DECEMBAR 2014.
Studenti koji samostalno pronalaze gde će obaviti stručnu praksu, a žele da je obave tokom februara 2015. godine dužni su da potvrde ubace u kutiju za stručnu praksu na ulazu V, najkasnije do 21. januara 2015. godine. Potvrda mora da sadrži sledeće elemente:
- Da bude izdata na zvaničnom memorandumu turističkog preduzeća ili turističke organizacije
- Da sadrži ime i prezime studenta koji se prima na stručnu praksu
- Da sadrži indeks studenta koji se prima na stručnu praksu
- Da ima naveden period u kome se studenti primaju na stručnu praksu (studenti druge godine moraju da budu 4 nedelje na stručnoj praksi, a studenti III godine 8 nedelja)
- Da bude overena pečatom i da sadrži potpis odgovornog lica.
Svi studenti III godine koji su zainteresovani za obavljanje stručne prakse na Mećavniku treba da dođu na intervju koji će se održati u ponedeljak 08.12.2014. godine. Intervju će se održati u amfitetaru A2 sa početkom od 13,30 časova.
NOVEMBAR 2014.
Studenti II godine, koji su doneli potvrde o samostalnom pronalaženju mesta za obavljanje stručne prakse tokom decembra i januara meseca, mogu preuzeti upute za praksu u ponedeljak 01.12.2014. u 10,00 časova, kabinet 1 kod mr Jasmine Leković.
Studenti III godine, koji su doneli potvrde o samostalnom pronalaženju mesta za obavljanje stručne prakse tokom decembra i januara meseca, mogu preuzeti upute za praksu u petak 28.11.2014. u 10,30 časova, kabinet 2 kod dr Daria Šimičevića.
Studenti koji su zainteresovani za obavljanje stručne prakse u CFC Krstarenja mogu da se prijave kod dr Daria Šimičevića u Kabinetu 2, Ulaz V, u terminu konsultacija.
Više o kompaniji CFC Krstarenja pogledajte na njihovom web sajtu.
Obaveštavaju se studenti I godine da će im se prisustvo na EHO SILA FESTU bodovati sa 2 boda za stručnu praksu.
Da bi ostvarili bodove potrebno je prisustvuju sva tri dana projekcijama EHO SILA FEST-a.
EHO SILA FEST traje od 18. do 20. novembra u prostorijama Visoke turističke škole. Više detalja o programu festivala i datumima i terminima projekcija pogledajte na naslovnoj strani web sajta Škole.
Svi studenti II godine koji su zainteresovani za obavljanje stručne prakse u Banji Kanjiža, a koji nisu mogli da sačekaju intervju održan u petak 31.10.2014., treba da dođu na intervju koji će se održati u petak 07.11.2014. u kabinetu 2 kod dr Daria Šimičevića sa početkom u 12.00 časova.
Studenti koji samostalno pronalaze gde će obaviti stručnu praksu, a žele da je obave tokom decembra 2014. i januara 2015. godine dužni su da potvrde ubace u kutiju za stručnu praksu na ulazu V, najkasnije do 21. novembra 2014. godine. Potvrda mora da sadrži sledeće elemente:
- Da bude izdata na zvaničnom memorandumu turističkog preduzeća ili turističke organizacije
- Da sadrži ime i prezime studenta koji se prima na stručnu praksu
- Da sadrži indeks studenta koji se prima na stručnu praksu
- Da ima naveden period u kome se studenti primaju na stručnu praksu (studenti druge godine moraju da budu 4 nedelje na stručnoj praksi, a studenti III godine 8 nedelja)
- Da bude overena pečatom i da sadrži potpis odgovornog lica.
OKTOBAR 2014.
Studenti, koji idu na stručnu ekskurziju u Solun od 13. do 16. novembra 2014., treba da dođu na sastanak u sredu 05.11.2014. godine u Amfitetar 5 u 11.50 časova. Svi studenti koji do toga dana ne predaju fotokopiju pasoša potrebno je da je donesu na sastanak. Takođe, studenti koji su izvršili uplatu druge rate mogu da donesu uplatnice. Prilikom popunjavanja uplatnice za uplatu II rate treba da imaju u vidu sledeće:
- Iznos II rate: 6000,00 dinara
- Svrha uplate: Stručna ekskurzija studenata II godine
- Primalac: Visoka turistička škola, Bulevar Zorana Đinđića 152a, Novi Beograd
- Žiro račun: 840-2056666-09
- Poziv na broj: 13112014
Dolazak na sastanak je obavezan.
