DECEMBAR 2015.
Studentima II i III godine studija, koji su predali potvrde za samostalno pronalaženje mesta za strucnu praksu u toku januara i februara, uputi za strucnu praksu bice podeljeni u utorak, 29.12.2015.
Uputi ce im biti podeljeni kod dr Daria Šimičevića, kabinet 2, ulaz V u 11.00 časova.
Pozivaju se svi zainteresovani studenti I, II i III godine studija, koji zele da volontiraju na sajmu turizma u agencijama Kon Tiki i Big Blue, da posalju svoje biografije (CV) na mejl darios@visokaturisticka.edu.rs do 11.01.2015.
Studentima I godine ovo ce biti priznato i kao praksa za I godinu, a studentima II i III godine kao 2 dodatna boda za praksu (starije generacije).
Studenti koji samostalno pronalaze gde će obaviti stručnu praksu, a žele da je obave tokom januara i februara 2016. godine dužni su da potvrde ubace u kutiju za stručnu praksu na ulazu V, najkasnije do 21. decembra 2015. godine. Potvrda mora da sadrži sledeće elemente:
- Da bude izdata na zvaničnom memorandumu turističkog preduzeća ili turističke organizacije
- Da sadrži ime i prezime studenta koji se prima na stručnu praksu
- Da sadrži indeks studenta koji se prima na stručnu praksu
- Da ima naveden period u kome se studenti primaju na stručnu praksu (studenti druge godine moraju da budu 4 nedelje na stručnoj praksi, a studenti III godine 8 nedelja)
- Da bude overena pečatom i da sadrži potpis odgovornog lica.
NOVEMBAR 2015.
Studentima II i III godine studija, koji su predali potvrde za samostalno pronalaženje mesta za strucnu praksu u toku decembra meseca, uputi za strucnu praksu bice podeljeni u ponedeljak, 30.11.2015.
Uputi ce im biti podeljeni kod dr Daria Šimičevića, kabinet 2, ulaz V u 11.00 časova.
Obaveštavaju se studenti I godine da će im se prisustvo na EHO SILAFEST-u bodovati sa 5 bodova za stručnu praksu.
Da bi ostvarili bodove potrebno je da prisustvuju sva tri dana projekcijama EHO SILAFEST-a.
Studenti starijih generacija kojima fale dodatna 2 boda za stručnu praksu ostvariće 2 boda ukoliko prisustvuju ovim projekcijama u toku sva tri dana.
EHO SILA FEST traje od 12. do 14. novembra u prostorijama Visoke turističke škole. Više detalja o programu festivala i datumima i terminima projekcija pogledajte na naslovnoj strani web sajta Škole.
Studenti koji samostalno pronalaze gde će obaviti stručnu praksu, a žele da je obave tokom decembra 2015. godine dužni su da potvrde ubace u kutiju za stručnu praksu na ulazu V, najkasnije do 23. novembra 2015. godine. Potvrda mora da sadrži sledeće elemente:
- Da bude izdata na zvaničnom memorandumu turističkog preduzeća ili turističke organizacije
- Da sadrži ime i prezime studenta koji se prima na stručnu praksu
- Da sadrži indeks studenta koji se prima na stručnu praksu
- Da ima naveden period u kome se studenti primaju na stručnu praksu (studenti druge godine moraju da budu 4 nedelje na stručnoj praksi, a studenti III godine 8 nedelja)
- Da bude overena pečatom i da sadrži potpis odgovornog lica.
Pozivaju se studenti III godine koji su naveli da im Škola nađe mesto za obavljanje stručne prakse u bilo kom periodu, zaključno sa brojem indeksa 150/2013, da se prijave kod dr Daria Šimičevića do četvrtka, 12.11.2015.
Prijava je u kabinetu 2, ulaz V, u terminima konsultacija.
OKTOBAR 2015.
