DECEMBAR 2015.
Kolokvijum kod mr Maše Polillo održaće se 17.01.2016. godine u 10:30h (prema rasporedu koji se nalazi na sajtu škole).
Kolokvijum kod mr Ivane Stojanović održaće se 19.01.2016. godine u 11:00h (prema rasporedu koji se nalazi na sajtu škole).
Obaveštavamo diplomirane studente da će se preuzimanje uverenja o visokom obrazovanju obaviti u SREDU 13. Januara 2016. godine, od 11.00 do 13.00 časova, kod referenta za matičnu knjigu studenata Aleksandra Radosavljevića.
Obaveštavamo diplomirane studente da će se preuzimanje uverenja stečenom višem obrazovanju obaviti u SREDU 13. Januara 2016. godine, od 11.00 do 13.00 časova, kod referenta za matičnu knjigu studenata Aleksandra Radosavljevića.
Kolokvijum iz ovog predmeta će se obaviti prema sledećem rasporedu:
- 11.01.2016. u 10,00h, sala A5, Grupe A1 i A2
- 11.01.2016. u 10,30h, sala A5, Grupe B1 i B2
- 11.01.2016. u 11,00h, sala A5, Grupe A3, A4 i studenti koji su obnovili Turističku geografiju sa neparnim brojem indeksa.
- 11.01.2016. u 11,30h, sala A5, Grupe B3 i B4 i studenti koji su obnovili Turističku geografiju sa parnim brojem indeksa.
Objavljeni su rezultati drugog kolokvijuma iz predmeta Liderstvo.
Objavljeni su rezultati oba kolokvijuma iz predmeta Posredovanje u turizmu, održana 28. decembra.
Studenti mogu ostvariti uvid u svoje radove u sredu, 30. decembra od 11-13 sati (kabinet 5, prof. B. Rabotić).
Termin upisivanja bodova u index biće određen naknadno.
Objavljeni su rezultati ispita iz Računovodstva u turizmu
Vežbe iz statistike za studente grupe B (termini: sreda 30.12. i četvrtak 31.12.) održaće se u okviru predavanja 29.12.2015.
Obaveštavamo studente da će test iz ACCESS-a biti održan 11. i 13. januara. Termini za polaganje objavljeni su u INDEKS-u. Molimo studente da se prijave radi lakše organizacije testa.
Pozivamo i sve studente starijih generacija kojima nedostaju poeni iz ACCESS-a da se prijave za polaganje testa.
Predmetni nastavnici
Škola neće raditi od 1. januara 2016. godine, do 10. januara 2016. godine.
Prvi radni dan je ponedeljak 11. januar 2016. godine.
Uprava Škole
Objavljeni su rezultati pismenog dela ispita iz Engleskog jezika A1, A2 i A3 kod predavča mr Miline Kosanović rađenog 26.12.2015.
A1
1.395/2012 Grahovac Vanja 7
2.198/2012 Mihajlović Nevena 6
3.405/2010 Šindić Tijana 7
A2
1.415/2009 Davidović Aleksandar 6
2.305/2010 Kutlača Dijana 9
A3
1. 241/2009 Radošević Dragana
Studenti koji nisu položili pismeni deo ispita mogu svoje radove pogledati u utorak 30.12.2015. u 10h u kabinetu, ulaz V.
mr Milina Kosanović
Sa ciljem sticanja savremenih znanja iz oblasti turizma i hotelijerstva, studenti Visoke turističke škole su posetili renomirani beogradski hotel Hajat. Tokom obilaska, studenti su imali priliku da se upoznaju sa različitim odeljenjima i aspektima poslovanja koji ovom hotelskom lancu decenijama obezbeđuju visoke pozicije na svetskom turističkom tržištu.
Ovom posetom nastavlja se saradnja između ove dve institucije, koja je dala rezultate, između ostalog, i kroz veliki broj studenata koji obavljaju stručnu praksu ili su se zaposlili u ovom Hotelu.
Obaveštavaju se studenti da će se predavanja iz ovog predmeta u utorak 29.12.2015.g. održati sa početkom u 9,15 sati (2. čas) u sali A1.
dr Snežana Štetić
Obaveštavaju se studenti da su objavljeni rezultati pismenog dela ispita i termin za usmeni deo ispita iz predmeta Engleski jezik A3 i B3.
mr Ivan Milošević
Obaveštavamo diplomirane studente da će se preuzimanje uverenja stečenom višem obrazovanju obaviti u SREDU 30. Decembra 2015. godine, od 11.00 do 13.00 časova, kod referenta za matičnu knjigu studenata Aleksandra Radosavljevića.
