FEBRUAR 2015.
Obaveštavamo zainteresovane studente da je Vlada Republike Indonezije objavila konkurs za stipendije master studija za 2015. godinu. U prilogu možete pogledati informator.
Prijava se vrši online i rok za prijavu je 15. april 2015. godine.
Nakon online prijave, potrebno je da se obratite Odeljenju ze kulturu i društvena pitanja Ambasade Republike Indonezije (011/363 56 66) radi provere svih potrebnih dokumenata za prijavu. Nakon provere, Ambasada će izdati pismo preporuke.
Studenti koji samostalno pronalaze gde će obaviti stručnu praksu, a žele da je obave tokom aprila 2015. godine dužni su da potvrde ubace u kutiju za stručnu praksu na ulazu V, najkasnije do 20. marta 2015. godine. Potvrda mora da sadrži sledeće elemente:
- Da bude izdata na zvaničnom memorandumu turističkog preduzeća ili turističke organizacije
- Da sadrži ime i prezime studenta koji se prima na stručnu praksu
- Da sadrži indeks studenta koji se prima na stručnu praksu
- Da ima naveden period u kome se studenti primaju na stručnu praksu (studenti druge godine moraju da budu 4 nedelje na stručnoj praksi, a studenti III godine 8 nedelja)
- Da bude overena pečatom i da sadrži potpis odgovornog lica.
Prijava studenata za učenje početnog i srednjeg kursa grčkog jezika obaviće se od 25. februara do 02. marta 2015. godine od 08:00 do 12:00h kod stručnog saradnika Gorana Jevica, u kancelariji br. 11.
Dana 26.02.2015. godine na Dan škole neće se održavati nastava.
Pozivaju se svi studenti koji su se prijavili za apsolventsku ekskurziju u Berlin da izvrše uplatu IV rate do petka 27.02.2015. Na uplatnici treba da popune sledeće elemente:
- Iznos uplate: 3632,00 dinara
- Svrha uplate: aranžman ITB 2015
- Primalac: SP Lasta, Autoput Beograd Niš 4, Beograd
- Broj žiro računa za uplatu: 105-4728-07
- Poziv na broj: 1468
IV rata iznosi 29,50 evra u dinarskoj protivvrednosti po gornjem kursu AIK banke.
Mole se svi studenti koji su se prijavili za apsloventsku ekskurziju da u ponedeljak, 02.03.2015. u 13.30 časova, dođu na zajednički sastanak u salu A5 radi dogovora oko polaska na put.
Svečana dodela diploma za studente koji su diplomirali i stekli zvanje STRUKOVNI EKONOMISTA.
Dodela diploma biće održana u ČETVRTAK 26.02.2015. godine, u 11,00 časova, u sali A5.
Spisak studenata možete pogledati klikom na link.
Svečana dodela diploma za studente koji su diplomirali i stekli zvanje EKONOMISTA ZA TIRIZAM.
Dodela diploma biće održana u ČETVRTAK 26.02.2015. godine, u 10,00 časova, u sali A3.
Spisak studenata možete pogledati klikom na link.
Vežbe iz Engleskog jezika A3 umesto u ponedeljak 23.02. (1. i 2. čas), održaće se u petak 27.02.2015. godine i to:
- od 10,10 do 11,40 u sali A1 (obe grupe zajedno)
- od 11,50 u sali A1 prezentacije na temu iz "Unit 14"
Nastava iz predmeta Engleski jezik od ponedeljka 23.02.2015. godine održavaće se po rasporedu.
Pozivaju se studenti II godine, koji su se opredelili da im Škola pronađe mesto za obavljanje stručne prakse u MARTU mesecu, da u četvrtak 26.02.2015. dođu po upute.
Studenti treba da dođu po upute u 11.00 časova, Kabinet 1 kod mr Jasmine Leković.
Studenti koji su se prijavili za volontiranje za svetski dan turističkih vodiča treba da budu u nedelju 22.02.2015.g. u 13,30 sati na Beogradskoj tvrdjavi kod Galerije prirodnjačkog muzeja.