Svi studenti III godine koji su zainteresovani za obavljanje stručne prakse na Mećavniku treba da dođu na intervju koji će se održati u sredu 4.11.2015. u sali A6 sa početkom u 13.30 časova.
Studentima II i III godine studija, koji su predali potvrde za samostalno pronalaženje mesta za strucnu praksu u toku novembra meseca, uputi za strucnu praksu bice podeljeni u petak, 30.10.2015.
Uputi ce im biti podeljeni kod dr Daria Šimičevića, kabinet 2, ulaz V u 11.00 časova.
Pozivaju se studenti III godine koji su zainteresovani za obavljanje strucne prakse u Kon Tikiju, počev od novembra meseca, da se prijave najkasnije do petka, 30.10.2015. kod dr Daria Šimičevića u kabinetu 2, ulaz V, u terminima konsultacija.
Broj mesta je ograničen i prednost će imati studenti koji se prvi prijave i ispunjavaju uslove.
Svi studenti II godine koji su zainteresovani za obavljanje stručne prakse u Banji Kanjiža treba da dođu na intervju koji će se održati u sredu 21.10.2015. u sali A6 sa početkom u 13.20 časova.
Studenti koji samostalno pronalaze gde će obaviti stručnu praksu, a žele da je obave tokom novembra 2015. godine dužni su da potvrde ubace u kutiju za stručnu praksu na ulazu V, najkasnije do 26. oktobra 2015. godine. Potvrda mora da sadrži sledeće elemente:
- Da bude izdata na zvaničnom memorandumu turističkog preduzeća ili turističke organizacije
- Da sadrži ime i prezime studenta koji se prima na stručnu praksu
- Da sadrži indeks studenta koji se prima na stručnu praksu
- Da ima naveden period u kome se studenti primaju na stručnu praksu (studenti druge godine moraju da budu 4 nedelje na stručnoj praksi, a studenti III godine 8 nedelja)
- Da bude overena pečatom i da sadrži potpis odgovornog lica.
Pozivaju se svi studenti II i III godine da se u periodu od 5. do 18. oktobra 2015. opredele za obavljanje stručne prakse u turističkim agencijama, hotelima i turističkim organizacijama.
Studenti se opredeljuju da li će sami tražiti mesto za obavljanje stručne prakse ili će praksu obavljati u preduzećima turističke privrede u koja ih pošalje Škola (u ovom slučaju mogu da stave i željeni termin - kog meseca bi obavljali praksu, s tim da im Škola ne garantuje da će dobiti mesto za praksu u željenom terminu).
Studenti se mogu od 5. oktobra prijaviti preko studentskog sistema INDEKS. Svi studenti koji se nisu opredelili automatski imaju status da sami traže mesto za obavljanje stručne prakse.
SEPTEMBAR 2015.
Obaveštavaju se svi studenti I godine (KOJI SU SE PRIJAVILI U GRUPU PREKO STUDENTSKOG SISTEMA INDEKS), a koji nemaju ostvarenih 5 bodova za stručnu praksu da će bodove moći ostvariti putem krstarenja Dunavom i Savom u Jahting klubu KEJ i to u utorak, 22.09.2015 u 18.00 časova. Krstarenje je besplatno za sve prijavljene studente.
Studenti su obavezni da se pojave ispred Jahting kluba KEJ u 17.30 časova navedenog dana. Lokacija Jahting kluba Kej je data na mapi na sajtu http://www.klubkej.com/kontakt
Spisak studenata prijavljenih za ovu aktivnost dat je u prilogu.
Svi studenti I godine koji nemaju bodove, a nisu se već prijavili, kao i studenti II i III godine upisani do 2011. kojima fale dodatni bodovi, mogu da se naknadno prijave do utorka u 12 časova putem e-mail adrese darios@visokaturisticka.edu.rs.
Upis bodova za stručnu praksu studentima III godine obaviće se u petak, 18.09.2015. od 11.00 časova u amfiteatru A5.
