FEBRUAR 2016.
Pozivamo sve studente koji su zainteresovani da učestvuju u programu obuke i rada (internship i radna praksa) u hotelima LEONARDO da popune priloženi obrazac i da popunjeni obrazac i svoj CV sa fotografijom dostave na e-mail: milenkodj@visokaturisticka.edu.rs do 2 marta 2016.
Predavanja iz predmeta Menadžment turističke destinacije za grupu A kod Prof. dr Snežane Štetić biće održana u ponedeljak 29.02.2016. godine od 8,30 do 10,00 časova, sala A2. Vežbe iz ovog predmeta za A i B grupu biće održane u ponedeljak 29.02.2016. godine od 10,10 do 11,40 časova, sala A5.
Nastava na specijalističkim studijama za programe Upravljanje u turizmu i Menadžment organizatora putovanja počinje od 7. marta prema reasporedu koji će biti objavljen na sajtu.
Obaveštavamo diplomirane studente da će se preuzimanje uverenja stečenom višem obrazovanju obaviti u SREDU 02. Marta 2016. godine, od 11.00 do 13.00 časova, kod referenta za matičnu knjigu studenata Aleksandra Radosavljevića.
Obaveštavamo diplomirane studente da će se preuzimanje uverenja o visokom obrazovanju obaviti u SREDU 02. Marta 2016. godine, od 11.00 do 13.00 časova, kod referenta za matičnu knjigu studenata Aleksandra Radosavljevića.
CULTURAL HERITAGE, HANDICRAFTS AND TOURISM
ORGANISATION OF KHUZESTAN-I.R. IRAN
Dr Hosro Nešan, direktor Organizacije za kulturnu baštinu, rukotvorine i turizam provincije Huzestan u Iranu, posetio je VTŠ i sa predstavnicima Škole razmatrao mogućnosti za unapredjenje akademske saradnje i zajedničke promocije turističkih destinacija u Iranu i Srbiji. Slogan ovogodišnjeg Sajma turizma u Beogradu "Gde još niste bili" je inspiracija za preduzimanje zajedničkih aktivnosti i organizovanje uzajamnih studijskih poseta za studente i profesore, predstavnike turističkih organizacija, agencija i turističke novinare iz Irana i Srbije radi unapredjenja turističke razmene izmedju dve zemlje. Ujedno ovo je i osnova Memoranduma o razumevanju koji je potpisan sa predstavnicima VTŠ. Poseta je organizovana u saradnji sa Kulturnim centrom I.R. Irana u Beogradu, a za studente i članove kolektiva VTŠ priredjen je i kulturni program Muzičke grupe "ČAVOŠ" tradicionalnim pesmama u kojima su interpretirani Hafizovi stihovi i obradjene teme ljubavi prema otadžbini. Muzika je izvodjena sa vokalnim solistom uz pratnju na tradicionalnim muzičkim instrumentima: kamanče, daire, frula, nej anban i tar.
Pozivaju se studenti III godine, koji su zainteresovani za obavljanje stručne prakse u hotelu Falkensteiner Novi Beograd, da pošalju svoje biografije (CV) na mejl darios@visokaturisticka.edu.rs.
Potrebno je da studenti znaju engleski jezik.
Dana 26.02.2016. godine na Dan škole neće se održavati nastava.
Studentima II i III godine studija, koji su predali potvrde za samostalno pronalaženje mesta za strucnu praksu u toku marta meseca, uputi za strucnu praksu bice podeljeni u ponedeljak, 29.02.2016.
Uputi ce im biti podeljeni kod dr Daria Šimičevića, kabinet 2, ulaz V u 11.00 časova.
Pozivaju se studenti III godine, koji su zainteresovani za obavljanje stručne prakse u hotelu Falkensteiner Novi Beograd, da pošalju svoje biografije (CV) na mejl darios@visokaturisticka.edu.rs.
Potrebno je da studenti znaju engleski jezik.
Pozivaju se studenti III godine, koji su zainteresovani za obavljanje stručne prakse u hotelu Radisson Blu, da pošalju svoje biografije (CV) na mejl darios@visokaturisticka.edu.rs.
U ovom trenutku mogu da se prijave samo muski studenti i potrebno je da imaju poznavanje engleskog jezika.
Pozivaju se studenti III godine, koji su se opredelili da im Škola pronađe mesto za obavljanje stručne prakse u MARTU i APRILU, da pošalju email sa svojim podacima do četvrtka 25.februara 2016., kako bi dobili instrukcije u vezi razgovora/sastanka koji će se obaviti u petak, 26. februara u prostorijama agencije Eurojet.
