Visoka turistička škola strukovnih studija Beograd
 
Škola
Opšte
Savet Škole
Nastavnici
Osoblje
KUD
Sportsko društvo
Humanitarne akcije
Foto album
Akreditacija
Javne nabavke
Informator o radu
Lokacija
Kontakt
Nastava
Nastavni plan
Predmeti
Raspored nastave
Nagrađeni studenti
Ispitna pitanja
Literatura
Stručna praksa
Specijalizacija
Raspored nastave - Upravljanje
Raspored nastave - Menadžment
Termini za kolokvijume na SPECIJALISTIČKIM studijama
Predmeti
Uslovi upisa
Upis 2017 / 18
Uslovi upisa
Dokumenta za prijavu
Kalendar upisa
Pitanja za prijemni
Literatura za prijemni
Upis stranih državljana
Dokumenta za upis
Upis diplomiranih studenata Škole
Testovi sa rešenjima
English
Our Students in Bamberg
Visoka turistička škola strukovnih studija
Beograd
adresa Bulevar Zorana Đinđića 152a, 11070 Beograd
fax 011/ 2698 205
telefon 011/ 2698 222, 2698 206, 3196 630, 3196 631 MB 17642162
e-mail info@visokaturisticka.edu.rs PIB 104266365
web www.visokaturisticka.edu.rs žiro račun 840-2056666-09
Turističko poslovanje
Broj 15 Broj 14 Broj 13 Broj 12 Broj 11 Broj 10 Broj 9 Broj 8 Broj 7 Broj 6 Broj 5 Broj 4 Broj 3 Broj 2 Broj 1 Impressum

Turističko poslovanje 15

Aleksandra Tornjanski
ATRAKTIVNOST TRŽIŠTA SRBIJE U PRIVLAČENJU STRANIH KOMPANIJA IZ OBLASTI TURIZMA PDF [392 KB]

Momčilo Vasiljević, Sanja Radovanović, Gorana Glišović, Nenad Mihailović, Željko Radovanović
PORESKI I RAČUNOVODSTVENI TRETMAN JEDINSTVENE TURISTIČKE USLUGE PDF [744 KB]

Tea Baldigara, Marija Koić
MODELLING THE INTERNATIONAL TOURISM DEMAND IN CROATIA USING A POLYNOMIAL REGRESSION ANALYSIS PDF [533 KB]

Radomir Stojanović
ZNAČAJ IMIDŽA ZA NOVE TURISTIČKE DESTINACIJE NA PRIMERU BEOGRADSKIH PRIGRADSKIH OPŠTINA PDF [792 KB]

Željko Bjeljac, Aleksandra Terzić, Suzana Lović
NEMATERIJALNO KULTURNO NASLEĐE U SRBIJI KAO TURISTIČKI BREND PDF [324 KB]

Bojana Plemić
ARHEOLOŠKI PARK MEDIJANA: NEDOVOLJNO ISKORIŠĆEN POTENCIJAL TURIZMA PDF [535 KB]

Boža Grafenauer
POTENTIAL OF HERITAGE AS THE BASIS FOR THE DEVELOPMENT OF TOWN TOURISM – THE CASE OF ŠKOFJA LOKA PDF [702 KB]

Dušan V. Jovanović, Bela Muhi, Aleksandra R. Anđelković
VINARIJE I PUTEVI VINA KAO SREDSTVO ZA RAZVOJ AGROTURIZMA U SRBIJI PDF [383 KB]

Vukan Slavković
ZAKONSKA REGULATIVA U OBLASTI ZAŠTITE ŽIVOTNE SREDINE KAO FAKTOR OČUVANJA TURISTIČKE RESURSNE OSNOVE PDF [347 KB]

Darija Cvikl, Barbara Pajkć
ŠUMSKI SELFNESS KAO NOVA GRANA TURIZMA U SLOVENIJI PDF [921 KB]

Jelena Jevtić, Đorđe Alavuk, Miroslava Petrevska
ETIČKI STAVOVI POTROŠAČA U ODNOSU NA MOTIV DELOVANJA TURISTIČKIH AGENCIJA PDF [799 KB]

Sara Stanić Jovanović
EDUKATIVNA ULOGA EKSKURZIONOG TURIZMA PDF [344 KB]

Jelisaveta Vučković
UTICAJ USLUŽNOG PONAŠANJA ZAPOSLENIH NA KVALITET USLUGA PDF [323 KB]

