JUL 2014.
Visoka turistička škola strukovnih studija iz Beograda raspisuje
KONKURS
za upis kandidata u septembarskom upisnom roku. Na studijski program „Ekonomija i turizam“ u svojstvu samofinansirajućih studenata, u drugom upisnom roku školske 2014/2015. godine upisuje se šezdeset i jedan (61) kandidat.
Prijavljivanje kandidata | 1 i 2.09.2014. od 900 do 1400 |
Isticanje rasporeda za polaganje prijemnog ispita | 3.09.2014. u 1400 |
Polaganje prijemnog ispita | 4.09.2014. u 1100 (sala V) |
Objavljivanje jedinstvene rang liste | 5.09.2014. u 1400 |
Podnošenje prigovora direktoru Škole na redosled kandidata na jedinstvenoj rang listi |
8.09.2014. od 800 do 1000 |
Donošenje odluke po prigovoru | 8.09.2014. od 1000 do 1100 |
Podnošenje žalbe Savetu na rešenje direktora Škole |
8.09.2014. od 1100 do 1200 |
Rešavanje po žalbi | 8.09.2014. od 1200 do 1300 |
Objavljivanje konačne rang liste | 8.09.2014. do 1700 |
Upis primljenih kandidata | 10.09.2014. od 900 do 1400 |
UPIS PRIMLJENIH KANDIDATA BIĆE OBAVLJEN ISKLJUČIVO PREMA RASPOREDU KOJI ĆE NA SAJTU ŠKOLE BITI ISTAKNUT NAKON OBJAVLJIVANJA KONAČNE RANG LISTE.
Detaljne informacije možete pogledati klikom na link
Konsultacije u avgustu mesecu održavaće se od 18. avgusta po sledećem rasporedu:
- profesori će održavati konsultacije sredom u vremenu od 11-13 časova, a predavači i stručni saradnici ponedeljkom i sredom u vremenu od 11-13 časova.
Zbog kolektivnog godišnjeg odmora Visoka turistička škola neće raditi od 14. jula do 17. avgusta 2014. godine. Prvi radni dan je ponedeljak 18. avgust 2014. godine.
Molimo kandidate da se pre upisa informišu o sadržaju izbornih predmeta (Osnovi prava, Sociologija, Osnovi računarstva). Kandidat, prilikom upisa, bira jedan predmet, a kratak sadržaj predmeta može se pogledati klikom na link IZBORNI PREDMETI.
Studenti su dužni da se prilikom upisa opredele za jezike koje će učiti. Bira se jezik A i jezik B od kojih jedan mora biti Engleski jezik.
- 20.08. u 08,30 svi stari studenti upisani zaključno sa 2008. godinom, Sala A3
- 21.08. u 08,30 svi studenti generacije upisane 2009, 2010. i 2011 godine, Sala A3
- 23.08. u 09,00 svi studenti generacije upisane 2012 i 2013. godine, Učionica 1
Studenti koji su položili pismeni deo ispita u prethodnom roku polažu usmeni deo ispita 18. avgusta 2014. godine prema sledećem rasporedu:
- mr S. Kesić u 10.30h, Učionica 1
- mr I. Milošević u 10h, Učionica 2
- mr E. Lipovšek u 8.30h, Učionica 2
- mr M. Kosanović u 10h, sala A1
I grupa:
polaže od 10 časova u sali 5:
- generacija 1985; 1997; 1998; 1999; 2002; 2003; 2006; 2007/2008; 2009/2010 i generacija 2011 do kraja
II grupa:
polaže od 12 ³º časova u sali 5:
- generacija 2012. do kraja
Napomena:
Na ispitu je dozvoljeno: upotreba kontnog plana, digitrona i hemijske olovke ili penkala.
Nije dozvoljeno: upotreba mobilnog telefona, knjige, zbirke zadataka ili bilo kakvog drugog papira i sl. Zakašnjenje studenata neće se tolerisati.
Obaveštenje: Studenti su obavezni da na ispitu prilikom predaje pismenog dela rada prilože i popunjenu ispitnu prijavu (crvenu).
dr Zoran Milenković
Rezutati I i II kolokvijuma iz predmeta Poslovanje turističkih agencija, za generaciju studenata 2011, koji su u školskoj 2013/14 upisani kao studenti II godine.