E-mail: andjelka@visokaturisticka.edu.rs
Propuštanje organizovane stručne prakse od strane Škole, povlači nemogućnost ponovnog raspoređivanja studenata na stručnu praksu, u organizaciji Škole.
U utorak, 23. februara 2016. u 13.30, učionica 1, pozivamo sve zainteresovane studente da prisustvuju početku izvodjenja nastave na fakultativnom kursu persijskog jezika. Kurs se realizuje u saradnji sa Centrom za kulturu IR Irana i svi troškovi izvodjenja nastave i lirerature su pokriveni. Kurs vodi profesor Mokhtar Shekuhi.
Obaveštavamo studente koji su se prijavili za vežbe iz predmeta Osnovi računarstva, za termin sredom od 8.30 do 10 časova (1-2 čas), da će se vežbe održavati u novom terminu: ČETVRTAK - 11.50 - 13.20 časova (5-6 čas).
Obaveštavamo diplomirane studente da će se preuzimanje uverenja o visokom obrazovanju obaviti u SREDU 24. Februara 2016. godine, od 11.00 do 13.00 časova, kod referenta za matičnu knjigu studenata Aleksandra Radosavljevića.
Pozivamo studente koji su pohađali Amadeus kurs na svečanu dodelu sertifikata u ČETVRTAK 25.02.2016. godine u 12,00 časova, sala A6.
Uprava Škole
Pozivaju se studenti III godine, koji su se opredelili da im Škola pronađe mesto za obavljanje stručne prakse u FEBRUARU mesecu, da u ponedeljak 22.02.2016. dođu po upute.
Studenti treba da dođu po upute u 10.00 časova, glavni ulaz, kancelarija 3, kod Anđelke Štilić,MSc.
Propuštanje preuzimanja uputa za stručnu praksu, odn., propuštanje organizovane stručne prakse od strane Škole, povlači nemogućnost ponovnog raspoređivanja studenata na stručnu praksu, u organizaciji Škole.
Studentima Visoke turističke škole omogućen je besplatan ulaz na Sajam turizma u subotu 20.02.2016. godine u 11 časova.
Skup studenata je kod glavne biletarnice beogradskog sajma. Studenti će moći da uđu na sajam samo u organizovanoj grupi i sa indeksom (obavezno poneti sa sobom).
Obaveštavaju se zaposleni i studenti Visoke turističke škole, da škola neće raditi na Dan državnosti Srbije – Sretenje – 15. i 16. februar 2016. godine. Sve nastavne aktivnosti počinju u sredu 17.02.2016. godine po utvrđenom rasporedu.
Svečana dodela diploma za studente koji su diplomirali i stekli zvanje EKONOMISTA ZA TURIZAM.
Dodela diploma biće održana u PETAK 26.02.2015. godine, u 10,00 časova, u sali A5.
Spisak studenata možete pogledati klikom na link.
Svečana dodela diploma za studente koji su diplomirali i stekli zvanje STRUKOVNI EKONOMISTA.
Dodela diploma biće održana u PETAK 26.02.2015. godine, u 10,00 časova, u sali A5.
Spisak studenata možete pogledati klikom na link.
Obaveštavamo diplomirane studente da će se preuzimanje uverenja o visokom obrazovanju obaviti u SREDU 17. Februara 2016. godine, od 11.00 do 13.00 časova, kod referenta za matičnu knjigu studenata Aleksandra Radosavljevića.
Obaveštavamo studente koji ove godine pohađaju predmet Osnovi računarstva, da je omogućena prijava za grupe za vežbe putem sistema INDEKS.
Molimo studente da se prijave za termin u kome će pohađati vežbe, radi lakše organizacije nastave.
Podsećamo studente da vežbe počinju u SREDU, 17. februara.
Studenti koji u ovom semestru pohađaju nastavu iz predmeta E-poslovanje, mogu izabrati jednu od dve ponuđene grupe u skladu sa svojim obavezama:
- grupa UTORKOM, 1-2. čas
- grupa UTORKOM, 3-4. čas
Prijava za grupe je otvorena u Indeksu. Eventualne promene termina će biti moguće u dogovoru sa predmetnim nastavnikom.
Upis bodova za stručnu praksu studentima III godine obaviće se u četvrtak, 25.02.2016. od 13.00 časova u amfiteatru A1.
Studenti treba da imaju indeks, overenu potvrdu o obavljenoj praksi iz turističkog preduzeća, dnevnik prakse i prijavu ispita.
Upis bodova za stručnu praksu studentima II godine obaviće se u utorak, 23.02.2016. od 13.20 časova u amfiteatru A1.