Saša Đorđević
KLUB MEDITERANE U FUNKCIJI AFIRMACIJE TURISTIČKE ANIMACIJE PDF [324 KB]

Turističko poslovanje 14

Branislav Rabotić
SPECIAL-PURPOSE TRAVEL IN ANCIENT TIMES: "TOURISM" BEFORE TOURISM? PDF [507 KB]

Lazar Kalmić
THE INFLUENCE OF POLITICAL ATTITUDES ON THE TOURIST DESTINATION PREFERENCES: A CASE STUDY PDF [2,10 MB]

Ljiljana Kosar
LIFESTYLE HOTELS - NEW PARADIGM OF MODERN HOTEL INDUSTRY PDF [494 KB]

Emilija Lipovšek, Smiljka Kesić
JOURNEYS BEYOND PAGES: THE USE OF FICTION IN TOURISM PDF [446 KB]

dr Slobodan Ivanovic, Eddy Rot
RAZVOJ PREDUZETNIŠTVA U DESTINACIJI VERSKOG TURIZMA PDF [505 KB]

Istvan Talabos
COSTUMER HABITS AND THE DATOURWAY STRATEGY PDF [727 KB]

Nevena Tatović, Milena Lakićević, dr Vjačeslava Matić, dr Branislav Rabotić
POTENCIJAL KALEMEGDANSKOG KOMPLEKSA KAO TURISTIČKE ATRAKCIJE BEOGRADA PDF [445 KB]

dr Snježana Gagić, dr Dragan Tešanović, dr Bojana Kalenjuk
UNAPREĐENJE RESTORATERSKOG POSLOVANJA PRIMENOM INOVACIONIH STRATEGIJA PDF [393 KB]

Turističko poslovanje 13

Branislav Rabotić
KONFERENCIJA „BITCO 2014“: Osvrt na šest uvodnih izlaganja BITCO 2014 Conference: A Review of Six Plenary Presentations

Konstantinos Andriotis
Tourism Development and the Degrowth Paradigm

John Heeley
Marketing Everything and Theming Sameness – Urban Destination Marketing in Contemporary Europe

Richard Sharpley & Innocent Gahigana
Tourist Experiences of Genocide Sites: The Case of Rwanda

Vasile Zotic, Diana-Elena Alexandru & Ştefan Dezsi
Debate on Tourism in Postmodernism and Beyond

Michal Červinka, Lenka Švajdová & Tomáš Tykva
Thematic Tourism vs. Mass Tourism in the Czech Republic

Silvana Đurašević
Thematic Tourism as an Important Segment in the Business of Modern Tour Operators

Romana Lekić, Damir Herceg & Nataša Mance
Home Swapping – A New International Trend: Emotions Lead to an Authentic Experience

Vítor Daniel Pires Ferreira
The Cultural Heritage Tourist in the City of Heidelberg, Germany: Plans, Motivations and Realities

Turističko poslovanje 12

Tea Baldigara
Tourism statistics – estimating and evaluating tourism

Domenico Consoli
The use of internet as platform to implement a model of tourism

Snežana Štetić
Risk management in tourism

Ivan Kožić, Josip Mikulić
Using an indicator system for evaluating tourism sustainability in Croatia

Lazar Kalmić, Đorđe Čomić
Sacral and profane pilgrimage as a specific form of tourism

Mirjana Kovačić, Srećko Favro
Complementary facilities of nautical tourism port – what nautical tourism expects?

Snježana Gagić, Ana Jovičić, Dragan Tešanović, Jovanka Popov-Raljić
The structure and development of the offer of fast food restaurant chains in Serbia

Turističko poslovanje 11

dr Zoran Milenković
Pro et contra pri primeni Laferove krive u ekonomskoj politici Republike Srbije

dr Saša M. Đorđević
Bitne determinante kreativnog turizma i humanizma

dr Saša Mašić
Franšizing kao investicioni oblik na hotelijerskom tržištu Srbije

Vladimir Adamović, mr Slobodan Rakić,
Integralni menadžment kao faktor inovativnosti srpskih kompanija

Dragica Novaković, MA
Mogućnost primene geografskih informacionih sistema u turizu

Vođenje ture u kontekstu verskog turizma: Primer turističke agencije Dobročinstvo
dr Branislav Rabotić