Obaveštavamo diplomirane studente da će se preuzimanje uverenja o visokom obrazovanju obaviti u SREDU 30. Decembra 2015 godine, od 11.00 do 13.00 časova, kod referenta za matičnu knjigu studenata Aleksandra Radosavljevića.
Obaveštavamo studente da će se predavanja i vežbe iz Upravljanja kvalitetom u turizmu, zakazane za četvrtak, 31. decembra, održati u PONEDELJAK, 28. decembra, u 08:30, u sali A3.
Obaveštavaju se studenti da su novi termini vežbi za UTORAK 29.12.2015. sledeći:
- od 10,10 do 10,50h - Grupe B3 i B4, sala A1
- od 10,55 do 11,40h - Grupe A1 i A3, sala A1
- od 11,50 do 12,35h - Grupe A2 i A4, sala A2
Napomena: Časovi za grupe A3 i A4 neće biti održane u ČETVRTAK 31.12. već u prethodno navedenim terminima.
Obaveštavaju se studenti da će se vežbe iz Osnova marketiga za grupe A i B održati u istom terminu, u UTORAK 29.12. u 12:35h, sala A2.
Obaveštavamo studente koji su se prijavili da pohađaju kurs iz Persijskog jezika, da će nastava biti organizovana početkom sledećeg semestra.
Obaveštavamo studente II godine koji slušaju predmet Poslovno komuniciranje, da će biti organizovano dodatno predavanje u ponedeljak, 28. decembra u 14:15 časova u sali 6.
Studentima II i III godine studija, koji su predali potvrde za samostalno pronalaženje mesta za strucnu praksu u toku januara i februara, uputi za strucnu praksu bice podeljeni u utorak, 29.12.2015.
Uputi ce im biti podeljeni kod dr Daria Šimičevića, kabinet 2, ulaz V u 11.00 časova.
Obaveštavamo studente da će se overa zimskog semsetra obaviti tokom DRUGE kolokvijumske nedelje, prema rasporedu koji će biti naknadno objavljen.
Obaveštavamo studente da će se predavanje iz Informatike u turizmu, zakazano za SREDU, 30. decembra, održati u PONEDELJAK, 28. decembra, u 12:35, u sali A1.
Obaveštavaju se studenti da će grupa A4 i grupa B1 imati nove termine za vežbe iduće nedelje.
- za grupu B1, vežbe će se održati u ponedeljak, 28.12 u 8:30, sala 5 (umesto u sredu 30.12.)
- za grupu A4, vežbe će se održati u utorak, 29.12 u 8:30, sala 5 (umesto u četvrtak, 31.12.)
Podsećamo sve zainteresovane da je rok za slanje radova za konferenciju BITCO 2016, 31. januar 2016. godine. Konferencija će biti održana 18. i 19. marta, u prostorijama Visoke turističke škole.
Za više informacija, posetite Zvaničan sajt konferencije BITCO.
Obaveštavamo stare studente i studente apsolvente koji će polagati pismeni ispit u DECEMBARSKOM roku, kao i studente koji su položili pismeni ispit u prethodnom roku, da će usmeni deo ispita iz Ruskog jezika kod Natalije Radosavljević, biti održan 25. decembra u 15:00 časova, u Učionici 1.
Usmeni ispit iz Engleskog jezika za studente koji polažu pismeni ispit u Decembarskom roku, kao i za studente koji su položili pismeni ispit u prethodnom roku, studenti će polagati 26. decembra 2015. godine, po sledećem rasporedu, :
- u 10.30 časova u Sala A2 kod mr Smiljke Kesić
- u 10.30 časova u Sali A1 kod mr Miline Kosanović
- u 10.30 časova u Sali A3 kod mr Ivana Miloševića
Obaveštavamo stare studente i studente apsolvente koji će polagati pismeni ispit u DECEMBARSKOM roku, kao i studente koji su položili pismeni ispit u prethodnom roku, da će usmeni deo ispita iz Francuskog jezika kod Jelene Milošević, biti održan 23. decembra u 14:30 časova, u Učionici 2.
Pozivaju se svi zainteresovani studenti I, II i III godine studija, koji zele da volontiraju na sajmu turizma u agencijama Kon Tiki i Big Blue, da posalju svoje biografije (CV) na mejl darios@visokaturisticka.edu.rs do 11.01.2015.