Studenti treba da imaju indeks, overenu potvrdu o obavljenoj praksi iz turističkog preduzeća, dnevnik prakse i prijavu ispita.
Upis bodova za stručnu praksu studentima II godine obaviće se u četvrtak, 17.09.2015. od 11.00 časova u amfiteatru A5.
Studenti treba da imaju indeks, overenu potvrdu o obavljenoj praksi iz turističkog preduzeća, dnevnik prakse i prijavu ispita.
Upis bodova za stručnu praksu studentima I godine koji su ostvarili svih 5 bodova za praksu obaviće se u sredu, 16.09.2015. od 11.00 časova u amfiteatru A5.
Studenti treba da imaju indeks, overenu potvrdu o obavljenoj praksi iz turističkog preduzeća (ako su na taj način ostvarili bodove) i prijavu ispita.
AVGUST 2015.
Pozivaju se svi studenti I godine koji nemaju ostvarene sve bodove za stručnu praksu da se preko studentskog sistema INDEKS (Nastava - Grupe i termini) prijave radi evidencije i organizovanja aktivnosti za ostvarivanje bodova za stručnu praksu.
Prijava će biti omogućena do ČETVRTKA, 3. septembra 2015.
JUN 2015.
Upis bodova za obavljenu stručnu praksu obaviće se u četvrtak, 04.juna 2015. godine i to po sledećem rasporedu:
- Upis bodova za obavljenu stručnu praksu u III godini studija biće u amfiteatru A1 u 10.30 časova
- Upis bodova za obavljenu stručnu praksu u I godini studija biće u amfiteatru A1 u 12.30 časova
Studenti III godine treba da imaju potvrdu o izvršenoj praksi koju im izdaje preduzeće u kome su obavili praksu, na memorandumu preduzeća ili turističke organizacije sa pečatom i potpisom, popunjen dnevnik prakse koji je potpisan i overen od preduzeća ili turističke organizacije u kojoj je obavljena praksa i indeks.
Studenti I godine treba da imaju indeks, potvrdu o obavljenoj praksi ili volontiranju u nekom od turističkih preduzeća ili turističkih organizacija ili da su evidentirani na nekoj od aktivnosti u organizaciji Škole za koju je predviđeno upisivanje bodova za praksu.
Svi studenti treba da imaju i prijavu ispita kod sebe koja će im se popuniti prilikom upisa bodova.
Podela uputa za obavljanje stručne prakse obaviće se u sredu, 3. Juna 2015. godine, u periodu od 10-12 časova, kancelarija 11 (glavni ulaz).
MAJ 2015.
Upis bodova za obavljenu stručnu praksu za studente II godine studija obaviće se u petak, 29.maja 2015. godine u amfiteatru A3 u 13.20 časova.
Studenti treba da imaju potvrdu o izvršenoj praksi koju im izdaje preduzeće u kome su obavili praksu, na memorandumu preduzeća ili turističke organizacije sa pečatom i potpisom, popunjen dnevnik prakse koji je potpisan i overen od preduzeća ili turističke organizacije u kojoj je obavljena praksa i indeks.
Svi studenti treba da imaju i prijavu ispita kod sebe koja će im se popuniti prilikom upisa bodova.
Pozivaju se studenti koji žele da obave stručnu praksu u KT Travel (bivši Kon Tiki) da se prijave na mejl darios@visokaturisticka.edu.rs ili direktno kod dr Daria Šimičevića u kabinetu 2, ulaz V u što kraćem roku.
Praksa počinje od 01. juna 2015. i traje dva meseca.
Pozivaju se studenti II godine, koji su samostalno našli mesto za obavljanje stručne prakse u toku juna, jula i avgusta meseca, da u petak 29.05.2015. dođu po upute za stručnu praksu.
Studenti treba da dođu u 11.00 časova, Ulaz V, Kabinet 1 kod mr Jasmine Leković.