Studenti koji su zainteresovani za obavljanje stručne prakse u IN Hotelu ili turoperatoru Kon Tiki mogu da se prijave kod dr Daria Šimičevića u kabinetu 2, ulaz V, u terminu konsultacija.
Prijava za obavljanje prakse u novembru i decembru traje do 03.11.2014.
Hotel Hyatt Regency Beograd organizuje tradicionalni sajam prakse u toku decembra 2014. godine. Pozivaju se svi zainteresovani studenti III godine studija da već sada pošalju svoju biografiju na e-mail adresu olgica.radulovic@hyatt.com
Svi studenti II godine koji su zainteresovani za obavljanje stručne prakse u Banji Kanjiža treba da dođu na intervju koji će se održati u petak 31.10.2014. u sali A5 sa početkom u 13.20 časova.
Svi zainteresovani studenti II godine, koji žele da idu na stručnu ekskurziju u Solun od 13. do 16. novembra 2014., treba da se prijave do ponedeljka 20.10.2014. godine do 12.00 časova. Cena ekskurzije je 105 evra u dinarskoj protivvrednosti i plaća se u II rate. Prilikom prijave potrebno je da studenti donesu i uplatnicu za izvršenu uplatu prve rate koja ujedno služi i kao potvrda prijave za učešće na ekskurziji. Prilikom popunjavanja uplatnice treba da imaju u vidu sledeće:
- Iznos I rate: 6600,00 dinara
- Svrha uplate: Stručna ekskurzija studenata II godine
- Primalac: Visoka turistička škola, Bulevar Zorana Đinđića 152a, Novi Beograd
- Žiro račun: 840-2056666-09
- Poziv na broj: 13112014
Uplatnicu studenti treba da donesu kod Vladimira Pavkovića (Glavni ulaz, Kancelarija 11) ili kod Daria Šimičevića (Ulaz V, Kabinet 2) kada će se evidentirati i njihova prijava za učešće na ekskurziji.
Studenti koji žele da uplate celokupan iznos ekskurzije odjednom treba da uplate 12600,00 dinara. Ko plaća u ratama II ratu treba da uplati od 01. do 10. novembra 2014.
Na linku ispod teksta nalazi se prezentacija ekskurzije koja je održana u Visokoj turističkoj školi u petak 10.10.2014. kao i svi potrebni podaci o ukupnoj ceni, trajanju ekskurzije, itinereru, programu ekskurzije i smeštaju.
Pozivaju se svi studenti II i III godine da se u periodu od 10. do 25. Oktobra 2014. opredele za obavljanje strucne prakse u turističkim agencijama, hotelima i turističkim organizacijama.
Studenti se opredeljuju da li će sami tražiti mesto za obavljanje stručne prakse ili će praksu obavljati u preduzećima turističke privrede u koja ih pošalje Škola (u ovom slučaju mogu da stave i željeni termin od februara do avgusta meseca s tim da im Škola ne garantuje da će dobiti mesto za praksu u željenom terminu).
Studenti se mogu od 10. Oktobra prijaviti preko studentskog sistema INDEKS. Svi studenti koji se ne opredele automatski će 25. Oktobra biti prebačeni na status da sami traže mesto za obavljanje stručne prakse.
SEPTEMBAR 2014.
Upis bodova iz stručne prakse za studente II i III godine biće u sredu, 24. septembra 2014. godine u amfiteatru A5 po sledećem rasporedu:
- Upis bodova za studente II godine od 13.00. do 13.30 časova
- Upis bodova za studente III godine u periodu od 13.30 do 14.00 časova
Studenti II i III godine treba da imaju potvrdu o izvršenoj praksi koju im izdaje preduzeće u kome su obavili praksu, na memorandumu preduzeća ili turističke organizacije sa pečatom i potpisom, popunjen dnevnik prakse koji je potpisan i overen od preduzeća ili turističke organizacije u kojoj je obavljena praksa i indeks (Generacije upisane zaključno sa 2011. godinom treba da imaju i ostvarena 2 dodatna boda).