Studenti koji su položili pismeni deo ispita u prethodnom roku polažu usmeni deo ispita 19. avgusta 2014. godine prema sledećem rasporedu:
- u 10h ispit iz Francuskog jezika, Sala A6
- u 10,30h ispit iz Nemačkog jezika (mr Ivana Stojanović), Učionica 1
- u 11,30h ispit iz Nemačkog jezika (mr Maša Polillo), Učionica 2
- u 13h ispit iz Ruskog jezika (Natalija Radosavljević), Učionica 1.
Kandidati KOJI STEKNU PRAVO NA UPIS podnose:
- ORIGINALNA DOKUMENTA
- svedočanstva sva četiri razreda završene srednje škole,
- diploma o položenom završnom, odnosno maturskom ispitu i
- državljanstvo Republike Srbije (da ne bude starije od 6 meseci),
- izvod iz matične knjige rođenih (ako nije trajni, da ne bude stariji od 6 meseci).
- DVA OBRASCA ŠV-20 (dobija se u Školi)
- INDEKS (dobija se u Školi)
- DVE FOTOGRAFIJE FORMATA 4,5 x 3,5 cm
- DOKAZ O UPLATI NAKNADE ZA TROŠKOVE UPISA U IZNOSU OD 3500 DINARA (indeks, obrasci ŠV-20 i obavezno osiguranje)
- DOKAZ O UPLATI PRVE RATE ŠKOLARINE U IZNOSU OD 20.000 ZA STUDENTE KOJI SE SAMI FINANSIRAJU.
UPLATE SE VRŠE ODVOJENO (dve posebne original uplatnice, troškovi upisa, I rata školarine) NA ŽIRO RAČUN: 840-2056666-09
Nikakve uplate se ne vrše u prostorijama Škole, već prethodno u poštama ili bankama.Kandidati na upis, osim potrebne dokumentacije donose i dokaz o uplati.
Molimo kandidate koji se upisuju u SUBOTU, da obrate pažnju na radno vreme pošta i banaka koje je skraćeno i da blagovremeno izvrše uplatu.
KONAČNA RANG LISTA I RASPORED UPISA
- Kandidati od broja 1. do broja 110. upisuju se na teret budžeta.
Kandidati koji su stekli pravo da studiraju na teret budžeta, a ne upišu se u navedenom terminu gube pravo na naknadni upis na teret budžeta. - Kandidati od broja 111. do broja 365. upisuju se kao studenti koji sami plaćaju školarinu.
- Upis kandidata koji se na konačnoj rang listi nalaze od broja 1. zaključno sa brojem 110, obaviće se OBAVEZNO U PETAK, 11. JULA OD 800 DO 1300. U 1300 izvršiće se prozivka kandidata koji su na konačnoj rang listi na rednim brojevima od 111. do 130. radi eventualne dopune slobodnih mesta za studiranje na teret budžeta.
- Kandidati sa rednim brojevima od 111. do 200. upisaće se OBAVEZNO U PETAK, 11. JULA OD 1300 DO 1500.
- Kandidati sa rednim brojevima od 201. do 365. upisaće se OBAVEZNO U SUBOTU, 12. JULA OD 800 DO 1500.
- Obaveštenje o broju nepopunjenih mesta za samofinansirajuće studente biće objavljeno na sajtu škole u SUBOTU 12. JULA 2014. godine do 1700 časova.
Nikakve uplate se ne vrše u prostorijama Škole, već prethodno u poštama ili bankama.Kandidati na upis, osim potrebne dokumentacije donose i dokaz o uplati.
Molimo kandidate koji se upisuju u SUBOTU, da obrate pažnju na radno vreme pošta i banaka koje je skraćeno i da blagovremeno izvrše uplatu.
KONAČNU RANG-LISTU ZA UPIS STUDENATA U PRVU GODINU OSNOVNIH STUDIJA ŠKOLSKE 2014/2015. GODINE – STUDIJSKI PROGRAM EKONOMIJA I TURIZAM MOŽETE POGLEDATI KLIKOM NA LINK DALJE.