Studenti treba da imaju indeks, overenu potvrdu o obavljenoj praksi iz turističkog preduzeća, dnevnik prakse i prijavu ispita.
Upis bodova za stručnu praksu studentima I godine koji su ostvarili svih 5 bodova za praksu obaviće se u utorak, 23.02.2016. od 13.00 časova u amfiteatru A2.
Studenti treba da imaju indeks, overenu potvrdu o obavljenoj praksi iz turističkog preduzeća (ako su na taj način ostvarili bodove) i prijavu ispita.
Obaveštavaju se članovi studentskog parlamenta da će se sastanak studentskog parlamenta održati u petak 12.02.2016. godine u 11.40 časova, u prostorijama studentskog parlamenta (glavni ulaz).
Nastava iz Grčkoj jezika (srednji nivo) neće biti održana u UTORAK 09.02.2016. godine zbog sprečenosti nastavnika. Termin nadoknade biće objavljen na sajtu Škole.
Pozivaju se studenti II godine, koji su se opredelili da im Škola pronađe mesto za obavljanje stručne prakse u FEBRUARU mesecu, da u četvrtak 18.02.2016. dođu po upute.
Studenti treba da dođu po upute u 11.00 časova, ulaz V, kabinet 1 kod mr Jasmine Leković.
Obaveštavaju se studenti da nastava iz Nemačkog jezika kod mr Maše Polillo neće biti održana od 8.02. do 12.02.2016. zbog bolesti nastavnika.
Prezentacija i intervju u utorak, 09. februara 2016.godine u 11.00 casova, amfiteatar A1.
Predstavnici hotela SANI RESORT i agencije JOB TRUST iz Grčke i ove godine upoznaće zaintersovane studente VTŠ sa mogućnostima za obavljanje stručne prakse u ovom hotelu.
Pozivano sve zainteresovane studente da prisustvuju prezentaciji, i da odmah nakon toga obave pojedinačne intervjue radi konkurisanja za slobodna mesta. Potrebno je da donesete CV na engleskom jeziku sa fotografijom.
Agencija ASTRA TRAVEL i ove godine nudi mogućnost konkurisanja za rad u ovoj agenciji studentima VTŠ uz prethodnu proveru kandidata tokom njihovog angažovanja na štandu agencije u vreme trajanja sajma.Pozivamo zainteresovane studente da svoj CV sa fotografijom i prijavom dostave na astra.travel@gmail.com
Obaveštavamo diplomirane studente da će se preuzimanje uverenja stečenom višem obrazovanju obaviti u SREDU 10. Februara 2016. godine, od 11.00 do 13.00 časova, kod referenta za matičnu knjigu studenata Aleksandra Radosavljevića.
Obaveštavamo diplomirane studente da će se preuzimanje uverenja o visokom obrazovanju obaviti u SREDU 10. Februara 2016. godine, od 11.00 do 13.00 časova, kod referenta za matičnu knjigu studenata Aleksandra Radosavljevića.
Rok za uplatu rate školarine je bio 31.01.2016. godine. Podsećamo studente da u najkraćem roku izmire svoja dugovanja.
Uprava Škole
Nastava u letnjem semestru počinje 8. februara 2016. godine (predavanja) a 15. februara (vežbe) prema kalendaru i rasporedu predavanja i vežbi koji će biti objavljeni na sajtu i oglasnoj tabli škole.
Studenti koji samostalno pronalaze gde će obaviti stručnu praksu, a žele da je obave tokom marta 2016. godine dužni su da potvrde ubace u kutiju za stručnu praksu na ulazu V, najkasnije do 22. februara 2016. godine. Potvrda mora da sadrži sledeće elemente:
- Da bude izdata na zvaničnom memorandumu turističkog preduzeća ili turističke organizacije
- Da sadrži ime i prezime studenta koji se prima na stručnu praksu
- Da sadrži indeks studenta koji se prima na stručnu praksu
- Da ima naveden period u kome se studenti primaju na stručnu praksu (studenti druge godine moraju da budu 4 nedelje na stručnoj praksi, a studenti III godine 8 nedelja)
- Da bude overena pečatom i da sadrži potpis odgovornog lica.
Objavljeni su rezultati kolokvijuma iz predmet Upravljanje turističkim proizvodom - specijalističke studije
dr Maja Ćosić
Obaveštavamo studente da će ispit iz Turističke geografije kod prof. dr Dragomira Kićovića biti održan u PONEDELJAK, 8. februara, u 14:00 časova u Učionici 1.
Objavljeni su rezultati kolokvijuma iz predmet Upravljanje turističkim proizvodom - specijalističke studije
dr Violeta Tošić