Visoka turistička škola strukovnih studija Beograd
  
Škola
Opšte
Savet Škole
Nastavnici
Osoblje
KUD
Sportsko društvo
Humanitarne akcije
Foto album
Akreditacija
Javne nabavke
Informator o radu
Lokacija
Kontakt
Nastava
Nastavni plan
Predmeti
Raspored nastave
Konsultacije
Nagrađeni studenti
Ispitna pitanja
Literatura
Stručna praksa
Specijalizacija
Predmeti
Raspored nastavnika po predmetima
Uslovi upisa
Upis 2019 / 20
Pripremna nastava
Uslovi upisa
Dokumenta za prijavu
Kalendar upisa
Pitanja za prijemni
Literatura za prijemni
Testovi sa rešenjima
English
Our Students in Bamberg
Visoka turistička škola strukovnih studija
Beograd
Arhiva vesti
MAR 2024. FEB 2024. JAN 2024. DEC 2023. NOV 2023. OKT 2023. SEP 2023. AVG 2023. JUL 2023. JUN 2023. MAJ 2023. APR 2023. MAR 2023. FEB 2023. JAN 2023. DEC 2022. NOV 2022. OKT 2022. SEP 2022. AVG 2022. JUL 2022. JUN 2022. MAJ 2022. APR 2022. MAR 2022. FEB 2022. JAN 2022. DEC 2021. NOV 2021. OKT 2021. SEP 2021. AVG 2021. JUL 2021. JUN 2021. MAJ 2021. APR 2021. MAR 2021. FEB 2021. JAN 2021. DEC 2020. NOV 2020. OKT 2020. SEP 2020. AVG 2020. JUL 2020. JUN 2020. MAJ 2020. APR 2020. MAR 2020. FEB 2020. JAN 2020. DEC 2019. NOV 2019. OKT 2019. SEP 2019. AVG 2019. JUL 2019. JUN 2019. MAJ 2019. APR 2019. MAR 2019. FEB 2019. JAN 2019. DEC 2018. NOV 2018. OKT 2018. SEP 2018. AVG 2018. JUL 2018. JUN 2018. MAJ 2018. APR 2018. MAR 2018. FEB 2018. JAN 2018. DEC 2017. NOV 2017. OKT 2017. SEP 2017. AVG 2017. JUL 2017. JUN 2017. MAJ 2017. APR 2017. MAR 2017. FEB 2017. JAN 2017. DEC 2016. NOV 2016. OKT 2016. SEP 2016. AVG 2016. JUL 2016. JUN 2016. MAJ 2016. APR 2016. MAR 2016. FEB 2016. JAN 2016. DEC 2015. NOV 2015. OKT 2015. SEP 2015. AVG 2015. JUL 2015. JUN 2015. MAJ 2015. APR 2015. MAR 2015. FEB 2015. JAN 2015. DEC 2014. NOV 2014. OKT 2014. SEP 2014. AVG 2014. JUL 2014. JUN 2014. MAJ 2014. APR 2014. MAR 2014. FEB 2014. JAN 2014. DEC 2013. NOV 2013. OKT 2013. SEP 2013. AVG 2013. JUL 2013. JUN 2013. MAJ 2013. APR 2013. MAR 2013. FEB 2013. JAN 2013. DEC 2012. NOV 2012. OKT 2012. SEP 2012. AVG 2012. JUL 2012. JUN 2012. MAJ 2012. APR 2012. MAR 2012. FEB 2012. JAN 2012. DEC 2011. NOV 2011. OKT 2011. SEP 2011. AVG 2011. JUL 2011. JUN 2011. MAJ 2011. APR 2011. MAR 2011. FEB 2011. JAN 2011. DEC 2010. NOV 2010. OKT 2010. SEP 2010. AVG 2010. JUL 2010. JUN 2010. MAJ 2010. APR 2010. MAR 2010. FEB 2010. JAN 2010. DEC 2009. NOV 2009. OKT 2009. SEP 2009. AVG 2009. JUL 2009. JUN 2009. MAJ 2009. APR 2009. MAR 2009. FEB 2009. JAN 2009. DEC 2008. NOV 2008. OKT 2008. SEP 2008. AVG 2008. JUL 2008. JUN 2008. MAJ 2008. APR 2008. MAR 2008. FEB 2008. JAN 2008. DEC 2007. NOV 2007. OKT 2007. SEP 2007. AVG 2007. JUL 2007. JUN 2007. MAJ 2007. APR 2007. MAR 2007. FEB 2007. JAN 2007. DEC 2006. NOV 2006. OKT 2006. SEP 2006. AVG 2006. JUL 2006. JUN 2006. MAJ 2006. APR 2006. MAR 2006. FEB 2006. JAN 2006. DEC 2005.