Istvan Talabos
What is the risk of selecting an appropriate information system for a travel agency to increase its efficiency in order to plan the future

dr Svetlana Mihić, Jasmina Stanković, MSc, Jelena Kovačević, MSc, Slobodan Rakić, MSc, Milan Ceković, MSc
Marketing strategije niskotarifnih avio kompanija sa posebnim osvrtom na tršište Srbije

Ana Jovičić, MSc, Marko D. Petrović, MSc, dr Miodrag Koprivica
Značaj hotelskih lanaca za održivi razvoj turizma

Maja Bijelic MBA
Social media, tourism and hospitality

dr Vesna Vujačić
Uporedna analiza gastronomije Francuske i Crne Gore

Jelena Palavestrić
Pravopisne i gramatičke greške u turističkim katalozima na srpskom jeziku

Turističko poslovanje 10

dr Mira Rakić, dr Beba Rakić
Marketinške odluke u banjskom turizmu

dr Branislav Rabotić
Verbalna i neverbalna komunikacija u turističkom vođenju

dr Branko Gledović
Kvantitativna analiza kretanja broja turista u srbiji i nacionalnim parkovima

dr Darko Lacmanović
Marketing troškovi i uspješnost poslovanja hotelskih preduzeća u Crnoj Gori

Dejan Sekulić, MSc, dr Snežana Milićević, mr Marija Mandarić
Marketing koncept u organizaciji poslovanja hotelskog preduzeća

dr Vaso Jegdić, Srđan Milošević, MSc, Iva Škrbić, MSc
Fair Trade u turizmu

dr Saša Đorđević
Značaj turističke animacije kao elementa savremenog turističkog proizvoda

mr Milina Kosanović
Analiza jezičkih odlika turističkih brošura na srpskom i engleskom jeziku

Goran Jević, MA
Razvoj vinskog turizma na teritoriji opštine vršac

Ana Jovičić, Marko D. Petrović, Snježana Gagić, Dejan Berić
Značaj liderstva za upravljanje promenama: studija slučaja hotelskog lanca Holiday Inn

Turističko poslovanje 9

Russell Arthur Smith
Corporate Social Responsibility: economic influence of tourism and sustainable development

Amelia Tomašević
N’ew challenges for hotel industry

Mariana Assenova, Maria Vodenska
IMonitoring the sustainability of tourist destinations

Vlastimir Vuković
Influence of the prolonged recession on Serbia’s tourism and recovery perspective

Jack Carlsen
Food and wine tourism development: a strategic approach

Sylwia Kucharska
European Union funds as an opportunity to promote film tourism: the Polish case

Lui's Miguel Louren^o Mendes de Brito
Guiding cultural tourists: thirteen testimonies

Romana Franjić, Medet Yolal
Personal traits of animators in creating experiences in cultural tourism

Ljiljana Kosar
Customer loyalty as a key competitive factor in hotel industry

Turističko poslovanje 8

Maja Ćosić, PhD
Possibilities and limitations of SERVQUAL method application in tourism

Violeta Tošić, PhD
Extraction of the most important Belgrade tourist product factors applying the principal components method

dr Branislav Rabotić, PhD
Interpretation of cultural heritage in the form of a guided tour “Sightseeing of Belgrade Fortress“

dr Nebojša Kolarić, PhD
Development and business policy planning in transportation companies

dr Vlastimir Vuković, PhD
Domestic tourism in global recession

mr Georgi Genov, PhD
Tourist destination financing

dr Zoran Milenković, PhD
Joint ventures – our economic opportunity – financial and accounting aspects

Turističko poslovanje 7

mr Bela Muhi, Jasmina Stanković MSc, Jelena Kovačević MSc, Andrea Katić MSc
Turizam u Evropskoj uniji – prioriteti, izazovi i smernice

