 2018. godine, od 11.00 do 12.30 časova, kod referenta za matičnu knjigu studenata Aleksandra Radosavljevića.
Objavljeni su rezultati prvog kolokvijuma iz Upravljanja rizicima.
Objavljeni su rezultati I kolokvijuma iz predmeta Kulturno nasleđe i turizam za Grupu B. Upis bodova, kao i uvid u radove, moguće je obaviti 27. i 28. marta u terminu redovnih konsultacija kod prof. B. Plemić.
Obaveštavaju se studenti da je odlazak na izložbu "Erfinderland" u galeriji "ULUS", Knez Mihajlova 37, 22. mart 2018.
- I godina u 14,00h
- III godina u 16,00h
Kolokvijum iz predmeta Upravljanje razvojem u turizmu biće održan 28. marta 2018. godine u 18.30 u sali A6.
Predmetni professor
dr Vlastimir Vuković
U petak, 23.3.2018. godine, neće se održati nastava na Visokoj turističkoj školi, zbog konferencije BITCO u prostorijama skole.
ODLAŽE SE NASTAVA 22.3.2018. IZ PREDMETA SOCIOLOGIJA. Nadoknada časova biće održana 29.3.2018. u terminu koji će biti naknadno objavljen.
Objavljeni su rezultati kolokvijuma iz Ruskog jezika.
Raspored predavanja za studente specijalističkih studija u periodu od 26. marta do 30. marta 2018. godine.
UTORAK, 27.03.2018.- Odnosi s javnošću u turizmu – Vladimir Pavković, od 17,00-18,30, sala A6
- Odnosi s javnošću u turizmu - mr Milenko Đurić, od 18,40-20,10, sala A6
- Pregovaranje i poslovne prezentacije – Vladimir Pavković, od 17,00-18,30, sala A6
- Pregovaranje i poslovne prezentacije - mr Milenko Đurić, od 19,00-20,30, sala A6
- Pregovaranje i poslovne prezentacije – Vladimir Pavković, od 17,00-18,30, sala A6
- Pregovaranje i poslovne prezentacije - mr Milenko Đurić, od 18,40-20,10, sala A6
- Pregovaranje i poslovne prezentacije – Vladimir Pavković, od 17,00-18,30, sala A6
- Pregovaranje i poslovne prezentacije - mr Milenko Đurić, od 18,40-20,10, sala A6
Objavljeni su rezultati pismenog dela ispita iz Engleskog jezika A1, A2, A3 kod dr Miline Kosanović, kao i termini polaganja usmenog ispita.
dr Milina Kosanović
Objavljeni su rezultati ispita u martovskom ispitnom roku - predmeti EJA1, EJA2, EJA3 i EJB3, kao i termini polaganja usmenog dela ispita.
dr S. Kesic
Na sednici Nastavnog veća od 19.3. doneta je odluka da se odobrava junski predrok koji će se održati u maju mesecu. Uslovi i termini polaganja u predroku biće naknadno objavljeni na sajtu škole.
Objavljeni su rezultati ispita iz predmeta Računovodstvo u turizmu.
Predmetni profesor
Prof. dr Zoran Milenković
Prvi kolokvijum iz predmeta Turističko vođenje održaće se u ponedeljak, 26. marta sa početkom u 10:15, u sali A3.
Napisan je referati za izbor jednog nastavnika u zvanju predavača za Nemački jezik, po konkursu od 31.01.2018. godine.
Zainteresovani se mogu upoznati sa sadržajem referata u roku od 30 dana u kancelariji broj 7, radnim danom od 8:00 do 13:00 časova.