DECEMBAR 2015.

24. dec 2015.
Podela uputa za stručnu praksu studentima II i III godine za januar i februar 2016

Studentima II i III godine studija, koji su predali potvrde za samostalno pronalaženje mesta za strucnu praksu u toku januara i februara, uputi za strucnu praksu bice podeljeni u utorak, 29.12.2015.

Uputi ce im biti podeljeni kod dr Daria Šimičevića, kabinet 2, ulaz V u 11.00 časova.

22. dec 2015.
Prijava za volontiranje na sajmu turizma u agenciji Kon Tiki i Big Blue

Pozivaju se svi zainteresovani studenti I, II i III godine studija, koji zele da volontiraju na sajmu turizma u agencijama Kon Tiki i Big Blue, da posalju svoje biografije (CV) na mejl darios@visokaturisticka.edu.rs do 11.01.2015.

Studentima I godine ovo ce biti priznato i kao praksa za I godinu, a studentima II i III godine kao 2 dodatna boda za praksu (starije generacije).

02. dec 2015.
Samostalna prijava za obavljanje stručne prakse, II i III godina, za januar i februar 2016.

Studenti koji samostalno pronalaze gde će obaviti stručnu praksu, a žele da je obave tokom januara i februara 2016. godine dužni su da potvrde ubace u kutiju za stručnu praksu na ulazu V, najkasnije do 21. decembra 2015. godine. Potvrda mora da sadrži sledeće elemente:

  • Da bude izdata na zvaničnom memorandumu turističkog preduzeća ili turističke organizacije
  • Da sadrži ime i prezime studenta koji se prima na stručnu praksu
  • Da sadrži indeks studenta koji se prima na stručnu praksu
  • Da ima naveden period u kome se studenti primaju na stručnu praksu (studenti druge godine moraju da budu 4 nedelje na stručnoj praksi, a studenti III godine 8 nedelja)
  • Da bude overena pečatom i da sadrži potpis odgovornog lica.

NOVEMBAR 2015.

24. nov 2015.
Podela uputa za strucnu praksu studentima II i III godine za decembar 2015

Studentima II i III godine studija, koji su predali potvrde za samostalno pronalaženje mesta za strucnu praksu u toku decembra meseca, uputi za strucnu praksu bice podeljeni u ponedeljak, 30.11.2015.

Uputi ce im biti podeljeni kod dr Daria Šimičevića, kabinet 2, ulaz V u 11.00 časova.

09. nov 2015.
Bodovi za praksu za prisustvo projekcijama Eho Silafest-a - studenti I godine

Obaveštavaju se studenti I godine da će im se prisustvo na EHO SILAFEST-u bodovati sa 5 bodova za stručnu praksu.

Da bi ostvarili bodove potrebno je da prisustvuju sva tri dana projekcijama EHO SILAFEST-a.

Studenti starijih generacija kojima fale dodatna 2 boda za stručnu praksu ostvariće 2 boda ukoliko prisustvuju ovim projekcijama u toku sva tri dana.

EHO SILA FEST traje od 12. do 14. novembra u prostorijama Visoke turističke škole. Više detalja o programu festivala i datumima i terminima projekcija pogledajte na naslovnoj strani web sajta Škole.

05. nov 2015.
Samostalna prijava za obavljanje stručne prakse, II i III godina, za decembar 2015.