daljePRVI KONKURSNI ROK traje od 2. jula do 13. jula 2014. godine
Prijavljivanje kandidata ZAVRŠENO |
2, 3. i 4. jula od 900 do 1600 |
Isticanje rasporeda za polaganje prijemnog ispita ZAVRŠENO |
5. jula do 1700 |
Polaganje prijemnog ispita po grupama ZAVRŠENO |
7. jula u 1100 i 1300 |
Objavljivanje jedinstvene rang liste ZAVRŠENO |
8. jula do 1700 |
Podnošenje prigovora direktoru Škole na redosled kandidata na jedinstvenoj rang listi ZAVRŠENO |
9. jula od 800 do 1000 |
Donošenje odluke po prigovoru ZAVRŠENO |
9. jula od 1000 do 1100 |
Podnošenje žalbe Savetu na rešenje direktora Škole ZAVRŠENO |
9. jula od 1100 do 1200 |
Rešavanje po žalbi ZAVRŠENO |
9. jula od 1200 do 1300 |
Objavljivanje konačne rang liste ZAVRŠENO |
10. jula do 1700 |
Upis primljenih kandidata | 11. i 12. jula od 800 do 1600 |
UPIS PRIMLJENIH KANDIDATA SE OBAVLJA ISKLJUČIVO PREMA OBJAVLJENOM RASPOREDU.OVAJ RASPORED NA SAJTU ŠKOLE BIĆE ISTAKNUT NAKON OBJAVLJIVANJA KONAČNE RANG LISTE.
Studenti koji polažu ispit iz predmeta Kulturno nasleđe i turizam u SEPTEMBARSKOM roku kod dr Bojane Plemić, polagaće ispit u sledećim terminima:
- 27.08. u 9,00 studenti generacije 2013/14 Sala A2
- 28.08. u 9,00 svi stari student Sala A2
OBJAVLJEN JE RASPORED POLAGANJA PRIJEMNOG ISPITA ZA UPIS U PRVU GODINU OSNOVNIH STUDIJA U VISOKU TURISTIČKU ŠKOLU STRUKOVNIH STUDIJA U ŠKOLSKU 2014/15. GODINU.
Molimo kandidate da eventualne primedbe uočene u rasporedu polaganja ispita (ime, prezime, uspeh iz srednje škole) ulože Studentskoj službi (Aleksandar Radosavljević, ulaz u VTŠ; tel. 011/2698-222, lok.13) u ponedeljak, 7. jula 2013. od 9 do 10 časova.
Podsećamo kandidate da na prijemni ispit obavezno ponesu ličnu kartu (ili pasoš), karticu sa šifrom i hemijske olovke.
Sve sale u kojima se polaže prijemni ispit, nalaze se u delu zgrade u kome su kandidati podnosili prijavu na konkurs.
Molimo kandidate da dođu pola sata ranije u odnosu na termin polaganja, radi lakše organizacije po salama.
daljeObaveštavamo diplomirane studente da će se preuzimanje uverenja o visokom obrazovanju obaviti u UTORAK 08. Jula 2014. godine, od 11.00 do 13.00 časova, kod referenta za matičnu knjigu studenata Aleksandra Radosavljevića.
Molimo diplomirane studente da uverenja o stečenom višem obrazovanju obavezno preuzmu u UTORAK 08. Jula 2014. godine, od 11.00 do 13.00 časova, kod referenta Aleksandra Radosavljevića.
Pozivamo sve zainteresovane studente treće godine Visoke turističke škole da se prijave za učešće u programu Univerzitetske radne prakse “BG praksa 2014”.
“BG praksa” se realizuje petu godinu za redom na osnovu potpisanog protokola o saradnji između Univerziteta u Beogradu i Gradske uprave grada Beograda u oblasti organizovanja i realizovanja univerzitetske radne prakse studenata. U programu Univerzitetske radne prakse, ove godine, učestvuje 16 gradskih preduzeća, 17 unutrašnjih organizacionih jedinica Gradske uprave, 11 gradskih opština, 14 ustanova kulture, 5 sportskih centara i Gradsko veće grada Beograda.
Otvoreno je ukupno 335 mesta na 235 pozicija na kojima će studenti završnih godina imati priliku da, uz podršku mentora, steknu vredno radno iskustvo. Svi polaznici će po završetku programa dobiti potvrdu o obavljenoj praksi. “BG praksa” će se, ove godine, realizovati kao dvomesečna letnja praksa bez novčane nadoknade počevši od 1. avgusta 2014. godine.
Ovogodišnji poziv je upućen studentima sa 24 fakulteta Univerziteta u Beogradu, tri fakulteta Univerziteta Umetnosti i Visokoj turističkoj školi strukovnih studija iz Beograda, kao jedinoj visokoj školi strukovnih studija.
Konkurs traje od 27. juna do 10. jula 2014. godine, a zainteresovani studenti se mogu prijaviti elektronskim putem (neophodno je da prilože skeniranu potvrdu o redovnom studiranju).
Ako želite da se detaljnije informišete i prijavite za praksu, kliknite na baner.