Obaveštavaju se studenti da 21. i 22. marta neće biti predavanja i vežbi iz predmeta Engleski jezik A3 i B3. Nadoknada časova će biti naknadno dogovorena.
dr E. Lipovšek
Kolokvijum iz predmeta Ekonomika turizma održace se 10. aprila 2018. godine po sledećem rasporedu:
- 8.30 - 9.10, sala A5 broj indeksa 1/2017 - 150/2017
- 8.30 - 9.10, sala A1, broj indeksa 151/2017 - 180/2017
- 9.15 - 9.55, sala A5, broj indeksa 181/2017- 310/2017
- 9.15 - 9.55, sala A1, broj indeksa 311/2017 - 360/2017
Obaveštavamo diplomirane studenteo višem da će se preuzimanje uverenja o visokom obrazovanju obaviti u SREDU 21. Marta 2018. godine, od 11.00 do 12.30 časova, kod referenta za matičnu knjigu studenata Aleksandra Radosavljevića.
Obaveštavamo diplomirane studente da će se preuzimanje uverenja stečenom višem obrazovanju obaviti u SREDU 21. Marta 2018. godine, od 11.00 do 12.30 časova, kod referenta za matičnu knjigu studenata Aleksandra Radosavljevića.
Ovi ispiti će se umesto u ponedeljak 19.03.2018.g. polagati u sredu 21.03.2018.g. po sledećem rasporedu:
Osnovi menadžmenta
sreda 21.03.2018.g. u 14,30 učionica 1.
Turistička geografija
sreda 21.03.2018.g. u 15,00 učionica 1.
- 28.03.2018. u 8.30h, Sala A3 Grupa B2
- 28.03.2018. u 9.15h, Sala A3 Grupa B1
Raspored predavanja za studente specijalističkih studija u periodu od 19. marta do 22. marta 2018. godine.
PONEDELJAK, 19.03.2018.- Upravljanje razvojem u turizmu – dr Vlastimir Vuković, od 17,00-18,30, sala A6
- Upravljanje razvojem u turizmu - dr Zoran Milenković, od 18,40-20,10, sala A6
- Upravljanje razvojem u turizmu – dr Vlastimir Vuković, od 17,00-18,30, sala A6
- Upravljanje razvojem u turizmu - dr Zoran Milenković, od 18,40-20,10, sala A6
- Upravljanje razvojem u turizmu – dr Vlastimir Vuković, od 17,00-18,30, sala A6
- Upravljanje razvojem u turizmu - dr Zoran Milenković, od 18,40-20,10, sala A6
Prvi kolokvijum iz predmeta Marketing u turizmu za studente grupe A održaće se 04. aprila 2018. godine, prema sledećem rasporedu:
- Stare generacije i studenti sa brojem indeksa do 155/2016 u 9 h, sala A2
- Studenti sa brojem indeksa od 157/2016 do 401/2016 u 10.30 h, sala A2
Podsećamo studente,
- pretposlednja rata školarine za studente osnovnih studija dospela 28.02.
- poslednja rata školarine za studente specijalističkih studija dospeva 15.03.
Studenti koji ne izmire sve obaveze prema Školi do 30. marta (pun iznos školarine, odnosno prenosa ispita), nemaju pravo polaganja ispita u APRILSKOM roku školske 2017/18.
Molimo Vas da u najskorijem roku izmirite svoje obaveze vezane za školarinu.
Dokaz o uplaćenoj rati školarine (uplatnicu), obavezno doneti na šalter Škole.
Uprava Škole
- 30.3.2017. od 10.10 u sali A1, broj indeksa od 3/2015 do 163/2015
- 30.3.2017. od 10.40 u sali A1, broj indeksa od 165/2015 do 407/2015.
Predmetni nastavnik
dr Marija Najdić
Prvi kolokvijum iz predmeta Istorija civilizacija održaće se u petak, 30 marta, sa početkom u 13.20h, u sali A6.
Na kolokvijum je potrebno poneti indeks i hemijsku olovku.
Predmetni nastavnik
dr Bojana Plemic
Prvi kolokvijum iz predmeta Upravljanje ljudskim resursima u turizmu za studente osnovnih studija upisani školske 17/18 - Grupa B, biće održan u utorak, 03. aprila 2018. godine u 11,50h u A1.
