JUL 2012.
Studenti generacije 2011 polažu ispit iz predmeta Turistička geografija po sledećem raspooredu:
- 1. grupa (od broja indeksa 1/2011 do 99/2011) ispit polažu 23. avgusta u 1000 u sali A3
- 2. grupa (od broja indeksa 100/2011 pa do kraja) ispit polažu 23. avgusta u 830 u sali A3
Predmetni nastavnik
dr Snežana Štetić
Ispit iz Računovodstva u septembarskom roku će biti održan 25. avgusta, po sledećem rasporedu:
- I grupa (1989 do 2008 i zaključno sa brojem indeksa 245/2009) vreme polaganja od 9 časova, sala A-5
- II grupa (od broja indeksa 252/2009 zaključno sa brojem indeksa 106/2010) vreme polaganja od 12 i 30 časova, sala A-5 i
- III grupa (od broja indeksa 108/2010 zaključno sa brojem indeksa 459/2010) vreme polaganja od 14 časova, sala A-5
Napomena: studenti se moraju strogo pridržavati utvrđenih termina, jer u suprotnom neće moći izaći na ispit. Na ispitu je dozvoljeno korišćenje digitrona i kontnog plana.
Predmetni nastavnik
dr Zoran Milenković
Poštovane koleginice i kolege,
U narednom periodu će, zbog održavanja sistema, biti otežan pristup sajtu škole putem web adrese www.visokaturisticka.edu.rs.
Molimo Vas da, u tom slučaju, za pristup sajtu koristite direktnu IP adresu: http://91.185.99.78/.
Unapred se izvinjavamo na neugodnosti.
Miloš Nicić
Obaveštavamo studente koji su konkurisali za upis u Visoku turističku školu strukovnih studija da je ostalo nepopunjeno 26 (dvadesetšest) mesta za samofinansirajuće studente. Pravo upisa do popune navedenih mesta imaju kandidati sa konačne rang liste od broja 401 pa dalje.
Prozivanje SVIH kandidata koji se na konačnoj rang listi nalaze od broja 401. i dalje, a radi upisa, obaviće se u PETAK, 13. JULA 2012. godine TAČNO u 1000 časova (Sala 5).
Upis će se obaviti odmah nakon prozivke.
Molimo kandidate da ponesu sva potrebna dokumenta za upis. Po obavljenoj prozivci, kandidati će izvršiti uplatu na ime troškova upisa (2000,00) i prve rate školarine (20000,00).
Obaveštavamo diplomirane studente da će se preuzimanje uverenja o visokom obrazovanju obaviti u ČETVRTAK 12. JULA 2012. godine, od 11.00 do 13.00 časova, kod referenta za matičnu knjigu studenata Aleksandra Radosavljevića.
Molimo diplomirane studente da uverenja o stečenom višem obrazovanju obavezno preuzmu u ČETVRTAK 12. JULA 2012. godine, od 11.00 do 13.00 časova, kod referenta Aleksandra Radosavljevića.
KONAČNA RANG LISTA I RASPORED UPISA
- Kandidati od broja 1. do broja 110. upisuju se na teret budžeta.
Kandidati koji su stekli pravo da studiraju na teret budžeta, a ne upišu se u navedenom terminu gube pravo na naknadni upis. - Kandidati od broja 111. do broja 400. upisuju se kao studenti koji sami plaćaju školarinu.
- Upis kandidata koji se na konačnoj rang listi nalaze od broja 1. zaključno sa brojem 110, obaviće se OBAVEZNO U PONEDELJAK, 9. JULA OD 900 DO 1400. U 1400 izvršiće se prozivka kandidata koji su na konačnoj rang listi na rednim brojevima od 111. do 120. radi eventualne dopune slobodnih mesta za studiranje na teret budžeta.
- Kandidati sa rednim brojevima od 111. do 260. upisaće se OBAVEZNO U UTORAK, 10. JULA OD 900 DO 1500.
- Kandidati sa rednim brojevima od 261. do 400. upisaće se OBAVEZNO U SREDU, 11. JULA OD 900 DO 1500.