Studenti koji samostalno pronalaze gde će obaviti stručnu praksu, a žele da je obave tokom decembra 2015. godine dužni su da potvrde ubace u kutiju za stručnu praksu na ulazu V, najkasnije do 23. novembra 2015. godine. Potvrda mora da sadrži sledeće elemente:

  • Da bude izdata na zvaničnom memorandumu turističkog preduzeća ili turističke organizacije
  • Da sadrži ime i prezime studenta koji se prima na stručnu praksu
  • Da sadrži indeks studenta koji se prima na stručnu praksu
  • Da ima naveden period u kome se studenti primaju na stručnu praksu (studenti druge godine moraju da budu 4 nedelje na stručnoj praksi, a studenti III godine 8 nedelja)
  • Da bude overena pečatom i da sadrži potpis odgovornog lica.
05. nov 2015.
Poziv za studente III godine za strucnu praksu.

Pozivaju se studenti III godine koji su naveli da im Škola nađe mesto za obavljanje stručne prakse u bilo kom periodu, zaključno sa brojem indeksa 150/2013, da se prijave kod dr Daria Šimičevića do četvrtka, 12.11.2015.

Prijava je u kabinetu 2, ulaz V, u terminima konsultacija.

OKTOBAR 2015.

27. okt 2015.
Intervju sa studentima III godine za stručnu praksu na Mećavniku

Svi studenti III godine koji su zainteresovani za obavljanje stručne prakse na Mećavniku treba da dođu na intervju koji će se održati u sredu 4.11.2015. u sali A6 sa početkom u 13.30 časova.

27. okt 2015.
Podela uputa za strucnu praksu studentima II i III godine za novembar 2015

Studentima II i III godine studija, koji su predali potvrde za samostalno pronalaženje mesta za strucnu praksu u toku novembra meseca, uputi za strucnu praksu bice podeljeni u petak, 30.10.2015.

Uputi ce im biti podeljeni kod dr Daria Šimičevića, kabinet 2, ulaz V u 11.00 časova.

23. okt 2015.
Strucna praksa za studente III godine - Kon Tiki

Pozivaju se studenti III godine koji su zainteresovani za obavljanje strucne prakse u Kon Tikiju, počev od novembra meseca, da se prijave najkasnije do petka, 30.10.2015. kod dr Daria Šimičevića u kabinetu 2, ulaz V, u terminima konsultacija.

Broj mesta je ograničen i prednost će imati studenti koji se prvi prijave i ispunjavaju uslove.

19. okt 2015.
Intervju sa studentima II godine za stručnu praksu u Banji Kanjiža

Svi studenti II godine koji su zainteresovani za obavljanje stručne prakse u Banji Kanjiža treba da dođu na intervju koji će se održati u sredu 21.10.2015. u sali A6 sa početkom u 13.20 časova.

16. okt 2015.
Samostalna prijava za obavljanje stručne prakse, II i III godina, za novembar 2015.

Studenti koji samostalno pronalaze gde će obaviti stručnu praksu, a žele da je obave tokom novembra 2015. godine dužni su da potvrde ubace u kutiju za stručnu praksu na ulazu V, najkasnije do 26. oktobra 2015. godine. Potvrda mora da sadrži sledeće elemente:

  • Da bude izdata na zvaničnom memorandumu turističkog preduzeća ili turističke organizacije
  • Da sadrži ime i prezime studenta koji se prima na stručnu praksu
  • Da sadrži indeks studenta koji se prima na stručnu praksu
  • Da ima naveden period u kome se studenti primaju na stručnu praksu (studenti druge godine moraju da budu 4 nedelje na stručnoj praksi, a studenti III godine 8 nedelja)
  • Da bude overena pečatom i da sadrži potpis odgovornog lica.
05. okt 2015.
Prijava studenata II i III godine za obavljanje stručne prakse

Pozivaju se svi studenti II i III godine da se u periodu od 5. do 18. oktobra 2015. opredele za obavljanje stručne prakse u turističkim agencijama, hotelima i turističkim organizacijama.