Predavanje iz predmeta Upravljanje ljudskim resursima u turizmu održaće se u četvrtak 15.03. od 14,30 h do 15,15 h, u učionici 1 na ulazu 5.
Prvi kolokvijum iz predmeta Upravljanje ljudskim resursima u turizmu za diplomirane studente upisane školske 17/18, održaće se 03.04.2018.godine u 11.50h u sali A1. u terminima kada imaju kolokvijum i studenti osnovnih studija.
I kolokvijum iz predmeta Životna sredina i održivi razvoj turizma održaće se u utorak 27.03.2018. u 8.30 časova u učionici 2.
Predavanja i vežbe iz Računovodstva u turizmu za grupu B održaće se prema rasporedu nastave od SREDE 14.03.
Obaveštavamo diplomirane studenteo višem da će se preuzimanje uverenja o visokom obrazovanju obaviti u SREDU 14. Marta 2018. godine, od 11.00 do 12.30 časova, kod referenta za matičnu knjigu studenata Aleksandra Radosavljevića.
Obaveštavamo diplomirane studente da će se preuzimanje uverenja stečenom višem obrazovanju obaviti u SREDU 14. Marta 2018. godine, od 11.00 do 12.30 časova, kod referenta za matičnu knjigu studenata Aleksandra Radosavljevića.
- Studenti II, III godine i specijalističkih studija
- Prosek minimum 7
- Studenti II, III godine i specijalističkih studija
- Prosek minimum 7
Nastava za diplomirane studente iz predmet Životna sredina i turizam kod dr Daria Šimičevića, održavati po rasporedu u terminima nastave na osnovnim studijama.
I kolokvijum iz predmeta Upravljanje kvalitetom u turizmu održaće se u četvrtak 22.marta 2018.godine u 9.00h u sali A6.
Prvi kolokvijum iz predmeta Računovodstvo u turizmu za grupu A održaće se 19.03. u 8.30 u sali A2.
Predavanja i vežbe iz Računovodstva u turizmu kod dr Miroslave Petrevske odlažu se do daljnjeg.
Rok za nadoknadu biće objavljen na sajtu Škole.
Raspored predavanja za studente specijalističkih studija u periodu od 12. marta do 16. marta 2018. godine.
PONEDELJAK, 12.03.2018.- Upravljanje projektima i promenama u turizmu – dr Snežana Štetić, od 17,00-18,30, sala A6
- Upravljanje projektima i promenama u turizmu – dr Violeta Tošić, od 18,40-20,10, sala A6
- Upravljanje projektima i promenama u turizmu – dr Snežana Štetić, od 17,00-18,30, sala A6
- Upravljanje projektima i promenama u turizmu – dr Violeta Tošić, od 18,40-20,10, sala A6
- Upravljanje projektima i promenama u turizmu – dr Snežana Štetić, od 17,00-18,30, sala A6
- Upravljanje projektima i promenama u turizmu – dr Violeta Tošić, od 18,40-20,10, sala A6
Prvi kolokvijum iz predmeta Kulturno nasledje i turizam održaće se u sledećim terminima:
- 20. mart, od 10.10h, sala A5, Grupa B
- 22. marta, od 10.10h, sala A5, Grupa A
Na kolokvijum je neophodno poneti indeks i hemijsku olovku.
Predmetni nastavnik
dr Bojana Plemić
Prvi kolokvijum iz predmeta Upravljanje rizicima i resursima u turizmu za obe grupe održaće se u UTORAK 20. marta, u 13,20h, Sala A6
Predavanja iz predmeta Upravljanje rizicima i resursima za grupu A umesto u PONEDELJAK 12.03. održaće se u UTORAK 13.03.2018 god., u 13.20h, sala A6.