Upis bodova iz stručne prakse za studente I godine obaviće se u ponedeljak, 22.09.2014. u 13.00 časova, u amfiteatru A5.
Bodove mogu upisati samo studenti koji imaju ostvareno svih 5 potrebnih bodova iz strucne prakse.
Molimo sve studente I godine, koji imaju sve predviđene bodove iz stručne prakse, da dođu na upis bodova jer ovi bodovi ulaze u zbir svih bodova potrebnih za rangiranje pri upisu u II godinu studija.
Obaveštavaju se svi studenti I godine (KOJI SU SE PRIJAVILI U GRUPU PREKO STUDENTSKOG SISTEMA INDEKS), a koji nemaju ostvarenih 5 bodova za stručnu praksu da će bodove moći ostvariti putem krstarenja Dunavom i Savom u Jahting klubu KEJ i to 17.09.2014 u 15.00 časova. Krstarenje je besplatno za sve prijavljene studente.
Studenti su obavezni da se pojave ispred Jahting kluba KEJ u 14.30 časova navedenog dana. Lokacija Jahting kluba Kej je data na mapi na sajtu http://www.klubkej.com/kontakt
Spisak studenata prijavljenih za ovu aktivnost dat je u prilogu.
Pozivaju se svi studenti II i III godine (ZAKLJUČNO SA GENERACIJOM UPISANOM 2011 GODINE), a kojima fale 2 dodatna boda za stručnu praksu da se prijave preko studentskog sistema INDEKS. Prijavljivanje će biti moguće do 16.09.2014.
Bodovi će se ostvariti putem krstarenja Dunavom i Savom u Jahting klubu KEJ i to 17.09.2014 u 15.00 časova. Krstarenje je besplatno za sve prijavljene studente.
Studenti su obavezni da se pojave ispred Jahting kluba KEJ u 14.30 časova navedenog dana. Lokacija Jahting kluba Kej je data na mapi na sajtu http://www.klubkej.com/kontakt
JUN 2014.
Pozivaju se svi studenti I godine koji nemaju ostvarene sve bodove za stručnu praksu da se preko studentskog sistema INDEKS prijave radi evidencije i organizovanja aktivnosti za ostvarivanje bodova za stručnu praksu.
Upis bodova iz stručne prakse za studente I, II i III godine biće u sredu 25. juna 2014. godine po sledećem rasporedu:
- Upis bodova za studente I i II godine od 11.00. do 11.30 časova
- Upis bodova za studente III godine u periodu od 11.30 do 12.00 časova
Studenti II i III godine treba da imaju potvrdu o izvršenoj praksi koju im izdaje preduzeće u kome su obavili praksu, na memorandumu preduzeća ili turističke organizacije sa pečatom i potpisom, popunjen dnevnik prakse koji je potpisan i overen od preduzeća ili turističke organizacije u kojoj je obavljena praksa i indeks.
Studenti I godine treba da imaju indeks, potvrdu o obavljenoj praksi ili volontiranju u nekom od turističkih preduzeća ili turističkih organizacija ili da su evidentirani na nekoj od aktivnosti u organizaciji Škole za koju je predviđeno upisivanje bodova za praksu (volontiranje na štandu VTŠ na sajmu turizma, angažovanje na Kongresu BITCO 2014, prisustvo EHO SILA FESTU, prisustvo proslavi KUD-a itd...)
Upis bodova će se obaviti u amfiteatru A5.
MAJ 2014.
