JUL 2016.
Visoka turistička škola strukovnih studija iz Beograda raspisuje
KONKURS
-za upis 1 (jednog) kandidata na studijski program „Ekonomija i turizam“ u svojstvu studenata koji se finansiraju iz budžeta, i to za jedno (1) lice državljanina Republike Srbije koje je u školskoj 2015/2016 srednju školu završilo u inostranstvu.
-za upis 58 (pedeset osam) kandidata na studijski program „Ekonomija i turizam“ u svojstvu samofinansirajućih studenata, u drugom upisnom roku školske 2016/2017. godine.
Prijavljivanje kandidata | 1 i 2.09.2016. od 900 do 1200 |
Isticanje rasporeda za polaganje prijemnog ispita | 2.09.2016. do 1500 |
Polaganje prijemnog ispita | 5.09.2016. u 1100 |
Objavljivanje jedinstvene rang liste | 6.09.2016. do 1700 |
Podnošenje prigovora direktoru Škole na redosled kandidata na jedinstvenoj rang listi |
8.09.2016. od 900 do 1000 |
Donošenje odluke po prigovoru | 8.09.2016. od 1000 do 1100 |
Podnošenje žalbe Savetu na rešenje direktora Škole |
9.09.2016. od 900 do 1000 |
Rešavanje po žalbi | 9.09.2016. od 1100 do 1200 |
Objavljivanje konačne rang liste | 9.09.2016. do 1700 |
Upis primljenih kandidata | 12.09.2016. od 1000 do 1400 |
UPIS PRIMLJENIH KANDIDATA BIĆE OBAVLJEN ISKLJUČIVO PREMA RASPOREDU KOJI ĆE NA SAJTU ŠKOLE BITI ISTAKNUT NAKON OBJAVLJIVANJA KONAČNE RANG LISTE.
Zbog kolektivnog godišnjeg odmora Visoka turistička škola neće raditi od 18. jula do 21. avgusta 2016. godine. Prvi radni dan je ponedeljak 22. avgust 2016. godine.
- Dva nastavnika u zvanju profesora za užu oblast Turizam i Hotelijerstvo
- Dva asistenta za užu oblast Turizam i Hotelijerstvo
po konkursu od 21.06.2016. godine .
Zainteresovani se mogu upoznati sa sadržajem referata u roku od 30 dana u prostorijama Visoke turističke škole strukovnih studija radnim danima od 9:00-13:00, u kancelariji broj 8.
Obaveštavamo diplomirane studente da će se preuzimanje uverenja o završenim specijalističkim strukovnim studijama obaviti u ČETVRTAK 14. Jula 2016. godine, od 11.00 do 13.00 časova, kod referenta za matičnu knjigu studenata Aleksandra Radosavljevića.
Obaveštavamo diplomirane studente da će se preuzimanje uverenja o visokom obrazovanju obaviti u ČETVRTAK 14. Jula 2016. godine, od 11.00 do 13.00 časova, kod referenta za matičnu knjigu studenata Aleksandra Radosavljevića.
Obaveštavamo diplomirane studente da će se preuzimanje uverenja stečenom višem obrazovanju obaviti u ČETVRTAK 14. Jula 2016. godine, od 11.00 do 13.00 časova, kod referenta za matičnu knjigu studenata Aleksandra Radosavljevića.
Kandidati KOJI STEKNU PRAVO NA UPIS podnose:
- ORIGINALNA DOKUMENTA
- svedočanstva sva četiri razreda završene srednje škole,
- diploma o položenom završnom, odnosno maturskom ispitu i
- državljanstvo Republike Srbije (da ne bude starije od 6 meseci),
- izvod iz matične knjige rođenih (ako nije trajni, da ne bude stariji od 6 meseci).
