MAJ 2014.
- 04.06. u 09,00 stari studenti i sa brojem indeksa od 02/2012 do 100/2012 slušaonica A2
- 05.06. u 11,00 studenti sa brojem indeksa od 102/2013 do kraja slušaonica A2
- 04.06. u 09,00 stari studenti i sa brojem indeksa od 01/2012 do 139/2012 slušaonica A1
- 05.06. u 09,00 studenti sa brojem indeksa od 141/2012 do kraja slušaonica A1
- 05.06. u 10,00 svi stari studenti i sa brojem indeksa od 12/2013 do 130/2013 sala A6
- 06.06. u 10,00 studenti sa brojem indeksa od 138/2013 do 310/2013 sala A6
- 09.06. u 09,30 studenti sa brojem indeksa od 314/2013 do kraja sala A6
- 10.06. u 08,00 svi studenti osim generacije upisane 2009, 20010 i 2011 g. učionica 1
- 11.06. u 08,00 studenti upisani 2009, 20010 i 2011 g slušaonica A1
- 10.06. u 10,00 stari student i sa brojem indeksa od 02/2013 do 110/2013 slušaonica A2
- 11.06. u 10,00 studenti sa brojem indeksa od 128/2013 do kraja slušaonica A2
- 10.06. u 09,00 svi stari studenti i upisani zaključno sa 2007/2008.godinom slušaonica A3
- 11.06. u 08,30 svi studenti generacije upisane 2009 i 2010.g. slušaonica A3
- 12.06. u 08,30 svi studenti generacije upisane 2011, 2012, slušaonica A3
- 13.06. u 09,00 studenti upisani 2013 godine, slušaonica A3
- 10.06. u 10,00 svi stari studenti sa generacijom upisanom 2011.g. sala A6
- 11.06. u 09,30 studenti sa brojem indeksa od 1/2012 do 73/2012 sala A6
- 13.06. u 09,30 studenti sa brojem indeksa od 74/2012 do 160/2012 sala A6
- 19.06. u 09,30 studenti sa brojem indeksa od 161/2012 do 284/2012 sala A6
- 17.06. u 09,30 studenti sa brojem indeksa od 287/2012 do kraja sala A6
- 13.06. u 9,00 svi stari student slušaonica A2
- 14.06. u 9,00 studenti sa brojem indeksa od 2/2013 do 114/2013 slušaonica A2
- 17.06. u 9,00 studenti sa brojem indeksa od 116/2013 do 278/2013 slušaonica A2
- 18.06. u 9,00 studenti sa brojem indeksa od 280/2013 do kraja spiska slušaonica A2
- 10,00 - I grupa svi studenti upisani zaključno sa 2011/ 2012.godinom
- 12,30 - II grupa studenti upisani 2012/2013.g.
- 19.06. u 10,00 svi stari student i sa brojem indeksa od 1/2013 do 53/2013 slušaonica A1
- 20.06. u 10,00 studenti sa brojem indeksa od 55/2013 do 175/2013 slušaonica A1
- 21.06. u 10,00 studenti sa brojem indeksa od 179/2013 do 301/2013 slušaonica A1
- 23.06. u 10,00 studenti sa brojem indeksa od 303/2013 do kraja spiska slušaonica A1
Poštovani studenti,
Obaveštavamo vas da će u toku junskog ispitnog roka profesori održavati konsultacije PONEDELJKOM, SREDOM i PETKOM u vremenu od 11-13 časova, a predavači i stručni saradnici SVAKIM DANOM u vremenu od 11-13 časova.
- 23.06. u 09,00 svi stari studenti, slušaonica A3
- 24.06. u 09,00 svi studenti upisani 2011 godine, slušaonica A3
Obaveštavaju se svi studenti koji su se prijavili za posetu ambasadi Republike Bugarske da će skup biti u petak, 30. maja 2014. godine u 10:20 časova ispred zgrade Ambasade (Birčaninova 26).
Vanredna predavanja iz Poslovanja turističkih agencija, za generaciju studenata 2011, koji su u školskoj 2013/14 upisani kao studenti II godine, održaće se po sledećem rasporedu:
- PETAK, 30. maj 2014, 13:00 - 18:00 časova, Sala A6
- SUBOTA, 31. maj 2014, 11:00 - 14:00 časova, Sala A6
- PONEDELJAK, 2. jun 2014, 11:00 - 14:00 časova, Sala A6
Uprava Škole
Studenti koji nisu odbranili seminarski rad iz Turističke geografije neka dođu na odbranu istog 29.05.2014. godine u 11:00 časova, sala A2.