Pozivaju se studenti I godine da prisustvuju sledećim događajima koji ce se održati u prostorijama Visoke turističke škole:
- 20. maj 2015. u 11 casova Dan Slovacke
- 25. maj 2015. u 11 casova Dan Slovenije
- 27. maj 2015. u 11 casova Dan Rumunije
Studentima I godine koji budu prisustvovali na SVA TRI DOGAĐAJA priznaće se 5 bodova za strucnu praksu.
Studenti koji samostalno pronalaze gde će obaviti stručnu praksu, a žele da je obave tokom juna, jula i avgusta 2015. godine dužni su da potvrde ubace u kutiju za stručnu praksu na ulazu V, najkasnije do 25. maja 2015. godine. Potvrda mora da sadrži sledeće elemente:
- Da bude izdata na zvaničnom memorandumu turističkog preduzeća ili turističke organizacije
- Da sadrži ime i prezime studenta koji se prima na stručnu praksu
- Da sadrži indeks studenta koji se prima na stručnu praksu
- Da ima naveden period u kome se studenti primaju na stručnu praksu (studenti druge godine moraju da budu 4 nedelje na stručnoj praksi, a studenti III godine 8 nedelja)
- Da bude overena pečatom i da sadrži potpis odgovornog lica.
APRIL 2015.
Pozivaju se studenti III godine, koji su samostalno našli mesto za obavljanje stručne prakse u toku maja meseca, da u četvrtak 30.04.2015. dođu po upute za stručnu praksu.
Studenti treba da dođu u 12.30 časova, ulaz V, kabinet 7 kod dr Jelisavete Vučković.
Studenti koji su se opredelili da im Škola nađe mesto za obavljanje prakse u maju, junu, julu, avgustu kao i studenti koji nisu naveli tačan termin u kome žele da ih Škola pošalje na praksu treba da se jave u ponedeljak, 04. maja u 13,30 časova u Kancelariju 11(Glavni ulaz).
Pozivaju se studenti II godine, koji su samostalno našli mesto za obavljanje stručne prakse u toku maja meseca, da u sredu 29.04.2015. dođu po upute za stručnu praksu.
Studenti treba da dođu u 10.00 časova, Ulaz V, Kabinet 1 kod mr Jasmine Leković.
Studenti koji su se opredelili da im Škola nađe mesto za obavljanje prakse u maju, junu, julu, avgustu kao i studenti koji nisu naveli tacan termin u kome žele da ih Škola pošalje na praksu treba da se jave u ovom istom terminu.
Studenti koji samostalno pronalaze gde će obaviti stručnu praksu, a žele da je obave tokom maja 2015. godine dužni su da potvrde ubace u kutiju za stručnu praksu na ulazu V, najkasnije do 23. aprila 2015. godine. Potvrda mora da sadrži sledeće elemente:
- Da bude izdata na zvaničnom memorandumu turističkog preduzeća ili turističke organizacije
- Da sadrži ime i prezime studenta koji se prima na stručnu praksu
- Da sadrži indeks studenta koji se prima na stručnu praksu
- Da ima naveden period u kome se studenti primaju na stručnu praksu (studenti druge godine moraju da budu 4 nedelje na stručnoj praksi, a studenti III godine 8 nedelja)
- Da bude overena pečatom i da sadrži potpis odgovornog lica.
MART 2015.
Pozivaju se studenti II i III godine studija koji su zainteresovani za obavljanje stručne prakse u Domu omladine Beograd, a u saradnji sa Turističkom organizacijom Beograda i Turističkom organizacijom Srbije, da se prijave u što kraćem roku jer je broj mesta za sada ograničen.
Stručna praksa će trajati 2 meseca i u obzir dolaze prijave studenata III i II godine studija.
Sva pitanja u vezi sa obavljanjem stručne prakse u Domu omladine i prijave koje će sadržati vašu biografiju pošaljite na e-mail darios@visokaturisticka.edu.rs
Pozivaju se svi studenti treće godine koji su izabrali opciju da im Škola obezbedi mesto za obavljanje stručne prakse u aprilu, da prisustvuju sastanku u utorak 31. marta 2015. godine u kancelariji 11 (glavni ulaz) sa početkom u 13 časova.