- DVA OBRASCA ŠV-20 (dobija se u Školi)
- INDEKS (dobija se u Školi)
- DVE FOTOGRAFIJE FORMATA 4,5 x 3,5 cm
- DOKAZ O UPLATI NAKNADE ZA TROŠKOVE UPISA U IZNOSU OD 3500 DINARA (indeks, obrasci ŠV-20 i obavezno osiguranje)
- DOKAZ O UPLATI PRVE RATE ŠKOLARINE U IZNOSU OD 20.000 ZA STUDENTE KOJI SE SAMI FINANSIRAJU.
UPLATE SE VRŠE ODVOJENO (dve posebne original uplatnice, troškovi upisa, I rata školarine) NA ŽIRO RAČUN: 840-2056666-09
Nikakve uplate se ne vrše u prostorijama Škole, već prethodno u poštama ili bankama.Kandidati na upis, osim potrebne dokumentacije donose i dokaz o uplati.
Obaveštavamo diplomirane studente da će se preuzimanje uverenja o visokom obrazovanju obaviti u ČETVRTAK 14. Jula 2016. godine, od 11.00 do 13.00 časova, kod referenta za matičnu knjigu studenata Aleksandra Radosavljevića.
Obaveštavamo diplomirane studente da će se preuzimanje uverenja o završenim specijalističkim strukovnim studijama obaviti u SREDU 06. Jula 2016. godine, od 11.00 do 13.00 časova, kod referenta za matičnu knjigu studenata Aleksandra Radosavljevića.
Obaveštavamo diplomirane studente da će se preuzimanje uverenja o visokom obrazovanju obaviti u SREDU 06. Jula 2016. godine, od 11.00 do 13.00 časova, kod referenta za matičnu knjigu studenata Aleksandra Radosavljevića.
Obaveštavamo diplomirane studente da će se preuzimanje uverenja stečenom višem obrazovanju obaviti u SREDU 06. Jula 2016. godine, od 11.00 do 13.00 časova, kod referenta za matičnu knjigu studenata Aleksandra Radosavljevića.
Ispit iz predmeta Upravljanje projektima i promenama u turizmu kod dr Snežane Štetić održaće se 11. jula 2016. u 10:00, Učioionica 1.
KONAČNA RANG LISTA I RASPORED UPISA
- Kandidati od broja 1. do broja 110. upisuju se na teret budžeta.
Kandidati koji su stekli pravo da studiraju na teret budžeta, a ne upišu se u navedenom terminu gube pravo na naknadni upis na teret budžeta. - Kandidati od broja 111. do broja 365. upisuju se kao studenti koji sami plaćaju školarinu.
- Upis kandidata koji se na konačnoj rang listi nalaze od broja 1. zaključno sa brojem 110, obaviće se OBAVEZNO U PONEDELJAK, 11. JULA OD 900 DO 1400. U 1400 izvršiće se prozivka kandidata koji su na konačnoj rang listi na rednim brojevima od 111. do 130. radi eventualne dopune slobodnih mesta za studiranje na teret budžeta.
- Kandidati sa rednim brojevima od 111. do 240. upisaće se OBAVEZNO U UTORAK, 12. JULA OD 900 DO 1400.
- Kandidati sa rednim brojevima od 241. do 365. upisaće se OBAVEZNO U SREDU, 13. JULA OD 900 DO 1400.
- Obaveštenje o broju nepopunjenih mesta za samofinansirajuće studente biće objavljeno na sajtu Škole u ČETVRTAK 14. JULA 2016. godine do 1700 časova.
Nikakve uplate se ne vrše u prostorijama Škole, već prethodno u poštama ili bankama.Kandidati na upis, osim potrebne dokumentacije donose i dokaz o uplati.
KONAČNU RANG-LISTU ZA UPIS STUDENATA U PRVU GODINU OSNOVNIH STUDIJA ŠKOLSKE 2016/2017. GODINE – STUDIJSKI PROGRAM EKONOMIJA I TURIZAM MOŽETE POGLEDATI KLIKOM NA LINK DALJE.
Molimo kandidate da se informišu na sajtu u vezi izbornih predmeta, pošto će izborne predmete iz prve godine birati prilikom upisa. Opisi predmeta se nalaze na stranici Predmeti.
dalje