Prof. dr Pero Petrović
Koncept lanca vrednosti u turizmu

mr Saša Đorđević
Satisfakcija potrošača kao element ponovnog izbora turističke destinacije

mr Uroš Skakun
Turista kao zaštićeni potrošač

mr Danijela Vukoičić, mr Milena Nikolić
Turistički promet u banjama Srbije

Milorad Kličković
Analiza prirodnih karakteristika turističkih pećina Srbije

dr Miroslav Doderović
Volujak – geografsko-turistički prikaz

mr Danijela Vukoičić, dr Dragomir M. Kićović, dr Danica Srećković-Batoćanin
Prirodne vrednosti za razvoj turizma na Šar-planini

dr Branislav Rabotić
Sportski i avanturistički turizam – neki teorijski i praktični aspekti

mr Elena Rudan
Kulturni turizam u Hrvatskoj s aspekta potražnje

mr Dario Šimičević
Mesto specifičnih prostora u održivom razvoju gradskih turističkih centara na primeru Beograda

dr Snežana Rakić
Organizaciona kultura-faktor uspešnog menadžmenta preduzeća u ugostiteljskoj delatnosti

dr Dragan Barjaktarović
Značaj i uloga profesionalnog menadžerskog kadra u hotelijerstvu

Baldigara Tea, Ph.D.
Higher tourism education in Croatia

prof. dr Slavoljub Milovanović
Arhitektura sistema za podršku odlučivanju u oblasti turizma

Nenad Mihailović, mr Momčilo Vasiljević
Polisa osiguranja u turističkim agencijama i njeno računovodstveno obuhvatanje

Bojana Kalenjuk, MSc, dr Dragan Tešanović, dr Marija Škrinjar, dr Đorđe Psodorov
Značaj ispravnosti hrane u razvoju turizma

Snježana Gagić, MSc, mr Tamara Kliček
Principi kreiranja i razvoja zdravog jelovnika u savremenoj ugostiteljskoj ponudi

Turističko poslovanje 6

Prof. Pero Petrović, PhD, Andrijana Mirković
The importance of tourism for regional development and cross-border cooperation

dr Andrijela Vitić – Ćetković
Konkurentnost u savremenoj teoriji i praksi destinacijskog marketinga

dr Maja Ćosić
Mogućnosti i ograničenja primene SERQAL metode u turizmu

mr Danica Bulut - Jakovljević
Značaj obrazovanja emocionalno inteligentnih menadžera

mr Ivana Cvetković
Organizaciona kultura kao podrška poslovnim sistemima visokih performansi

Nikolina Kosar
Liderstvo kao komponenta menadžmenta u hotelijerstvu

mr Novak Svorcan
Korporativna hotelska marka

dr Dragan Nikolić
Funkcija nabavke u savremenom hotelskom marketingu

Tea Baldigara, PhD
Latvia and Croatia: the comparison of demographic and economic profiles

mr Elena Rudan
Prilog razvoju selektivnih oblika turizma Opatijske rivijere

mr Slađana Mušikić
Mogućnosti seoskog turizma u rešavanju problema nezaposlenosti u Srbiji

Jelena Kovačević, MSc, mr Bela Muhi
Resursna osnova i pregled tržišnih potencijala wellness turizma u Vojvodini

dr Jasminko Mulaomerović, dr Jasmina Osmanković
Speleoturizam u Bosni i Hercegovini

dr Vesna Vijačić, Milica Andrijašević
Izazovi i mogućnosti razvoja vinskog turizma u Crnoj Gori

dr Dragan Tešanović, Bojana Kalenjuk, mr Milan Bradić
Vina vrhunskog kvaliteta u ugostiteljsko-turističkoj ponudi i njihovo kombinovanje

dr Vaso Jegdić
Evropske tendencije u održivom razvoju turizma

mr Dragan Bulatović
Savremene tehnike za procjenu i praćenje uticaja posjetilaca u zaštićenim područjima i neophodnost njihove primjene u Crnoj Gori

Lazar Kalmić, MSc.
Tipologije i kriterijumi za konstrukciju eksplikativnih modela u turističkoj geografiji

dr Bojana Rilke
Turizam, ekološka svest i ponašanje

mr Biljana Rabasović
Potrebe i motivi kao pokretači ponašanja turista

mr Bela Muhi, Jelena Kovačević, MSc.
Marketinški trendovi u poslovanju niskotarifnih avio-kompanija

Nenad Mihailović, mr Momčilo Vasiljević
Računovodstveno obuhvatanje pul-aranžmana kod prevoza putnika