Studenti se opredeljuju da li će sami tražiti mesto za obavljanje stručne prakse ili će praksu obavljati u preduzećima turističke privrede u koja ih pošalje Škola (u ovom slučaju mogu da stave i željeni termin - kog meseca bi obavljali praksu, s tim da im Škola ne garantuje da će dobiti mesto za praksu u željenom terminu).

Studenti se mogu od 5. oktobra prijaviti preko studentskog sistema INDEKS. Svi studenti koji se nisu opredelili automatski imaju status da sami traže mesto za obavljanje stručne prakse.

SEPTEMBAR 2015.

18. sep 2015.
Stručna praksa I godina (i generacije II i III godine upisane do 2011. kojima fale dodatni bodovi)

Obaveštavaju se svi studenti I godine (KOJI SU SE PRIJAVILI U GRUPU PREKO STUDENTSKOG SISTEMA INDEKS), a koji nemaju ostvarenih 5 bodova za stručnu praksu da će bodove moći ostvariti putem krstarenja Dunavom i Savom u Jahting klubu KEJ i to u utorak, 22.09.2015 u 18.00 časova. Krstarenje je besplatno za sve prijavljene studente.

Studenti su obavezni da se pojave ispred Jahting kluba KEJ u 17.30 časova navedenog dana. Lokacija Jahting kluba Kej je data na mapi na sajtu http://www.klubkej.com/kontakt

Spisak studenata prijavljenih za ovu aktivnost dat je u prilogu.

Svi studenti I godine koji nemaju bodove, a nisu se već prijavili, kao i studenti II i III godine upisani do 2011. kojima fale dodatni bodovi, mogu da se naknadno prijave do utorka u 12 časova putem e-mail adrese darios@visokaturisticka.edu.rs.

10. sep 2015.
Upis bodova za stručnu praksu studentima III godine

Upis bodova za stručnu praksu studentima III godine obaviće se u petak, 18.09.2015. od 11.00 časova u amfiteatru A5.

Studenti treba da imaju indeks, overenu potvrdu o obavljenoj praksi iz turističkog preduzeća, dnevnik prakse i prijavu ispita.

10. sep 2015.
Upis bodova za stručnu praksu studentima II godine

Upis bodova za stručnu praksu studentima II godine obaviće se u četvrtak, 17.09.2015. od 11.00 časova u amfiteatru A5.

Studenti treba da imaju indeks, overenu potvrdu o obavljenoj praksi iz turističkog preduzeća, dnevnik prakse i prijavu ispita.

10. sep 2015.
Upis bodova za stručnu praksu studentima I godine

Upis bodova za stručnu praksu studentima I godine koji su ostvarili svih 5 bodova za praksu obaviće se u sredu, 16.09.2015. od 11.00 časova u amfiteatru A5.

Studenti treba da imaju indeks, overenu potvrdu o obavljenoj praksi iz turističkog preduzeća (ako su na taj način ostvarili bodove) i prijavu ispita.

AVGUST 2015.

27. avg 2015.
Prijava studenata I godine za stručnu praksu

Pozivaju se svi studenti I godine koji nemaju ostvarene sve bodove za stručnu praksu da se preko studentskog sistema INDEKS (Nastava - Grupe i termini) prijave radi evidencije i organizovanja aktivnosti za ostvarivanje bodova za stručnu praksu.

Prijava će biti omogućena do ČETVRTKA, 3. septembra 2015.

JUN 2015.

01. jun 2015.
Upis bodova za obavljenu stručnu praksu za studente I i III godine

Upis bodova za obavljenu stručnu praksu obaviće se u četvrtak, 04.juna 2015. godine i to po sledećem rasporedu:

  • Upis bodova za obavljenu stručnu praksu u III godini studija biće u amfiteatru A1 u 10.30 časova
  • Upis bodova za obavljenu stručnu praksu u I godini studija biće u amfiteatru A1 u 12.30 časova

Studenti III godine treba da imaju potvrdu o izvršenoj praksi koju im izdaje preduzeće u kome su obavili praksu, na memorandumu preduzeća ili turističke organizacije sa pečatom i potpisom, popunjen dnevnik prakse koji je potpisan i overen od preduzeća ili turističke organizacije u kojoj je obavljena praksa i indeks.