Studentima I godine ovo ce biti priznato i kao praksa za I godinu, a studentima II i III godine kao 2 dodatna boda za praksu (starije generacije).
Obaveštavamo stare studente i studente apsolvente koji će polagati pismeni ispit u DECEMBARSKOM roku, kao i studente koji su položili pismeni ispit u prethodnom roku, da će usmeni deo ispita iz Nemačkog jezika kod mr Maše Polilo, biti održan 24. decembra u 15:00 časova, u SALI 6.
Obaveštavaju se studenti da se za ZIMSKI SEMESTAR školske 2015/16. godine, OVERA SEMESTRA NEĆE NAPLAĆIVATI.
Uprava Škole
Objavljeni su rezultati kolokvijuma iz predmata na specijalističkim studijama Poslovanja globalnih hotelskih korporacija, od 16. decembra 2015. godine, kod prof. dr Ljiljane Kosar i prof. dr Georgi Genova.
Obaveštavamo diplomirane studente da će se preuzimanje uverenja o visokom obrazovanju obaviti u SREDU 23. Decembra 2015 godine, od 11.00 do 13.00 časova, kod referenta za matičnu knjigu studenata Aleksandra Radosavljevića.
Obaveštavamo diplomirane studente da će se preuzimanje uverenja stečenom višem obrazovanju obaviti u SREDU 23. Decembra 2015. godine, od 11.00 do 13.00 časova, kod referenta za matičnu knjigu studenata Aleksandra Radosavljevića.
Odlukom Saveta škole od januarskog ispitnog roka školske 2015/2016., samofinansirajući studenti plaćaju prijavu ispita prema cenovniku koji se nalazi na sajtu škole.
Obaveštavaju se studenti da će se prijavljivanje ispita za januarski ispitni rok obaviti u decembru mesecu prema sledećem kalendaru:
- 21. - 23.12.2015. - Prijava ispita
- 25.12.2015. - Oglašavanje zapisnika
- 28. i 29.12.2015. - Ulaganje primedbi, naknadna prijava i promena ispitivača
Objavljeni su rezultati prvog kolokvijuma iz predmeta Liderstvo (specijalističke studije).
Studenti koji nisu uplatili drugu i treću ratu školarine u iznosu od po 10.000,00 dinara, nemaju pravo polaganja kolokvijuma i ispita u januarskom ispitnom roku.
Uprava Škole
Obaveštavamo studente koji polažu informatičke predmete (Osnovi računarstva, Informatika u turizmu i E-poslovanje) u DECEMBARSKOM roku da će polaganje teorijskog elektronskog testa biti održano u SREDU, 23. decembra, u 1000 časova.
Molimo studente da na polaganje teorijskog testa obavezno ponesu indeks i prijavu. Studentima bez prijave neće biti dozvoljeno polaganje ispita. Molimo vas da prijave kupite nekoliko dana ranije.
Studenti koji imaju položene obavezne delove i minimum poena za polaganje ispita, pristupaju polaganju usmenog teorijskog pitanja, odmah posle polaganja teorijskog elektronskog testa.
Praktični delovi ispita će biti organizovani (za studente kojima nedostaju bodovi) u PETAK, 25. decembra, prema dogovoru sa predmetnim nastavnikom.
Obaveštavaju se studenti koji polažu ispite u decembarskom ispitnom roku (apsolventi i studenti kojima je istekao apsolventski staž) da će se samo za njih prijavljivanje ispita za januarski ispitni rok obaviti u decembru mesecu prema sledećem kalendaru:
- 29.12.2015. od 09-14,00 sati - Prijava ispita kod referenta Aleksandra Radosavljevića
- 29.12.2015.( posle 17,00 sati) - Provera samih kandidata u indexu, posle 17,00, da li su im ispiti prijavljeni
- 30.12.2015. - od 09-14,00 sati - Ulaganje primedbi, naknadna prijava i promena ispitivača (kod referenta Aleksandra Radosavljevića).
MOLE SE STUDENTI DA POGLEDAJU TERMINE ZA ISPITE KOJE POLAŽU U DECEMBARSKOM ROKU UKOLIKO JE DOŠLO DO NEKIH PROMENA.