Prof. dr Slavoljub Milovanović
Informacioni sistem za podršku turističkom poslovanju zasnovan na web tehnologiji

dr Đorđe Čomić
Teorija “malih događaja” u turizmu

Turističko poslovanje 5

dr Zoran Milenković
Nezavisnost i objektivnost internih i eksternih revizora: sličnosti i razlike u konceptu

dr Slobodan Anđelković, mr Danijela Ivkov, dipl. ecc. Nataša Vulić
Koncept primene modela Balance Scorecard u turizmu

dipl. ecc. Nenad Mihailović, mr Momčilo Vasiljević
Računovodstveno obuhvatanje finansijskog lizinga kao izvora finansiranja turističkog preduzeća

Balasundaram Nimalathasan, Ph.D, Alexandru Nedelea
Encouraging Entrepreneurship and its impact on Economic Development in Emerging Economies: An Overview

Slobodan Ivanović, ph. D., Vlado Galičić, Ph. D., Nikola Šušnjar
Analysis of structural components within the hospitality industry

dr. sc. Tea Baldigara, Jamina Kovačić
Ekonometrijska analiza učinaka stakleničkih plinova

mr Danijela Ivkov
Pokazatelji upotrebe resursa i sistem merenja u turizmu

dr Dragan Barjaktarović, dr Lidija Barjaktarović
Privatizacija hotelsko-ugostitljske privrede Srbije na popravnom ispitu

Jasmina Leković, doc. dr Bojan Zečević
Značaj i primena javno-privatnog partnerstva u turizmu

dr Vlastimir Vuković
Domaći turizam u globalnoj recesiji

dr Branislav Rabotić
Turističko vođenje u Srbiji sa posebnim osvrtom na pravnu regulativu

mr Bela Muhi
Motivi turističkih kretanja i tipični ruralni turisti

Tadeja Krašna, MSc, Jani Toroš, MSc
Tourism Experience: the Case of Slovenia

mr Dragan Bulatović
Ekstremni sportovi kao dio turističke ponude u zaštićenim područjima Crne Gore

dr Miroslav Doderović
Ekološka posmatranja „Suze Evrope”

mr Radomir Stojanović, Natalija Bućković
Razvoj privatnog smeštaja kao element unapređenja smeštajne i ukupne turističke ponude Beograda

Boris Jurič, Dijana Vuković
Analysis and promotion of the tourist destination of Dubrovnik through marketing the ”Stone of Liberty” souvenir

prof. dr Slavoljub Milovanović
Uticaj informacione tehnologije na strukturu turističkog tržišta i odnose sa potrošačima

mr Branko Gledović
Merenje kvaliteta elektronske usluge u turizmu

doc. dr Silvana Đurašević
Uticaj informacionih tehnologija na strukturu i izbor kanala prodaje u turizmu Crne Gore

mr Novak Svorcan
Privatna hotelska marka u funkciji tržišnog pozicioniranja brenda

Jani Toroš, MSc, Tadeja Krašna, MSc
Pricing tourism and hospitality products

doc. dr Vesna Vujačić
Bezbjednost hrane u funkciji kvaliteta turističkog proizvoda

Branko Mihailović, Zoran Simonović, Vesna Paraušić
Konsultantske usluge kao podrška menadžmentu ljudskih resursa

mr Tadeja Krašna
Iskustvo – nova turistička ponuda

mr Milina Kosanović
Uloga nastave engleskog jezika u stručnom usavršavanju studenata Visoke turističke škole u Beogradu

doc. dr Ivona Jovanović
Turistički i gastronomski vodič „Mišelin“ – publikacija sa stogodišnjom tradicijom

dr Dragan Tešanović, Bojana Kalenjuk, Nikola Kosanović
Svečani obroci-značajan segment turističkog proizvoda na rečnim brodovima

mr Emira Premrov
Percepcija i pravilna primena retoričnog koda kao faktora celokupne međukulturalne komunikacije

Turističko poslovanje 4

dr Đorđe Čomić
Vreme - referentni okvir i supstanca turističke egzistencije

mr Branko Mihailović, mr Zoran Simonović, mr Vesna Paraušić
Organizaciona kultura kao faktor poslovnog uspeha preduzeća

Vlado Galičić, Ph.D., Tea Baldigara, PhD
An applicability study of regression control charts in educational process control

mr Jelisaveta Delić
Obuka prodajnog osoblja u turističkim preduzećima

mr Dragan Bulatović
Ekološko označavanje u turizmu

mr Zorica Jovanov
Položaj Srbije kao turističke destinacije na tržištu Velike Britanije