Studenti I godine treba da imaju indeks, potvrdu o obavljenoj praksi ili volontiranju u nekom od turističkih preduzeća ili turističkih organizacija ili da su evidentirani na nekoj od aktivnosti u organizaciji Škole za koju je predviđeno upisivanje bodova za praksu.

Svi studenti treba da imaju i prijavu ispita kod sebe koja će im se popuniti prilikom upisa bodova.

01. jun 2015.
Stručna praksa za treću godinu

Podela uputa za obavljanje stručne prakse obaviće se u sredu, 3. Juna 2015. godine, u periodu od 10-12 časova, kancelarija 11 (glavni ulaz).

MAJ 2015.

27. maj 2015.
Upis bodova za obavljenu stručnu praksu za za studente II godine studija

Upis bodova za obavljenu stručnu praksu za studente II godine studija obaviće se u petak, 29.maja 2015. godine u amfiteatru A3 u 13.20 časova.

Studenti treba da imaju potvrdu o izvršenoj praksi koju im izdaje preduzeće u kome su obavili praksu, na memorandumu preduzeća ili turističke organizacije sa pečatom i potpisom, popunjen dnevnik prakse koji je potpisan i overen od preduzeća ili turističke organizacije u kojoj je obavljena praksa i indeks.

Svi studenti treba da imaju i prijavu ispita kod sebe koja će im se popuniti prilikom upisa bodova.

26. maj 2015.
Prijava studenata za praksu u KT Travel

Pozivaju se studenti koji žele da obave stručnu praksu u KT Travel (bivši Kon Tiki) da se prijave na mejl darios@visokaturisticka.edu.rs ili direktno kod dr Daria Šimičevića u kabinetu 2, ulaz V u što kraćem roku.

Praksa počinje od 01. juna 2015. i traje dva meseca.

26. maj 2015.
Podela uputa za stručnu praksu za JUN, JUL i AVGUST za studente II godine

Pozivaju se studenti II godine, koji su samostalno našli mesto za obavljanje stručne prakse u toku juna, jula i avgusta meseca, da u petak 29.05.2015. dođu po upute za stručnu praksu.

Studenti treba da dođu u 11.00 časova, Ulaz V, Kabinet 1 kod mr Jasmine Leković.

13. maj 2015.
Bodovi za strucnu praksu za studente I godine

Pozivaju se studenti I godine da prisustvuju sledećim događajima koji ce se održati u prostorijama Visoke turističke škole:

  • 20. maj 2015. u 11 casova Dan Slovacke
  • 25. maj 2015. u 11 casova Dan Slovenije
  • 27. maj 2015. u 11 casova Dan Rumunije

Studentima I godine koji budu prisustvovali na SVA TRI DOGAĐAJA priznaće se 5 bodova za strucnu praksu.

05. maj 2015.
Samostalna prijava za obavljanje stručne prakse, II i III godina, za jun, jul i avgust 2015.

Studenti koji samostalno pronalaze gde će obaviti stručnu praksu, a žele da je obave tokom juna, jula i avgusta 2015. godine dužni su da potvrde ubace u kutiju za stručnu praksu na ulazu V, najkasnije do 25. maja 2015. godine. Potvrda mora da sadrži sledeće elemente:

  • Da bude izdata na zvaničnom memorandumu turističkog preduzeća ili turističke organizacije
  • Da sadrži ime i prezime studenta koji se prima na stručnu praksu
  • Da sadrži indeks studenta koji se prima na stručnu praksu
  • Da ima naveden period u kome se studenti primaju na stručnu praksu (studenti druge godine moraju da budu 4 nedelje na stručnoj praksi, a studenti III godine 8 nedelja)
  • Da bude overena pečatom i da sadrži potpis odgovornog lica.

APRIL 2015.

24. apr 2015.
Podela uputa za stručnu praksu za MAJ (jun, jul i avgust) za studente III godine

Pozivaju se studenti III godine, koji su samostalno našli mesto za obavljanje stručne prakse u toku maja meseca, da u četvrtak 30.04.2015. dođu po upute za stručnu praksu.
Studenti treba da dođu u 12.30 časova, ulaz V, kabinet 7 kod dr Jelisavete Vučković.