Sredinom decembra, kao specijalni gost, studentima Visoke turističke škole predavanje na temu „Destinacija kao brend-upravljanje reputacijom mesta“ održao je Rodžer Prajd, jedan od najpoznatijih stručnjaka u ovoj oblasti. Prajd je studentima predstavio i svoju najnoviju knjigu, koju je objavila izdavačka kuća Clio, a čiji naziv je poslužio za temu predavanja.
Rodžer Prajd je direktor u međunarodnoj marketinškoj agenciji Hevenli sa kancelarijama u Njujorku i Londonu i klijentima, poput kompanija: Tajm Vorner, Glob Telekom i Britanska biblioteka. Dugo godina radio je na mestu direktora marketinga Vlade Velsa, a od 2014. godine gostujući je profesor na Univerzitetu Sari u Velikoj Britaniji.
Gostovanje Rodžera Prajda predstavlja sastavni deo međunarodne saradnje Visoke turističke škole čiji je primarni cilj upoznavanje studenata sa najnovijim dostignućima u oblasti turizma.
Otvaranje izložbe devetog po redu konkursa grafičara sa prostora bivše SFRJ održano je u četvrtak, 17. decembra, u Galeriji Udruženja likovnih umetnika Srbije (ULUS).
Pred velikim brojem poštovalaca kulture, posebno likovne umetnosti i grafike, izložbu je otvorio Srđan Savić, jedan od donatora.
Na konkurs, čiji autor je Nataša Brkić i koji se nalazi pod pokroviteljstvom Visoke turističke škole iz Beograda, prispelo je 177 grafika, od kojih je žiri odabrao 64 rada, 41 u kategoriji profesionalnih grafičara i 23 u kategoriji studenata grafičara.
Pozivamo sve studente, zaposlene i prijatelje Škole da prisustvuju OTVARANJU IZLOŽBE 9. EX-YU KONKURSA ZA GRAFIKU
Četvrtak, 17. decembar, u 19 časova
Galerija ULUS, Knez Mihailova 37
Rodžer Prajd / Roger Pride
Profesor na Univerzitetu Sari (Velika Britanija) i direktor agencije “Hevenli”
DESTINACIJA KAO BREND -
upravljanje reputacijom mesta
U četvrtak, 17. decembra 2015. u 13.15 časova u sali A6 specijalni gost VTŠ profesor Rodžer Prajd održaće predavanje DESTINACIJA KAO BREND - upravljanje reputacijom mesta.
Ovom prilikom će predstaviti i svoju novu knjigu sa istim naslovom koju je prevela na srpski jezik i objavila izdavačka kuća Clio.
Pozivamo studente i profesore da usklade svoje obaveze i prisustvuju predavanju.
Studenti I godine Visoke turističke škole obavili su stručnu terensku praksu 12. i 13.decembra. U okviru ovog jednodnevnog putovanja posetili su gradove Zrenjanin i Novi Sad. Tokom terenske nastave studenti su branili seminarske radove na zadate teme koje obuhvataju gradivo iz predmeta Turistička geografija, shodno ovom putovanju. Kroz ova dva grada Vojvodine, studente su proveli licencirani turistički vodiči od kojih su čuli mnoge zanimljive podatke i činjenice kako o istoriji gradova, tako i o njihovim znamenitostima i arhitekturi.
Pozivamo Vas da prisustvujete prezentaciji programa:"Stručna praksa u Americi u 2016."
Prezentaciju će održati predstavnici agencije INSPIRIT, u četvrtak, 17. decembra 2015. u 11 časova, amfiteatar 3.
Više informacija o uslovima prijavljivanja studenata i o programu možete da pogledate na www.RadiiPutuj.com
U saradnji sa regionalnim menadžerom agencije Jobs4hotels za Srbiju, gospodjicom Nedom Noveljić, Visoku turističku školu posetila je predstavnica lanca hotela LEONARDO, gospodja Anke Mas, direktor za ljudske resurse za Evropu.
Postignut je dogovor o saradnji sa lancem hotela Leonardo u realizaciji programa stručne prakse, koji uključuje internship program i obuku za studente VTŠ u Akademiji za hotelijerski menadžment Leonardo.
Obaveštavamo diplomirane studente da će se preuzimanje uverenja stečenom višem obrazovanju obaviti u SREDU 16. Decembra 2015. godine, od 11.00 do 13.00 časova, kod referenta za matičnu knjigu studenata Aleksandra Radosavljevića.