MA Lazar Kalmić
Uticaj niskobudžetnih avio-kompanija na razvoj turističkih destinacija

MSc Andrea Katić, mr Bela Muhi, Jelena Kovačević, Jasmina Stanković
Perspektive razvoja nautičkog turizma u Vojvodini

mr Bela Muhi
Marketinški aspekti brending strategije seoskog turizma Vojvodine

dr Dragan Tešanović, Bojana Kalenjuk, mr Ivana Blešić
Struktura gastronomske ponude na salašima i njen uticaj na razvoj seoskog turizma

mr Dario Šimičević
Konvencije i konferencije - deo sektora poslovnog turizma u porastu

dr Boža Grafenauer Bratož
Splavarska baština na Dravi kao turistički proizvod

mr Srđan Belij, Marija Belij
Objekti geonasleđa srpskog Podunavlja i uslovi za razvoj geoturizma

dr Zoran Milenković
Joint ventures – naša privredna šansa finansijski i računovodstveni aspect

mr Georgi Genov
Finansiranje turističke destinacije

Nenad Mihailović, mr Momčilo Vasiljević
Revizija finansijskih izveštaja kao preduslov kvalitetne finansijske analize hotelskog preduzeća

dr Ljiljana Kosar
Diverzifikacija ponude u hotelijestvu

doc. dr Andriela Vitić – Ćetković
Inovacije u tehnologiji i ekonomija znanja – refleksija na globalne marketing tokove hotelijerstva

mr Novak Svorcan
Cikličnost poslovnih procesa kao gradivna komponenta modernog hotela

dr Ivo Županović
Problematika ljudskih resursa u turizmu i hotelijerstvu Crne Gore

dr Nebojša Kolarić
Planiranje razvojne i poslovne politike saobraćajnih preduzeća

mr Ivan Milošević
Problemi u procesu usvajanja vokabulara iz engleskog jezika u turizmu i uloga jezičke interferencije

Ivana Stojanović
Uticaj i značaj stranih jezika u razvoju turizma, s posebnim osvrtom na učenje nemačkog jezika kao stranog

mr Emira Premrov
Jezička komunikacija u međukulturnom prostoru

prof. dr Bojana Rilke
Turizam, nasleđe i svetska kulturna baština

Turističko poslovanje 3

dr Rade Stankić, Marko Stankić
Statistička analiza posećenosti turističkih veb-sajtova

dr Đorđe Čomić, Lazar Kalmić
Ulice orijentalnih megalopolisa kao prostori turističke avanture

dr Ljiljana Kosar, Slobodan Rašeta
Primena autsorsinga u hotelijerstvu

mr Branislav Rabotić
Turističko vođenje iz perspektive održivog i eko turizma

dr Svetlana Mihić
Wellness centri Slovenije i njihov uticaj na kvalitet života

dr Dragomir M. Kićović, mr Danijela Vukoičić
Turističko-geografski prikaz Lukovske banje

dr Violeta Tošić
Statistički modeli kao podrška odlučivanju o karakteristikama populacije u turizmu

mr Dario Šimičević
Procesi deglobalizacije i limitiranja u nastupu na turističkom tržištu

mr Dragan Bulatović
Implementacija ekoturizma u nacionalnim parkovima Crne Gore

mr Srđan Belij, Marija Belij
Pozicioniranje Ribarske banje u banjskom turizmu Srbije

mr Georgi Genov
Ka ekološkom menadžmentu u hotelskim preduzećima

mr Novak Svorcan
Osnovne organizacione forme u hotelskom sektoru smeštaja

mr Momčilo Vasiljević, dipl.ecc. Nenad Mihailović
Računovodstveno obuhvatanje posredovanja prilikom prodaje turističkih aranžmana

dr Radovan Marjanović
Verski turizam kao specifičan vid turizma Srbije

dr Živko Kulić, dr Goran Milošević
Nestandardni načini odabira kandidata za prijem u radni odnos

mr Jelisaveta Delić
Obrazovanje i obuka menadžera u turističkim preduzećima

Ivana Zorica
Značaj učenja stranih jezika u obrazovanju kadrova u turizmu

mr Marija Ivanović
Kvalitet kao novi vid upravljanja u turizmu

mr Milan Novović
Prirodni i antropogeni resursi opštine Čačak kao osnova razvoja turizma u budućnosti