Raspored nastavnika za Stručnu praksu po godinama studija.
Pozivaju se studenti III godine, koji su samostalno našli mesto za obavljanje stručne prakse, da u ponedeljak 30.03.2015. dođu po upute za stručnu praksu.
Studenti treba da dođu u 11.00 časova, Glavni ulaz, Kancelarija 11 kod Vladimira Pavkovića, MA.
Pozivaju se studenti II godine, koji su se opredelili da im Škola pronađe mesto za obavljanje stručne prakse u APRILU mesecu kao i oni koji su samostalno našli mesto za obavljanje stručne prakse u istom mesecu, da u četvrtak 26.03.2015. dođu po upute za stručnu praksu.
Studenti treba da dođu u 11.00 časova, Kabinet 1 kod mr Jasmine Leković.
Upis bodova za obavljenu stručnu praksu obaviće se u ponedeljak, 06.aprila 2015. godine i to po sledećem rasporedu:
- Upis bodova za obavljenu stručnu praksu u I godini studija biće u amfiteatru A1 u 13.30 časova
- Upis bodova za obavljenu stručnu praksu u II godini studija biće u amfiteatru A2 u 13.30 časova
- Upis bodova za obavljenu stručnu praksu u III godini studija biće u amfiteatru A3 u 13.30 časova
Studenti II i III godine treba da imaju potvrdu o izvršenoj praksi koju im izdaje preduzeće u kome su obavili praksu, na memorandumu preduzeća ili turističke organizacije sa pečatom i potpisom, popunjen dnevnik prakse koji je potpisan i overen od preduzeća ili turističke organizacije u kojoj je obavljena praksa i indeks.
Studenti I godine treba da imaju indeks, potvrdu o obavljenoj praksi ili volontiranju u nekom od turističkih preduzeća ili turističkih organizacija ili da su evidentirani na nekoj od aktivnosti u organizaciji Škole za koju je predviđeno upisivanje bodova za praksu.
Svi studenti treba da imaju i prijavu ispita kod sebe koja će im se popuniti prilikom upisa bodova.
FEBRUAR 2015.
Studenti koji samostalno pronalaze gde će obaviti stručnu praksu, a žele da je obave tokom aprila 2015. godine dužni su da potvrde ubace u kutiju za stručnu praksu na ulazu V, najkasnije do 20. marta 2015. godine. Potvrda mora da sadrži sledeće elemente:
- Da bude izdata na zvaničnom memorandumu turističkog preduzeća ili turističke organizacije
- Da sadrži ime i prezime studenta koji se prima na stručnu praksu
- Da sadrži indeks studenta koji se prima na stručnu praksu
- Da ima naveden period u kome se studenti primaju na stručnu praksu (studenti druge godine moraju da budu 4 nedelje na stručnoj praksi, a studenti III godine 8 nedelja)
- Da bude overena pečatom i da sadrži potpis odgovornog lica.
Pozivaju se studenti II godine, koji su se opredelili da im Škola pronađe mesto za obavljanje stručne prakse u MARTU mesecu, da u četvrtak 26.02.2015. dođu po upute.
Studenti treba da dođu po upute u 11.00 časova, Kabinet 1 kod mr Jasmine Leković.
Pozivaju se svi studenti III godine koji su se opredelili za opciju da im Škola obezbedi mogućnost obavljanja stručne prakse u martu da prisustvuju sastanku koji će se održati u ponedeljak, 23. februara 2015. godine u kancelariji 11 (glavni ulaz) sa početkom u 13:30.
Svi studenti koji su zainteresovani za volontiranje na Sajmu turizma na štandu TOB-a treba da se prijave kod dr Daria Šimičevića u kabinetu 2, ulaz V, u terminu konsultacija ili da prijavu sa ličnim podacima (ime i prezime, broj indeksa i telefon) pošalju na e-mail darios@visokaturisticka.edu.rs.