- Ukoliko se kandidat, koji je ostvario pravo na upis po konkursu, ne upiše u predviđenom roku, Škola će upisati umesto njega drugog kandidata, prema redosledu na konačnoj rang listi i to u PETAK, 13. JULA 2012. godine, od 1000 do 1500 časova.
- Obaveštenje o broju nepopunjenih mesta za samofinansirajuće studente biće objavljeno na sajtu škole u SREDU 11. JULA 2012. godine do 1700 časova.
- Prozivanje kandidata koji se na konačnoj rang listi nalaze od broja 401. i dalje, a radi upisa iz tačke 6., obaviće se u PETAK, 13. JULA 2012. godine u 1000 časova (Sala 5).
KONAČNU RANG-LISTU ZA UPIS STUDENATA U PRVU GODINU OSNOVNIH STUDIJA ŠKOLSKE 2012/2013. GODINE – STUDIJSKI PROGRAM EKONOMIJA I TURIZAM MOŽETE POGLEDATI KLIKOM NA LINK DALJE.
daljeKandidati KOJI STEKNU PRAVO NA UPIS podnose:
- ORIGINALNA DOKUMENTA
- svedočanstva sva četiri razreda završene srednje škole,
- državljanstvo Republike Srbije (ako nije trajno, da ne bude starije od 6 meseci),
- diploma o položenom završnom, odnosno maturskom ispitu i
- izvod iz matične knjige rođenih (ako nije trajni, da ne bude stariji od 6 meseci).
- DVA OBRASCA ŠV-20 (kupuju se u Školi)
- INDEKS (kupuje se u Školi)
- DVE FOTOGRAFIJE FORMATA 4,5 x 3,5 cm
- DOKAZ O UPLATI NAKNADE ZA TROŠKOVE UPISA U IZNOSU OD 2000 DINARA (indeks, obrasci ŠV-20 i obavezno osiguranje)
- DOKAZ O UPLATI PRVE RATE ŠKOLARINE U IZNOSU OD 20.000 ZA STUDENTE KOJI SE SAMI FINANSIRAJU.
Sve uplate se vrše na žiro račun 840-2056666-09
Molimo kandidate da se pre upisa informišu o sadržaju izbornih predmeta (Osnovi prava, Sociologija, Osnovi računarstva). Kandidat, prilikom upisa, bira jedan predmet, a kratak sadržaj predmeta može se pogledati klikom na link IZBORNI PREDMETI.
Studenti su dužni da se prilikom upisa opredele za jezike koje će učiti. Bira se jezik A i jezik B od kojih jedan mora biti Engleski jezik.
Obaveštavamo studente koji polažu informatičke predmete (Osnovi računarstva, Informatika u turizmu i Elektronski marketing) u SEPTEMBARSKOM roku da je omogućena prijava za termin za polaganje teorijskog elektronskog testa.
Prijava se obavlja preko INDEKS-a. Molimo studente da se prijave za termin radi lakše organizacije polaganja ispita.
Molimo studente da na polaganje teorijskog testa obavezno ponesu indeks i prijavu. Studentima bez prijave neće biti dozvoljeno polaganje ispita. Molimo vas da prijave kupite nekoliko dana ranije.
Studenti koji polože test, imaju pravo izlaska na praktični deo ispita, koji će biti održavan od srede, 29. avgusta. Studenti koji imaju položene praktične delove ispita pristupaju polaganju usmenog teorijskog pitanja, odmah posle polaganja teorijskog elektronskog testa.
PREDMETNI NASTAVNIK
mr Miloš Nicić
Obaveštavamo diplomirane studente da će se preuzimanje uverenja o visokom obrazovanju obaviti u SREDU 04. JULA 2012. godine, od 11.00 do 13.00 časova, kod referenta za matičnu knjigu studenata Aleksandra Radosavljevića.
Molimo diplomirane studente da uverenja o stečenom višem obrazovanju obavezno preuzmu u SREDU 04. JULA 2012. godine, od 11.00 do 13.00 časova, kod referenta Aleksandra Radosavljevića.