Studenti koji su se opredelili da im Škola nađe mesto za obavljanje prakse u maju, junu, julu, avgustu kao i studenti koji nisu naveli tačan termin u kome žele da ih Škola pošalje na praksu treba da se jave u ponedeljak, 04. maja u 13,30 časova u Kancelariju 11(Glavni ulaz).

24. apr 2015.
Podela uputa za stručnu praksu za MAJ (jun, jul i avgust) za studente II godine

Pozivaju se studenti II godine, koji su samostalno našli mesto za obavljanje stručne prakse u toku maja meseca, da u sredu 29.04.2015. dođu po upute za stručnu praksu.

Studenti treba da dođu u 10.00 časova, Ulaz V, Kabinet 1 kod mr Jasmine Leković.

Studenti koji su se opredelili da im Škola nađe mesto za obavljanje prakse u maju, junu, julu, avgustu kao i studenti koji nisu naveli tacan termin u kome žele da ih Škola pošalje na praksu treba da se jave u ovom istom terminu.

07. apr 2015.
Samostalna prijava za obavljanje stručne prakse, II i III godina, za maj 2015.

Studenti koji samostalno pronalaze gde će obaviti stručnu praksu, a žele da je obave tokom maja 2015. godine dužni su da potvrde ubace u kutiju za stručnu praksu na ulazu V, najkasnije do 23. aprila 2015. godine. Potvrda mora da sadrži sledeće elemente:

  • Da bude izdata na zvaničnom memorandumu turističkog preduzeća ili turističke organizacije
  • Da sadrži ime i prezime studenta koji se prima na stručnu praksu
  • Da sadrži indeks studenta koji se prima na stručnu praksu
  • Da ima naveden period u kome se studenti primaju na stručnu praksu (studenti druge godine moraju da budu 4 nedelje na stručnoj praksi, a studenti III godine 8 nedelja)
  • Da bude overena pečatom i da sadrži potpis odgovornog lica.

MART 2015.

31. mar 2015.
Prijava studenata za strucnu praksu u Domu omladine Beograd

Pozivaju se studenti II i III godine studija koji su zainteresovani za obavljanje stručne prakse u Domu omladine Beograd, a u saradnji sa Turističkom organizacijom Beograda i Turističkom organizacijom Srbije, da se prijave u što kraćem roku jer je broj mesta za sada ograničen.

Stručna praksa će trajati 2 meseca i u obzir dolaze prijave studenata III i II godine studija.

Sva pitanja u vezi sa obavljanjem stručne prakse u Domu omladine i prijave koje će sadržati vašu biografiju pošaljite na e-mail darios@visokaturisticka.edu.rs

26. mar 2015.
Praksa za studente treće godine

Pozivaju se svi studenti treće godine koji su izabrali opciju da im Škola obezbedi mesto za obavljanje stručne prakse u aprilu, da prisustvuju sastanku u utorak 31. marta 2015. godine u kancelariji 11 (glavni ulaz) sa početkom u 13 časova.

24. mar 2015.
Raspored nastavnika za Stručnu praksu

Raspored nastavnika za Stručnu praksu po godinama studija.

24. mar 2015.
Podela uputa za stručnu praksu za APRIL za studente III godine

Pozivaju se studenti III godine, koji su samostalno našli mesto za obavljanje stručne prakse, da u ponedeljak 30.03.2015. dođu po upute za stručnu praksu.

Studenti treba da dođu u 11.00 časova, Glavni ulaz, Kancelarija 11 kod Vladimira Pavkovića, MA.

23. mar 2015.
Podela uputa za stručnu praksu za APRIL za studente II godine

Pozivaju se studenti II godine, koji su se opredelili da im Škola pronađe mesto za obavljanje stručne prakse u APRILU mesecu kao i oni koji su samostalno našli mesto za obavljanje stručne prakse u istom mesecu, da u četvrtak 26.03.2015. dođu po upute za stručnu praksu.

Studenti treba da dođu u 11.00 časova, Kabinet 1 kod mr Jasmine Leković.