U petak 30.05.2014. godine podeliće se uputi za stručnu praksu za jul, avgust i septembar studentima II i III godine koji su sami našli mesto za obavljanje stručne prakse. Podela uputa obaviće se u Kabinetu 2, Ulaz V, po sledećem rasporedu:
- Podela uputa za studente II godine od 11.00 do 11.30 časova
- Podela uputa za studente III godine od 11.30 do 12.00 časova
U ponedeljak 12.05.2014. godine podeliće se uputi za stručnu praksu za jun, jul, avgust i septembar mesec studentima II i III godine koji su izrazili želju da im škola obezbedi mesto za obavljanje stručne prakse. Podela uputa obaviće se u Kabinetu 2, Ulaz V po sledećem rasporedu:
- Podela uputa za studente III godine od 12.00 do 12.30 časova
- Podela uputa za studente II godine od 13.30 do 14.00 časova
Studenti koji su izrazili želju da im škola obezbedi mesto za obavljanje stručne prakse u navedenim mesecima, a koji se ne pojave u navedenom terminu da preuzmu uput za obavljanje prakse, biće automatski prebačeni u grupu studenata koji samostalno pronalaze mesto za obavljanje stručne prakse (biće u obavezi da sami pronađu mesto za obavljanje stručne prakse).
Studenti koji samostalno pronalaze gde će obaviti stručnu praksu, a žele da je obave tokom jula, avgusta i septembra 2014. godine dužni su da potvrde ubace u kutiju za stručnu praksu na ulazu V, najkasnije do 26. maja 2014. godine. Potvrda mora da sadrži sledeće elemente:
- Da bude izdata na zvaničnom memorandumu turističkog preduzeća ili turističke organizacije
- Da sadrži ime i prezime studenta koji se prima na stručnu praksu
- Da sadrži indeks studenta koji se prima na stručnu praksu
- Da ima naveden period u kome se studenti primaju na stručnu praksu (studenti druge godine moraju da budu 4 nedelje na stručnoj praksi, a studenti III godine 8 nedelja)
- Da bude overena pečatom i da sadrži potpis odgovornog lica.
APRIL 2014.
Upis bodova iz stručne prakse za studente I, II i III godine biće u četvrtak 08. maja 2014. godine po sledećem rasporedu:
- Upis bodova za studente III godine od 13.00. do 13.30 časova
- Upis bodova za studente I i II godine u periodu od 13.30 do 14.00 časova
Studenti II i III godine treba da imaju potvrdu o izvršenoj praksi koju im izdaje preduzeće u kome su obavili praksu, na memorandumu preduzeća ili turističke organizacije sa pečatom i potpisom, popunjen dnevnik prakse koji je potpisan i overen od preduzeća ili turističke organizacije u kojoj je obavljena praksa i indeks.
Studenti I godine treba da imaju indeks, potvrdu o obavljenoj praksi ili volontiranju u nekom od turističkih preduzeća ili turističkih organizacija ili da su evidentirani na nekoj od aktivnosti u organizaciji Škole za koju je predviđeno upisivanje bodova za praksu (volontiranje na štandu VTŠ na sajmu turizma, angažovanje na Kongresu BITCO 2014, prisustvo EHO SILA FESTU, prisustvo proslavi KUD-a itd...)
Upis bodova će se obaviti u amfiteatru A1.
U sredu 30.04.2014. godine podeliće se uputi za stručnu praksu za maj mesec studentima II i III godine koji su izrazili želju da im škola obezbedi mesto za obavljanje stručne prakse. Podela uputa obaviće se u Kabinetu 2, Ulaz V po sledećem rasporedu:
- Podela uputa za studente II godine od 11.00 do 11.30 časova
- Podela uputa za studente III godine od 12.30 do 13.00 časova
Studenti koji su izrazili želju da im škola obezbedi mesto za obavljanje stručne prakse u maju mesecu, a koji se ne pojave u sredu u navedenom terminu da preuzmu uput za obavljanje prakse, biće automatski prebačeni u grupu studenata koji samostalno pronalaze mesto za obavljanje stručne prakse (biće u obavezi da sami pronađu mesto za obavljanje stručne prakse).
Po upute za obavljanje strucne prakse treba da se jave i studenti II i III godine, sa brojevima indeksa od 101 pa do kraja, koji su izrazili želju da im škola nađe mesto za obavljanje stručne prakse, ali im nije bitno u kom terminu. I za ove studente važi da će biti prebačeni u grupu studenata koji samostalno nalaze mesto za stručnu praksu ukoliko se ne pojave u navedenim terminima.
