Akademija strukovnih studija Beograd
Odsek Visoka turistička škola
Beograd


UPRAVLJANJE PROIZVODOM I PROMOCIJOM U TURIZMU

dr Dario Šimičević

  1. Upravljanje procesom komunikacija u marketingu usluga - izbor ciljnih tržišta i definisanje ciljeva komunikacije
  2. Upravljanje procesom komunikacija u marketingu usluga – utvrđivanje budžeta i formulisanje strategije pozicioniranja
  3. Upravljanje procesom komunikacija u marketingu usluga – definisanje poruke i medijske strategije
  4. Upravljanje procesom komunikacija u marketingu usluga – nadgledanje, procena i kontrola komunikacione strategije
  5. Problemi pogrešno usmerene komunikacije
  6. Upravljanje očekivanjima i percepcijom korisnika
  7. Uticaj komunikacione kampanje na zaposlene
  8. Konflikti između prodajne i operativne uloge
  9. Smernice za razvoj komunikacione strategije u marketingu usluga – razvoj komunikacione mreže za usmenu propagandu
  10. Smernice za razvoj komunikacione strategije u marketingu usluga – obećati ono što je moguće i učiniti neopipljivo opipljivim
  11. Smernice za razvoj komunikacione strategije u marketingu usluga – prikazati poslovni odnos između korisnika i pružaoca usluga
  12. Smernice za razvoj komunikacione strategije u marketingu usluga – smanjiti bojazan potrošača u vezi sa varijabilnim performansama
  13. Smernice za razvoj komunikacione strategije u marketingu usluga – odrediti i usmeriti se na relevantne dimenzije kvaliteta usluga
  14. Smernice za razvoj komunikacione strategije u marketingu usluga – diferenciranje usluga putem procesa pružanja usluga
  15. Smernice za razvoj komunikacione strategije u marketingu usluga – učiniti uslugu lakšom za razumevanje
  16. Značaj zaposlenih u uslužnom sektoru
  17. Faktori stresa i pritisci kojima je izloženo uslužno osoblje
  18. Faktori stresa i pritisci kojima je izloženo uslužno osoblje - strategije otpora i implikacije za korisnike usluga
  19. Uticaj marketinga na nivo stresa i pritiske kojima su izloženi pružaoci usluga
  20. Stvaranje uslužne klime
  21. Kontrola, nagrađivanje i procena pružalaca uluga
  22. Menadžment odnosa sa kupcima
  23. Karakteristike korisnika usluga i operativna efikasnost
  24. Karakteristike korisnika usluga i informaciona tehnologija
  25. Definisanje iskusnih i neiskusnih korisnika prema principu scenarija
  26. Upravljanje scenarijima učešća korisnika u uslužnom procesu
  27. Upravljanje percepcijom korisnika usluge
  28. Neodvojivost korisnika i uloga marketinške i operativne funkcije