Pozivaju se svi studenti III godine koji su se opredelili za opciju da im Škola obezbedi mogućnost obavljanja stručne prakse u martu da prisustvuju sastanku koji će se održati u ponedeljak, 23. februara 2015. godine u kancelariji 11 (glavni ulaz) sa početkom u 13:30.
Pozivamo sve zainteresovane da prisustvuju prezentaciji Turističke organizacije opštine Veliko Gradište koja će se održati u petak 20.02. 2015. godine na Sajmu turizma u velikoj konferencijskoj sali hale 4 sa početkom u 11:30 časova.
U okviru prezentacije biće predstavljeni projekti koji će upotpuniti turističku ponudu opštine Veliko Gradište među kojima je i projekat obnove Ramske tvrđave
Bojan Meden - Rukovodilac Promocije prodaje u Javnoj Agenciji Republike Slovenije za promociju preduzetništva, inovacija, razvoja, investicija i turizma - SPIRIT Slovenija
U ćetvrtak, 19. februara 2015. u 11.00 časova, sala A5, gostujuće predavanje održaće gospodin Bojan Meden, rukovodilac promocije prodaje u Javnoj Agenciji Republike Slovenije za promociju preduzetništva, inovacija, razvoja, investicija i turizma - SPIRIT Slovenija, na temu: Brend države - I Feel Slovenia. Jedan od najvažnijih zadataka Agencije je implementacija i razvoj brenda države Slovenije: I FEEL SLOVENIA sa ciljem izgradnje prepoznatljivosti Slovenije na stranim poslovnim i turističkim tržistima. Kao deo aktivnosti promocije države Slovenije kao turističke destinacije i promocije turističkih regija, turističkih programa i integrisanih turističkih programa od nacionalnog značaja Agencija obezbedjuje kompletne promotivne informativne materijala. U saradnji sa Ambasadom Republike Slovenije u Srbiji, gospodin Meden gostuje kao specijalni gost VTŠ povodom 37. Međunarodnog sajmu turizma u Beogradu koji se održava od 19. do 22. februara 2015. Pozivamo sve zainteresovane studente i profesore da prisustvuju prezentaciji.
Časovi i konsultacije iz Engleskog jezika kod mr Miline Kosanović neće se održavati u sredu, četvrtak i petak (18., 19. i 20. februara 2015. godine) zbog odsustva nastavnika.
Časovi iz Engleskog jezika kod mr Smiljke Kesić neće održavati od 19.02. do 20.02.2015. godine zbog bolesti nastavnika.
Časovi iz Nemačkoj jezika kod mr Maše Polillo neće održavati od 18.02. do 20.02.2015. godine zbog bolesti nastavnika.
Svim studentima Visoke turističke škole omogućen je besplatan ulaz u sledećim terminima:
- Subota, 21.02.2015. godine u 11 časova
- Nedelja, 22.02.2015. godine u 11 časova.
Skup studenata (za oba dana) je ispred glavnog ulaza na Beogradski sajam (na platou ispred podzemnog prolaza sa unutrašnje, sajamske strane). Studenti će moći da uđu na sajam samo u organizovanoj grupi i sa indeksom (obavezno poneti sa sobom).
Obaveštavamo diplomirane studente da će se preuzimanje uverenja o visokom obrazovanju obaviti u SREDU 18. Februara 2015 godine, od 10.00 do 12.00 časova, kod referenta za matičnu knjigu studenata Aleksandra Radosavljevića.
Obaveštavamo diplomirane studente da će se preuzimanje uverenja stečenom višem obrazovanju obaviti u SREDU 18. Februara 2015. godine, od 10.00 do 12.00 časova, kod referenta za matičnu knjigu studenata Aleksandra Radosavljevića.
Studenti koji su polagali ispit na specijalističkim studijama 11.02.2015.godine, indexe mogu podići u kancelariji broj 2 (glavni ulaz), u petak 13.02.2015. godine od 10,00 do 12,00 sati ili od 16,30 do 17,30 sati.