U sredu 23.04.2014. godine podeliće se uputi za stručnu praksu za maj i jun mesec studentima II i III godine koji su sami našli mesto za obavljanje stručne prakse. Podela uputa obaviće se u Kabinetu 2, Ulaz V, po sledećem rasporedu:
- Podela uputa za studente III godine od 13.30 do 13.45 časova
- Podela uputa za studente II godine od 13.45 do 14.00 časova
Studenti koji samostalno pronalaze gde će obaviti stručnu praksu, a žele da je obave tokom maja i juna 2014. godine dužni su da potvrde ubace u kutiju za stručnu praksu na ulazu V, najkasnije do 17. aprila 2014. godine. Potvrda mora da sadrži sledeće elemente:
- Da bude izdata na zvaničnom memorandumu turističkog preduzeća ili turističke organizacije
- Da sadrži ime i prezime studenta koji se prima na stručnu praksu
- Da sadrži indeks studenta koji se prima na stručnu praksu
- Da ima naveden period u kome se studenti primaju na stručnu praksu (studenti druge godine moraju da budu 4 nedelje na stručnoj praksi, a studenti III godine 8 nedelja)
- Da bude overena pečatom i da sadrži potpis odgovornog lica.
MART 2014.
U sredu 26.03.2014. godine podeliće se uputi za stručnu praksu za april mesec studentima II i III godine koji su izrazili želju da im škola obezbedi mesto za obavljanje stručne prakse. Podela uputa obaviće se u Kabinetu 2, Ulaz V po sledećem rasporedu:
- Podela uputa za studente II godine od 12.00 do 12.30 časova
- Podela uputa za studente III godine od 13.30 do 14.00 časova
Studenti koji su izrazili želju da im škola obezbedi mesto za obavljanje stručne prakse u aprilu mesecu, a koji se ne pojave u sredu u navedenom terminu da preuzmu uput za obavljanje prakse, biće automatski prebačeni u grupu studenata koji samostalno pronalaze mesto za obavljanje stručne prakse (biće u obavezi da sami pronađu mesto za obavljanje stručne prakse).
Po upute za obavljanje strucne prakse treba da se jave i studenti II i III godine, sa brojevima indeksa do 100, koji su izrazili želju da im škola nađe mesto za obavljanje stručne prakse, ali im nije bitno u kom terminu. I za ove studente važi da će biti prebačeni u grupu studenata koji samostalno nalaze mesto za stručnu praksu ukoliko se ne pojave u navedenim terminima.
FEBRUAR 2014.
Upis bodova iz stručne prakse obavljaće se ISKLJUČIVO u terminima koji se objavljuju na sajtu Visoke turističke škole u delu vesti vezanih za stručnu praksu, a koje će određivati i zakazivati rukovodilac stručne prakse.
Upis bodova NEĆE biti moguć u drugim terminima, što znači da NEĆE biti moguće upisivati bodove ni u okviru termina za konsultacije kod profesora i stručnih saradnika zaduženih za stručnu praksu.
Samo u HITNIM slučajevima (a pod hitnim slučajem se podrazumeva samo slučaj kada se ostvari pravo na odbranu diplomskog rada, a zbog nekog razloga bodovi iz stručne prakse nisu upisani u indeks) biće moguće upisati bodove iz stručne prakse i van termina za upis bodova i to kod rukovodioca stručne prakse dr Daria Šimičevića (ISKLJUČIVO u terminu kada profesor ima konsultacije).
Svi studenti koji nemaju naveden hitan slučaj dužni su da sačekaju neki od redovnih termina za upis bodova.