Turističko poslovanje 2

Dr Vesna Spasić
PRIMENA STRATEGIJE DIFERENCIRANJA PROIZVODA U POSLOVANJU ORGANIZATORA PUTOVANJA
IMPLEMENTATION OF PRODUCT DIFERENTIATION STRATEGY IN THE BUSINESS OF TRAVEL PROMOTERS

Dr Đorđe Čomić
PRINCIPI POSTMODERNOG TURIZMA
PRINCIPLES OF POST-MODERN TOURISM

Dr Rade Stankić, Marko Stankić
INTELIGENTNI SISTEMI U HOTELSKOM POSLOVANJU
INTELLIGENT SYSTEMS IN HOTEL BUSINESS

Prof. dr Miodrag V. Nikolić
PRINCIPI MARKETING STRATEGIJE TURISTIČKOG FORMATA
PRINCIPLES OF TOURIST FORMAT MARKETING STRATEGY

Prof. dr Radoje Zečević
PODUNAVLJE I BEZBEDNOST U ODNOSU NA PARTNERSTVO ZA MIR I NATO
THE DANUBE REGION AND SAFETY RELATING TO THE PARTNERSHIP FOR PEACE AND NATO

Mr Sandra Jednak, Dr Jovo Jednak
EKONOMSKI RAZVOJ ZEMALJA JUGOISTOČNE EVROPE
ECONOMIC DEVELOPMENT OF SOUTHEAST EUROPEAN COUNTRIES

Mr Branislav Rabotić
INTERPRETACIJA SPOMENIČKOG NASLEĐA U FORMI VOĐENE TURE: “RAZGLEDANJE BEOGRADSKE TVRĐAVE” (1998-2008)
INTERPRETATION OF CULTURAL HERITAGE IN THE FORM OF GUIDED TOUR: “SIGHTSEEING OF BELGRADE FORTRESS” (1998-2008)

Mr Ana Milanović
KLASTERI U TURIZMU – PRIMER SPECIJALNOG REZERVATA PRIRODE ZASAVICA
CLUSTERS IN TOURISM – AN EXAMPLE OF SPECIAL NATURE RESERVE ZASAVICA

Mr Jelena Mihajlović
DRUŠTVENA OSNOVA KAO TAČKA UKRŠTANJA LINGVISTIKE I TURIZMA
THE BASE OF SOCIETY AS A CROSSING POINT OF LINGUISTICS AND TOURISM

Mr Mirjana Obadović
UPOREDNA ANALIZA ANALITIČKIH TEHNIKA UPRAVLJANJA BILANSIMA PREDUZEĆA
COMPARATIVE ANALYSIS OF THE ASSET LIABILITY MANAGEMENT TECHNIQUES

Mr Milan Novović
NAJZNAČAJNIJI ELEMENTI EKONOMSKE OCENE PRIRODNIH TURISTIČKIH VREDNOSTI MORAVIČKOG OKRUGA
THE MOST IMPORTANT ELEMENTS CONCERNING THE EVALUATION OF MORAVICA DISTRICT’S NATURAL TOURIST RESOURCES

Mr Ivan D. Novaković
MOGUĆNOSTI I PERSPEKTIVE ZA RAZVOJ PLANINSKOG TURIZMA I TURISTIČKIH KAPACITETA BRANIČEVSKOG OKRUGA
POSSIBILITIES AND PERSPECTIVES FOR MOUNTAIN TOURISM AND TOURISM CAPACITIES DEVELOPMENT IN BRANIČEVO DISTRICT

Mr Dušan T. Kićović, Dr Dragomir M. Kićović, Dr Ranko Dragović
PERSPEKTIVE RAZVOJA TURIZMA KOMOVA
KOMOVI TOURISM DEVELOPMENT PERSPECTIVES

Slobodan Rašeta
MENADŽMENT KVALITETA U USLUGAMA
QUALITY MANAGEMENT IN SERVICES

Denis Bugar
REGRESIONA JEDNAČINA KAO OSNOVA DUBLJE KVANTITATIVNE ANALIZE TURISTIČKOG PROMETA
REGRESIVE EQUATION AS THE BASIS FOR A DEEPER QUANTITATIVE ANALYSIS OF TOURISM BASED BUSINESS

Turističko poslovanje 1

Dr Slobodan Čerović, Marina Čerović
KARAKTERISTIKE SAVREMENOG TURISTIČKOG TRŽIŠTA
CHARACTERISTICS OF MODERN TOURIST MARKET