Obaveštavaju se zaposleni i studenti Visoke turističke škole, da škola neće raditi na Dan državnosti Srbije – Sretenje – 15., 16. i 17. februar 2015. godine. Sve nastavne aktivnosti počinju u sredu 18.02.2015. godine po utvrđenom rasporedu.
Grupa A
- A1 – četvrtkom od 10:10 – 10:55, sala A1, od broja indeksa 1/2014 – 99/2014
- A2 – četvrtkom od 10:55 – 11:40, sala A1, od broja indeksa 101/2014-199/2014
- A3 – sredom od 12:35 – 13:20, sala A2, od broja indeksa 201/2014 – 299/2014
- A4 – sredom od 11:50 – 12:35, sala A2, od boja indeksa 301/2014 –
Grupa B
- B1 – utorkom od 8:30 – 9:15, sala A2, od broja indeksa 2/2014 – 102/2014
- B2 – utorkom od 9:15 – 10:00, sala A2, od broja indeksa 104/2014 – 204/2014
- B3 – četvrtkom od 12:35 – 13:20, sala A1, od broja indeksa 206/2014 – 306/2014
- B4 – četvrtkom od 11:50 – 12:35, sala A1, od broja indeksa 308/2014 -
Pozivaju se svi studenti koji idu na apsolventsku ekskurziju u Berlin da se u sto kracem periodu jave u TA Lasta (Savski trg 1a) radi regulisanja obaveza pred polazak na put. Potrebno je da studenti dostave cekove ili administrativne zabrane za poslednjih 6 rata ekskurzije, a prema uputstvima i dogovoru koje je agencija dala na zajednickom sastanku.
Takodje, studenti se mole da izvade studentske kartice, a radi jeftinijeg ulaska na sajam turizma u Berlinu i regulisanja razlicitih obaveza tokom puta koje su povoljnije za studente.
Svi studenti koji su zainteresovani za volontiranje na Sajmu turizma na štandu TOB-a treba da se prijave kod dr Daria Šimičevića u kabinetu 2, ulaz V, u terminu konsultacija ili da prijavu sa ličnim podacima (ime i prezime, broj indeksa i telefon) pošalju na e-mail darios@visokaturisticka.edu.rs.
Rok za prijavu je do četvrtka, 12.02.2014. u 15.00 časova.
Uslov za prijavu je da studenti odlicno znaju engleski jezik.
Obaveštavamo studente koji ove godine pohađaju predmet Osnovi računarstva, da je omogućena prijava za grupe za vežbe putem sistema INDEKS.
Molimo studente da se prijave za termin u kome će pohađati vežbe, radi lakše organizacije nastave.
Podsećamo studente da vežbe počinju u SREDU, 11. februara.
Studenti koji u ovom semestru pohađaju nastavu iz predmeta E-poslovanje/E-marketing, podeljeni su u grupe za vežbe po sledećem pravilu:
- grupa UTORKOM, 1-2. čas - studenti generacije 2012
- grupa ČETVRTKOM, 1-2. čas - studenti svih ranijih generacija i diplomirani studenti
Eventualne promene termina će biti moguće u dogovoru sa predmetnim nastavnikom.
Objavljeni su rezultati kolokvijuma iz predmeta Menadžersko pravo.
Nastava u letnjem semestru počinje 9. februara 2015. godine prema kalendaru i rasporedu predavanja i vežbi koji će biti objavljeni na sajtu škole.
Vežbe počinju nedelju dana kasnije osim za strane jezike koji počinju u ponedeljak 9. februara, Elektronskog poslovanja koje počinju u utorak 10. februara i Osnove računarstva koje počinju u sredu 11. februara 2015. godine prema rasporedu.
Usmeni deo ispita iz Računovodstva u turizmu održaće se 04.02.2015. godine u sali A3 u 11 časova.
Objavljeni su rezultati ispita iz predmeta Računovodstvo u turizmu.