Vežbe iz predmeta Menadžment turističke destinacije, za sve studente (grupa A i B), počeće u petak 09.03.2018. u 9.15h amfiteatar 1.
Pozivamo sve zainteresovane studente za program studentske prakse (Internship) i Work and Travel u Americi u 2018. godini da dođu na prezentaciju programa agencije SNAP u sredu, 07. marta u 11.00 časova, sala A3.
Mole se studenti koji su se prijavili za obavljanje stručne prakse u MARTU 2018. da dođu na KONSULTACIJE u SREDU, 7. marta 2018. u terminu 10.30-11.30h, Kabinet 3 (Ulaz V), radi potvrđivanja obavljanja prakse i dodele termina, ukoliko su i dalje zainteresovani za obavljanje prakse u organizaciji Škole.
U suprotnom će se smatrati da će samostalno organizovati obavljanje stručne prakse.
mr Ivana Stojanović
Obaveštavaju se studenti da u ponedeljak, 5.marta 2018. godine predavanja iz predmeta Računovodstvo u turizmu za grupu B (M. Petrevska), neće biti održana.
Termin održavanja časa biće naknadno objavljen.
- Studenti I godine sala A6 u 08.30-10.00 časova;
- Studenti II godine sala A6 u 11.00-12.30 časova;
- Studenti III godine sala A6 u 12.30-13.20 časova;
- Studenti specijalističkih studija bodove upisuju u 10.00 časova u kabinetu profesora dr Marije Najdić, ulaz V, I sprat.
- Studenti treba da imaju indeks, odrađenu neku od aktivnosti koje se boduju za praksu ili overenu potvrdu turističkog preduzeća u kome su obavili stručnu praksu, ispitnu prijavu i dnevnik prakse (studenti I godine ne donose dnevnik).
- Upis bodova iz stručne prakse obavljaće se ISKLJUČIVO u terminima koji se objavljuju na sajtu Visoke turističke škole u delu vesti vezanih za stručnu praksu, a koje će određivati i zakazivati koordinatori stručne prakse.
- Studenti I godine sala A6 u 08.30-10.00 časova;
- Studenti II godine sala A6 u 11.00-12.30 časova;
- Studenti III godine sala A6 u 12.30-13.20 časova;
- Studenti specijalističkih studija bodove upisuju u 10.00 časova u kabinetu profesora dr Marije Najdić, ulaz V, I sprat.
- Studenti treba da imaju indeks, odrađenu neku od aktivnosti koje se boduju za praksu ili overenu potvrdu turističkog preduzeća u kome su obavili stručnu praksu, ispitnu prijavu i dnevnik prakse (studenti I godine ne donose dnevnik).
- Upis bodova iz stručne prakse obavljaće se ISKLJUČIVO u terminima koji se objavljuju na sajtu Visoke turističke škole u delu vesti vezanih za stručnu praksu, a koje će određivati i zakazivati koordinatori stručne prakse.
Obaveštavamo diplomirane studenteo višem da će se preuzimanje uverenja o visokom obrazovanju obaviti u SREDU 07. Marta 2018. godine, od 11.00 do 12.30 časova, kod referenta za matičnu knjigu studenata Aleksandra Radosavljevića.
Obaveštavamo diplomirane studente da će se preuzimanje uverenja stečenom višem obrazovanju obaviti u SREDU 07. Marta 2018. godine, od 11.00 do 12.30 časova, kod referenta za matičnu knjigu studenata Aleksandra Radosavljevića.
Raspored predavanja za studente specijalističkih studija
PONEDELJAK, 05. 03. 2018.- Menadžment hotelskih operacija – dr Georgi Genov, od 17,00-20,10, sala A6
- Menadžment hotelskih operacija – dr Georgi Genov, od 18,00-19,30, sala A6
Obaveštavaju se studenti da se u petak, 2.marta 2018. godine predavanja iz predmeta Preduzetništvo neće održati.
Termin održavanja časa biće naknadno objavljen.