Obaveštavamo diplomirane studente da će se preuzimanje uverenja o visokom obrazovanju obaviti u SREDU 16. Decembra 2015 godine, od 11.00 do 13.00 časova, kod referenta za matičnu knjigu studenata Aleksandra Radosavljevića.
Obaveštavamo studente koji pohađaju vežbe iz predmeta Osnovi ekonomije, grupa B3, da će vežbe koje su po rasporedu u UTORAK, 15. decembra, biti održane u učionici 2 umesto u sali A1.
Vežbe za sve ostale grupe će se održati prema rasporedu u sali A1.
Obaveštavaju se studenti da će se predavanja iz ovog predmeta u utorak 15.12.2015.g. održati sa početkom u 9,15 sati (2. čas) u sali A1.
dr Snežana Štetić
Obaveštavaju se studenti specijalističkih studija da 20.12.2015. godine dospeva obaveza uplate II rate školarine u iznosu od 10.000,00 dinara.
Mole se studenti da uplatnice i indeks, podnesu na uvid studentskoj službi (šalter).
UPRAVA ŠKOLE
Obaveštavaju se samofinansirajući studenti da je 30.11.2015. godine dospela obaveza uplate III rate školarine u iznosu od 10.000,00 dinara.
Mole se studenti da uplatnice i indeks, podnesu na uvid studentskoj službi (šalter).
UPRAVA ŠKOLE
Objavljen je spisak studenata koji su položili I kolokvijum iz predmeta Osnovi prava.
Objavljeni su rezultati prvog kolokvijuma iz predmeta Osnovi marketinga od 28. 11. 2015. godine.
Objavljeni su rezultati I kolokvijuma iz predmeta Poslovno komuniciranje.
Uvid u radove će se održati u sredu, 9. decembra, u periodu od 10:10 do 12:00 u kancelariji 11 (glavni ulaz).
Pozivamo studente osnovnih i specijalističkih studija da se prijave za pohađanje kursa za dobijanje licence za rad na globalnom distribucionom sistemu “Amadeus”.
Popunjenu prijavu je potrebno poslati na e-mail amadeus@visokaturisticka.edu.rs ili doneti lično Borku Zimonjiću, glavni ulaz, kancelarija br. 3, za vreme konsultacija.
Više informacija o kursu možete dobiti na telefon 2698-222, lokal 25 i 24 od 9-13h.
Veče suza, osmeha i emocija. Upravo tako je izgledala novembarska premijera filma „Mora da ovo nije sve“, reditelja Uroša Maksimovića i producenta Boška Savkovića, u velikoj dvorani Sava centra. Pred, za dokumentarni film, gotovo nestvarnih 2.000 ljudi, prikazana je potresna priča o humanosti beogradskog mladića „iz kraja“, Jovana Simića, koji kreće u akciju prodaje svoje kolekcije sportskih dresova kako bi pomogao teško oboleloj devojčici Nađi Novaković da prikupi novčana sredstva za preko potrebnu transplataciju koštane srži na Univerzitetskoj klinici u Frajburgu.
Sa idejom da humanost nema ograničen rok trajanja, po završetku filma održana je velika humanitarna aukcija prodaje sportske opreme i dresova proslavljenih jugoslovenskih i srpskih sportista. Aukcija koju su podržali Sportski savez Srbije, najuglednija sportska asocijacija u Srbiji, Visoka turistička škola, agencija Alternativa, Orion Telekom i Unija poslodavaca Srbije imala je za cilj da se prikupe novčana sredstva za Humanitarnu organizaciju Singidunum koja će ih putem posebnog ugovora prebaciti Fondu za lečenje teških oboljenja, stanja ili povreda koja se ne mogu uspešno lečiti u Republici Srbiji.
Pozivaju se svi studenti koji su zainteresovani za učenje Persijskog jezika da se prijave do ponedeljka 14. decembra u kancelariji 11 (glavni ulaz).
Prijave će se primati radnim danima od 08:30 do 10:00 časova.
Obaveštavamo diplomirane studente koji su upisani na treću godinu studija, da će konsultativna nastava početi 7. decembra 2015. godine.
Raspored se nalazi u okviru studentskog servisa na sajtu Škole i u pratećem linku.
daljeObaveštavamo diplomirane studente da će se preuzimanje uverenja o visokom obrazovanju obaviti u SREDU 09. Decembra 2015 godine, od 11.00 do 13.00 časova, kod referenta za matičnu knjigu studenata Aleksandra Radosavljevića.