23. mar 2015.
Upis bodova za obavljenu stručnu praksu

Upis bodova za obavljenu stručnu praksu obaviće se u ponedeljak, 06.aprila 2015. godine i to po sledećem rasporedu:

  • Upis bodova za obavljenu stručnu praksu u I godini studija biće u amfiteatru A1 u 13.30 časova
  • Upis bodova za obavljenu stručnu praksu u II godini studija biće u amfiteatru A2 u 13.30 časova
  • Upis bodova za obavljenu stručnu praksu u III godini studija biće u amfiteatru A3 u 13.30 časova

Studenti II i III godine treba da imaju potvrdu o izvršenoj praksi koju im izdaje preduzeće u kome su obavili praksu, na memorandumu preduzeća ili turističke organizacije sa pečatom i potpisom, popunjen dnevnik prakse koji je potpisan i overen od preduzeća ili turističke organizacije u kojoj je obavljena praksa i indeks.

Studenti I godine treba da imaju indeks, potvrdu o obavljenoj praksi ili volontiranju u nekom od turističkih preduzeća ili turističkih organizacija ili da su evidentirani na nekoj od aktivnosti u organizaciji Škole za koju je predviđeno upisivanje bodova za praksu.

Svi studenti treba da imaju i prijavu ispita kod sebe koja će im se popuniti prilikom upisa bodova.

FEBRUAR 2015.

25. feb 2015.
Samostalna prijava za obavljanje stručne prakse, II i III godina, za april 2015.

Studenti koji samostalno pronalaze gde će obaviti stručnu praksu, a žele da je obave tokom aprila 2015. godine dužni su da potvrde ubace u kutiju za stručnu praksu na ulazu V, najkasnije do 20. marta 2015. godine. Potvrda mora da sadrži sledeće elemente:

  • Da bude izdata na zvaničnom memorandumu turističkog preduzeća ili turističke organizacije
  • Da sadrži ime i prezime studenta koji se prima na stručnu praksu
  • Da sadrži indeks studenta koji se prima na stručnu praksu
  • Da ima naveden period u kome se studenti primaju na stručnu praksu (studenti druge godine moraju da budu 4 nedelje na stručnoj praksi, a studenti III godine 8 nedelja)
  • Da bude overena pečatom i da sadrži potpis odgovornog lica.
22. feb 2015.
Podela uputa za stručnu praksu za MART za studente II godine

Pozivaju se studenti II godine, koji su se opredelili da im Škola pronađe mesto za obavljanje stručne prakse u MARTU mesecu, da u četvrtak 26.02.2015. dođu po upute.

Studenti treba da dođu po upute u 11.00 časova, Kabinet 1 kod mr Jasmine Leković.

19. feb 2015.
Stručna praksa - studenti III godine

Pozivaju se svi studenti III godine koji su se opredelili za opciju da im Škola obezbedi mogućnost obavljanja stručne prakse u martu da prisustvuju sastanku koji će se održati u ponedeljak, 23. februara 2015. godine u kancelariji 11 (glavni ulaz) sa početkom u 13:30.

10. feb 2015.
Stručna praksa - Volontiranje na sajmu turizma na štandu Turističke Organizacije Beograda (TOB)

Svi studenti koji su zainteresovani za volontiranje na Sajmu turizma na štandu TOB-a treba da se prijave kod dr Daria Šimičevića u kabinetu 2, ulaz V, u terminu konsultacija ili da prijavu sa ličnim podacima (ime i prezime, broj indeksa i telefon) pošalju na e-mail darios@visokaturisticka.edu.rs.

Rok za prijavu je do četvrtka, 12.02.2014. u 15.00 časova.

Uslov za prijavu je da studenti odlicno znaju engleski jezik.

JANUAR 2015.

26. jan 2015.
Podela uputa za stručnu praksu za FEBRUAR

Pozivaju se studenti II i III godine, koji su se opredelili da im Škola pronađe mesto za obavljanje stručne prakse u FEBRUARU mesecu, da u ponedeljak 02.02.2015. dođu po upute.