Obaveštavamo kolege da su studenti Visoke turističke škole zajedno sa kolegama Fakulteta bezbednosti iz Beograda i Prirodno-matematičkog fakulteta iz Beograda uručili prvi deo humanitarne pomoći ugroženom stanovništvu iz Malog Zvornika, Krupnja i Trstenika. Akcija prikupljanja pomoći nastavlja se u prostorijama studentskog parlamenta, svakog dana, u periodu od 10h do 14h.
Molimo vas da donirate neophodne stvari u skladu sa svojim mogućnostima.
Prikupljaće se: voda, sredstva za higijenu, sredstva za dezinfekciju i sanitarije, hrana ( koja nije kvarljiva, u konzervama, za bebe: mleko u prahu, kašice), igračke, hrana za pse i mačke.
Studenti Visoke turističke škole
Svi studeneti generacije 2011/2012 koji su obnovili prvu godinu i sada su na drugoj godini studija pozivaju se na sastanak zbog važnih informacija. Sastanak će se održati u SREDU 28.05. u 12:30, sala A3.
Uprava Škole
Termini za polaganje ispita za studente koji odlaze u inostranstvo na praksu:
- 26. maj 2014. Engleski jezik A3 u 10:15
- 26. maj 2014. Engleski jezik A2 u 10:30
- 27. maj 2014. Nemački jezik B2 u 9:00
- 27. maj 2014. Osnovi računarstva u 9:00
- 27. maj 2014. Nemački jezik B1 u 11:30
- 27. maj 2014. Ruski jezik B3 u 11:30
- 27. maj 2014. Turističko vođenje u 12:00
- 28. maj 2014. Engleski jezik A1 u 9:00
- 28. maj 2014. Sociologija u 10:00
- 28. maj 2014. Poslovno pravo u 10:30
- 28. maj 2014. Upravljanje ljudskim resursima u 11:00
- 29. maj 2014. Osnovi menadžmenta u 9:00
- 29. maj 2014. Marketing u turizmu (Šimičević) u 12:00
- 29. maj 2014. Kulturno nasleđe i turizam u 13:30
- 30. maj 2014. Menadžment turističke destinacije (Štetić) u 9:00
- 30. maj 2014. Marketing u turizmu (Tošić) u 12:00
Mole se svi kandidati da se 10 minuta pre termina za ispit jave predmetnom nastavniku.
Upis bodova za prisustvo nastavi biće u utorak, 27. 05. 2014,. u kabinetu broj 2, u 9,00 sati.
Upis bodova za prisustvo nastavi biće u petak, 30. 05. 2014,. u kabinetu broj 2, u 8,30 sati.
Upis bodova za prisustvo nastavi biće u četvrtak 29.05.2014.g. u kabinetu broj 2, po sledecem rasporedu:
- 8,30 kod dr Snežane Štetić
- 10,00 kod dr Daria Šimičevića
Prof. Bojana Plemić će vršiti upis bodova za prisustvo predavanjima u petak, 30. 05. 2014, od 10-11.30h.
Pozivaju se svi zainteresovani studenti koji žele da budu specijalni gosti ambasade Republike Bugarske u Beogradu, u petak, 30.maja 2014. godine, da se prijave u kancelariji 11 (glavni ulaz). Studenti se mogu prijaviti u ponedeljak (26.maj) i utorak (27.maj) u periodu od 10 do 12 časova.
Priliku da posete ambasadu Republike Bugarske imaće prvih 20 prijavljenih studenata.
Naknadni termini za polaganje testa iz POWER POINT-a za studente koji zbog vanrednog stanja nisu bili u prilici da izađu na kolokvijum objavljeni su u INDEKS-u. Molimo studente da se prijave radi lakše organizacije polaganja kolokvijuma. Studentima koji se ne budu nalazili na spisku za odgovarajući termin, neće biti dozvoljeno polaganje.
Pozivamo i studente II i III godine, apsolvente i sve starije studente koji nisu položili test iz POWER POINT-a, da se takođe prijave, lično ili mailom, za neki od termina, kako bi polagali kolokvijum.