Rok za prijavu je do četvrtka, 12.02.2014. u 15.00 časova.
Uslov za prijavu je da studenti odlicno znaju engleski jezik.
JANUAR 2015.
Pozivaju se studenti II i III godine, koji su se opredelili da im Škola pronađe mesto za obavljanje stručne prakse u FEBRUARU mesecu, da u ponedeljak 02.02.2015. dođu po upute.
Studenti treba da dođu po upute po sledećem rasporedu:
- Studenti II godine u 11.00 časova, Kabinet 1 kod mr Jasmine Leković
- Studenti III godine u 11.00 časova, Kabinet 2 kod dr Daria Šimičevića
Svi studenti koji su zainteresovani za volontiranje na Sajmu turizma na štandu Kon Tiki Travel treba da do pošalju svoj CV (biografiju) na e-mail darios@visokaturisticka.edu.rs.
Sve biografije će biti prosleđene Kon Tikiju koji će studente kontaktirati i obaviti razgovore sa njima.
CV obavezno mora da sadrži kontakt podatke studenata (broj mobilnog telefona i e-mail)
Studentima II i III godine ovo volontiranje će se računati u okviru stručne prakse kao dodatne aktivnosti sa 2 boda (generacije koje su se upisale zakljucno sa 2011 godinom), a strudentima I godine kao kompletna stručna praksa sa 5 bodova.
Rok za prijavu je produžen do petka, 30.01.2014. u 12.00 časova.
U sredu 28.01.2015. godine podeliće se uputi za stručnu praksu za februar i mart mesec studentima II i III godine koji su sami našli mesto za obavljanje stručne prakse. Podela uputa obaviće se po sledećem rasporedu:
- Podela uputa za studente II godine od 11.00 do 11.30 časova u Kabinetu 1 kod mr Jasmine Leković
- Podela uputa za studente III godine od 12.00 do 12.30 časova u Kabinetu 2 kod dr Daria Šimičevića
Svi studenti koji su zainteresovani za volontiranje na Sajmu turizma na štandu Kon Tiki Travel treba da do ponedeljka, 26.01.2014. u 12.00 časova pošalju svoj CV (biografiju) na e-mail darios@visokaturisticka.edu.rs.
Sve biografije će biti prosleđene Kon Tikiju koji će studente kontaktirati i obaviti razgovore sa njima.
CV obavezno mora da sadrži kontakt podatke studenata (broj mobilnog telefona i e-mail)
Studentima II i III godine ovo volontiranje će se računati u okviru stručne prakse kao dodatne aktivnosti sa 2 boda (generacije koje su se upisale zakljucno sa 2011 godinom), a strudentima I godine kao kompletna stručna praksa sa 5 bodova.
Upis bodova iz stručne prakse obavljaće se ISKLJUČIVO u terminima koji se objavljuju na sajtu Visoke turističke škole u delu vesti vezanih za stručnu praksu, a koje će određivati i zakazivati rukovodilac stručne prakse.
Upis bodova NEĆE biti moguć u drugim terminima, što znači da NEĆE biti moguće upisivati bodove ni u okviru termina za konsultacije kod profesora i stručnih saradnika zaduženih za stručnu praksu.
Samo u HITNIM slučajevima (a pod hitnim slučajem se podrazumeva samo slučaj kada se ostvari pravo na odbranu diplomskog rada, a zbog nekog razloga bodovi iz stručne prakse nisu upisani u indeks) biće moguće upisati bodove iz stručne prakse i van termina za upis bodova i to kod rukovodioca stručne prakse dr Daria Šimičevića (ISKLJUČIVO u terminu kada profesor ima konsultacije).
Svi studenti koji nemaju naveden hitan slučaj dužni su da sačekaju neki od redovnih termina za upis bodova.