Studenti treba da dođu po upute po sledećem rasporedu:

  • Studenti II godine u 11.00 časova, Kabinet 1 kod mr Jasmine Leković
  • Studenti III godine u 11.00 časova, Kabinet 2 kod dr Daria Šimičevića

26. jan 2015.
Stručna praksa - Volontiranje na sajmu turizma na štandu Kon Tiki Travel - dodatni rok za prijavu

Svi studenti koji su zainteresovani za volontiranje na Sajmu turizma na štandu Kon Tiki Travel treba da do pošalju svoj CV (biografiju) na e-mail darios@visokaturisticka.edu.rs.

Sve biografije će biti prosleđene Kon Tikiju koji će studente kontaktirati i obaviti razgovore sa njima.

CV obavezno mora da sadrži kontakt podatke studenata (broj mobilnog telefona i e-mail)

Studentima II i III godine ovo volontiranje će se računati u okviru stručne prakse kao dodatne aktivnosti sa 2 boda (generacije koje su se upisale zakljucno sa 2011 godinom), a strudentima I godine kao kompletna stručna praksa sa 5 bodova.

Rok za prijavu je produžen do petka, 30.01.2014. u 12.00 časova.

23. jan 2015.
Podela uputa za strucnu praksu za februar i mart

U sredu 28.01.2015. godine podeliće se uputi za stručnu praksu za februar i mart mesec studentima II i III godine koji su sami našli mesto za obavljanje stručne prakse. Podela uputa obaviće se po sledećem rasporedu:

  • Podela uputa za studente II godine od 11.00 do 11.30 časova u Kabinetu 1 kod mr Jasmine Leković
  • Podela uputa za studente III godine od 12.00 do 12.30 časova u Kabinetu 2 kod dr Daria Šimičevića

20. jan 2015.
Stručna praksa - Volontiranje na sajmu turizma na štandu Kon Tiki Travel

Svi studenti koji su zainteresovani za volontiranje na Sajmu turizma na štandu Kon Tiki Travel treba da do ponedeljka, 26.01.2014. u 12.00 časova pošalju svoj CV (biografiju) na e-mail darios@visokaturisticka.edu.rs.

Sve biografije će biti prosleđene Kon Tikiju koji će studente kontaktirati i obaviti razgovore sa njima.

CV obavezno mora da sadrži kontakt podatke studenata (broj mobilnog telefona i e-mail)

Studentima II i III godine ovo volontiranje će se računati u okviru stručne prakse kao dodatne aktivnosti sa 2 boda (generacije koje su se upisale zakljucno sa 2011 godinom), a strudentima I godine kao kompletna stručna praksa sa 5 bodova.

20. jan 2015.
VAŽNO OBAVEŠTENJE

Upis bodova iz stručne prakse obavljaće se ISKLJUČIVO u terminima koji se objavljuju na sajtu Visoke turističke škole u delu vesti vezanih za stručnu praksu, a koje će određivati i zakazivati rukovodilac stručne prakse.

Upis bodova NEĆE biti moguć u drugim terminima, što znači da NEĆE biti moguće upisivati bodove ni u okviru termina za konsultacije kod profesora i stručnih saradnika zaduženih za stručnu praksu.

Samo u HITNIM slučajevima (a pod hitnim slučajem se podrazumeva samo slučaj kada se ostvari pravo na odbranu diplomskog rada, a zbog nekog razloga bodovi iz stručne prakse nisu upisani u indeks) biće moguće upisati bodove iz stručne prakse i van termina za upis bodova i to kod rukovodioca stručne prakse dr Daria Šimičevića (ISKLJUČIVO u terminu kada profesor ima konsultacije).

Svi studenti koji nemaju naveden hitan slučaj dužni su da sačekaju neki od redovnih termina za upis bodova.

adresa Bulevar Zorana Đinđića 152a, 11070 Beograd
fax 011/ 2698 205
telefon 011/ 2698 222, 2698 206, 3196 630, 3196 631 MB 17642162
e-mail info@visokaturisticka.edu.rs PIB 104266365
web www.visokaturisticka.edu.rs žiro račun 840-2056666-09