Predmetni nastavnici
Molimo diplomirane studente da uverenja o stečenom višem obrazovanju obavezno preuzmu u sredu 04. Juna 2014. godine, od 11.00 do 13.00 časova, kod referenta Aleksandra Radosavljevića.
Obaveštavamo diplomirane studente da će se preuzimanje uverenja o visokom obrazovanju obaviti u sredu 04. Juna 2014. godine, od 11.00 do 13.00 časova, kod referenta za matičnu knjigu studenata Aleksandra Radosavljevića.
Obaveštavamo studente koji polažu informatičke predmete (Osnovi računarstva, Informatika u turizmu i E-poslovanje) u JUNSKOM roku da je omogućena prijava za termin za polaganje teorijskog elektronskog testa.
Prijava se obavlja preko INDEKS-a. Molimo studente da se prijave za termin radi lakše organizacije polaganja ispita.
Molimo studente da na polaganje teorijskog testa obavezno ponesu indeks i prijavu. Studentima bez prijave neće biti dozvoljeno polaganje ispita. Molimo vas da prijave kupite nekoliko dana ranije.
Studenti koji imaju položene obavezne delove i minimum poena za polaganje ispita, pristupaju polaganju usmenog teorijskog pitanja, odmah posle polaganja teorijskog elektronskog testa.
Popravni kolokvijumi za Osnove računarstva i E-poslovanje će biti organizovani posle teorijskog dela ispita. Ove kolokvijume mogu polagati svi studenti koji su izabrali navedene predmete. Termini za popravne kolokvijume biće objavljeni na sajtu Škole.
U JUNSKOM roku će se organizovati i kolokvijumi za polaganje praktičnih delova ispita iz predmeta Informatika u turizmu za studente apsolvente i studente kojima je istekao apsolventski staž. Praktični delovi će biti organizovani posle elektronskog testa u dogovoru sa nastavnicima.
Obaveštavaju se studenti druge godine da će se bodovi stečeni putem predispitnih obaveza iz predmeta Engleski jezik A2 upisivati u četvrtak, 29.5.2014. godine, grupa A od 8.30 i grupa B od 10.00.
mr Ivan Milošević
U petak 30.05.2014. godine podeliće se uputi za stručnu praksu za jul, avgust i septembar studentima II i III godine koji su sami našli mesto za obavljanje stručne prakse. Podela uputa obaviće se u Kabinetu 2, Ulaz V, po sledećem rasporedu:
- Podela uputa za studente II godine od 11.00 do 11.30 časova
- Podela uputa za studente III godine od 11.30 do 12.00 časova
Mole se studenti da pažljivo prate termine za ispite i grupe po kojima polažu.
Uprava Škole
Pozivaju se svi studenti koji su se prijavili za volonterski rad u TOB-u da prisustvuju sastanku sa predstavnicima Turističke organizacije Beograda koji će se održati u utorak, 27.maja 2014. godine u amfiteatru 6 Visoke turističke škole, sa početkom u 10 časova.
Poštovani, obaveštvamo vas da ćemo od utorka 20.05. do četvrtka 22.05. od 10h do 14h u prostorijama Studentskog parlamenta Škole organizovati prikupljanje pomoći za poplavama ugroženo stanovništvo.
Molimo vas da donirate neophodne stvari u skladu sa svojim mogućnostima.
Prikupljaće se:
- Voda
- Odeća za bebe i decu
- SREDSTVA ZA HIGIJENU (ZA BEBE PRIORITET: pelene, vlažne maramice, šamponi,kupke)
- Sredstva za dezinfekciju i sanitarije
- Hrana ( koja nije kvarljiva, u konzervama, ZA BEBE PRIORITET: mleko u prahu, kašice)
- Posteljine, jastuci, ćebad, peškiri
- Lekovi
- Donji veš i čarape
- Hiruške maske i rukavice
- Hrana za pse i mačke
- Plastične čaše, pribor za jelo, tanjiri
- Igračke
Studenti Visoke turističke škole
Svim studentima koji zbog vanrednog stanja nisu u prilici da izađu na kolokvijum iz Power Point-a biće omogućeno naknadno polaganje u toku sledeće nedelje.
Odlaže se kolokvijum iz Nemačkog jezika B1 kod mr Ivane Stojanović koji je zakazan za u UTORAK 20.05.2014. godine. Kolokvijum će se održati sledećeg UTORKA, 27.05.2014. godine u 12:30, sala A3.