Dr Silvana Đurašević

NOVI OBLICI KONCENTRACIJE KOD ORGANIZATORA PUTOVANJA I TURISTIČKIH AGENCIJA
NEW FORMS OF CONCENTRATION IN TOUR OPERATORS AND TRAVEL AGENCIESM

Dr Maja Ćosić
RAZLIKE IZMEĐU PROIZVODA I USLUGA I UTICAJ NA UPRAVLJANJE KVALITETOM USLUGA
DISTINCTIONS BETWEEN PRODUCTS AND SERVICES AND THEIR INFLUENCE ON SERVICES QUALITY MANAGEMENT

Dr Vlastimir Vuković
TURISTIČKI KREDITI I/ILI KREDITNE I PLATNE KARTICE
TOURIST CREDITS AND/OR CREDIT AND DEBIT CARDS

Doc. dr Dobrica Jovičić
ULOGA BENCHMARKING-A U UPRAVLJANJU TURISTIČKIM DESTINACIJAMA
THE ROLE OF BENCHMARKING IN TOURIST DESTINATION MANAGEMENT

Dr Violeta Tošić
IZDVAJANJE NAJVAŽNIJIH FAKTORA TURISTIČKOG PROIZVODA BEOGRADA PRIMENOM METODE GLAVNIH KOMPONENATA
ABSTRACTION OF THE MOST IMPORTANT BELGRADE TOURIST PRODUCT FACTORS APPLYING MAIN COMPONENT METHOD

Dr Jovan Romelić
ATRAKTIVNO-MATERIJALNA OSNOVA I KONTRAKTIVNA ZONA BANJA VOJVODINE U FUNKCIJI TURISTIČKE REKREACIJE
ATTRACTIVE-MATERIAL BASIS AND CONTRACTION ZONE OF VOJVODINA SPAS AS PART OF TOURIST RECREATION

Dr Rajko Marić
ZNAČAJ PRIMENE SAVREMENIH MODELA U UPRAVLJANJU RAZVOJEM TURIZMA NA PLANINI TARI KAO PRIGRANIČNOJ I EKO-TURISTIČKOJ DESTINACIJI
THE IMPORTANCE OF CONTEMPORARY MODELS IN MANAGING TOURISM DEVELOPMENT ON THE MOUNTAIN TARA AS A BORDER AND ECO-TOURISM DESTINATION

Mr Branislav Rabotić
ISTORIJSKO POREKLO I RAZVOJNI PUT TURISTIČKOG VOĐENJA
HISTORIC ORIGIN AND EVOLUTION OF TOURIST GUIDING

Mr Dario Šimičević
PRIMENA PROMOCIJE U PLASMANU DESTINACIJE NA TURISTIČKOM TRŽIŠTU
THE IMPLEMENTATION OF PROMOTION IN DESTINATION SELLING ON THE TOURIST MARKET

Mr Nataša Tanjević
ZAŠTITA POTROŠAČA U SRBIJI
CONSUMER PROTECTION IN SERBIA

Miloš Nicić
SADRŽAJNI ELEMENTI INTERNET PREZENTACIJA TURISTIČKIH ORGANIZACIJA GRADOVA I OPŠTINA SRBIJE
CONSTITUTING ELEMENTS OF SERBIA'S CITIES AND MUNCIPALITIES TOURIST ORGANIZATIONS WEB SITES

Impressum

Glavni i odgovorni urednik / Editor in Chief:
dr Milan Skakun
Članovi redakcije / Editorial Board:
dr Nebojša Kolarić, dr Maja Ćosić, dr Violeta Tošić, dr Snežana Štetić, dr Zoran Milenković, dr Branislav Rabotić, dr Saša Kicošev, dr Lazar Lazić, dr Vidoje Knežević, dr Ljiljana Kosar, dr Predrag Nikić, dr Tea Baldigara, dr Andriela Vitić - Ćetković, mr Jasna Kržin Stepišnik, dr Amelija Tomašević, Edvin Jurin, Anne Gregory,PhD, Terence Clifford,PhD, dr Žika Stojanović

Sekretar redakcije / Editorial Administrator
Sanja Lazarević
Tehnička obrada / Technical support
Čigoja štampa

Časopis izlazi dva puta godišnje / The journal is published two times a year