U utorak 25.02.2014. godine podeliće se uputi za stručnu praksu za mart i april mesec studentima II i III godine koji su sami našli mesto za obavljanje stručne prakse. Podela uputa obaviće se u Kabinetu 2, Ulaz V, po sledećem rasporedu:
- Podela uputa za studente III godine od 12.00 do 12.30 časova
- Podela uputa za studente II godine od 13.30 do 14.00 časova
U utorak 25.02.2014. godine podeliće se i uputi za mart mesec studentima II i III godine koji su izrazili želju da im škola obezbedi mesto za obavljanje stručne prakse. Podela uputa obaviće se u Kabinetu 2, Ulaz V po sledećem rasporedu:
- Podela uputa za studente III godine od 12.00 do 12.30 časova
- Podela uputa za studente II godine od 13.30 do 14.00 časova
Studenti koji su izrazili želju da im škola obezbedi mesto za obavljanje stručne prakse u martu mesecu, a koji se ne pojave u utorak u navedenom terminu da preuzmu uput za obavljanje prakse, biće automatski prebačeni u grupu studenata koji samostalno pronalaze mesto za obavljanje stručne prakse (biće u obavezi da sami pronađu mesto za obavljanje stručne prakse).
Upisivanje bodova za sve studente koji su u ovoj školskoj godini ostvarili bodove iz stručne prakse, kao i za studente starijih generacija koji iz bilo kog razloga nisu do sad upisali bodove, obaviće se u sredu 19.02.2014. godine po sledećem rasporedu:
- studenti I godine - u sredu 19.02.2014. u Amfiteatru A5 u 13.20 časova
- Studenti II i III godine - u sredu 19.02.2014. u Amfiteatru A5 u 13.45 časova
Studenti su obavezni da ponesu indeks, a studenti II i III godine i potvrde o obavljenoj stručnoj praksi i dnevnik stručne prakse. Bodovi će se upisati samo onim studentima koji imaju u potpunosti ostvarene bodove za stručnu praksu (Studenti I godine 5 bodova, Studenti II godine 6 bodova (4+2) i Studenti III godine 8 bodova (6+2))
Studenti II godine koji su upisali Školu školske 2012/2013 godine stručnu praksu pobavljaju po novom programu i imaju 5 bodova iz stručne prakse (ako su odradili praksu u nekom od preduzeća turističke privrede imaju uslov za upis bodova).
Studenti koji samostalno pronalaze gde će obaviti stručnu praksu, a žele da je obave tokom marta i aprila 2014. godine dužni su da potvrde ubace u kutiju za stručnu praksu na ulazu V ili da donesu u Kabinet 2, najkasnije do 20. februara 2014. godine. Potvrda mora da sadrži sledeće elemente:
- Da bude izdata na zvaničnom memorandumu turističkog preduzeća ili turističke organizacije
- Da sadrži ime i prezime studenta koji se prima na stručnu praksu
- Da sadrži indeks studenta koji se prima na stručnu praksu
- Da ima naveden period u kome se studenti primaju na stručnu praksu (studenti druge godine moraju da budu 4 nedelje na stručnoj praksi, a studenti III godine 8 nedelja)
- Da bude overena pečatom i da sadrži potpis odgovornog lica.
JANUAR 2014.
Svi studenti II i III godine koji su se prijavili da im Škola obezbedi mesto za obavljanje stručne prakse u FEBRUARU mesecu, a nisu se pojavili u četvrtak 30.01.2014 da preuzmu upute, automatski se prebacuju na status SAMOSTALNO, što znači da su sad u obavezi da sami pronađu mesto za obavljanje stručne prakse.
Pozivaju se studenti II i III godine, koji su se opredelili da im Škola pronađe mesto za obavljanje stručne prakse u FEBRUARU mesecu, da u četvrtak 30.01.2014. dođu po upute u Kabinet 2, ulaz V.
Studenti treba da dođu po upute po sledećem rasporedu:
- Studenti III godine u 11.00 časova
- Studenti II godine u 11.30 časova
Svi studenti koji su zainteresovani za volontiranje na Sajmu turizma na štandu Kon Tiki Travel treba da do četvrtka, 23.01.2014. u 24.00 časova pošalju svoj CV (biografiju) na e-mail darios@visokaturisticka.edu.rs.
Sve biografije će biti prosleđene Kon Tikiju koji će studente kontaktirati i obaviti razgovore sa njima.
CV obavezno mora da sadrži kontakt podatke studenata (broj mobilnog telefona i e-mail)
Studentima II i III godine ovo volontiranje će se računati u okviru stručne prakse kao dodatne aktivnosti sa 2 boda, a strudentima I godine kao kompletna stručna praksa sa 5 bodova.