„Dan Evropske Unije i Bugarske“
koja će se održati u sredu, 21.05.2014. godine sa početkom u 11:00 časova, amfiteatar 3.
Gospodin Ramunas Janušauskas, direktor Odeljenja za informacije, komunikaciju i medije u delegaciji Evropske Unije u Republici Srbiji, održaće predavanje na temu:
„Budućnost Evrope i srpske kandidature za pridruživanje EU“
Gospođa Vera Georgieva, prvi sekretar ambasade Republike Bugarske, održaće predavanje na temu:
„Iskustva Bugarske u Evropskoj Uniji“
U okviru programa biće otvorena izložba fotografija „Motivi iz Bugarske“
Pripremna nastava za polaganje prijemnog ispita na Visokoj turističkoj školi organizovaće se u periodu od 13.06.2013.god do 21.06.2013.god.
Prijave se, uz uplatnicu, podnose u prostorijama Visoke turističke škole, Bul. Zorana Đinđića 152a, Novi Beograd.
Prijave se predaju svakog radnog dana od 10,00 do 13,00 časova, u biblioteci kod Tatjane Šoškić, od 19.05.2014.god do 11.06.2014. godine.
U prvu godinu osnovnih studija, školske 2014/2015. godine na studijski program Ekonomija i turizam, Škola će upisati ukupno 400 studenata:
- 110 studenata koji se finansiraju iz budzeta i
- 290 studenata koji plaćaju školarinu.
Detaljne informacije o upisu možete pogledati klikom na link.
Termini za polaganje testa iz POWER POINT-a objavljeni su u INDEKS-u. Molimo studente da se prijave radi lakše organizacije polaganja kolokvijuma. Studentima koji se ne budu nalazili na spisku za odgovarajući termin, neće biti dozvoljeno polaganje.
Pozivamo i studente II i III godine, apsolvente i sve starije studente koji nisu položili test iz POWER POINT-a, da se takođe prijave, lično ili mailom, za neki od termina, kako bi polagali kolokvijum.
Predmetni nastavnici
Obaveštavamo diplomirane studente da će se preuzimanje uverenja o visokom obrazovanju obaviti u sredu 21. Maja 2014. godine, od 11.00 do 13.00 časova, kod referenta za matičnu knjigu studenata Aleksandra Radosavljevića.
Molimo diplomirane studente da uverenja o stečenom višem obrazovanju obavezno preuzmu u sredu 21. Maja 2014. godine, od 11.00 do 13.00 časova, kod referenta Aleksandra Radosavljevića.
Drugi kolokvijum iz Nemačkog jezika B1 kod mr Ivane Stojanović održaće se prema sledećem rasporedu.
Nemački jezik B1 - 20.05. u 12:30, sala A3.
Drugi kolokvijum iz Nemačkog jezika kod mr Ivane Stojanović održaće se prema sledećem rasporedu.
Nemački jezik A2 - 19.05. u 12:00, sala A2.
Nemački jezik A3 - 19.05. u 12:00, sala A2.
Studentima koji su upisani školske 2007/2008. godine. prema Zakonu o visokom obrazovanju („Službeni glasnik RS“, broj 76/2005, 100/2007, 97/2008, 44/2010, 93/2012 i 89/2013) rok za završetak studija ističe školske 2013/2014. godine.
Objavljeni su rezultati kolokvijuma iz predmeta Marketing u turizmu kod dr Violete Tošić.
Objavljeni su rezultati II kolokvijuma iz Ruskog jezika.
Popravni kolokvijumi za Osnove računarstva i E-poslovanje će biti organizovani pre teorijskog dela ispita. Ove kolokvijume mogu polagati svi studenti koji su izabrali navedene predmete. Termini za popravne kolokvijume biće objavljeni na sajtu Škole.
U JUNSKOM roku će se organizovati i kolokvijumi za polaganje praktičnih delova ispita iz predmeta Informatika u turizmu za studente apsolvente i studente kojima je istekao apsolventski staž. Praktični delovi će biti organizovani posle elektronskog testa u dogovoru sa nastavnicima.
Upis ocena će biti u utorak 13.05.2014. u Kabinetu 2, ulaz V po sledećem rasporedu:
- Grupa A – od 10.00 do 10.30 časova
- Grupa B – od 10.30. do 11.00 časova
Uvid u radove će biti istog dana od 11.00 do 11.30 časova. Uvid u radove neće biti moguć u nekom drugom terminu.