Obaveštavamo diplomirane studente da će se preuzimanje uverenja stečenom višem obrazovanju obaviti u SREDU 09. Decembra 2015. godine, od 11.00 do 13.00 časova, kod referenta za matičnu knjigu studenata Aleksandra Radosavljevića.
U četvrtak, 10. decembra 2015. godine u 13 časova, amfiteatar 6, prezentaciju novih mesta za studentsku praksu u Nemačkoj obaviće Neda Noveljić i regionalni menadžer agencije Jobs4hotels za Srbiju.
Prezentacija će obuhvatiti i sledeće segmente:
- kako napraviti CV koji kandidata izdvaja od drugih,
- kako se pripremiti za "pobednički intervju",
- kako iskoristiti on-line medije za pronalaženje idealnog posla,
- predstavljanje HR direktora, lanca Leonardo Hotela
- predstavljanje trendova u zapošljavanju
Objavljeni su rezultati I kolokvijuma iz predmeta Turistička geografija.
Upis ocena će biti u kabinetu 2, ulaz V i to po sledećem rasporedu:
- Upis ocena za studente sa brojem indeksa od 1/2015 do 125/2015 i za studente koji su obnovili predmet biće u ponedeljak 07.12.2015. u 12.30 časova.
- Upis ocena za studente sa brojem indeksa od 136/2015 do kraja biće u utorak 08.12.2015. u 12.30 časova.
Uvid u radove će biti u sredu 09.12.2015. od 12.00 do 12.30 časova.
Kliknite na link ispod teksta i pogledajte rezultate.
U organizaciji Poslovnog udruženja hotelsko ugostiteljske privrede (HORES) i pod pokroviteljstvom Ministarstva trgovine, turizma i telekomunikacija, na Zlatiboru je od 26. do 28. novembra održan deseti Međunarodni naučno-stručni simpozijum „Hotelska kuća 2015“. Tokom trodnevnog Simpozijuma brojni naučni radnici, među kojima i profesori Visoke turističke škole, i ugledni privrednici iz zemlje i regiona, diskutovali su na temu stvaranja što kvalitetnijeg ambijenta za hotelsku industriju u procesu pridruživanja EU.
Četvrti Međunarodni sajam sporta, pod nazivom “Sportska strana Srbije – Susret šampiona”, održan je od 27. do 29. novembra u Hali 1 Beogradskog sajma. Sajamska manifestacija, na 11.500 kvadratnih metara, okupila je veliki broj sportista, bivših asova i ljubitelja sporta kojima se predstavilo preko 100 sportskih saveza.
Studenti Visoke turističke škole bili su aktivni učesnici Sajma na štandu Sportskog saveza Srbije tokom koga su posebnu pažnju posvetili promociji humanitarne akcije “Da bude dobro”. Ova akcija podrazumeva prikupljanje novčanih sredstava za pomoć deci koja boluju od teških oboljenja, stanja ili povreda, a koja se ne mogu uspešno lečiti u Republici Srbiji.
Objavljeni su rezultati prvog kolokvijuma iz predmeta Osnovi ekonomije.
dr Zoran Milenković
Studenti koji samostalno pronalaze gde će obaviti stručnu praksu, a žele da je obave tokom januara i februara 2016. godine dužni su da potvrde ubace u kutiju za stručnu praksu na ulazu V, najkasnije do 21. decembra 2015. godine. Potvrda mora da sadrži sledeće elemente:
- Da bude izdata na zvaničnom memorandumu turističkog preduzeća ili turističke organizacije
- Da sadrži ime i prezime studenta koji se prima na stručnu praksu
- Da sadrži indeks studenta koji se prima na stručnu praksu
- Da ima naveden period u kome se studenti primaju na stručnu praksu (studenti druge godine moraju da budu 4 nedelje na stručnoj praksi, a studenti III godine 8 nedelja)
- Da bude overena pečatom i da sadrži potpis odgovornog lica.
Objavljeni su rezultati prvog kolokvijuma iz predmeta Poslovanje turističkih agencija.
dr Snežana Štetić
Zbor studenata I godine studija, radi izbora studenata za Savet Škole i Studentski parlament, održaće se u utorak, 8. decembra 2015. godine, u sali A5, u 10.45 časova.
Prema odluci nastavnog veća Visoke turističke škole, broj redovnih ispitnih rokova u školskoj 2015/2016 godini, je pet (januar, april, jun, septembar i oktobar).