Upis ocena će biti u utorak 13.05.2014. u Kabinetu 2, ulaz V po sledećem rasporedu:
- Grupa A – od 10.00 do 10.30 časova
- Grupa B – od 10.30. do 11.00 časova
Uvid u radove će biti istog dana od 11.00 do 11.30 časova. Uvid u radove neće biti moguć u nekom drugom terminu.
Na linku ispod teksta možete preuzeti rezultate kolokvijuma.
Pozivaju se svi studenti koji su zainteresovani za volonterski rad u Turističkoj organizaciji Beograda da se prijave u kancelariji 11 (glavni ulaz). Termini za prijave su: od 12.05. do 16.05.2014. u periodu od 08:30-10:00.
Volontiranje podrazumeva rad na sledećim projektima:
- Belgrade City Card
- Istraživanje tržišta (utisci stranih gostiju koji dolaze kruzerima u posetu Beogradu)
- Dostupni Beograd
- Beogradski latino maraton
Pozivamo sve zainteresovane studente da se prijave za volonterski rad na „Malezijskom dobrotvornom bazaru“ koji će se održati 31. maja 2014. godine u ambasadi Malezije u Beogradu.
Ovaj Bazar je humanitarna manifestacija koja treću godinu za redom okuplja veliki broj društveno odgovornih kompanija i ustanova, među kojima je i Visoka turistička škola. Sva sredstva prikupljena od ovog događaja biće upotrebljena za opremanje škola u nerazvijenim opštinama u Srbiji.
Zainteresovani studenti mogu da se prijave u kancelariji 11 (glavni ulaz) u periodu od 12.maja do 16.maja 2014. godine u vremenu od 08:30 do 10:00.
Objavljeni su rezultati II kolokvijuma iz predmeta Menadžment turističke destinacije. Rezultate pogledajte na linku ispod teksta.
Prof. Bojana Plemić će u četvrtak, 8. 05. 2014., upisivati bodove sa II kolokvijuma u terminu od 12.45-13.45h. Uvid u radove je moguće izvršiti istog dana u periodu od 13.45-14.15h.
Objavljeni su rezultati kolokvijuma iz predmeta Upravljanje ljudskim resursima u turizmu
Objavljeni su rezultati drugog kolokvijuma iz Francuskog jezika
Objavljeni su rezultati kolokvijuma iz predmeta Računovodstvo u turizmu
Objavljeni su rezultati drugog kolokvijuma iz predmeta Menadžment turističke destinacije - Grupa B
U ponedeljak 12.05.2014. godine podeliće se uputi za stručnu praksu za jun, jul, avgust i septembar mesec studentima II i III godine koji su izrazili želju da im škola obezbedi mesto za obavljanje stručne prakse. Podela uputa obaviće se u Kabinetu 2, Ulaz V po sledećem rasporedu:
- Podela uputa za studente III godine od 12.00 do 12.30 časova
- Podela uputa za studente II godine od 13.30 do 14.00 časova
Studenti koji su izrazili želju da im škola obezbedi mesto za obavljanje stručne prakse u navedenim mesecima, a koji se ne pojave u navedenom terminu da preuzmu uput za obavljanje prakse, biće automatski prebačeni u grupu studenata koji samostalno pronalaze mesto za obavljanje stručne prakse (biće u obavezi da sami pronađu mesto za obavljanje stručne prakse).
Studenti koji samostalno pronalaze gde će obaviti stručnu praksu, a žele da je obave tokom jula, avgusta i septembra 2014. godine dužni su da potvrde ubace u kutiju za stručnu praksu na ulazu V, najkasnije do 26. maja 2014. godine. Potvrda mora da sadrži sledeće elemente:
- Da bude izdata na zvaničnom memorandumu turističkog preduzeća ili turističke organizacije
- Da sadrži ime i prezime studenta koji se prima na stručnu praksu
- Da sadrži indeks studenta koji se prima na stručnu praksu
- Da ima naveden period u kome se studenti primaju na stručnu praksu (studenti druge godine moraju da budu 4 nedelje na stručnoj praksi, a studenti III godine 8 nedelja)
- Da bude overena pečatom i da sadrži potpis odgovornog lica.
Objavljeni su rezultati II kolokvijuma iz predmet Osnovi menadžmenta. Rezultate pogledajte na linku ispod teksta.
Objavljeni su rezultati kolokvijuma iz Nemačkog jezika - Grupa B2.